eitaa logo
مدینه فاضله
53 دنبال‌کننده
1.3هزار عکس
1.3هزار ویدیو
119 فایل
مشاهده در ایتا
دانلود
6.46M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥 ویدئو نیروی دریایی سپاه از رصد ناوگروه هواپیمابر آیزنهاور آمریکا و دادن تذکرات لازم ، در حین عبور از تنگه هرمز ... اقتدار دریایی ... 😎❤️
ملاک های انتخاب اصلح از دیدگاه مقام معظم رهبری انتخاب اصلح از نگاه مقام معظم رهبري(مدظله العالي) 1- به اسلام ،جمهوری اسلامی و قانون اساسی اعتقاد داشته باشد. 2- وکیل مجلس باید متعهد به قوانین اسلام و داداری حسن سابقه باشد. 3- نماینده مردم در مجلس باید خدمتگذار مردم دلسوز طبقه ضعیف باشد. 4- یکی از صفات نماینده مجلس،آراستگی اخلاقی و حسن خلق است. 5- کسی که به مجلس می رود باید مثل مرحوم مدرس شجاع باشد. 6- نماینده مجلس باید اهل تقوا و معنویت باشد نه اهل دنیا. 7-نماینده مجلس نباید مخالف نظام و قانون اساسی باشد. 8-وکیل مجلس باید به طور واقعی به دنبال راه و خط امام باشد، باید بفهمد که امام به دنبال چه بود؟ 9- نماینده ساکت و راکد به درد نمیخورد،نماینده باید فعال و،پرتحرک و برنامه ریز باشد. 10-اگرکسی در مقابل دشمن مرعوب است نماینده مردم درمجلس شد،واویلاست. 11-آدمی اگر دارای فساد مالی یا اخلاقی ،عقیدتی یا سیاسی باشد،به درد مجلس نمیخورد. 12- کسی شایسته نمایندگی است مجلس را سنگری برای دفاع از اسلام و انقلاب در برابر دشمن بداند. 13- نماینده مردم در خانه ملت باید طعم فقر را چشیده باشد تا مدافع پابرهنگان باشد. 14- اگر نماینده ای در دل خود به آرمان های حضرت امام(ره) اعتقادی نداشته باشد،اشغال این پست برای او حرام است. 15-یکی از صفات نماینده اصلح این است که از مسائل سیاسی روز اطلاع کافی داشته باشد. 16-کسی که می خواهد نماینده مردم باشد نباید اهل سوءاستفاده باشد. 17-وکیل این ملت انقلابی،مؤمن و شجاع باید انقلابی ترین، مؤمن ترین و شجاع ترین مردم باشد. 18-نماینده ملت باید دارای بصیرت سیاسی باشد. 19-مرفهین بی درد به درد مجلس نمیخورند. 20-باید جلوی نماینده ای که میخواهد با پول خرج کردن به مجلس برود را گرفت.
امام خمینی (ره) : 💠 اسلام، مکتب تحرک 💬 اسلام مکتب تحرک است و قرآن کریم کتاب تحرک، تحرک در راه عدالت، تحرک در برقراری حکومت عدل. 📕 5 تیر 1358 🇮🇷 @Sh_Aviny
✅ مناظره کارشناس اسرائیلی با نجاح محمدعلی ... 📍کارشناس اسرائیلی : اگر به دنبال قطع حملات به کشتی های اسرائیلی در دریای سرخ هستید باید به دنبال سر اختاپوس و مغز متفکر آن یعنی ایران بروید/به عربستان حق میدهم بعد از اتفاق فراموش نشدنی آرامکو و سکوت آمریکا بیشتر با ایران همراهی کند.... 🔻کارشناس عراقی: آمریکا یمن را تهدید به جنگ نکند زیرا به اعتراف پمپئو جنگ عربستان بر ضد یمن توسط ایالات متحده فرماندهی می‌شد/فراموش نکنید ایرانی ها همواره با پنبه سر میبرند/به اعتراف یک افسر معروف آلمانی آن جبهه ای که بر تنگه باب المندب و تنگه هرمز تسلط داشته باشد بر جهان مسلط خواهد بود... 🆔 @Kavoshmedia
پایبندی به اصول انقلاب از مهمترین ابزارهای پیشرفت کشور است ...
