🔰معنای واقعی انتظار
💠امام خامنهای (مدظلهالعالی):
🔸سعی می کنند انتظار را در ذهنهای مردم خراب کنند. به این صورت که بگویند: خب آقا می آید، همه کارها را درست می کند،
🔸خود آقا می آید، انجام می دهد یعنی چه؟! امروز تکلیف شما چیست؟ شما باید زمینه را آماده کنی تا آن بزرگوار بتواند بیاید و در آن زمینه آماده، اقدام بکند. از صفر که نمی شود شروع کرد!
🔸جامعه ای می تواند پذیرای مهدی موعود باشد که در او آمادگی و قابلیت باشد و الا مثل انبیا و اولیای طول تاریخ می شود
🔸چرا امیرالمؤمنین با آن قدرت و علم متصل به معدن عظیم الهی، نتوانست ریشه بدی را بخشکاند؟ خود آن بزرگوار را از سر راه برداشتند؛ «قتل فی محراب عبادته لشدة عدله» تاوان عدالت امیرالمؤمنین جانش شد چون زمینه نامساعد بود.
🔸عدم آمادگی، اینطور فاجعه به بار می آورد! آن وقت اگر امام زمان هم در یک دنیای بدون آمادگی تشریف بیاورد، همان خواهدشد!
۷۶/۹/۲۵
#حکمرانی_دینی
🆔 @hokmrani_dini 🆔@meshkatnoor
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 سخنان مادر گرامی رهبرانقلاب درباره روش تربيت فرزندانشان
🌹 #روز_مادر
هدایت شده از مجمع عالی حکمت اسلامی
✅ اقتصاددان انگلیسی پرفسور رادنی شکسپیر به تازگی کتابی در پاسخ به نامه مقام معظم رهبری برای جوانان اروپا و با الهام از آن منتشر کرد.
🔷 همزمان با سالگرد انتشار نامه رهبری به جوانان در غرب، در مراسمی از اين کتاب رونمایی شد.
🔶 در اين آیین، نویسنده انگلیسی (Rodney $hakespeare) كتاب (A New Paradigm Response) "پاسخ الگویی نوین" گفت: این کتاب، روش نوینی برای درک حقیقت ارائه میکند.
🔷 وی افزود: به نظرم ایران اکنون در مرحلهای است که میتواند انقلابش را به جهانیان عرضه کند، انقلابی که در پی استقلال سیاسی، اقتصادی و فرهنگی است که همان خواست امام خمینی (ره) بود؛ اکنون افرادی همچون من، با الهام از آن انقلاب، اقتصادی مبتنی بر عدالت را برای جهانیان تشریح میکنیم. روح حاکم بر این کتاب، دریافت من از آن دو نامه درباره عدالت است.
🔶 ایشان همچنین یادآور شدند که اسلام، برای همه مشکلات بشر در جهان، برنامه دارد که در این کتاب به زبانی آشنا برای مخاطب غربی تشریح شده است.
🌐 Eitaa.com/Sajedi_ir 🆔@meshkatnoor
هدایت شده از Amin
🔶 مرکز آموزش های کاربردی دفتر تبلیغات اسلامی برگزار می کند:
"دوره مجازی نقد و بررسی الحاد معاصر "
اطلاعات بیشتر و ثبت نام در آدرس:
🌐 https://el.balagh.ir/doreh/6677
🔰 نگاهی انتقادی به طبیعتگرایی معرفت شناختی
✍️ نوشتاری از حجتالاسلام و المسلمین حمیدرضا شاکرین
🔹طبیعتگرایی معرفت شناختی یکی از مبانیالحاد و علمبسندگی معاصر است. در اینکه طبیعتگرایی معرفت شناختی چیست اتفاق نظری بین اندیشمندان وجود ندارد.
