eitaa logo
#کانال_میثاق♥🇮🇷🇮🇷🇮🇷 ♥mesahg@🇮🇷🇮🇷🇮🇷
1.2هزار دنبال‌کننده
186.8هزار عکس
169.3هزار ویدیو
2هزار فایل
استقرار اسلام اصیل، دفاع از انقلاب اسلامی وحفظ ارزش های آن تااستقرار عدل و قسطmesahg@
مشاهده در ایتا
دانلود
▪️ ۱۴ خرداد سالروز معمار کبیر انقلاب اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره) تسلیت باد. 👈کلیپ ،اخبار، وتحلیل های روزرادرکانال میثاق دنبال کنید🌹🔰🔰 🔰 میثاق همه چیز را ببینید👇 🇮🇷 🆔https://eitaa.com/mesagh 🛑📢شماهم این پست راحداقل برای یک نفرارسال فرمائید باتشکر
🛑دیپلماسی عمومی امام خمینی 🔅امام ۱۲روز پس از تسخیر لانه جاسوسی با دستور آزاد کردن گروگانهای زن و سیاهپوستان دو پیام را برای جامعه آمریکا مخابره کرد: ۱. ظلم کهن نظام آمریکا به سیاهپوستان ۲. حقوق ویژه زنان در اسلام به دانشجویان مستقر در سفارت نوشت: "...برای آنکه اسلام برای زنها حقوق ویژه ای قائل است و سیاهپوستان عمری را تحت فشار و ظلم آمریکا به سر برده اند و شاید به طور الزام به ایران آمده باشند، نسبت به آنان در صورتی که جاسوسی آنها ثابت نشده باشد تخفیف دهید. دانشجویان عزیز! سیاه پوستان و زنانی که جاسوسی آنها معلوم نیست را به وزارت امور خارجه تحویل دهید که فوراً آنها را از ایران خارج نمایند..." (۲۷آبان۵٨/ صحیفه امام ج۱۱ص۵۴) 🔅در این ۴۰سال دشمن تلاشهای بسیاری کرد تا به افکار عمومی جهان بقبولاند "زن" و" اقلیت ها" در ایران محروم از حق اند؛ تا این دیپلماسی عمومی امام را -که به انحائی تکرار هم میشد- خنثی کند. مثال ریز و درشت، واقعی و ساختگی را با پیوست رسانه ای، عالمگیر میکردند تا یکوقت زنان و سیاهان غرب به گزینه اسلام و مردم سالاری اش فکری نکنند! 🔺حق این است که دوستان نادان یا نفوذی در دستگاههای ج.ا.ا هم در این سوژه سازی ها بی نقش نبودند از یک بازپرس تا یک شهردار تا فلان وزارتخانه و تا فیلم های سیاه و هنرمندان غربزده و... درست فرمود امیرالمومنین(ع):آفة الٲعمال عجز العُمّال: آسیب کارکردها ناتوانی کارگزاران است.(غررالحکم) 📝محسن قنبریان ۹۹/۳/۱۲ 👈کلیپ ،اخبار، وتحلیل های روزرادرکانال میثاق دنبال کنید🌹🔰🔰 🔰 میثاق همه چیز را ببینید
👓 آن‏جايى كه ما می ‏بينيم از جمهورى اسلامى حساب می ‏برند و البته همراه با حساب بردن، ميزان دشمنى هم يك نسبت مستقيم دارد! يعنى هر چه حساب می برند، همان اندازه هم دشمنى می ‏كنند، خباثت نشان می ‏دهند. اينها همه ‏اش براى خاطر امام است! 🔹 آن جايى كه می ‏بينيم كه نه، حسابى نمی ‏برند...آن‏جا جايى است كه ما چهره‏ يك خرده‏ ضعيف شده!! هر جا اين‏جورى بشود آنها چهره‏ شان چهره‏ ى خودى است با ما! 🔹 هر جا ما يك خرده قويتر و غليظتر بشود آن‏جا چهره‏ ى آنها، چهره خصمانه، خشن، اين جورى است. يعنى از لحاظ سياسى هويت حقيقى نظام به نام امام و شخصيت امام و حضور امام است و اين حضور هر چه قوی ‏تر باشد جمهورى اسلامى از لحاظ سياسى قوی ‏تر است... ‼️ از لحاظ هيبت سياسى در دنيا، هر اندازه‏ كه جنبه‏ ى این نظام قوى باشد، به همان اندازه وقع سياسی ‏اش و آبروى سياسيش و هيبت سياسيش و عظمت سياسی اش بيشتر است!! 💬 امام خامنه ای ۲۷اردیبهشت۷۲ منتشر شده در منشور حوزه روحانیت جلد۷ص۴۶۸ 📸 حسن فریدون نیز در تصویر دیده می شود! 👈کلیپ ،اخبار، وتحلیل های روزرادرکانال میثاق دنبال کنید🌹🔰🔰 🔰 میثاق همه چیز را ببینید👇 🇮🇷 🆔https://eitaa.com/mesagh 🛑📢شماهم این پست راحداقل برای یک نفرارسال فرمائید باتشکر
👓 اين مراسم مظهر سه جنبه‏ ى و و نيز است. لذاست كه مهم است حفظ بشود. البته باید سعی بشود (بحمدالله همين سعى هم هست) اولاً مراسم صددرصد مردمى باشد. يعنى مردم این را احساس كنند. مصلحت نيست كه اين مراسم تبديل بشود به يك مراسم رسمی... 🔹 فرق است بين يك مراسم اعتقادى مثل عاشورا و شهادت ائمه (عليهم‏ السّلام) و يك چيزى كه جنبه‏ ى فرمايشى و دستورى و بخشنامه‏ اى داشته باشد. آن نوع اول بايد باشد؛ مراسم امام بايد نوع اول باشد. حالا اين، البته تدبير می خواهد، فكر می خواهد. ...بخودى خود نمی ‏شود، به صرف اين كه بگوييم مردم! اين مراسم را مردمى كنيد. اين جورى نمی ‏شود. مردمى كردن مراسم، روشى دارد، اسلوبى دارد، سعى كنيد مراسم مردمى باشد. البته خب مردم به مرقد امام علاقه ‏مندند، دوست می ‏دارند. 🔹 اما ما نمی ‏خواهيم فقط مراسم مخصوص مرقد باشد. ما می خواهيم مراسم در همه ‏ى ايران باشد!! خوب مظهرش قله‏ اش اين‏جاست! اما همه جا بايد باشد. يك مراسم صد درصد مردمى كه شركت كنند. 💬 امام خامنه ای ۲۷اردیبهشت۷۲ منتشر شده در منشور حوزه روحانیت جلد۷ ص۶۹۷ 👈کلیپ ،اخبار، وتحلیل های روزرادرکانال میثاق دنبال کنید🌹🔰🔰 🔰 میثاق همه چیز را ببینید👇 🇮🇷 🆔https://eitaa.com/mesagh 🛑📢شماهم این پست راحداقل برای یک نفرارسال فرمائید باتشکر
هدایت شده از mesaghمیثاق
🛑📢از نگارش ستایشنامه های قاجاری تا دفاع از قراردادهای استعماری مروری بر سرگذشت سیاسی و درنگی در یادداشت انفعالی [صفحه 1⃣ از 2⃣] 🛑📢اختصاصی جناب آقای محسن الویری(از فارغ‌التحصیلان دانشگاه که از نیمه دوم دهه هشتاد نسبتا بر مطالعات حوزوی تمرکز یافته) در تاریخ چهارم خرداد یادداشت غلوآمیز خود را در وصف آقای منتشر کرد که با واکنش منفی محافل انقلابی روبرو شد و از آن به عنوان مصداقی از یاد شد و از قضا سرکنگبین صفرا فزود! از همین رو نویسنده مزبور بر آن شد تا یادداشت جدیدی در دفاع از یادداشت ابتدایی خود بنویسد که مصداق عذر بدتر از گناه و تکرار همان خط رسانه ای غیرقابل دفاع بود! یادداشت جدید جناب آقای الویری محتوای جدیدی نداشت و در بخش قابل توجهی تکرار مکررات محسوب می‌شد اما فرصت خوبی پدید آورد برای شناخت و شاخه حوزوی آن، که امروز بیش از هر زمان دیگری برای بازسازی چهره سیاسی یکی از عناصر اجرایی شاخص خود، شدیدا به تکاپو افتاده است. فارغ از مدعاهای ژورنالیستی توأم با مظلوم نمایی جناب الویری، پاسخ به این سؤال از اهمیت بالائی برخوردار است که خرده جریان اعتدال بر چه شاخصه هایی بنا شده است؟ پاسخ به این سؤال راهبردی، البته مجالی واسع می‌طلبد اما پرداخت اجمالی بدان، خالی از لطف نیست. جناب محسن الویری این نکات را نمی‌داند یا می‌داند و در نقش سانسورچی و بزک‌کار چهره‌های اعتدالگرایان عمل می‌کند و ناراستی های هم‌قطاران سیاسی را درز می‌گیرد. این نحوه سخن گفتن امثال الویری تا حدودی طبیعی است زیرا وی از سال 61 با شیخ اعتدال، جناب آقای هاشمی رفسنجانی مرتبط بوده است و طبیعی است که مسئول سیاسی شاخه دانش‌آموزی حزب جمهوری اسلامی که از سال 61 با یک واسطه (فاطمه هاشمی رفسنجانی) به آقای هاشمی رفسنجانی مرتبط می‌شد، امروز نیز به حمایت از این جریان برخیزد و به تمجیدنامه‌نویسی از چهره‌های شاخص این جریان مشغول شود. اصلا عجیب نیست کسی که آرزویش دیدار با در بوده و با وی آرزومندانه ملاقات نموده و با شور و شوق به روایت آن ملاقات با این کهنه سلطنت طلب ظاهرالصلاح پرداخته، از چه ویژگی‌های فکری و سیاسی برخوردار است. مهم‌تر از ملاقات وی با سیدحسین نصر، ارتباط وی با مؤسسه آموزش جهانی Institute of International Education در واشنگتن دی.سی. است. گفتنی‌ها در خصوص این مؤسسه فراوان است اما معرفی مختصری از این مؤسسه نکات فراوانی را مشخص می‌کند. موسسه آموزش جهانی در سال ۱۹۱۹ میلادی در واشنگتن تاسیس شد. نکته جالب توجه این است که یکی از بنیان‌گذاران آن وزیر امور خارجه امریکا آقای الیهو روت می باشد که از سال‌های ۱۹۰۵ تا ۱۹۰۹ در این سمت مشغول بوده است. او به همراه نیکلاس مورای باتلر (برنده جایزه نوبل صلح و رئیس دانشگاه کلمبیا) و استفان داگان (استاد علوم سیاسی دانشگاه نیویورک و نخستین رئیس این موسسه) آن را بنیان نهاده‌ است. این مؤسسه به صورت واضح هدف خود را تعلیم نسل آینده رهبران کشورهای دنیا ابراز داشته است و مدعی است تاکنون بر ۲۹۰۰۰ نفر در دنیا تاثیر گذارده‌اند. (https://www.iie.org/Why-IIE/History و https://www.iie.org/en/Why-IIE ) بر این اساس؛ مؤسسه آموزش جهانی، که جناب آقای الویری از 17می-7ژوئن2008 (28اردیبهشت تا 18 خرداد 1387 ) با آن مرتبط بوده(تارنمای شخصی محسن الویری، پایگاه خبری-تحلیلی علوم انسانی طلیعه) مکانی است برای شناسایی نیروهای مؤثر یا احتمالا مؤثر سیاسی و اجتماعی و تربیت آنان بر اساس الگوهای آمریکایی و در نهایت گسیل دادن آنان به کشورهای مبدأ برای اجرای منویات ایالات متحده آمریکا. فراتر از ساده سازی ها، مظلوم نمایی ها و ژست انقلابی گری و عقلانیت، بر اساس روند فعالیت های فکری و روابط سیاسی وی، معلوم نیست او واقعا تا چه اندازه با مبانی انقلاب اسلامی و اسلام ناب و منظومه فکری امامین انقلاب، متناسب و مرتبط است اما نهایتا می‌توان وی را یک چهره دانشگاهی/ حوزوی اعتدالی دانست که واجد شاخه مهم این خرده جریان، یعنی است! از مخاطبان فرهیخته می پرسیم؛ به راستی کسی را که اعتقاد دارد فرهنگ مفهومی غربی است و کسی نمی‌تواند دید اسلامی محض در این مقوله داشته باشد، می‌توان انقلابی و پیرو مکتب امام خمینی قدس سره الشریف دانست؟: «فرهنگ یک مفهوم غربی است و آن را از آنجا گرفته‌اید و بعد می‌گویید که این فرهنگ باید اسلامی شود. به نظرم اگر قرار باشداین افراد فقط در چارچوب اسلام حرف بزنند، اصلاً نمی‌توانند دهان باز کنند. زیرا نگاه و ساختار اندیشه‌، زبان، کلمات و اصطلاحات‌شان همگی برگرفته از جای دیگری است.»(محسن الویری،عصر اندیشه، شماره ۸، صفحه ۹۶) 👈کلیپ ،اخبار، وتحلیل های روزرادرکانال میثاق دنبال کنید🌹🔰🔰 🔰 میثاق همه چیز را ادامه👇
هدایت شده از mesaghمیثاق
🛑📢از نگارش ستایشنامه های قاجاری تا دفاع از قراردادهای استعماری مروری بر سرگذشت سیاسی و درنگی در یادداشت انفعالی [صفحه 2⃣ از 2⃣] آیا کسی که حتی تمدن اسلامی را هم بر اساس معیارهای نژادگرایانه و عرب و عجمی تفسیر می‌کند و ادعا می‌کند عرب‌های مسلمان هیچ‌گاه تمدن‌ساز نبودند، شخصیتی عمیق و اهل علم دانست؟؛ «ایرانیان و رومی‌ها پیش از اسلام هم تمدن‌ساز بودند، اما عرب‌های مسلمان، تمدن‌ساز نبودند. البته خرده تمدنی داشتند، اما این خرده تمدن توان رویارویی و سنجش با تمدن ایران، روم، هند و تمدن‌های دیگر را نداشت.» (محسن الویری،عصر اندیشه، شماره ۸، صفحه ۹۶) با این اوصاف واضح است که ادعای طرفداری از برخی اصالت های مذهبی و انقلابی را به آسانی نمی توان از امثال الویری پذیرفت و اقلا نمی‌توان او را یک شخصیت عمیق اسلامی و انقلابی دانست. او نهایتا عضوی از شبه‌جریان اعتدال است که هیچ‌گاه نتوانسته به فهم عمیقی از امام و انقلاب اسلامی دست یابد و این فاصله فاحش فکری و سیاسی، در آثار و سلوک وی کاملا روشن و قابل ردیابی است. جناب آقای الویری سالهاست که در حلقه خاص شبه جریان اعتدال در قم، حضور فعال دارد و بعید نیست که در کنار مطالعات تخصصی، به لطف همین همگرایی های سیاسی و فکری، به ریاست میز تخصصی تمدن اسلامی در رسیده باشد. در پایان این نکته را باید گفت که گفتمان اعتدال برخلاف پروپاگاندایی که بوقچی‌های‌شان به راه انداخته‌اند از پشتوانه مردمی یا حتی نخبگانی و دینی قابل توجهی برخوردار نیست ولی در عین حال با اتکا به برخی روابط حوزوی، تلاش می کند با عکس یادگاری با بزرگان حوزه مقدسه قم، برای خود اعتبار دست و پا کند کاری که سالها پیش، و حتی ، در تکاپوی آن بود. حقیقتا امروز کدام یک از مراجع عظام تقلید را سراغ داریم که از بانک‌داری فعلی، که مورد حمایت تمام قد اعتدالیون بود، راضی باشد؟ کدام یک از مراجع عظام تقلید حاضرند کوچک‌ترین تأییدی نسبت به سند 2030، که در اصل مانیفست دولت اعتدال در حوزه خانواده است، داشته باشد؟ کدام یک از مراجع عظام تقلید حاضر است محو شدن و هضم کامل در هاضمه استکبار جهانی را بپذیرد؟ قراردادهای ننگین و لوایح استعماری مانند که مورد تحریم برخی مراجع قرار گرفت، وضعیتش روشن تر از آن است که نیازمند شرح و بسط باشد. با این وجود چگونه این جماعت با نادیده گرفتن حجم نارضایتی ها و فاصله فکری مراجع و فضلا و اعلام قم با ایده های وارداتی مورد حمایت اعتدالیون، در تکاپوی القای حمایت تمام قد مراجع از این جریان است؟! گذشته از عدم مقبولیت حوزوی، اعتدال از پشتوانه مردمی نخبگانی و سیاسی نیز برخوردار نیست اما اعضای این شبکه کوچک، در راه اندازی و سر و صدای رسانه ای استاد اند! آنان علی رغم کارنامه غیرقابل دفاع شان، با کاربست عنصر ابهام استراتژیک، خود را معتقد به مبانی سیاسی اسلام نشان می دهند و نقاب انقلابی می زنند و بلکه برخی از سران خود را نماد انقلابی گری معرفی می کنند! اما بدیهی است که هر نقابی یک روز خواهد افتاد و چهره واقعی افراد و جریانات از پس آن مشخص خواهد شد. پس باید ترسید از « یوم تبلی السرائر » (طارق/9) و با روشنگری جریان انقلابی یقینا این روز به آخرت محول نخواهد شد. 👈کلیپ ،اخبار، وتحلیل های روزرادرکانال میثاق دنبال کنید🌹🔰🔰 🔰 میثاق همه چیز را ببینید👇 🇮🇷 🆔https://eitaa.com/mesagh 🛑📢شماهم این پست راحداقل برای یک نفرارسال فرمائید باتشکر
هدایت شده از mesaghمیثاق
🛑📢دروغ شاخدار و بازتاب گسترده آن در رسانه های حامی دولت 🛑📢 در سالگرد ارتحال ام ◽️محمد هاشمی که بعد از برادرش تمایل عجیبی به پیدا کرده، در سخنانی عجیب و خلاف واقع که هیچ مستند و مدرکی ندارد، مدعی شده بعد از ، امام پیشنهاد قائم مقامی خود را به آقای هاشمی داده اما او قبول نکرده است! ▪️این سخنان در حالی مطرح شده که امام خمینی با انتخاب خود آقای منتظری به قائم مقامی نیز مخالف بود و هاشمی علی رغم نهی صریح امام، به این اقدام خسارت بار اصرار کرد و جالب آنکه بر اساس مستندات موجود، عدم رضایت امام نسبت به این موضوع را از همگان حتی نزدیکترین دوستان خود و بستگانش نیز داشت؛ چنانکه مرحوم (شوهر خواهر و پسرعمو و دوست نزدیک هاشمی) در خلال جلسه اضطراری مجلس خبرگان در نیمه خرداد 68 تصریح می کند که اگر از عدم رضایت امام خبر داشت، هرگز به قائم مقامی منتظری رأی نمی داد! مقام معظم رهبری نیز که هاشمی مدعی است بسیار به ایشان نزدیک بوده، در کتاب روایت رهبری، تصریح دارند که سالها بعد از واقعه انتخاب منتظری به قائم مقامی، از نظر مخالف امام اطلاع یافته اند! در خاطرات سایرین، از جمله خاطرات مرحوم امینی(همشهری و دوست نزدیک منتظری و عضو هیئت رئیسه وقت مجلس خبرگان) نیز نسبت به مخالفت امام با قائم مقامی و عدم استجازه از امام برای مطرح کردن این موضوع در مجلس خبرگان، به تفصیل سخن به میان آمده است! 🔹با وجود این حجم از اسناد و تصریحات تاریخی، چگونه محمد هاشمی به خود جرأت داده به تحریف و دروغ پردازی اقدام کند و رسانه های اجاره ای خرده جریان اعتدال، چرا باید اینچنین آزادانه بتوانند، به نشر اکاذیب بپردازند؟؟! 🔲گزیده ای از مصاحبه تحریف آمیز را در ذیل بخوانید: در آن زمان، به خود آقای هاشمی پیشنهاد نشد که خودشان برای رهبری اقدام کنند؟ بعد از عزل آقای منتظری، آقای هاشمی خیلی ناراحت بود امام به آقای هاشمی پیشنهاد داده بودند که خبرگان شما را به‌عنوان قائم مقام معرفی کنند، نامه دهند، من نامه دهم، تایید می‌کنند. آقای هاشمی تقریبا یک هفته گریه می‌کرد و می‌گفت نه، من نمی‌خواهم. از امام خواهش می‌کرد که چنین کاری نکنند، یعنی کرارا خواهش کرده بودند که چنین کاری نکنند.مثلا یکی از دلایلی که پرسیدیم، ایشان می‌گفتند اگر من چنین چیزی را می‌پذیرفتم،اینگونه می‌شد که قضیه آقای منتظری را من مثلا این کار را کردم و ایشان نکرده بود، کسانی دیگر بودند. بنابراین بله، به آقای هاشمی پیشنهاد شده بود، ولی ایشان نپذیرفتند. حتی از طرف خود امام هم پیشنهاد شده بود. به نظر شما چرا آقای هاشمی نپذیرفت، حتی در زمان خبرگان برای رهبری، رهبری را نپذیرفت و سعی کرد که به‌عنوان مرد در سایه انقلاب بماند؟ بالاخره این‌ها مسائلی است که ایشان با خودش به گور برده و ما دیگر نمی‌دانیم که چرا نپذیرفت. البته نگاه جامعه به آقای هاشمی خیلی مثبت بود و الان هم هنوز سوالی که مردم هنوز عموما انجام می‌دهند، راجع به همین مساله است، ولی این دلیل اصلی یا دلیل واقعی که آقای هاشمی نپذیرفت، من اطلاع ندارم که به چه دلیل ایشان نپذیرفت. شاید ایشان تصور می‌کرد که در کنار رهبر باشد، بهتر از این است که رهبر باشد و نقش خودش را بتواند ایفا کند و سالیان طولانی هم ما دیدیم که آقای هاشمی هم به رهبر وفادار بود و هم در کنار رهبر بود. این جمله آقای هاشمی که به آقای خامنه‌ای گفته بودند و از تلویزیون هم یکی، دو بار پخش شد که ما با هم اختلاف نظر داریم، معمولا در جلسات خصوصی نظراتم را به ایشان می‌گویم، ایشان هم نظراتش را به من می‌گوید، ولی من می‌گویم به ایشان که من حجت دارم حرف شما را قبول کنم، ولی شما حجت نداری حرف من را قبول کنی، چون شما رهبری، من حجت دارم که حرف رهبر را قبول کنم، اما من که رهبر نیستم، شما حجت نداری که حرف من را قبول کنی. یعنی این‌که این سال‌های اخیر اختلاف نظر داشتند روی مسائل، ایشان نظراتشان را هم می‌گفتند، ولی حالا چقدرش را آقای خامنه‌ای می‌پذیرفت یا نمی‌پذیرفت،ما نمی‌دانیم، ما که دیگر در بین جلسات دونفره این‌ها نبودیم، ولی یک مواردی بعضا متوجه می‌شدیم که ایشان نظراتی داشتند، ولی آقا نظر دیگری داشتند و نهایتا هم ایشان نظر آقا را می‌پذیرفتند. 🔶پی افزود امید است نهادهای متولی امر تاریخ نگاری در جمهوری اسلامی به این مدعای دروغین پاسخ دهند و به موازات آن،نهادهای قضائی نیز با حساسیت ویژه نسبت به پدیده ،با عوامل بازنشر این سنخ مطالب خلاف واقع، بطور جدی برخورد کنند. 👈کلیپ ،اخبار، وتحلیل های روزرادرکانال میثاق دنبال کنید🌹🔰🔰 🔰 میثاق همه چیز را ببینید👇 🇮🇷 🆔https://eitaa.com/mesagh 🛑📢شماهم این پست راحداقل برای یک نفرارسال فرمائید باتشکر
هدایت شده از mesaghمیثاق
⛅️ صبح‌نوشت ⛅️ 🌻 در حقانیت خامنه ای همین بس که دوستداران واقعی او، همان دوستداران واقعی خمینی، و دشمنان و بدخواهان او، همان دشمنان و بدخواهان خمینی اند. 👈کلیپ ،اخبار، وتحلیل های روزرادرکانال میثاق دنبال کنید🌹🔰🔰 🔰 میثاق همه چیز را ببینید👇 🇮🇷 🆔https://eitaa.com/mesagh 🛑📢شماهم این پست راحداقل برای یک نفرارسال فرمائید باتشکر
💥خاطره رهبر انقلاب از دیدار با امام خمینی(ره) در روز ۱۴ فروردین ۱۳۶۵ 👈کلیپ ،اخبار، وتحلیل های روزرادرکانال میثاق دنبال کنید🌹🔰🔰 🔰 میثاق همه چیز را ببینید👇 🇮🇷 🆔https://eitaa.com/mesagh 🛑📢شماهم این پست راحداقل برای یک نفرارسال فرمائید باتشکر
👓 خب اين خدمتى كه اين بزرگوار به عالم اسلام كرده آن را عرض می ‏كرديم اين، شكرگزارى دارد، وفادارى دارد، خوب اين وفادارى چه جورى است؟ برترينش اين است كه انسان نام آن بزرگوار را زنده كند! لذاست كه من زنده نگه داشتن نام امام را يك می ‏دانم! 💬 امام خامنه ای ۲۷ اردیبهشت ۷۲ منتشر شده در منشور حوزه روحانیت جلد۷ صفحه ۴۶۷ 👈کلیپ ،اخبار، وتحلیل های روزرادرکانال میثاق دنبال کنید🌹🔰🔰 🔰 میثاق همه چیز را ببینید👇 🇮🇷 🆔https://eitaa.com/mesagh 🛑📢شماهم این پست راحداقل برای یک نفرارسال فرمائید باتشکر
👓 در مسأله ‏ى سالگرد، پاى امام در ميان است. مسأله يك مسأله‏ اى است كه براى ما صبغه‏ ى و و ، هر سه را دارد! 🔹 صبغه‏ دارد از باب اين‏كه خب ما موظف به قدرشناسى هستيم. در طول تاريخ اسلام بعد از زمان ائمه (عليهم‏ السّلام) تا امروز، بنده هيچ يك از علما و بزرگان را سراغ ندارم كه بقدر امام رضوان ‏الله ‏تعالى عليه‏ واعلی الله‏ مقامه ‏الشريف، به جامعه‏ ى اسلامى عموماً و به شيعه خصوصاً خدمت كرده باشد! خوب علماى بزرگى هستند، بودند بنده تا حدودى هم به شرح حال بزرگان وقوف دارم و تا اندازه اى، قدر كارهايشان را می ‏دانم. 🔹 اما آن كارى كه اين بزرگوار انجام داد از نوع كار بود، نه از نوع كار علما!! اگر چه علما ورثه‏ ى انبيا هستند، اما آن عالمى كه توانسته باشد را تحقق ببخشد، او را ما ديگر غير از اين بزرگوار نداشتيم!! 💬 امام خامنه ای ۲۷اردیبهشت ۷۲ بیانات در دیدار اعضای ستاد برگزاری مراسم رحلت منتشر شده در منشور حوزه روحانیت جلد۷ ص۱۴۹ 👈کلیپ ،اخبار، وتحلیل های روزرادرکانال میثاق دنبال کنید🌹🔰🔰 🔰 میثاق همه چیز را ببینید👇 🇮🇷 🆔https://eitaa.com/mesagh 🛑📢شماهم این پست راحداقل برای یک نفرارسال فرمائید باتشکر
👓 آن‏جايى كه ما می ‏بينيم از جمهورى اسلامى حساب می ‏برند و البته همراه با حساب بردن، ميزان دشمنى هم يك نسبت مستقيم دارد! يعنى هر چه حساب می برند، همان اندازه هم دشمنى می ‏كنند، خباثت نشان می ‏دهند. اينها همه ‏اش براى خاطر امام است! 🔹 آن جايى كه می ‏بينيم كه نه، حسابى نمی ‏برند...آن‏جا جايى است كه ما چهره‏ يك خرده‏ ضعيف شده!! هر جا اين‏جورى بشود آنها چهره‏ شان چهره‏ ى خودى است با ما! 🔹 هر جا ما يك خرده قويتر و غليظتر بشود آن‏جا چهره‏ ى آنها، چهره خصمانه، خشن، اين جورى است. يعنى از لحاظ سياسى هويت حقيقى نظام به نام امام و شخصيت امام و حضور امام است و اين حضور هر چه قوی ‏تر باشد جمهورى اسلامى از لحاظ سياسى قوی ‏تر است... ‼️ از لحاظ هيبت سياسى در دنيا، هر اندازه‏ كه جنبه‏ ى این نظام قوى باشد، به همان اندازه وقع سياسی ‏اش و آبروى سياسيش و هيبت سياسيش و عظمت سياسی اش بيشتر است!! 💬 امام خامنه ای ۲۷اردیبهشت۷۲ منتشر شده در منشور حوزه روحانیت جلد۷ص۴۶۸ 📸 حسن فریدون نیز در تصویر دیده می شود! 👈کلیپ ،اخبار، وتحلیل های روزرادرکانال میثاق دنبال کنید🌹🔰🔰 🔰 میثاق همه چیز را ببینید👇 🇮🇷 🆔https://eitaa.com/mesagh 🛑📢شماهم این پست راحداقل برای یک نفرارسال فرمائید باتشکر