eitaa logo
#کانال_میثاق♥🇮🇷🇮🇷🇮🇷 ♥mesahg@🇮🇷🇮🇷🇮🇷
1.2هزار دنبال‌کننده
182.5هزار عکس
163هزار ویدیو
1.9هزار فایل
استقرار اسلام اصیل، دفاع از انقلاب اسلامی وحفظ ارزش های آن تااستقرار عدل و قسطmesahg@
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 سقوط گمرک مرزی هرات به دست طالبان/ تصاویری از طالبان در کنار نیروهای مرزی ایران
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
💥 ‏خبرگزاری رویترز از وقوع یک انفجار مهیب در بندر جبل علی ‎دبی خبر داد! 💢 ‏این انفجار در یک کشتی که در ‎بندر جبل علی لنگر انداخته بود، رخ داده است 🔺️‏به گزارش خبرگزاری آسوشیتدپرس، انفجاری که در ‎بندر بزرگ دبی رخ داد، بسیاری از خانه‌های این شهر را به شدت لرزاند! ✅ ‏پریشب مقر آمریکایی ها در بغداد، دیشب پایگاه نظامیان آمریکایی در اربیل، امشب هم دبی! 🤔
📸 گاردین: با گذشت بیش از دو هفته از تخریب آپارتمان مسکونی در فلوریدا، تنها اجساد 60 نفر از قربانیان پیدا شده و کماکان بیش از 80 نفر مفقود هستند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 سی ان ان: فعال شدن یکی از بزرگترین آتشفشان های جهان/ کوه اتنا در ایتالیا
📸 انتقادات گسترده به نحوه نشستن فرستاده فرانسه برای کمک به لبنان در مقابل وزیر اقتصاد لبنان، دکتر غازی وزنی! 🔺️پ.ن: عیسی کلانتری فرانسوی ها! 😂
هدایت شده از 
‏ما نیروگاه سبلان رو ساختیم و تمام تلاشمون رو برای ساخت نیروگاه در کشور کردیم در حالی که این دولت اجازه صادرات به نیروگاه ها و سرمایه گذاران از جمله قرارگاه ندادند. کمترازیک پنجم قیمت واقعی از سرمایه گذار خریدند و خودشون صادر کردند و سرمایه گذار رو فراری دادند. ‎
﷽؛ 🌐امامِ تحریف نشده 181 امام خمینی (رحمةالله علیه) : 🔹خود را از مردم پابرهنه و مستضعف و بی‌پناهی که تمامی عزت ما، رهینِ منت و خدمت آنان است، و شهیدان و جانبازان و اسرا و مفقودین نیز از همین قشرند، دور نسازید. 📚صحیفه نور ج19 ص 297
﷽؛ 🌐عدالت‌ اجتماعی، زیربنایِ جامعه اسلامی 71 امام خامنه‌ای(روحی فداه) : 🔹مشروعیت من و شما وابسته به مبارزه با فساد، تبعیض، و نیز عدالت‌خواهی است. اگر ما دنبال عدالت نباشیم، حقیقتا من که اینجا نشسته‌ام، وجودم نامشروع خواهد بود؛ یعنی هرچه اختیار دارم و هرچه تصرف کنم، تصرف نامشروع خواهد بود، دیگران هم همین طور. 🗓1382/6/5
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
✳️معنویت و سیاست 🔴گزیده‌ای از تفسیر قرآن کریم توسط شهید آیت‌الله ربانی املشی 🔻به‌مناسبت سالروز شهادت آیت‌الله ربانی املشی «نصرت خدا یعنی اخلاص در عمل پاکی، درستی، صفا، یعنی از پیغمبر متابعت کردن علی مگر رئیس حکومت نبود این چه رئیس حکومتی بود که شبها در نخلستانها از خوف خدا غش میکرد چه کار میکرد در این نخلستان‌ها؟!»
