eitaa logo
#کانال_میثاق♥🇮🇷🇮🇷🇮🇷 ♥mesahg@🇮🇷🇮🇷🇮🇷
1.2هزار دنبال‌کننده
182.5هزار عکس
163هزار ویدیو
1.9هزار فایل
استقرار اسلام اصیل، دفاع از انقلاب اسلامی وحفظ ارزش های آن تااستقرار عدل و قسطmesahg@
مشاهده در ایتا
دانلود
⭕️ «یا حسین! گواهی می‌دهم که تو خلق را به قسط و عدل امر کردی و دعوت به این صفات فرمودی. و تو در دعوت خلق به سوی خدا در کمال صدق و حقیقت و ایمان کامل بودی.» 📚 زیارت امام حسین(ع) در روز اول ماه رجب ➖ پی‌نوشت: 🔹 شهادت ما به رفتار عدالتخواهانه امام حسین برای این نیست که امام معصوم به چنین تأییدی نیازمند است بلکه می‌خواهند راه و رسم عدالتخواه بودن و دعوت به قسط را به ما بیاموزند. 🔺 دعوت به عدالتخواهی در ادبیات دینی فراوان است ولی متأسفانه گاهی اوقات نه تنها به آن توجه نمی‌شود، بلکه با آن مخالفت هم می‌شود!
⭕️ سال ۱۳۵۷، سالِ همگانی شدن اعتراضات انقلابی‌ست و به یک معنا، چند دهه مبارزه‌ی انقلابی به ثمر ننشست مگر آن‌گاه که همه عملاً و علناً وارد میدان شدند. 🔹 عنصرِ همه، بیش از هر کس و هر گروهی‌، ناظر به بانوان است. تصاویر تظاهرات و راهپیمایی‌های سالِ پیروزی، تفاوت محسوسی با تصاویر اعتراضات سال‌های پیشین دارد. حضور پرتعداد و سازمان‌یافته‌ی انبوه بانوان در تظاهرات بود که پیروزی را تضمین کرد. 🔹 این نکته از آن رو مهم است که بدانیم در جریان انقلاب اسلامی، بانوان از جایگاه عناصری پرده‌نشین و صرفاً پشتیبان، به نیرویی اجتماعی ارتقا یافتند و فروپاشی طاغوت را تسریع کردند. این نکته، معیار خوبی برای سنجش موقعیت و وضعیت بانوان ایرانی محسوب می‌شود. 🔹 به نظر می‌رسد در دوره‌های اخیر، شاهد نوعی در حوزه‌ی بانوان هستیم که نتیجه‌اش تنزل جایگاه بانوان از نیروی اجتماعیِ موثر و جریان‌ساز به عناصری پیرو و تابع و سرگرم به فانتزی‌های خیرخواهانه و... بوده است. 🔺 اگرچه رویکرد ارتجاعیِ تبدیل نیروی اجتماعیِ مبارز و فعال به خیّرانِ پرده‌نشین، وضعیتی عمومی است، اما در جامعه‌ی بانوان، ظهور برجسته‌تری دارد. 🖊
⭕️ قانون برای کارگران ضمانت اجرا ندارد؟ ◀️ ماده ۴۱ قانون کار (+) صراحتاً، شورای‌عالی کار را موظف کرده است که حداقل حقوق کارگران را متناسب با تورم سالانه بانک مرکزی تعیین کند، به طوری که بتواند زندگیِ یک خانواده را به طور کامل تأمین کند. این در حالی است که به گفته رئیس کمیته دستمزد شورای اسلامی کار، حقوق کارگران حتی کفافِ هزینه خوراک یک خانوار را هم نمی‌دهد! 🔹 با وجود همه این‌ها، دعوای هرساله نمایندگان دولت و کارفرمایان از یک طرف و نمایندگان کارگران از طرف دیگر، بر سر دستمزد در سال جدید دوباره شروع شده است. دولتی که اقتصاد کشور را در طول ۷ سال گذشته به فلاکت کشانده است، حالا با این توجیه که درصورت افزایش دستمزد، کارفرماها به صورت صوری کارگران را اخراج و حقوق کمتری به آنها می‌دهند، سعی در توافقی کردن دستمزد کارگران دارد. 🔹 به لطف دولت روحانی و سیاست‌های سرمایه‌دارانه‌اش، وضع کارگران آنچنان وخیم شده است که کارگران از ترس اخراج، قدرت اعتراض و مطالبه حقوق قانونی را هم از خود سلب می‌کنند و دولتی که قرار بود حامیِ مستضعفین باشد، دست در دست کارفرماها استخوان کارگران را هر سال بیشتر از سال قبل خُرد می‌کند. 🔺 چرا کسی نسبت به پایمال شدن حقوقِ قانونی کارگران اعتراضی نمی‌کند؟