🔹دایره المعارف فلسفی اینترنت (IEP) طبیعتگرایی معرفت شناختی را رهیافتی به تئوری معرفت میداند که بر کاربست روشها، نتایج و نظریههای علوم حسی تاکید میکند.[۱]
🔹به گفته گالپارسورو طبیعتگرایی مساوی با علمبسندگی و این باور است که در حوزه معرفت داوری جز علم وجود ندارد.[۲]
🔹بر این اساس “روش علمی و تجربی دوران مدرن، ما را در درک و دریافتهای خود در باب عالم و آدم بسنده است.”[۳] پس همانگونه که جهان طبیعت بر اساس متد تجربى و علمى مورد مطالعه قرار مى گیرد، در شناخت انسان و جامعه، و دستیابى به روشهاى مدیریت و اداره امور سیاسى، اجتماعى نیز تنها منبع اتکاءپذیر دانش تجربى بوده، هر گونه منبع فراتجربى از اعتبار ساقط مى شود. لاجرم باید از هر گونه معرفت قیاسى و پیشینى[۴] یا آموزه هاى دینى و آزمون ناپذیر دست و دل شسته، عنان همه چیز را به دست دانش تجربی سپرد.
🔻لیکن این رویکرد از کاستیها و آسیبهایی رنجور است از جمله:
1️⃣خودشکنی؛ از منظر معرفتشناختی این سوال وجود دارد که اعتبار تجربه و به دنبال آن دانش تجربی بر چه اساسی استوار است؟ آیا اعتبار تجربه به تجربه است یا غیر آن؟ اگر ارزش آن وابسته به تجربه باشد، یعنی تجربه “الف” اعتبار خود را وامدار تجربهای مقدم بر خود یعنی تجربه “ب” است. آنگاه سوال میشود که ارزش و اعتبار آن تجربه از کجا آمده است؟ از تجربهای دیگر یا به نحو پیشینی؟ اگر هر تجربهای وابسته به تجربهی دیگری مقدم بر خود باشد به تسلسل میانجامد و در نتیجه هیچ تجربهای اثباتپذیر نیست؛ مگر آنکه حکم به اصالت و اعتبار معرفتشناختی تجربه به نحو ماتقدم شود و این خود حکمی فلسفی و فراتجربی است.
از آنچه گذشت روشن میشود که علم باوری رویکردی فلسفی، پیشینی، غیر علمی، غیر تجربی و خودشکن است. بدون شک این گزاره که تنها شناخت معتبر معرفت علمی است و تنها داور در حوزه معرفت دانش تجربی است، خود یک داوری و معرفتی علمی نیست؛ بلکه اعتبار انحصاری معرفت علمی را به صورت یک پیشفرض مقدم بر تجربه میپذیرد و در نتیجه به حکم خود مردود، فاقد اعتبار و خارج از عرصه معرفت است.
2️⃣ محدودیتهای علم: دانش تجربی اگر چه در توصیف روابط پدیدههای طبیعی و فرایندهای حاکم بر آنها توفیقات خوبی کسب کرده و بر تواناییهای بشر در استفاده از مواهب طبیعی جهان موثر بوده است، در عین حال محدودیتهای فراوانی هم دارد.
از این جمله است:
(۱) ناتوانی در تبیین نهایی جهان.[۵]
(۲) فقدان توان توصیف ماهیت ذهنی تجربه[۶]
(۳) نارسایی در تبیین اختیار و نسبت آن با جبر علی
(۴) ناکامی در تبیین اخلاق و ارزشهای متعالی انسانی.
🔹اموری از این قبیل از عهده علوم تجربی صرف خارج است، از این روی پیگلیوچی گستراندن علم به چنین حوزههایی را رویکردی معیوب دانسته که باعث میشود علم از معنای اصلی خود تهی شده و از دو جهت برای علم زیانبار است:
🔸یکی به لحاظ درونی که درکی نادرست از علم و کاروبار علمی را سبب میشود.
🔸دیگر از جهت بیرونی که اعتبار عمومی علم و درک عمومی از آن را مخدوش میسازد.
🔹به نظر وی این مساله برای خود الحاد نیز زیانبار است، چرا که آن را از بنمایه های فلسفی تهی کرده، علم را به جای فلسفه مینشاند و بر تار عنکبوت لانه میسازد.[۷]
➖➖➖➖➖➖➖➖➖
[۱] Internet Encyclopedia of Philosophy, Naturalistic Epistemology.
[۲] Jose Ignacio Galparsoro, and Alberto Cordero, “Introduction: Naturalism and Philosophy”, in Jose Ignacio Galparsoro, and Alberto Cordero (eds.), Reflections on Naturalism, Rotterdam: Sense Publishers, 2013, p. 1.
