9.34M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
.
♻️ حسن عباسی از خروجی چند دهه اخیر لیبرالهـای غربزده میگوید ... 😄🤔
🔺برای دیدن یادداشتهای حمید رسایی عضو کانال شوید🔻
eitaa.com/rasaee
🔰بسته دیجیتال ۵۹
▫️ حاج قاسم
🔻این بسته شامل مجموعههای؛
▫️ایده (برای برگزاری باشکوهتر هیأت در این ایام)
▪️نذر ماندگار
گرافیکی (اینفوگرافی، پوستر، عکسنوشت، داستانک، مجموعه نمایشگاهی و...)
▫️ پادکست
▪️کتاب و منشورات (کتاب صوتی و pdf رایگان)
▫️کلیپ و فیلم کوتاه
▪️نوای هیأت
▫️کلیپ و فیلم
▪️ مستند
▫️اشعار
▪️عکس خام
▫️فیش منبر
🔻برای مشاهده و دریافت این بسته به پایگاه جامع محتوایی هیأت مراجعه نمائید:
▫️soleimani.heyat.co/
❗️این بسته درحال بهروزرسانی است ...
|#بسته_دیجیتال
|#حاج_قاسم_سلیمانی
پایگاه جامع محتوایی هیأت؛
تلگرام | ایتا | بله | اینستاگرام | وبگاه
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎞 مردگان متحرک
✍🏻 عینصاد
❞ هر کس که رشدی ندارد مرده است، هر چند در هر دقيقه چندبار ششهايش از هوا خالی و پر شود.
📚 #در_آمدی_بر_علم_اصول | ص ۱۰۶
#️⃣ #ویدیو #موشن #دین_شناسی
9.7M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥 ببینید| با مهمان ویژه امشب ثریا آشنا شوید
🔴 شاگرد باکری، همرزم حاج قاسم
🔹رحیم نوعیاقدم در کنار سردار رشید اسلام شهید مهدی باکری، سلسله مراتب نظامی را طی کرد. وظایف سازمانیش را در عملیات مسلم بن عقیل به عنوان فرمانده دستهِ لشکر ۳۱ عاشورا در کنار مهدی باکری فرمانده همین لشکر، شروع کرد و با فرماندهی گروهان و گردان لشکر ۳۱ عاشورا، ادامه داد. این سردار سپاه پاسداران تا لحظه شهادت مهدی، یاری وفادار و دوست صمیمیش بود. او در کنار مهدی روزها و ماهها آموزش دید و زیر رگبار مسلسلها و باران توپها و خمپارههای ارتش بعثی عراق پخته شد.
🔹نوعیاقدم در سال ۱۳۹۳ بار دیگر به میدان رزم با دشمن برگشت. او در این سال به سپاه قدس انتقال یافت و چند ماه بعد از شهادت سردار حسین همدانی در استان ادلب سوریه، از سال ۱۳۹۵ تا ۱۴۰۱ فرمانده قرارگاه حضرت زینب (س) در سوریه شد.
@sorayatv
🔹جزایر سه گانه
🔹مازیاربیژنی
🔹کاتورلند؛ پایگاه نشر کاریکاتورهای روز جهان⇩
@CatoorLand
12.76M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔴 مهدی خانعلیزاده پژوهشگر روابط بینالملل با مثالهای متعددی از روابط کشورهای دنیا توضیح میدهد که ما با بعضا مواضع و رفتارهای غیردوستانه روسیه ، باید چگونه مواجه شویم ... 👌🤔
درباره مناقشه اخیر بر سر مواضع روسیه و جزایر سهگانه ایرانی ...
❗نباید به روابط بینالملل صفر و صدی نگاه کرد ...
❗کشورها در جهان فقط یک الی دو متحد استراتژیک دارند.
❗روابط متحدها همیشه دارای چالش است ، در جایی که منافع مشترک دارند متحدند و در جایی که منافع مشترکی بین شان وجود ندارد باهم حتی درگیر هم میشوند.
🆔 @Hvasl_ir
6.3M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔴 حسین شریعتمداری :
▪️شما جوری صحبت میکنید که انگار آقای هاشمی رفسنجانی دایره المدار کل نظام بوده، اینجوری نیست.
▪️آقای هاشمی هشت ماه قبل از فتنه ۸۸ گفته بود که قراره تقلب بشه.
▪️اگر مجلس نبود و دیدگاه آقای هاشمی که دوران گفتمان است و نه موشک را رعایت کرده بودیم تمام مملکت را شخم زده بودند.
@Iranic_Media
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
💢💢💢
◀️ ما مردم را لازم داریم، یعنی، جمهوری اسلامی تا آخر #مردم را میخواهد...
