هدایت شده از mesaghمیثاق
گفته میشود که اگر فاطمیون به افغانستان بروند برای امنیت شیعیان آنجا بهتر است
اما گروه های تروریستی زیادی از فاطمیون کینه به دل دارند.
همین طالبان هم به فاطمیون به چشم تهدید نگاه میکنند .
اگر این عزیزان در افغانستان ساکن شوند هر روز شاهد شهادت و ربودن اینها خواهیم بود.
ضمن اینکه فاطمیون، اطلاعات مهم زیادی در مورد مسائل امنیتی مرتبط با محور مقاومت دارند که احتمال تخلیه اطلاعاتی با انواع شکنجه و استفاده از اطلاعات اینها بر علیه محور مقاومت و کشورمان وجود دارد.
اینها باید در ایران بمانند، مگر اینکه امنیت شان در افغانستان کاملا تامین شده باشد و طالبان تن به دولت فراگیر داده باشند که این گروه هم بتوانند مثل حشدالشعبی در عراق، یک وزنه سنگین در فضای سیاسی و نظامی آنجا باشند.
در حالی که فعلا طالبان صد درصد قدرت در افغانستان را قبضه کرده و فضای نفس کشیدن به گروه های دیگر نمیدهند
فعلا آینده ای برای وضعیتی مشابه عراق برای حفظ جان این عزیزان، در افغانستان دیده نمیشود.
هدایت شده از mesaghمیثاق
توجه توجه‼️
❌سایت کارزار پلتفرم شخصی است و مدیریت غیر انقلابی دارد و متعلق به (حامد بیدی) اصلاح طلب است.
برای پویش از آن استفاده نکنید⛔️
شماره هایی که وارد میکنید ، ذخیره میشود و .... انقلابی ها رو شناسایی میکنه و خدا میدونه اطلاعات اونها رو به کجا میده❌
✅برای اینکار از سایت کمسیون اصل ۹۰ و یا از فارس من که دولتی هست و شخصی نیستن استفاده کنید.✅✅
هدایت شده از mesaghمیثاق
کتاب «صنعت بر فراز سنت یا در برابر آن» با کوشش دکتر مرتضی فرهادی در سال ١٣٩٨ در دو جلد به چاپ رسید. این کتاب از مقدمهای مفصل و ده فصل تشکیل شده است.
کتابها و نظریات توسعه معمولاً پای در نظریات مکتب نوسازی دارند و اگر فرهنگ در آنها جایی داشته باشد، از منظرگاه این مکتب است. به عبارت دیگر اگر در کتابهای توسعه توجهی به فرهنگ میشود، در حقیقت فهرستی از علل و ریشههای فرهنگی توسعهنیافتگی است. روشنفکران ایرانی، نشسته بر برج عاج، نگاهی عاقل اندر سفیه به فرهنگ مردم دارند: گاهی این فرهنگ را مانعی برای توسعه میدانند، گاهی آن را مبتذل خطاب میکنند و گاهی نیز از توهین به آن ابایی ندارند. دکتر فرهادی در پاسخ به چنین رویکردی به توسعه سعی دارد با بیان تجربۀ کشورهای ژاپن، چین و هند ریشههای فرهنگی توسعه این کشورها را نمایان سازد.
دکتر فرهادی نگاهی بینرشتهای و چندوجهی به توسعه دارد؛ نگاهی که سبب میشود تا در دام نگرش تکعاملی نیفتد. رویکردی که نمونههای دیگر آن را میتوان در آثار دیگر ایشان، از جمله واره (۱۳۸۷)، انسانشناسی یاریگری (۱۳۸۸) و فرهنگ یاریگری در ایران (۱۳۹۱) مشاهده کرد. این کتاب نیز از جنبهها و زوایای گوناگونی به توسعه پایدار پرداخته و در این راه نوآوریهای بسیاری داشته که در این میان میتوان به دو موضوع نقد بنیانهای فلسفی و نظری مکتب نوسازی و مفهومپردازی واقعیت اشاره کرد.
#اقتصاد_ایران
#اقتصاد_توسعه
هدایت شده از mesaghمیثاق
🔹 بخشی از کتاب صنعت بر فراز سنت یا در برابر آن را میخوانید.
#اقتصاد_ایران
#اقتصاد_توسعه