⚠️، نکاتی دقیق درباره جریان اصفهان: ‼️اولا وقتی که رویکرد رسانه ای ما تدافعی شود نتیجه همین می شود که می بینیم. بجای اینکه همه ما، از مسئولین انقلابی گرفته تا مردم و نخبگان و ... از این اوضاع بسیار اسفناک طلبکار باشیم و با استفاده از ابزارهای قانونی و تربیون های موجود مطالبات به حق مردم را طلب کنیم؛ آن ها طلبکار ما شده اند که چرا به این افتضاح کارهای فجیع ما توهین می کنید!!!! چون خودی ها سر در لاک خود کرده اند آن متهمین ردیف اول بجای پاسخگویی، آنقدر جری شده اند که طلبکار نیز گشته اند! این جسارت آنان نتیجه این سکوت عمومی است. ‼️دوما باید مراقب باشیم و در دام آن ها نیافتیم و این موضوع را زیاد بزرگ نکنیم. طبق اخبار واصله دولت در حال خیانات متعددی است که فعلا نیاز دارد افکار عمومی را جاهای دیگر مشغول کند. ⚠️خیاناتی که دولت در حال حاضر در حال انجام آن است، مانند: ❌👈کنار آمدن با عربستان!!! و رها کردن انصارالله یا محدود کردن آن!!! ❌👈مذاکرات مخفی با دولت امریکا و تحمیل برجام تقلبی بر ملت و کِش دادن جریان تا بعد از انتخابات و تبدیل برگ برنده انتخابات ❌👈واردات بی سر و صدای واکسن انگلیسی به نام واکسن سوئدی که وجود خارجی ندارد! و همچنین خرید و واردات واکسن های دیگر! ❌👈بکارگیری واکسن در مراکز سلامت روستایی بطور وسیع!!! (برخلاف آنچه که در رسانه رسما اعلام کردند، در حال مهیا کردن مقدمات تزریق واکسن به روستایی ها خصوصا برای سن بالاها و خانم های باردار هستند و حتی در برخی از استان ها خیلی بی سر و صدا این تزریقات شروع شده!) ❌❌❌❌و هزاران خیانت دیگر 🌹🌹🌹
💢آغاز بی سر و صدای ساخت «گاندو ۲»/ داستان سریال جدید چیست؟ 🔹🔸سریال «گاندو۲» به کارگردانی جواد افشار از یک ماه پیش، در سکوت کامل رسانه ای کلید خورده است و هم اکنون با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی در حال تصویربرداری است. ♦️بنابر شنیده ها اکثر عوامل «گاندو1» در این فصل نیز حضور دارند و «گاندو۲» نیز مانند فصل پیش در فضای امنیتی پلیسی به سر می برد و هنوز جزئیات دقیقی از داستان این فصل رسانه ای نشده است. ♦️البته پیش از این بهمن دان، در خصوص حضور خود در فصل دوم این سریال توضیح داده بود: «به تازگی برای بازی در سریال گاندو ۲ قرارداد بسته ام که در آن نقش امیر موسوی فرمانده ارتش را بازی می کنم.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
💢محمد جواد لاریجانی: رقابت اصلی در انتخابات ۱۴۰۰ بین آقای رئیسی و قالیباف و علی لاریجانی اتفاق خواهد افتاد
💢نامه جعلی منسوب به بیت رهبری 🔹🔸واکنش «جهانپور» به یک تصویر جعلی ♦️سخنگوی سازمان غذا و دارو با اشاره به انتشار تصویر مجعولی مبنی بر درخواست دفتر مقام معظم رهبری برای در اختیار قرار گرفتن واکسن فایرز نوشته است: جمهوری اسلامی از هر چیز و هر جا شانس نیاورده باشه انصافا از اپوزیسیون و مخالف و معاند، بخت و اقبال، همراهش بوده و هست! ♦️براندازها اومدن یه نامه جعلی منتشر کردن که بیت رهبری درخواست واکسن فایزر کرده و وزارت بهداشت هم تهیه کرده! ♦️نامه رسمی روی کاغذ قرمز نوشته نمیشه، شماره نامه رو اونطوری نمی‌نویسن، امضای وزیر بهداشت رو دفعه بعد بهتر جعل کن، شماره نامه در بالا و پایین با هم تطابق نداره! ♦️نامه رسمی رو هم کادر بندی نمی‌کنن! توی مهر، بعد از وزارت بهداشت، "و" نمی‌نویسن، ویرگول داره! مهر دفتر رهبری روی نامه وزارت بهداشت چه کار می‌کنه؟ ♦️ظاهرا کامپیوتر طرف یه فونت بیشتر نداشته فقط اونجا که مد ظله العالی رو به مختصر تو پرانتز نوشته "م" 👆به اینا احمقا پول هم میدن؟
💢گاف دوباره تیم رسانه ای اصلاحات ♦️عباس عبدی و عبدالله رمضان زاده طی تویئت هایی مدعی صدور مجوز تردد نمایندگان مجلس از خط ویژه شدند؛ خبرآنلاین هم به پوشش آن پرداخت! اما نکته جالب که این اقدام مشترک اصلاح طلبان و تیم رسانه ای لاریجانی در حالی صورت می گیرد که اصل خبر صدور مجوز نه تنها صحت نداشته که این خبر برای 16 آذر 97 یعنی در مجلس دهم و به ریاست علی اردشیر لاریجانی بوده است!