🔴حذف آیت‌الله ربانی املشی، که بیت آقای منتظری به انقلاب کرد 🔻به‌مناسبت سالروز شهادت آیت‌الله ربانی املشی ▫️ازدواج احمد منتظری با زهرا ربانی املشی در سال ۱۳۵۶ موجب خویشاوندی آیت الله ربانی املشی با آقای منتظری و صمیمیت و ارتباط بیش از پیش آن دو گردید. ▪️همین مساله باعث شد تا آیت الله ربانی فعالیت های مثبتی را در دفتر و بیت منتظری آغاز کند. سید مهدی هاشمی که از این اقدامات، سخت به وحشت افتاده بود، درصدد برآمد با روش های مخصوص خودش جلوی فعالیت های آیت الله ربانی را بگیرد و او را به وسیله سم، مبتلا به سرطان کرده و در روز ۱۷ تیر۱۳۶۴ به شهادت رساند. ▫️" سید مهدی هاشمی در آخرین خود در مورد چنین اقرار می کند: در رابطه با قتل مرحوم ربانی، قضیه بدین ترتیب بود که بعد از قضيه مجلس خبرگان و آمدن آقای ربانی املشی خدمت آیت الله منتظری در رابطه با جریانات آینده رهبری،چند ماه بعد از خبرگان - که دقیقا یادم نیست چه زمانی بود - روزی با آقای...(در کتاب خاطره ها حذف شده است) در تهران در منزل قبلی ایشان گویا اختیاریه بود، صحبت کردیم که چگونه یک ضربه به ایشان بزنیم. ▫️گفت: ما وسایل و امکانات سنتی و داروهای مسموم کننده و سرطان زا در اختیار داریم که می توان به صورت نامرئی فرد را مسموم نمود که در اثر این به سرطان گشنده مبتلا خواهد شد. پس از بحث و بررسی این شیوه به نظرمان مطلوب افتاد. ▪️برای اجرای قضیه، او گفت: یکی از افراد ما که شک دارم منظورش فلانی یا فلانی بود به تازگی با آقای... ارتباط یافته بودند، البته رفاقت قبلی داشتند. وی از نظر کار با نهضت ها به تازگی در اختیار آقای... قرار گرفته بودند. ▫️می گفت: می توانند با آقای ربانی در تماس و ارتباط قرار گیرند. من دقيقا سؤال نکردم شیوه ارتباطی آنان چگونه است ولی آقای... باضرس قاطع مدعی بود که رابطه گرفتن برای او آسان است. ▪️در مورد شیوه عمل مدعی بود پس از ۱۵ یا ۲۰ روز پس از استعمال و استشمام مواد مزبور طرف تحت تأثیر قرار خواهد گرفت. مدتی بعد که به قم آمده بود، گفت:عمل انجام گرفته است.»( خاطره ها، ج۴، ص۴۲۷) ▫️همچنین حجت الاسلام احمد سالک در این باره می گوید: تا من وارد مجلس شورای اسلامی شدم، دیدم آقای ربانی املشی می لرزد! من ایشان را در بغل گرفتم. می لرزید! به من گفت آقای سالک، مهدی هاشمی من را کشت! این جمله آقای ربانی املشی به من هست. بعد از این هم فوت کرد. کشتن همیشه با طناب نبود. توی چاه کردن شیخ قنبرو... از این کارهاهم می کردند. سم می ریزند در استکان افراد، غذایی را آلوده می کنند. آقای ربانی املشی... من را در بغل گرفته بود و می لرزید، به من گفت آقای سالک، شاهد باش، مهدی هاشمی من را کشت!» ▪️یک هفته بعد، بحث قائم مقامی آقای منتظری در مجلس خبرگان مطرح شد و رحلت آیت الله کی املشی از هزینه هایی بود که دفتر آقای منتظری به انقلاب تحمیل کردند. (روزگار قائم مقامی، ص۸۹ - ۸۸)
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔎بررسی اهم مباحث فضای‌سایبر| مهندس 8️⃣ بخش هشتم| ارتباط دین و 📺جامعه‌سازی بر اساس ، یک سنت توحیدی و الهی است. 📺 غرب برای هیچ روشی از خود ندارد و رسانه را که روش جهان‌بینی توحیدی است به دست گرفته و باخارج کردن عنصر دینی و توحیدی از آن، در تلاش است تا جامعه‌ی غیردینی خود را به وسیله آن ایجاد کند. 📺 دین و رسانه به هیچ عنوان از هم جدا نیستند، چون رسانه در حقیقت محقق‌کننده‌ی است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