🔻فاطمه و جامعه: فریاد علیه فراموشی 🖊 مهدی جمشیدی یکم. انتخاب/ انتصاب؛ سوداگری با باطن دین قیام فاطمه -سلام‌الله‌علیها- بدان سبب بود که جامعه، آخرین سخن پیامبر -صلی‌الله‌علیه‌وآله- را به دیدۀ غفلت نگریست و نادیده انگاشت؛ آن هم سخنی که قوام و دوامِ هویّتیِ حقیقیِ اسلام، به آن گره خورده بود. او می‌دانست که «نبوّت» بدون «امامت»، ناتمام خواهد ماند، بلکه موجبات انهدام تدریجیِ باطن دین، فراهم خواهد آمد و جز پوسته‌ای ظاهری، چیزی نخواهد ماند. امامت، هرگز قابل‌فروکاهیدن به خلافت نیست؛ یعنی فقط سخن در این نیست که چه کسی باید ریاست و حکومت در عنان و اختیار خویش داشته باشد، بلکه درد و دغدغۀ اصلی، آن است که اگر خطّی که نبوّت رقم زده است در اختیار آنان که شایسته نیستند قرار بگیرد، دین از حقیقتش تهی خواهد شد و جامعه، گرفتار بیراهه‌ها می‌گردد؛ چنان‌که علی -علیه‌السلام- در سالیان بعد گفت شما در دریاهایی از فتنه فروغلتیدید. اینجاست که سیاست ظاهری، بر احوال باطنیِ امّت پیامبر و سرنوشت معنوی آنها سایه می‌افکند و ازاین‌رو بود که این قدرت باید در اختیار «منصوبان» باشد و نه «منتخبان». دوم. اقلیّت/ توده؛ تاریخ‌سازیِ خواصِ منافق توطئۀ غصب را «اقلیّتِ زیرکِ منافق» طراحی کردند که در پسِ پرده، در انتظار رحلت پیامبر -صلی‌الله‌علیه‌وآله- نشسته بودند و می‌خواستند با صحنه‌آرایی و فریب، حقیقت امامت را پنهان نگاه دارند و به قدرت سیاسی دست یابند. تودۀ ساده‌دل که منزلت امامت را درنیافته بود و بر این گمان بود که تفاوت میان «امامت» و «غیرامامت» در این شخص و آن شخص است نیز همراهی کرد و تسلیم توطئۀ غصب گردید. این عدّۀ اندک در کمین نشسته بودند تا در لحظۀ بحران و خلاء، ناگهان سر از لانۀ خویش بیرون آورند و آخرین توصیۀ پیامبر را از نظرها دور سازند. عوام، همواره این‌چنین هستند؛ زندگی و فکرشان در سطح است و از تأمّل بی‌بهره‌اند و به‌آسانی، به این سو و آن سو می‌روند و تابع و تسلیم اقتضاها و ایجاب‌هایی هستند که خواص می‌آفرینند. اینان، بی‌اراده و مطیع و دنباله‌رو هستند و نسبت بی‌واسطه با حقیقت ندارند و در ذهن‌شان، هیچ پرسشِ تنش‌زایی نمی‌شکفد. بدین سبب بود که کسی در آن معرکه نپرسید که خودِ پیامبر، چندی قبل چه گفت و قدرت و ولایت و امامت را به که سپرد. سوم. روایت/ حقیقت؛ ارادۀ دلخواهانۀ مردم آن اقلیّت زیرکِ منافق که طراحان توطئۀ غصب بودند ابزار و اهرمی جز «روایت» نداشتند و به همین واسطه نیز عوام ساده‌دل را فریفتند و امامت را مهجور و منزوی ساختند. در این روایت مبدعانه و شیطانی، تاریخ پساپیامبر به خواست و ارادۀ خودِ «مردم» سپرده شده بود و «خدا»، به