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
💢رزیتا قبادی، مجری شبکه دو تلویزیون ایران که چندی پیش خبر ممنوع‌الکار شدنش پس از برنامه شب یلدای برنامه عصر خانواده را تایید کرده بود، در لایو اینستاگرام گفت مدیرانش از او خواسته‌اند به تلویزیون بازگردد ولی او حاضر نیست در جایی کار کند که به خاطر شادی مردم و کلمه رقص مجری را ممنوع‌الکار کنند. ♦️خانم قبادی گفته مدیر شبکه از او خواسته بوده سه بار عذرخواهی کند ولی با این وجود متوجه‌ شده قرار است جلوی اجرای او گرفته شود. ♦️او با اشاره به کنار گذاشتن عادل فردوسی‌پور از تلویزیون ایران گفت: از همان موقع فهمیدم صداوسیما برای مخاطبانش ارزش چندانی قائل نیست.
- ناشناس.mp3
973.7K
💢توضیحاتی پیرامون حواشی 👈لزوم حفظ حرمت مسئولین 👈وعده نبستن دهان منتقدین!! 👈عقول منفصل روحانی 👈عظمت جوانان انقلابی ♦️توسط :
هدایت شده از 
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
💢اینستاگرام هم دزدی می‌کنه؟ ♦️می‌دونید اینستاگرام چه اطلاعاتی رو در اختیار فیسبوک میذاره؟
هدایت شده از 
﷽؛ 🔴📢امامِ تحریف نشده 148 "مردمی به معنای واقعیِ کلمه" امام خمینی(رحمةالله علیه) : 🔹 من میل ندارم رادیو هروقت باز می‌شود اسم من باشد، مدت‌هاست که از این جهت . 🔹 این کار غلطی است، به اندازه متعارف نسبت به همه خوب است، زیادی‌اش مضر است، این به ضرر مطبوعات است و مطبوعات را سبک می‌کند. 🔹 اشخاص شخصیت‌هایشان با خودشان است، اینطور نیست که اگر اسمشان زیاد یا کم مطرح گردد، شخصیتشان زیاد یا کم شود. 🔹 بنابراین، آنچه راجع به خودم می‌گویم این است که اگر قرار است عکس مرا بگذارید، به جای آن، عکس یک را بگذارید و زیرش بنویسید این رعیت چه کار مهمی کرده است... 🔹 این که هر روز بگویید من با کی ملاقات کرده و به او چه گفتم، این تکراری است. آخر هر روز من یک مساله را می‌گویم و هی تکرار می‌کنند که فلانی چه گفت، این چه فایده دارد؟ 🔹 من راجع به خودم می‌گویم که عکس من مطلقا در صفحه اول نباشد. به نظر من روزنامه‌ها برای همه مردم است و همه مردم در آن حق دارند. 🗓1364/6/10 📚صحیفه امام ج19 ص362 📌قابل توجه 99درصد رسانه‌های چاپلوس دینی و 99 درصد مسؤولین حکومت
هدایت شده از 
🔴 در شهرداری قم چه خبر است؟! 🔺 مسئول این فاجعه بزرگ چه کسی است؟! 🔹 روزنامه سراسری پیام ما که در خصوص محیط زیست مطلب منتشر می کند، خبر داده است در باغ پرندگان قم ۳۰۰۰ هزار پرنده زبان بسته را معدوم کرده اند!! 🔹 وقتی دلسوزان حوزه علمیه و فعالان مردمی می گفتند ایجاد باغ پرندگان در قم از ابعاد مختلف از جمله بُعد محیط زیستی، فاجعه می آفریند ولی در شهرداری قم بدون توجه به نظر کارشناسان و از روی خودسری و با بعضی رسانه های خود فروخته خود، به تخریب و توهین به مردم و طلاب حوزه پرداختند. 🔹 حالا به واسطه شیوع آنفولانزای حاد پرندگان در باغ پرندگان قم، خبر رسیده است ۳۰۰۰ هزار پرنده که هر کدام میلیون ها تومان ارزش مادی دارد را کشته اند! 🔹 کشتن یک حیوان زبان بسته، گناه بزرگی است چه برسد به ۳۰۰۰ پرنده!! 🔹 تازه این آمار ممکن است بیش از این هم باشد! 🔹 جواب این حیف و میل گسترده بیت المال را چه کسی می دهد؟! 🔹 شورای شهر قم که از لیست کذایی اصولگرایان قم در آمده، چرا ساکت است؟! 🔹 اگر خدا به واسطه کشتن یک حیوان بی گناه و زبان بسته، عذاب نازل کند جا دارد چه برسد به ۳۰۰۰ پرنده!