✅ دکتر ، کارشناس امور افغانستان: 📺 تحولات فعلی کاملا برنامه‌ریزی شده و از مفاد پروژه‌ی توافق آمریکا با است. 📺 یکی از اهداف توافق‌نامه دوحه، ناامن‌کردن منطقه برای ، چین و روسیه است. 📺 افغانستان نقش کلیدی و مهمی در شکست داشته است و به همین علت آمریکایی‌ها با ناامن کردن هزاره‌ها به دنبال انتقام‌گرفتن از این گروه هستند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
✅ تحلیل دکتر ، عضو هیأت علمی دانشگاه تهران از تحولات اخیر افغانستان: 📺 طالبان با پشتیبانی غیرمستقیم آمریکا و حمایت مستقیم کشورهایی نظیر سعودی به نیابت از آمریکا تاسیس شد. 📺آمریکا در سال ۲۰۰۰میلادی به بهانه‌ی مبارزه با و در اصل برای تشکیل دولتی موافق خواسته‌هایش، وارد خاک افغانستان شد و تمایلی به حذف طالبان در این ۲۰ سال از خود نشان نداد. 📺 آمریکایی‌ها پس از اینکه در ساخت دولتی همسو با منافعشان در افغانستان به موفقیت نرسیدند تصمیم به گرفتند تا کشور دیگری نتواند در افغانستان به منفعت برسد. 📺 به نظر نمی‌رسد که طالبان بتواند مزاحمتی برای ایجاد کند چرا که ایران، گلوگاه تنفسی افغانستان است و این کشور، امکانات، سوخت و خوراک خود را از ایران تأمین می‌کند. 📺 یکی از عوارض حضور طالبان در افغانستان، هجوم به ایران است
🔴 🔻سه تن از پرسنل نیروگاهی مهم به اتهام خرابکاری در سیستم توزیع برق دستگیر شدند 🔹طبق اخبار واصله سه تن از ماموران یکی از نیروگاه‌های مهم برق در کشور که وظیفه تولید و برق رسانی به شهرهای بزرگ را دارد به جرم همکاری با گروهک های ضدانقلاب توسط نهادهای نظارتی شناسایی و دستگیر شدند. 🔹این افراد در راستای تخریب و از کار انداختن بخشی از نیروگاه برق و ایجاد قطعی های مکرر برق در برخی شهرهای بزرگ فعالیت داشتند. 🔹در اقرارات صورت گرفته مشخص گردید سازماندهی این افراد توسط بخشی از بدنه ضدانقلاب از خارج کشور صورت گرفته است. 🔹عملیات برای دستگیری بقیه مجرمین این پرونده ادامه دارد و اطلاعات تکمیلی در آینده منتشر خواهد شد.
🔴ساعت اجرای طرح ترافیک تغییر کرد 🔹معاون ترافیک شهردار تهران: جهت تسهیل در تردد شهروندان آغاز اجرای طرح ترافیک از شنبه 8:30 صبح است و از ساعت13 خروج خودروها از طرح رایگان و آزاد خواهد بود. 🔹گفتنی است، ساعت کاری ادارات و دستگاه‌های اجرایی با تصمیم وزارت کشور از ساعت 7 صبح تا 13 ظهر تغییر کرده است.
🔻 🔹بایدن: تنها راه دستیابی به صلح در افغانستان همزیستی مسالمت آمیز با طالبان است.
💢 آتش‌سوزی در روستاهای شمال عراق بر اثر بمباران ارتش ترکیه 🔹 توپخانه ترکیه چند روستای در منطقه "برواری بالا" در شهر "امیدیه" در دهوک را بمباران کرد که منجر به آتش‌سوزی گسترده اموال غیرنظامیان در روستای "هیزانکی" از توابع منطقه "جمانکی" شد. 🔹 سایت اتحادیه میهنی کردستان به نقل از شاهدان عینی گفت: نیروهای پیاده نظام ارتش ترکیه در عملیاتی در دو روستای هروری و قمریی، اموال و دارایی های شهروندان غیرنظامی را بمباران کردند. 🔹 اتحادیه میهنی کردستان افزود روستاهای منطقه روزانه هدف بمباران جنگنده‌های ترکیه قرار می گیرند. 🔹 از طرفی دیگر، یک مسئول محلی در شهر العمادیه استان دهوک نیز از آتش‌سوزی گسترده در مزارع شمال استان در پی بمباران جنگنده‌های ترکیه خبر داد. 👈 حملات ارتش ترکیه به شمال عراق در سایه سکوت بغداد و اربیل افزایش چشمگیری داشته و منجر به آواره شدن صدها خانوار از اهالی مناطق شمالی عراق شده است.