[۳] Haught, John (2006). Is Nature Enough? Meaning and Truth in the Age of Science, Cambridge, Cambridge University Press. P. 4-5.
[۴]. A Priori.
[۵] See: John Lennox: Can Science Explain Everything?
[۶]See: Thomas Nagel, Mind and Cosmos: Why the Materialist Neo-Darwinian Conception of Nature is Almost Certainly False, Oxford: Oxford University Press, 2012, p. 18.
[۷] See: Massimo Pigliucci, “New Atheism and the Scientific Turn in the Atheism Movements”, Midwest Studies in Philosophy, vol. 37, no. 1, September 2013, p. 142-153 🆔@meshkatnoor
در اولین فرصت از #نشست_ها و #همایشهای #علوم_انسانی_اسلامی حوزه، دانشگاه و پژوهشگاه های کشور با خبر شوید.
🔰عضویت
http://eitaa.com/joinchat/4179165216C0d3b9d3403
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
✋
زندگینامه آیتالله صافیگلپایگانی "ره"
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔶 زیر خاکیهای کلامی 👆👆👆
🔶سلسله گفت و گو هایی در باب گستره دین در محضر استاد محترم حضرت آیت الله العظمی سبحانی دام عزه
🆔@meshkatnoor
🔹 ضرورت تدوین نظریه جامع جمعیتی دین بنیاد
🔹نوپایی علم جمعیت شناسی و نیز وجود تنوع، تغییر و تحول در نظریات جمعیتشناسی که برگرفته از مبانی الحادی و مادی است، نشانگر این حقیقت است که مطالعات نظام مند جمعیتشناسی هنوز در آغاز راه و در چرخهای از آزمون و خطا قرار داشته و باید راه زیادی را برای رشد، تکامل و بلوغ خود طی کنند تا به نتایجی قطعیو واقعیتر نزدیک شوند.
♦️به اعتراف برخی از جمعیتشناسان، در موضوعات، مسائل و ابعاد جمعیتی، به قدری گستردگی، تنوع، تغییر و اختلاف نظر وجود دارد که امکان ارائه نظریهای قطعی نه تنها در اصل تعداد جمعیت، بلکه حتی در برخی جزئیات آن نیز امری بسیار دشوار است.
🚨اجرای ادامهدار نظریات و سیاستهای غلط جمعیتی، اگر با غفلت از درستی و یا نادرستی آنها و نیز غفلت از پایش و رصد دائمی آمار جمعیتی باشد میتواند جمعیت یک کشور را در تله و سیاهچاله جمعیتی و بحران های متعدد و غیرقابل جبران ناشی از آن قرار دهد!!
✅ در این بین کشورها و جوامعی که نسبت به باورها و اعتقادات خود و لزوم اجرا و بکار گرفتن آن در سبک زندگی متعهد و پایبند هستند، نسبت به زمینهها و مبانی فکری نظریات رایج جمعیتی که برخی از آنها با پیشنهاد سازمان های معلوم الحال بین المللی در حال پیادهسازی در بسیاری از کشورهاست، توجه و حساسیت بیشتری به خرج داده و به راحتی زیر بار پذیرش آنها نمیروند.
✅ ازاینرو برای تعالی جمعیت توحیدی و بهرهمندی از فرصت جمعیت و حفظ آن از خطر انقراض، کشف یک نظریه جامع جمعیتی بر اساس باورهای قطعی و بنیادین دینی و عقلی که از گنجینه فکری صحیح و جامعنگرانه عالمان و متفکران دینی همچون علامه طباطبایی(ره)، شهید مطهری(ره)، علامه مصباح یزدی(ره) و مقام معظم رهبری استکشاف شده باشد، یکی از اولویت ها و ضرورت های اجتناب ناپذیر پژوهشی در حوزه الهیات کاربردی و کلام اجتماعی است.