هدایت شده از 
«عقلانیت» 🍁 اخیرا جناب مولوی عبدالحمید امام جمعه اهل سنت زاهدان درخواست کرده‌اند چرا اجازه نمی دهید اهل سنت هم بتوانند رئیس‌جمهور شوند و قانون اساسی در این خصوص عیب دارد ✅ یکی از اساتید برجسته کشور با مراجعه به سایت ایشان پاسخی منطقی دادند. با توجه به اینکه مدیران سایت این پاسخ را منتشر نخواهند کرد لطفا شما رسانه باشید و منتشر کنید سلام علیکم ✍ بنده در خصوص صحبت های مولوی عبدالحمید نکته ای رو می خواستم تا به ایشون برسونید. 🔹 همانطور که می دانید پس از رحلت پیامبر اسلام حکومت در اختیار اهل سنت بوده و هم اکنون نیز حکومت قریب به اتفاق کشورهای اسلامی در اختیار اهل سنت است. 🔹 ثمره نوع نگاه و تفکر اهل سنت طی 1400 سال این بوده که تمامی کشورهای اسلامی مستعمره کشورهای چپاولگر شده و فلسطین از کف مسلمان ها خارج شده و حکومت های مسلمان اهل سنت روابط خود را با اسرائیل کودک کش عادی سازی می کنند. 🔸 سوال بنده این است که در ام القرای اهل سنت یعنی عربستان سعودی اجازه می دهند شیعیان مانند شما به راحتی خطبه نماز جمعه بخوانند و عملکرد حکومت را زیر سوال ببرند و از حکومت هم طلبکار باشند؟ یا اینکه کوچکترین انتقاد از سوی شیعیان نتیجه اش تخریب خانه ها و گردن زدن شیعیان خواهد بود! 🔸 هم اکنون که بیش از 40 سال از حاکمیت شیعه بر این مملکت می گذرد کشور ایران به عنوان الگویی برای جهان قرار گرفته که حتی کشورهای اسلامی سنی هم حسرت آن را می‌خورند و این موضوع را هم در اظهارات خود نمی توانند پنهان کنند. 🔸 آقای مولوی عبدالحمید شیعیان 1400 سال بر عملکرد فضاحت بار اهل سنت بر جهان اسلام صبر کردند. لطف کنید شما هم 1400 سال سکوت کنید تا شیعیان هم کارشان را بکنند و بعد از 1400 سال دیگه نسبت به حکومت داری شیعیان قضاوت کنید.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
⭕ عدالت مقدم است بر پیشرفت یا پيشرفت مقدم است بر عدالت؟!! 🔸 ایرادات ما به آقایون صرفا چند موضع سیاسی و عملکرد غلط شون نیست؛ اختلافات ما بر سر مبانی است... 🔹 مقایسه دیدگاه های قالیباف و جلیلی با رهنمودهای رهبر معظم انقلاب ✅ 🌹🌹🌹
📸تصویری از کوادکوپتر های مسلح به بمب و یک اسلحه!! برای رها سازی بمب و شلیک با اسلحه به سمت اهداف تعیین شده در رزمایش پیامبر اعظم 16 نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران جنگاوران 🌹🌹🌹
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