🔴انتصاب دقیقه‌ 90 حناچی برای مدیرعامل جدید شهروند! 🔹در حالی که کمتر از یک ماه دیگر فعالیت مدیریت شهری فعلی به پایان خواهد رسید شاهد برخی از اقدامات از جمله بذل و بخشش‌های مدیریت شهری و انتصاب‌های دقایق پایانی هستیم. 🔸در همین ارتباط شهردار تهران روز گذشته «جلیل نگارنده» را جایگزین «علی‌محمد وحید کریمی» مدیر عامل سابق شهروند کرد که انتصاب‌های این چنینی در روزهای پایانی تعجب‌برانگیز است.
🔻خرابکاری در روند تولید واکسن کرونای بنیاد برکت توسط امریکا 🔹️دکتر محمد مرندی امشب در گفتگو با روزنامه تهران تایمز برای اولین بار خبر از یک خرابکاری در روند تولید واکسن کرونای بنیاد برکت داد که توسط آمریکا انجام شده است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔺ویدیوی دیگری از لحظه انفجار در شهر دبی 🔹رسانه‌های دولتی امارات ، آتش سوزی را ناشی از انفجار کانتینری در یک کشتی که در سواحل بندر جبل علی پلهو گرفته است، عنوان کرده‌اند. همچنین گفته می‌شود که این حادثه تا این لحظه هیچگونه تلفاتی نداشته و حجم خسارات وارده نیز مشخص نیست.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔺وضعیت تالاب هورالعظیم | گاومیش‌هایی که در دمای ۵۰ درجه‌ی خوزستان مرگ و زندگی‌شان به آب وصل است در لجن‌زاری از آخرین قسمت‌های بازمانده‌ی تالابِ بی‌آب دست و پا می‌زنند. ( ۱۶ تیر ۱۴۰۰ )
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥🔺 صهیونیست‌ها منزل اسیر فلسطینی را منفجر کردند 🔹 به گزارش منابع فلسطینی، نظامیان صهیونیست، صبح امروز منزل «منتصر شلبی» یکی از اسرای فلسطینی در روستای "ترمسعیا" در شمال رام‌الله در کرانه‌باختری را منفجر کردند. 👈 دولت جدید رژیم‌صهیونیستی پس از روی کار آمدن، تخریب و غصب منازل فلسطینیان در کرانه‌باختری را در اولویت کاری خود قرار داده که منجر به اعتراضات و درگیری‌ جوانان فلسطینی با نظامیان صهیونیست شده‌است.
🔴 چه حسی پیدا می کنید زمانیکه می فهمید خانواده وزیر نیرو ساکت خارج از کشور هستند و از زمانیکه وی به وزارت رسیده است در هتل مجلل اسپیناس اقامت دارد؟ 🔰 افشاگری حمید رسایی:خانواده اردکانیان مقیم خارج هستند/وزیر نیرو در یکی از هتل‌های مجلل تهران ساکن و ماهی چند روز نزد خانواده است 1️⃣ سال 1380 رضا ‎اردکانیان قائم مقام و معاون امور آب ‎وزارت نیرو بود. "آب" تهران به مدت پنج ماه جیره‌بندی شد. 2️⃣ سال 1400 او وزیر نیرو است و در کل کشور "برق" جیره‌بندی شده و آب هم در برخی مناطق با کمبود مواجه است. 3️⃣ خانواده اردکانیان مقیم خارج و او در یکی از هتل‌های مجلل تهران ساکن و ماهی چند روز نزد خانواده است. 🔹راستی چرا باید بحران برق نداشته باشیم؟ 🔹پیدا کنید پرتقال فروش را و همانطور که روحانی گفت: باعث و بانی وضع موجود را لعنت کنید.