✍🏼 حجت الاسلام و المسلمین سید مرتضی موسوی؛ کارشناس بحث الهیات جمعیت
🆔@meshkatnoor
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
◀️تیزر ثبت نام مقطع کارشناسی مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) ویژه طلاب برای سال 1402-1401
🔵 دوره حضوری در 13 رشته ویژه برادران: فلسفه، کلام، تاریخ، روانشناسی، علوم سیاسی، علوم تربیتی، علوم قرآنی، اخلاق، ادیان، اقتصاد، حقوق، مدیریت و جامعهشناسی
🔵 دوره نیمهحضوری در 7 رشته ویژه برادران و خواهران: فلسفه، کلام، تاریخ، علوم سیاسی، علوم قرآنی، علوم تربیتی، روانشناسی
🔷 مزایا:
🔸 امکان ادامه تحصیل در مقاطع بالاتر در رشتههای علوم انسانی با رویکرد اسلامی
🔸 اعطای دانشنامه رسمی کارشناسی وزارت علوم
🔸 پرداخت شهریه «ویژه دانشپژوهان دوره حضوری»
🔸 آشنایی طلاب با مبانی اندیشههای اسلامی در رشتههای علوم انسانی
✅ شرایط پذیرش:
1️⃣ اتمام سطح یک حوزه علمیه تا تاریخ 1401/05/31
2️⃣ اشتغال رسمی به تحصیل در حوزه
3️⃣ موفقیت در آزمون کتبی و مصاحبهها
✅ محل تحصیل: برای متقاضیان دوره حضوری: شهر مقدس قم، تهران و شیراز
✅ محل برگزاری آزمون: قم، مشهد، تهران، شیراز، اصفهان، کرمان، بناب، اهواز و بابل.
✅ ثبت نام تا تاریخ 1400/11/30
✅ آزمون کتبی: جمعه 23 ادریبهشت 1401
☎️ 02532113618 – 02532113628 – 02532113664
🏢 قم، بلوار امین، ابتدای بلوار جمهوری اسلامی، مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره)، مدیریت پذیرش
🌐 جهت ثبت نام، کسب اطلاعات بیشتر و دریافت دفترچه راهنمای آزمون به سایت پذیرش مراجعه فرمایید.
🌐 http://paziresh.iki.ac.ir 🆔@meshkatnoor
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎬 لحظات ماندگار از تشییع باشکوه پیکر مرحوم آیت الله العظمی صافی گلپایگانی
@HawzahNews 🆔@meshkatnoor
ارائه مجمع عالي حکمت 1400.11.6.mp3
13.3M
#صوت نشست علمی گروه فلسفه دین مجمع عالی حکمت
#نشست_علمی رابطه ژن VMAT2 با اعتقاد انسانها به خدا
ارائهدهنده: حجتالاسلام منصور کثیری
سهشنبه ۵ بهمن، ساعت ۱۹
🆔@meshkatnoor
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
👌به راستی چه رابطهای بین امور ذهنی (ذهن) با امور جسمی (مغز) وجود دارد؟
👌 آیا نوروساینس (Neuroscience) میتواند به امور ذهنی دست پیدا کند؟
👌 آیا میتوانیم با استدلالهای تجربی و آزمایشگاه🔬🌡 وجود بعد غیر فیزیکی را در انسان به اثبات برسانیم؟
🧐 به راستی آیا ما روح داریم یا همه ابعاد ما را صرفا فیزیکی است؟💀
شما می توانید با صرف وقت اندک، اشراف لازم برای آشنایی و نیز ورود به فلسفه ذهن پیدا کنید . لینک مستقیم صفحه دانلود فیلم ها و پاورپوینت را در ذیل ملاحظه نمایید. : https:// faradars.org/fvphl102
🆔@meshkatnoor
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎬 تمجید استاد مطهری از کتاب «منتخب الاثر» اثر آیتالله العظمی صافی(ره) و علم و فضل ایشان
تمجید استاد مطهری در نیم قرن پیش (۱۳۴۹) از کتاب «منتخب الاثر» اثر آیتالله العظمی صافی(ره) و علم و فضل ایشان
🆔@meshkatnoor
آیت الله العظمی صافی و تاریخ معاصر.pdf
201.9K
متن کامل گفتگوی کمتر دیده شده آیتالله العظمی صافی گلپایگانی پیرامون تاریخ تحولات معاصر ایران
از تبیین حرکت روشنگرانه شهید #شیخفضلاللهنوری تا نقد کتاب #تنبیهالامه مرحوم #نائینی!