نظاره‌گر نزاع اراده‌های دلخواهانۀ مسلمانان تقلیل یافته بود. دیگر این «آسمان» نبود که باید تقدیر حیات جامعۀ اسلامی را تعیین می‌کرد، بلکه «زمین»، فاعلِ مطلق بود؛ اجتماع سقیفه بر مسند خدایی تکیه زد و برای امّت پیامبر، تشریع کرد. اگر نبوّت، امر آسمانی بود، اینک در روایتی که ساعتی پس از رحلت پیامبر -صلی‌الله‌علیه‌وآله- صورت‌بندی‌ شده بود، امامت به حاشیه رفته و خلافت، امر زمینی وانمود شده بود. در این امر زمینی نیز، مردم باید خود اراده می‌کردند که حقّ حاکمیّت از آنِ کیست. آری، مؤمنانِ متعبّدِ دیروز، اینک در سایۀ سقفِ «کج‌روایت‌های سقیفه‌ای»، حال‌وهوای فرعونی یافته و در برابر نصب الهی، قد برافراشته بودند. چهارم. اجتماع/ انفراد؛ فریاد در تنهایی در این میانه، جز اندکی از اصحاب پیامبر راحل، جانب علی -علیه‌السلام- را نگرفتند. اقلیّتِ زیرکِ منافق، حقیقت را بلعیدند و عقل امّت را ربودند و تاریخ قدسی را به سوی تاریخ عرفی سوق دادند و بدین سبب، نبوّت را ناتمام و رهاشده نهادند. در این لحظه بود که پارۀ مهمی از رسالت، همراه پیامبر -صلی‌الله‌علیه‌وآله- به خاک سپرده شد و ظاهر دین بر باطن دین، تفوّق یافت. صداهای مخالفی که به عدد انگشتان دست نمی‌رسیدند، در گلو خفه شدند و امامت که جان و حقیقت دین بود، به مرداب غفلت جمعی سپرده شد. اما فاطمه -سلام‌الله‌علیها- نمی‌توانست فریاد برنیاورد و غلبۀ ارادۀ ابلیس را تاب آورد. ازاین‌رو، از همان روزهای آغازین برآمد و عَلَم مخالفت برافرشت و فریاد اعتراض برآورد. او در اوج غربت و تنهایی، در برابر «جامعۀ خواب‌زده»‌ای قرار داشت که نمی‌خواست برای حقیقت، هزینه بدهد و با توبۀ جمعی، به ارادۀ خدا بازگردد. او احساس کرد که خاموشی، طریق صواب نیست و باید در این راه دشوار، از جان درگذرد و هرچه که پیش آید از امامت علی -علیه‌السلام- درنگذرد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
بخشی از مداحی آقای محمود کریمی در مراسم عزاداری شب شهادت حضرت فاطمه‌زهرا سلام‌الله‌علیها در حسینیه امام خمینی(ره)
7.11M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
رهبر معظم انقلاب : اغوای خواص ، یکی از سنگین ترین جنگ های نرم تاریخ ...
15.93M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎬 کلیپ 🔻خیلی از ماها در نظر موحدیم ولی در عمل مشرکیم❗️ ⬅️ بت عوض شد ولی بت پرستی موند❗️ ⬅️ وقتی به ارزشها اهانت میشه جیک نمی زنن برای اینکه احترامشون کم نشه ! ولی خدا نکنه به خودشون کوچکترین توهینی بشه ...
🔻جدال دو فاطمه، کجا ایستاده‌ایم؟ 🖋 یادداشتی به مناسبت ایام فاطمیه به قلم علی ریاحی پور 🌐 🆔 @geraa_ir