eitaa logo
#کانال_میثاق♥🇮🇷🇮🇷🇮🇷 ♥mesahg@🇮🇷🇮🇷🇮🇷
1.2هزار دنبال‌کننده
187.6هزار عکس
170.2هزار ویدیو
2هزار فایل
استقرار اسلام اصیل، دفاع از انقلاب اسلامی وحفظ ارزش های آن تااستقرار عدل و قسطmesahg@
مشاهده در ایتا
دانلود
هدایت شده از mesaghمیثاق
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
پلیس المام آلمان❗️ 🔴📢 صدای انقلابیون انقلاب اسلامی را ازاینجابشنوید 🔻 با فوروارد کردن مطالب کانال، را به دوستانتان معرفی کنید . 🌹☘🌺🌹🌿🍁🌸🌹🌼 https://eitaa.com/mesagh @mesagh 🌴🌴🌴 🌏
هدایت شده از mesaghمیثاق
بالاخره لیدرهای شکست خورده با بهانه‌هایی برمیگردن! 👈 توی اون کلیپی که چهره اش راپوشنده وداره تحریک میکنه چی😁 🔴📢 صدای انقلابیون انقلاب اسلامی را ازاینجابشنوید 🔻 با فوروارد کردن مطالب کانال، را به دوستانتان معرفی کنید . 🌹☘🌺🌹🌿🍁🌸🌹🌼 https://eitaa.com/mesagh @mesagh 🌴🌴🌴 🌏
هدایت شده از mesaghمیثاق
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
میگن بدلشه!؟🤔 ببینید واکنش مردم رو❤️ 🔴📢 صدای انقلابیون انقلاب اسلامی را ازاینجابشنوید 🔻 با فوروارد کردن مطالب کانال، را به دوستانتان معرفی کنید . 🌹☘🌺🌹🌿🍁🌸🌹🌼 https://eitaa.com/mesagh @mesagh 🌴🌴🌴 🌏
هدایت شده از mesaghمیثاق
امروز آمریکا در ۱۰۰ کیلومتری لاس‌وگاس بمب‌اتمی آزمایش کرد، این درحالی اتفاق افتاد که در سکوت خبری جهان بوده و جزئیات آن را به جز چند تصویر نصفه و نیمه کسی نمی‌داند! و جالبتر اینکه نه سازمان ملل و نه سازمان صلح‌آمیز اتمی در این‌باره حق واکنش ندارند! 🔴📢 صدای انقلابیون انقلاب اسلامی را ازاینجابشنوید 🔻 با فوروارد کردن مطالب کانال، را به دوستانتان معرفی کنید . 🌹☘🌺🌹🌿🍁🌸🌹🌼 https://eitaa.com/mesagh @mesagh 🌴🌴🌴 🌏
هدایت شده از mesaghمیثاق
اغتشاشات فروکش کرد و حالا گردانندگان اصلی آن عصبانی اند 🔴📢 صدای انقلابیون انقلاب اسلامی را ازاینجابشنوید 🔻 با فوروارد کردن مطالب کانال، را به دوستانتان معرفی کنید . 🌹☘🌺🌹🌿🍁🌸🌹🌼 https://eitaa.com/mesagh @mesagh 🌴🌴🌴 🌏
هدایت شده از mesaghمیثاق
روس‌ها در این مورد حرف‌های متعددی مطرح کرده و می‌گویند به زودی با سامانه اس۵۰۰ به جنگ ماهواره‌های دشمن خواهند رفت... کلا مشخص نیست جنگ روانی و واقعی کجاست... 🔴📢 صدای انقلابیون انقلاب اسلامی را ازاینجابشنوید 🔻 با فوروارد کردن مطالب کانال، را به دوستانتان معرفی کنید . 🌹☘🌺🌹🌿🍁🌸🌹🌼 https://eitaa.com/mesagh @mesagh 🌴🌴🌴 🌏
هدایت شده از mesaghمیثاق
این استوری در بین کاربران خورستان داره نشر پیدا میکنه 👌🌺 🔴📢 صدای انقلابیون انقلاب اسلامی را ازاینجابشنوید 🔻 با فوروارد کردن مطالب کانال، را به دوستانتان معرفی کنید . 🌹☘🌺🌹🌿🍁🌸🌹🌼 https://eitaa.com/mesagh @mesagh 🌴🌴🌴 🌏
هدایت شده از mesaghمیثاق
استوری شروین حاجی پور دوست ندارم بازیچه افرادی شم که به فکر من و شما و این کشور نیستن 🔴📢 صدای انقلابیون انقلاب اسلامی را ازاینجابشنوید 🔻 با فوروارد کردن مطالب کانال، را به دوستانتان معرفی کنید . 🌹☘🌺🌹🌿🍁🌸🌹🌼 https://eitaa.com/mesagh @mesagh 🌴🌴🌴 🌏