▫️فصلنامه آموزه، شماره1، 1381ه.ش.
🔶حاشیه روزنه
در هنگامهای که قم و بلکه جهان تشیع بخاطر فقدان #مرجعبصیر داغدار است، جریان غربگرا به دنبال ارائه #روایتیجناحی و جهتدار از سیره و سلوک آیتالله العظمی صافی برآمده است!
این طیف که به واسطه تکاپوی هوشمندانه جریان انقلابی در بازنشر بهنگام مستندات مربوط به فعالیتهای سیاسی آن مرجع عالیمقام ستوه درآمده، تلاش کرده روایت سیاستزده و ناقض خویش را قالب و غالب سازد!
نمونه اگر بخواهید سرمقاله امروز روزینامه رادیکال سازندگی به قلم #رسولجعفریان، قابل ذکر است.
اینکه #محمد_قوچانی به عنوان تربیتیافته و مبلغ نشاندار #جریانمنتظری بخواهد سلوک و سیره آیتالله صافی را روایت کند، یعنی کاسهای زیر نیمکاسه است!
پیشینه مواجهه خصمانه جریان منتظری(خاصه باند مهدی هاشمی) با بیت آیتالله العظمی گلپایگانی در حافظه تاریخی حوزویان ثبت است و با این ظاهرسازیها پاک نمیشود!
دست به قلم شدن جعفریان هم بسی قابل تأمل است! کسی که چندی پیش بانی آن نشست کذایی، شد که برخی سخنرانانش رسما اتهام ناروای #سکولاریسم به بزرگانی همچون آیات عظام حائری یزدی و بروجردی روا داشتند، چه صلاحیتی برای روایت سلوک سیاسی #مرجعبصیر دارد؟
🔘 روزنه؛ دریچهای به تاریخ، سیاست و اندیشه دینی معاصر:
🆔@meshkatnoor
📚 شماره 73 از فصلنامه علمی پژوهشی #معرفت_فلسفی منتشر شد
✅ بازخوانی تعریف نفس براساس اصول نفسشناسی حکمت متعالیه فهیمه شریعتی (ص7)
✅ نقد ادله کیت مسلین مبنی بر انکار امکان تجرد نفس / مصطفی ایزدی یزدانآبادی، اکبر میرسپاه، محمود نمازی اصفهانی (ص21)
✅ فلسفه اسلامی متأخر و مسئله اصالت وجود / سید علی طاهری خرمآبادی (ص33)
✅ مسئله «زمان» در سه مرتبه سیر فلسفی صدرالمتألهین / علی بابایی، سیدمختار موسوی (ص49)
✅ عدم ضرورت علت غائی در پیدایش ممکنات؛ با تأکید بر دیدگاه استاد فیاضی / سید علی فیاض، سید احمد غفاری قرهباغ (ص65)
✅ علم الهی در اندیشه ابنسینا و ابوالبرکات بغدادی / مستانه بیرانوند، محمدرضا شمشیری، مهدی دهباشی (ص79)
✅ تحلیل فلسفی حب از نگاه علامه طباطبائی؛ تبیین، بررسی و نقد / مصطفی جهانفكر، احمدحسین شریفی، مجتبی مصباح، ابوالقاسم بشیری (ص93)
✅ مبانی انسانشناختی اگزیستانسیالیسم خداباور و مقایسه آن با آرای علامه طباطبائی / غزاله دولتی، محمود نمازی اصفهانی، هادی واسعی، محمدحسین ایراندوست (ص111)
🌐 سایت نشریه معرفت فلسفی
🌐 http://marefatfalsafi.nashriyat.ir
🌐 مشاهده و خريد الكترونيكی مقالات نشريات مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمينی(ره) در
🌐 Eshop.iki.ac.ir
🌐 مشاهده و خريد الكترونيكی مقالات فصلنامه علمی معرفت فلسفی در👇
🌐 https://eshop.iki.ac.ir/shop/2/products/4
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
❌ میگه از وقتی دوربین اومده دیگه هیچ معجزه ای ثبت نشده!!