🎥⭕️ امام_خمینی:
🔻 مردم این دولت را و این جمهوری را بپا کردند و آن هم، نه همه مردم؛ این مردم #پابرهنه، این بازاری و این متوسطین و این #محرومین. فشار انقلاب روی دوش این محرومین بوده.
🔹 اگر در خیابانها، در تظاهراتی که مردم کردند در زمان رژیم سابق و بعد از او در اوایل انقلاب، اگر یک کسی بررسی کرده بود میدید که در بین اینها از آنهایی که مرفهاند چند نفرند و محرومین چقدرند؟ محرومیناند که این کار را کردند. بنا بر این، دولت شما دولت محرومین است، یعنی، باید برای محرومین کار بکنید.
🔸 ما مردم را لازم داریم، یعنی، جمهوری اسلامی تا آخر #مردم را میخواهد. این مردماند که این #جمهوری را به این جا رساندند و این مردماند که باید این جمهوری را راه ببرند تا آخر.
🔻 بدون پشتیبانی مردم نمیشود کارکرد. و پشتیبانی هم به این نیست که مردم الله اکبر بگویند این پشتیبانی نیست. پشتیبانی این است که همکاری کنند.
#لطفا_نشر_دهید...
🔶 با حضورتان از کانال #دهه_پنجم حمایت کنید 🌹
🔰🔰🔰
@daheye5
# پُست ۱۴۹۴
🔴 روش های پروپاگاندا و تکنیک های جنگ رسانه ای
1⃣ #برچسب_زدن: این روش به منظور برانگیختن وحشت یا تعصب افراد جامعه علیه یک گروه مخالف استفاده میشود. این روش باعث میشود که نیازی به ایجاد بحث استدلالی با گروههای مخالف نباشد یکی از این روشها استهزای مخالفان با کاریکاتور میباشد.
2⃣ #شعارهای_فریبنده : دراین روش سعی میشود که بادادن شعارهایی با مفهوم مبهم و کلّی توجه افکار عمومی به پیام مبلغ جلب شود. این پیامها اغلب بر حول محور ارزشهایی همچون شرافت، دین، افتخار به میهن و میهنپرستی یا ارزشهای خانوادگی میباشد.
3⃣ #حمله_شخصی : حمله کردن به شخصیت فرد (مثلاً اتهام روابط نامشروع یا خیانت به کشور)، به جای رد کردن منطقی افکار و سخنان او.
4⃣ #تکرار : تکرار بی وقفه ی یک حرف، مخصوصاً اگر یک شعار ساده باشد، باعث می شود که کم کم به عنوان یک حقیقت بدیهی پذیرفته شود. این حربه اگر همراه با کنترل و سانسور رسانه ها باشد، تأثیر بیشتری خواهد گذاشت.
5⃣ #توسل_به_مرجع : برای اثبات درستی یک سخن، به جای استدلال منطقی، به مرجعیت و اقتدار و محبوبیت گوینده ی آن استناد می شود.
6⃣ #توسل_به_ترس :القای ترس و نگرانی همگانی برای آن که مردم با حکومت همراه شوند، همچون تأکید بر خشونت و وحشی گری دشمنان یا احتمال قریبالوقوع حمله ی آن ها.
7⃣ #توسل_به_اکثریت: القای این حس که اکثریت مردم پیرو این فرد یا حزب هستند و پیروزی آن قطعی است، تا افراد برای همرنگ جماعت شدن، یا برای رسیدن به پیروزی حتمی، به پیروان آن فرد یا حزب بپیوندند.
8⃣ #دروغ_بزرگ: بیان دروغی چنان بزرگ که هیچ کس فکرش را هم نمیکند که کسی آن قدر بی شرم باشد که چنین گستاخانه حقیقت را تحریف کند، در نتیجه همگان آن دروغ را باور خواهند کرد.
9⃣ #سیاه_و_سفیدنمایی: جلوه دادن اوضاع به گونه ای که افراد تنها دو گزینه در برابر خود ببینند: یا دوست کامل بودن یا دشمن کامل بودن.
🔟 #حقیقت_گزینشی: گفتن پیام تبلیغاتی در ضمن حقایق گزینش شده، به شکلی که مخاطب متوجه نشود که مورد هجوم تبلیغاتی قرار گرفته است.
1⃣1⃣ #شرطی_سازی: اگر مخاطب نسبت به الف واکنش خاصی داشته باشد (مثلاً از آن بیزار باشد، یا به آن علاقهمند باشد)، در چنین صورتی اگر شرطی ساز همواره الف و ب را همراه هم به مخاطب عرضه کند، مخاطب کم کم خصوصیت الف را به ب هم سرایت می دهد، به طوری که حتی اگر الف نبود، مخاطب همان واکنش را نسبت به ب نشان می دهد (و از آن بیزار یا به آن علاقهمند می گردد)
【 #زمانه: محفل تحلیلی نخبگان متعهد 】