هدایت شده از mesaghمیثاق
12.08M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
گزارش 20:30 از تصاویر لیدرهای اغتشاشات و خط گرفتن آن‌ها هرکس به نحوی باید ماموریت خودش را تکمیل میکرد 🔴📢 صدای انقلابیون انقلاب اسلامی را ازاینجابشنوید 🔻 با فوروارد کردن مطالب کانال، را به دوستانتان معرفی کنید . 🌹☘🌺🌹🌿🍁🌸🌹🌼 https://eitaa.com/mesagh @mesagh 🌴🌴🌴 🌏
هدایت شده از mesaghمیثاق
🔻الزام قانونی به حجاب؛ مقدّمه‌ها و مقاومت‌ها 🖋 مهدی جمشیدی ۱. آیت‌الله خامنه‌ای می‌گویند: روزی که امام خمینی، این «الزام» را که زن‌ها در محیط اجتماعی باید حجاب داشته باشند، مطرح کردند، «خیلی‌ها» مخالف بودند؛ حتّی «افراد نزدیک به خود امام». یکی از نزدیکان امام، آن روز آمد پیش من و ‌گفت این چه حرفی است که امام دارند میزنند؟! و شماها به امام بگویید منصرف بشوند! البتّه عقیدۀ ‌خود ما هم عقیدۀ امام بود. پس «خیلی‌ها» مخالف بودند، امّا «نظر امام» این بود و ایشان «به‌طور قاطع»، مسئلۀ حجاب را مطرح کردند که حرف درستی هم بود(۱۴/۳/۱۴۰۰). به تعبیر دقت کنید: «الزام» ... «باید» .... «به‌طور قاطع» ... «نظر امام خمینی» ... «مخالفت خیلی‌ها» .... . ۲. امام خمینی که الزام زنان به حجاب در عرصۀ عمومی را همان ماه‌های آغازین پیروزی انقلاب مطرح کرد، این‌طور استدلال نکرد که باید ابتدا تا چند سال، گره از «معیشت» مردم برداشت و «فقر» را زدود و امکان «ازدواج» را فراهم ساخت؛ یا باید چند سالی را صرف «گفتمان‌سازی» و «شناخت‌درمانیِ اجتماعی» کرد و «فلسفه و غایت حجاب» را تفهیم کرد، آن‌گاه حجاب را الزامی نمود. بر طبق نظر ایشان، همین که «دولت اسلامی» مستقر گردید، باید ارزش‌های اسلامی را در جامعه مستقر نماید و به همۀ احکام دین، «یک‌جا» و «بدون تقدّم و تأخّر»، متعهد باشد. از یک سو، ایشان بر این باور نبود که فقدن دسترسی به بهره‌مندی جنسیِ مشروع، مجوزی برای بی‌حجابی است و باید «حجاب» را فرع بر «ازدواج» انگاشت و پس از فراهم‌ساختن امکان ازدواج برای همگان، حجاب را الزامی اعلام کرد. از سوی دیگر، گویا در ذهن امام خمینی، حکم حجاب در عرصۀ عمومی، امری بوده است که اکثریّت مردم به آن معتقد هستند و از این جهت، نیازی به زمینه‌سازیِ پیشینی احساس نکردند. در واقع، چشم‌انداز امام خمینی این‌گونه بوده که دولت اسلامی باید به‌صورت «همزمان» و «موازی»، احکام گوناگون دین را در جامعه محقّق کند و هیچ حرامی با هیچ توجیهی، مجاز نشمرد. آری، چنانچه شرایط خاص موجب «تزاحم احکام دین با یکدیگر» شوند، باید حکم مهم‌تر را اصل قرار داد و به‌طور موقت، از حکم فرعی، صرف‌نظر کرد، امّا این امر به معنی پیروی از «منطق تنزیلی» در مقام اجرای احکام دین نیست. ۳. برخی معتقدند که بی‌حجابی، برخاسته از «میل دختران و زنان مجرّد به تبرّج برای همسریابی» است. این در