✍️ معجزه یک کار غیر طبیعیه که پیامبران برای اثبات ادعای خودشون انجام میدادن و به این صورت حق بودن دعوت الهی خودشونو نشون میدادن، یعنی وقتی کسی اومد و ادعای پیامبری کرد، مردم باید به شکلی مطمئن بشن که دروغ نمیگه و به همین خاطرم، خدا کاری غیر عادیو به دست او انجام میده تا مردم ادعای پیامبریشو باور کنن.
👈 حالا مگه خدا پیامبر جدیدی فرستاده که نیاز به #معجزه داشته باشه؟ رسول خدا (ص) ۱۴۰۰ سال پیش بوده ولی #دوربین حدودا ۲۰۰ سال پیش اختراع شده
✔️ مگر همین کرامات خارق العاده که امروزه به صورت قطعی تحقق یافته را می پذیرید ؟!
✅ باید این را نیز بدونیم که معجزه با کرامت فرق داره، اون چیزی که از رویدادهای غیر طبیعی و خارق العاده مانند شفای بیمار یا بینا شدن شخص نابینا و ... که خداوند به برکت عنایت یکی از اولیای معصوم خود به ما نشون میده، معجزه نیست و کرامت نامیده میشه و در قرن های گذشته از جمله عصر ما هم به فراوونی رخ داده و رخ میده و ما شاهدش هستیم .
🆔@meshkatnoor
هدایت شده از روابط عمومی مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی ره
✳️ معرفی کتاب
📚 #چراغ_فروزان_حکمت، نگاهی به میراث حکمی و معرفتی آیتالله مصباح یزدی رحمت الله علیه
🖌 نوشته جناب آقای دکتر محمد فنائی اشکوری، عضو هیئت علمی مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره)
🔷 وقتی تقدیر چنین باشد که شاگردی مستعد و مشتاق و باانگیزه و پرهمت چون محمدتقی مصباح یزدی توفیق یابد که از محضر استادانی کمنظیر در علم و عمل، مثل آیتالله بروجردی، امام خمینی(ره)، علامه طباطبایی و آیتالله بهجت رضوان الله علیهم به مدت طولانی درس حکمت و معرفت و فضیلت بیاموزد، باید منتظر ثمرهای درخشان و دورانساز بود.
🔷 منظومه فکری استاد مصباح اساسیترین حوزههای معرفت، از فلسفه و الاهیات تا اخلاق و علوم انسانی را در بر میگیرد.
🔷 تربیت شاگردان بسیار و مجاهدت در عرصههای اجتماعی فصلهای درخشان دیگری از زندگی سراسر برکت آن استاد فرزانه بود.
🔶 رزومه علمی آقای دکتر فنائی
🌐 https://asatid.iki.ac.ir/?prof=1648
💠 مشاهده و خرید اینترنتی👇
🌐 https://eshop.iki.ac.ir/shop/7/Product/4657
#فنائی
🌐 کانال و سايت مؤسسه امام خمینی(ره)
🔰 @iki_ac_ir
🔰 https://iki.ac.ir
Amin, [۰۵.۰۲.۲۲ ۱۶:۲۰]
نشست علمی: تجربیات کلیسای ارتدکس در مواجهه با گسترش جریان آتئیسم
سخنران: اسقف ایگناتیوس استاورپولس ( معاون صومعه نفپکتوس یونان)
مکان پردیسان، دانشگاه باقر العلوم، پژوهشگاه، طبقه دوم ، سالن شهید سلیمانی
یکشنبه ۱۷ بهمن ساعت ۱۰ صبح ⬅️لینک ورود به جلسه
🌐 dte.bz/philconf
جهت حضور مجازی در جلسه لطفا از لینک زیر وارد شوید.
✅b2n.ir/f.din
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔶 زیر خاکیهای کلامی 👆👆👆
🔶 گفتگوی دکتر محمد رضایی در باب رمزی بودن زبان دین با حضرت استاد آیت الله العظمی سبحانی دام عزه
🆔@meshkatnoor
1_1443164161.pdf
6.03M
📔 فایل کتاب "پاسخ به شبهات پرتکرار انقلاب اسلامی"
🆔@meshkatnoor