*عناصری که در مسیرشان دچار تزلزل می‌شوند قابل اعتماد نیستند* ⭕️ 📹 وقتی دکتر قالیباف به خاطر کسب محبوبیت در میان جریان غربگرا و پیروزی در انتخابات حاضر شدند به نظام اسلامی و ولی فقیه افترا بزنند... 🌹🌹🌹
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
⚠️همین که میگفت؛ باید رهبری اجازه بدن مردم بهش فحش بدن، جیغش در اومده و میگه چرا یه عده داعش مسلک به روحانی توهین کردن و رهبری باید صراحتا محکوم کنه!!! آخه فتنه گر، چرا حرفی میزنی که طاقتشو نداری؟؟ توهین به رهبری خوبه اما روحانی محکومه؟؟ بیداری ملت 🌹🌹🌹
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴📢 بیایید استاندارد نباشیم! ◀️ ، آنچنان سرش گرمِ دل‌خوش‌کُنک‌های کودکانه می‌شود که حتی بیچارگیِ مشهودِ بیچارگان را هم نمی‌بیند و نمی‌فهمد. 🔹 آن‌چنان‌که وقتی در خبر می‌شنود که کارگران فلان کارخانه، در اعتراض به عدم دریافت حقوقِ چند ماههٔ خود، تجمع کرده‌اند، ابرو درهم می‌کشد و اخم می‌کند که «توی این شرایط خطیر، تجمع و اعتراض نشانهٔ بی‌بصیرتی‌ست... باید حوصله کنند‌ و حرفشان را یواشکی توی گوش مسئولان بزنند.»! 🔹 جماعتِ استاندارد، اما وقتی حقوق خودشان را فقط چند روز دیرتر از روال همیشگی دریافت می‌کنند، آسمان به ریسمان می‌بافند و داد و هوار می‌کنند که این چه وضعش است دیگر! 🔹 از بس زندگیشان طبق روالْ تأمین بوده و جیب و سفره‌شان همواره پُر، خیال می‌کنند ناداری و گرسنگی و شرمندگی، وهم است و بافتهٔ ذهنِ درماندگان! امان از استانداردشدگی... 🖊 🔺 پی‌نوشت: صحبت‌های امام دربارۀ لزوم توجه به کارگران را ببینید. چطور می‌توان ادعای ولایتمداری کرد اما نسبت به چنین صحبت‌هایی بی‌تفاوت بود
🌺⭐️🌿 پيامبر صلي الله عليه و آله : صِنْفانِ مِنْ اُمَّتى اِذا صَلُحا صَلُحَتْ اُمَّتى وَ اِذا فَسَدا، فَسَدَتْ اُمَّتى، قيلَيا رَسولَ اللّه ِ وَ مَنْ هُما؟ قالَ: اَ لْـفُقَهاءُ وَ الاُْمَراءُ؛ دو گروه از امّت من اگر صالح شوند، امّتم صالح مى‌شوند و اگر فاسد شوند، امّتم فاسد مى‌شوند. عرض شد اى رسول خدا آن دو گروه كدامند؟ فرمودند: و . [خصال، ص ۳۷] 🌺⭐️🌿
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📹🔴📢 ♦️ مستند ⭕️ نگاهی به افزایش استفاده مردم از فضای مجازی و تغییر نگرش و سبک زندگی آنها و نحوه ی تعامل آنها با اتفاقات روزانه.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📹🔴📢 مستند ⭕️ سلمان رشدی، عامل هجوم فرهنگی غرب‼️ 🎥 روایتی از سلمان رشدی آن‌که او را برای مقابله با ساخت اما فتوای تاریخی (ره)، نقشه غرب را نقش بر آب کرد. ⬅️ در آینه تاریخ: صدور حكم تاريخي "امام خميني" مبني بر ارتداد "سلمان رشدي"، نويسنده كتاب آيات شيطاني (1367ش)
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📹🔴📢 من اجازه نمیدم چهارتا بچه آبروی مملکت ببرن‼️ ⬅️ تیزر جدید از ☀️ ثبت درخواست اکران مردمی جنجالی‌ترین فیلم سال جاری سینمای ایران در مناطق فاقدسینما، مساجد، دانشگاه‌ها و سازمان‌ها: