eitaa logo
#کانال_میثاق♥🇮🇷🇮🇷🇮🇷 ♥mesahg@🇮🇷🇮🇷🇮🇷
1.2هزار دنبال‌کننده
187.2هزار عکس
169.7هزار ویدیو
2هزار فایل
استقرار اسلام اصیل، دفاع از انقلاب اسلامی وحفظ ارزش های آن تااستقرار عدل و قسطmesahg@
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
🔴 چرا توییتر تسلیم قوانین ترکیه می‌شود اما تسلیم قوانین ایران نمی‌شود 🔹 حمید رسایی نوشت: شرکت توییتر به تازگی اعلام کرده است که در حال برنامه‌ریزی برای ایجاد یک شخصیت حقوقی در ترکیه است تا بر اساس قانون جنجالی اینترنت این کشور که از سال گذشته اجرا شده، بتواند فعالیت خود را در آنجا ادامه دهد.  🔹 طبق این قانون، شرکت‌های رسانه‌های اجتماعی که بیش از یک میلیون کاربر دارند، باید داده‌های کاربران تُرک را در کشور ذخیره کنند. این شرکت‌ها همچنین ملزم به تعیین یک نماینده رسمی در ترکیه هستند که باید ظرف ۴۸ ساعت به درخواست‌های حذف محتوای نقض حریم خصوصی پاسخ دهد. 🔹 در صورت امتناع شرکت‌ها از رعایت این موارد، ممکن است با جریمه، ممنوعیت تبلیغات و در نهایت کاهش پهنای باند روبه‌رو شوند که می‌تواند در نهایت سیستم عامل‌ها را غیرقابل استفاده کند. 🔹 سوال این است که چرا شرکت‌هایی مثل توییتر در ترکیه به چنین قوانین تن می‌دهند اما در ایران امکان چنین نظارتی نیست؟ آیا مردم در ترکیه از طریق فضای مجازی کسب درآمد نمی‌کنند؟ آیا دولت ترکیه نگران اشتغال مجازی کاربران این پلتفرم‌ها نیست؟ 🔹 پاسخ روشن است. تمام بهانه‌هایی که عده‌ای در ایران برای ممانعت از نظارت بر فضای مجازی یله و رهای خارجی می‌آوردند، در ترکیه هم قابل استناد است! تفاوت وجود مدیران ترکی است که از راه‌انداختن دوقطبی‌های کاذب، کاسبی انتخاباتی نمی‌کنند، تفاوت وجود مدیران غیروابسته‌ای است که برایشان منافع ملی و منافع درازمدت مردم بر منافع شخصی و حزبی اولویت دارد و الا توییتر، فیس‌بوک، اینستاگرام و... در هر دو جا یکی است و ارتباط این پلتفرم‌ها با زندگی مردم و بهره‌مندی از آن هم به یک اندازه است. بدون تعارف مسأله‌ نفوذ است. https://eitaa.com/mesagh @mesagh 🌴🌴🌴 🗳
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
◀️ مسأله‌ی امروز کشور ما چیست؟ ریشه‌ی مشکلات از کجا آب می‌خورد؟ آیا علت مشکلات امروز ما فاصله گرفتن مردم از آرمان‌های انقلاب است؟ این صحبت‌ها را از برخی تریبون‌های منتسب به جریان حزب‌اللهی زیاد شنیده‌ایم که علت مشکلات را به گردن مردم می‌اندازند و دائماً سعی می‌کنند نقش حاکمیت در وضعیت فعلی را کم‌رنگ کنند. 🔹 اما آیا واقعاً «مسأله اصلیِ امروز ما» بازگرداندن مردم به آرمان‌های انقلاب است؟ آیا واقعاً مردم از آرمان‌های انقلاب رویگردان شده‌اند؟ اگر شده‌اند، چند درصدشان رویگردان شده‌اند؟ 🔺 صحبت‌های حجت‌الاسلام را ببینید. مسأله‌ی امروز ما برخلاف ادعاهای تریبون‌داران، «بازگشتِ به مردم» است؛ بازگشتِ مسئولانِ جمهوری اسلامی به مردم. https://eitaa.com/mesagh @mesagh 🌴🌴🌴 🗳
⭕️ تحریف معنای عدالت؛ راهکار جدید احزاب ◀️ برای اصحابِ احزاب دست گرفته‌اند که تا دیروز از عدالت‌خواری و پایان دوران می‌گفتید و الآن که رهبری گفته‌اند نامزد ریاست جمهوری باید عدالت‌خواه باشد، شروع می‌کنید به بستن عنوان عدالت‌خواه پشت چهره‌های محبوب‌تان. به نظرم خیلی هم این‌جور نخواهد بود. 🔹 شاید دهه هفتاد احزاب و لابی‌های سیاسی و مذهبی چنین کارکردی داشتند که حدس بزنند که نظر مقام معظم رهبری به نامزد مورد اجماع خودشان است اما امروز اوضاع فرق کرده است. در وضعیت کنونی آن‌ها و یا جانشین‌های جوان‌ترشان این توانایی را پیدا کرده‌اند که اصل معیاربودن عدالت در سیاست و غیر سیاست را به کلی فاقد معنا کنند. 🔹 این معنازدایی هم معمولاً هم یک قصه تکراری دارد: ابتدا از موضع واعظ اخلاق برمی‌آیند که «عدالت‌خواهی حزب نیست؛ پنجه کشیدن در چهره اخلاق نیست؛ ناسزا گفتن به این و آن نیست؛ بدگویی به مسئولان نظام نیست؛ منحصر در یک گروه نیست؛ نفی دیگران نیست؛ ناامیدی و حجتیه‌ای و خوارج بودن نیست و ...»؛ آن‌گاه زمینه فراهم است: عدالت‌خواهی که چیزهای مختلفی نیست، هیچ چیزی نیست و هیچ وجه معیاری‌گونه‌ای ندارد. 🔹 یک نمونه نزدیک از این روند را به یاد بیاوریم: ۱۸ بهمن ۹۸ رهبر انقلاب در سخنرانی خود در تبیین چه کسی را انتخاب کنیم گفتند: «به معنی واقعی کلمه طرفدار عدالت باشند. کشور ما به عدالت احتیاج دارد ... نگذاریم که این پرچم بخوابد ... هم عدالت اقتصادی، هم عدالت حقوقی، هم عدالت سیاسی؛ در همه‌ی زمینه‌ها». 🔹 ۳۰ بهمن، ۱۲ روز پس از سخنرانی و دو روز مانده به انتخابات ۲ اسفند، جمعی از واعظان و دیگران بیانیه‌ای صادر کردند در تأیید لیست احزاب و گروه‌های یک جناح سیاسی. در این بیانیه که بعدها و البته پس از مرگ سهراب، برخی از امضاکنندگان آن اظهار «شرمندگی» کردند، به نام سردار شهید، به «کارآمدی» و به «مجلس قوی» اشاره شده بود اما هیچ اشاره‌ و حتی هیچ اشاره‌ای نشده بود به اینکه «به معنی واقعی کلمه طرفدار عدالت باشند». مخاطبان این خطبا هم، هنگامی که به هر سی نفر و تاکید می‌کنم به تمامی افراد لیستِ این احزاب رای می‌دادند؛ و حتی به کسانی رأی می‌دادند که هرگز آن‌ها را نمی‌شناختند، هیچ‌گاه به خاطر عدالت‌خواه بودن به این افراد رای نمی‌دادند. امروز هم قصه همان قصه است. 🔹 از طبقه مرفه جدید و طبقه ویژه سیاسی که بگذریم، مسیر تبدیل‌ شدن عدالت به یک معیار و سنجه در میدان سیاست، موانع و حتی مخالفان مقدسی دارد؛ یک تاریخ از نوعی تفکر دینی و انبوهی از آموزه‌های کلامی و فلسفی و مذهبیِ فاقدِ وجوه عدالت‌خواهانه را پشت خود دارد؛ حتی یک عالمه جهل مقدس به نام «مصلحت»، «مذهب»، «اخلاق»، «حفظ نظام» را در پشتیبانی خود دارد؛ با یک، ده، ده و حتی ده‌ها بار گفتن رهبر هم چیزی عوض نشده و نخواهد شد؛ باز هم ایام انتخابات و باز هم همان همیشگی‌ها. محافظه‌کاری تا عمق استخوان ما نفوذ کرده و به راحتی‌ در برابر عدالت‌خواهی عقب نخواهد نشست. 