حالی است که بسیاری از بی‌حجاب‌ها، «متأهل» هستند. پس این تحلیل، فقط می‌تواند علّت «بخشی از بی‌حجابی‌ها» را توضیح بدهد، نه بیشتر. مشاهدات نشان می‌دهد زنانی که در دورۀ تجرّد، بی‌حجاب بودند، در دورۀ تأهل نیز بیش‌وکم، سبک پوشش خود را «تغییر» نمی‌دهند و همچنان میل به خودنمایی دارند؛ چراکه بی‌حجابی به «سبک‌ زندگی»شان تبدیل شده است. مهم‌تر و بنیادی‌تر از ازدواج، «درونی‌سازی ارزش‌ها» در فرد از طریق «ایجاد فکر و فرهنگ اسلامی» در اوست. در این حال است که دیانت فرد، مغلوبِ «شرایط بیرونی» نمی‌شود. ۴. حال همدلانه بحث می‌کنیم و فارغ از استدلا‌ل‌های یادشده، می‌پرسیم «زمینه» به چه چیزی مربوط هست و چطور شکل می‌گیرد؟ به نظر من در دنیای امروز، هیچ‌چیزی مهم‌تر از «روایت» نیست. حتّی خود «واقعیّت» هم این اندازه قدرت ندارد؛ «روایت»، «زمینه» هم می‌آفریند. این در حالی است که ما «فقر روایت» داریم. تصوّر میکنیم که چون «قدرت» داریم نیاز به «توضیح» و «تبیین» و «گفتمان‌سازی» نداریم. روایت نساختیم و ذهنیّت دست ما نیست. به گذشته برگردیم و مرور کنیم که چه اندازه کار فرهنگی و معرفتی دربارۀ حجاب در میان مردم انجام شده است؟! دربارۀ معنای حجاب، حدود حجاب، ضرورت حجاب در عرصۀ عمومی، و ... . ما حجاب را «بدیهی» انگاشتیم و آن را از جامعه طلبیدیم، درحالی‌که به توضیح نیاز داشت. دیگران، بی‌حجابی را تئوریزه کردند، ولی ما حجاب را تئوریزه نکردیم. چون قدرت سیاسی از آنِ ما بود، گمان کردیم که «تقنین» و «تحکّم» کافی‌ست. ذهنیّت در بخش‌هایی از جامعه، تغییر کرده و دشمن در طول دهه‌های گذشته، «ساخت‌شکنیِ ذهنی» انجام داده است. دو ماه هست که گفته شده «کارزار حجاب»! دقت کنید: «کارزار»! یعنی جنگ واقعی! اما رسانه ملّی، بسیار دیر به این مسأله واکنش نشان داد. اگر تاکنون گفتگوی رسمی شکل گرفته بود، بسیاری از مشکلات حل شده بود. مخاطب ما، روایت درستی از حجاب ندارد. ما تمام بار را بروی پلیس امنیت اخلاقی خالی کردیم؛ به‌طوری‌که باید هم معیار بنویسید، هم شناسایی کند، هم برخورد کند، هم تعهد بگیرد، هم کلاس آموزشی برگزار کند و ... . 🔴📢 صدای انقلابیون انقلاب اسلامی را ازاینجابشنوید 🔻 با فوروارد کردن مطالب کانال، را به دوستانتان معرفی کنید . 🌹☘🌺🌹🌿🍁🌸🌹🌼 https://eitaa.com/mesagh @mesagh 🌴🌴🌴 🌏
هدایت شده از mesaghمیثاق
🔴 مکافات عمل عباس بابائی 🔺بیایید از زاویه‌ای دیگر به حوادث اخیر(فتنه‌ی ۱۴۰۱) بنگریم؛ ✅ ابتدا دو مقدمه: ۱) سنت‌های الهی برای مؤمنان، گاهی در قامت نعمت‌ است و گاهی در لباس نقمت؛ «إِن تَنصُرواالله یَنصُرکم»، سنت نعمت را نشان می دهد و «ما أصابَک من سیئةٍ فَمن نَفسک»، سنت نقمت را؛ ۲) این سنن الهی آیا مختص مؤمنان است یا ملل و دُوَل و نِحَل را نیز شامل می‌شود؟ ✅ آنچه از ظاهر آیات استفاده می شود آن است که غیر از افراد، شامل باقی دیگر نیز می‌شود؛ یعنی اگر دولت و حکومتی، خدا را یاری کند، خدا هم او را یاری کند و اگر حزب و دولتی در یاری دین خدا کوتاهی کند، غرامت الهی‌ شاملش خواهد شد. فارغ از کینه‌های بدخیم کفار و منافقان و یهودیان و وهابیان نسبت به دولت و ملت ایران که بابهانه و بدون آن درصدد آزردن ایشان‌اند، آیا رنجِ این چند روزِ انقلابیان نمی تواند علتی همچون سنت‌های الهی داشته باشد؟ شفاف‌تر آنکه آیا امکان ندارد، «دولتِ مردمی» و «مجلسِ انقلابی» و «عدلیه‌ی میدانی»، با «ترکِ فعل» یا «فعلِ ترک»، مشمول «سنتِ الهیِ مصیبت» شده باشند؟ 🔺اگر پاسخ به‌صورت قطع «آری» نباشد، لااقل نمی‌توان «احتمال» آن را نفی نمود. 🔴 حال این سؤال مطرح می‌شود که «مدیران و مردمان انقلابی به کدامین گناه، این نقمت اجتماعی را استحقاق یافته‌اند؟» ✅ «ثواب و عقاب اجتماعی» در حکومت اسلامی، دائرمدار «رضا و خشم ولیّ الهی» است که آن دو هم در طول «رضا و خشم امام زمان» است؛ حضرت صادق علیه‌السلام فرمود: «مَن لَم یَمشِ فِی حاجَةِ وَلی اللّهِ ابتُلِی بأن یَمشی فِی حاجَةِ عَدُوِّ اللّهِ عَزَّوجلَّ.» (هر که در راه ولیّ‌خدا قدم برندارد، به قدم برداشتن در راه رفع نیاز دشمن‌خداوند گرفتار آید!) ✅ یکی از مهمترین حاجت‌های«ولیّ‌جامعه» در چند سال اخیر «نجات مستضعفان از قربانگاه فضای مجاز» بوده‌است؛ مَرَضی که در «دولتِ کدخداباوران» نه اینکه درمان نشد، بلکه «توسعه‌ی کمّی و کیفی» هم پیدا نمود. 🔻با ظهور دولت و مجلس و عدلیه‌ی انقلابی، حتی دشمنان منصف هم اذعان کردند که اقدامات فراوانی توسط قوا در راستای «نگاه ولی» و «خدمت به مردم» انجام شده است، اما گمانِ‌به‌حق آن بود که در فضای مجازی شاهد گامی سریع و موثر باشیم؛ هم در راستای بهره‌برداری حداکثری مردم از آن و هم آراستن و پیراستنش به آنچه که باید و شاید. 🔻«مَسندنشین‌ْماندنِ مقصران وضع‌موجود» و «مصلحت‌اندیشی‌های نامربوط» و «ترس‌های موهوم» و «عدم مطالبه‌گری‌های معقول»، دست‌به‌دست هم دادند تا این «قاتلِ‌نامرئی» کماکان، عقاید و اخلاق و مروت و انسانیت پیر و جوان و زن و مرد را سر ببرد تا جایی‌که مدیران و مردمان انقلابی دیدند، همان «فضایِ رها» چه ضرباتی بر پیکر نحیفِ اعتماد جامعه وارد نمود! 🔴 از «جیغ بنفش حرامیان مجازی» نباید هراسید؛ چراکه این «فضایِ رها» دوباره و چندباره می تواند دانش‌آموز و دانشجوی مظلومِ دهه‌ی هشتادی را در قامت «یاغی» وارد کارزار با دیانت و عقلانیت و امنیت نماید. ✅ «پالایشِ مدیرانِ غیرهمسو در آوردگاهِ مجازی»، «ايجاد و تقویت زیرساخت‌های بومی»، «استفاده از استعداد جوان نخبه‌ی ایرانی برای تولید نسخه‌های به‌روز»، «تحمیل شروط متناسب با زیستِ ایرانی به نرم‌افزارهای بیگانه درصورت ادامه‌ی فعالیت در این سرزمین» و... می‌تواند این «تهدیدِ بالقوه» را به «فرصتی بالفعل» مبدل نماید. 🔴📢 صدای انقلابیون انقلاب اسلامی را ازاینجابشنوید 🔻 با فوروارد کردن مطالب کانال، را به دوستانتان معرفی کنید . 🌹☘🌺🌹🌿🍁🌸🌹🌼 https://eitaa.com/mesagh @mesagh 🌴🌴🌴 🌏