🔺 ما در میدان سیاست افرادی را می‌خواهیم که «به معنی واقعی کلمه طرفدار عدالت باشند»؛ ولی مسئله ما فقط سیاست‌مداران موجود نیستند که طرفدار عدالت نیستند. ما در پیشانی وضع موجود با کسانی مواجهیم که مفاهیم را از «معنی واقعی کلمه» تهی کرده‌اند و از طریق کلمه‌های بی‌معنا، به این سیاستمداران سرویس می‌دهند. البته مسئله ما همین افراد دسته دوم، که چه بسا نیت خیر دارند هم نیستند. مسئله ما خودِ کلمه است و معنای واقعی کلمه. مدت‌هاست به این فکر می‌کنم که مسیر فرارفتن از امتناع کنونی، از جایی بیرون از میدان سیاست می‌گذرد. 🖊 https://eitaa.com/mesagh @mesagh 🌴🌴🌴 🗳
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
◀️ باز هم انتخابات در راه است و باید منتظر وعده‌‌ها و شعارهای دم انتخاباتی کاندیداها باشیم. اما واقعا این وعده‌ها چقدر قابل اعتنا هستند؟ آیا می‌توان صرفا با اتکا به این شعارها، رئیس‌جمهور آینده کشور را انتخاب کرد؟ 🔹 می‌گوید حرف‌های دم انتخاباتی خیلی مهم نیست. می‌گوید همه نامزدهای انتخابات، غالبا سال‌های متعدد امتحان خود را پس داده‌اند و در عمل نشان داده‌اند که طرز فکرشان درباره سیاست داخلی، عدالت اجتماعی، مستضعفین و ... چیست. این یکی از آموزه‌های قرآنی است که نگاه کن چه کردند و نگاه نکن که چه می‌گویند. 🔺 با این تفاصیل باید بررسی کرد که سابقه آقایان درباره مسائل مختلف، از فتنه و مذاکره با آمریکا، تا برجام و آبان ۹۸ و صدها مورد دیگر چیست؛ وگرنه تجربه نشان داده که به نطق‌های انتخاباتیِ آقایان خیلی اعتباری نیست؛ معمولا کاندیداها به دنبال مطرح کردن حرف‌هایی هستند که مردم خوششان بیاید. https://eitaa.com/mesagh @mesagh 🌴🌴🌴 🗳
6.33M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
جوانان عزیز، بیاموزیم فریاد زدن حق را و از سروصدا و عربده اصحاب ثروت و قدرت نهراسیم 📣📣📣 سخنان شجاعانه و مستند این جوان را گوش کنید... ❌❌❌ دهانی که حقایق پزشکی ظالمانه غربی امروز را بیان میکند باید طلا گرفت 🔴مسئولان و نهاد‌های امنیتی قضایی نظارتی در برابر این حقایق واضح و تلخ و جانکاه، چرا تاکنون سکوت کرده‌اند؟ آیا جان و سلامت مردم بازیچه عیاشی معدودی فرصت طلب است؟!دانستن حق مردم است مردم عزیز و غیور و ولایت‌مدار باید خودمان با نظارت همگانی و بازنشر این حقایق برای همه مستضعفان ایران و حتی عالم حق خود را بستانیم ❌ مرگ بر علم سرمایه‌اندوز غربی... 👈لطفا منتشر کنید https://eitaa.com/mesagh @mesagh 🌴🌴🌴 🗳
گرفتید مطلب رو؟! بزرگترین مانع تولید داخلی تفکریست که سرنوشت کشور را به خواست دشمن و رفع تحریم گره زده. بزرگترین مانع تولید ملی کسی است که با لباس ایتالیایی قصد دارد کمر تولید ایرانی را بشکند. اگر منظور آقا از برداشتن این مانع انتخابات بود که لازم به بیان کردن نبود، چون با انتخابات خودبخود این تفکر رفتنی بود. دستور آقا را اجرا کنیم و بزرگترین مانع تولید را برداریم. فراموش نکنیم اگر این مانع بزرگ را برنداریم، عملا نصف سال را از دست داده ایم و تا شهریور ماه این مانع بر سر کار خواهد ماند. https://eitaa.com/mesagh @mesagh 🌴🌴🌴 🗳