فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥از زیر آوار بمباران غزه نجاتش دادن حالا توی شوک فرو رفته و چشمانش هم بسته نمیشه
اینجا سرزمین مادری این کودکان مظلومه نه مهاجرند نه اشغالگر
"استیون"
🔖رفیق خوب
بارها می دیدم ابراهیم ، با بچه هائی که نه ظاهر مذهبی👳♂ داشتند و نه به دنبال مسائل دینی بودند رفیق می شد.
یکی از آن ها خیلی از بقیه بد تر بود. نه نماز و نه روزه، به هیچ چیز اهمیت نمی داد.
🗣به ابراهیم گفتم: آقا ابرام اینها کی هستن دنبال خودت میاری!؟ با تعجب پرسید: چطور، چی شده؟!
گفتم : دیشب این پسر دنبال شما وارد هیئت شد.
حاج آقا داشت از مظلومیت امام حسین علیه السلام و کار های یزید می گفت.
این پسر هم خیره خیره و با عصبانیت گوش می کرد. چراغ ها خاموش شد. به جای این که اشک بریزه، مرتب فحش های ناجور به یزید می داد!!
ابراهیم یک دفعه زد زیره خنده😂. بعد هم گفت:عیبی نداره، این پسر تا حالا هیئت نرفته و گریه نکرده. مطمئن باش با #امام_حسین علیه السلام که رفیق بشه تغییر می کنه.
دوستی ابراهیم با این پسر به جایی رسید که
همه ی کارهای اشتباهش را کنار گذاشت.
🔹چقدر زیبا یکی یکی بچه ها را جذب ورزش
می کرد، بعد هم آن ها را به مسجد و هیئت می کشاند و به قول خودش می انداخت تو دامن امام حسین علیه السلام.🌹
#شهدا
📚کتاب سلام بر ابراهیم
18.18M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥کلیپ ویژه #دوشنبههایامامزمانی
که دیشب در مسجد پخش شد
🌷اللهم عجل لولیک الفرج🌷
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
#ترفند
یه روش عالی ولی ساده برای باز کردن انواع پیچ ها بدون استفاده از آچار
@mh_valiasr_aj
39.01M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
#ترفند و #آموزش
فوریت های پزشکی
#قسمت ۴ 🔸️مدیریت بحران
📎اصول اولیه کمک های اولیه
📌حتماً ببینید
@mh_valiasr_aj
🔷#ترفند بانوان
🍿🍿
🔻چجورے ذرت بو داده رو درشت و تردڪنم؟ 🤔
ڪارے نداره ڪه
👈ذرت رو از قبل 10 دقیقه در آب خیس ڪنید تا هم سریع تر اماده شود و هم ترد تر
📒 #تکنیک_های_انتخاباتی
۱- تبلیغات برای رقیب!
🚩 این عنوان شاید خندهدار باشد که چگونه یک فرد حاضر است برای رقیبش تبلیغات کند؟ اما این از مهمترین روشهای ضدتبلیغات در دنیای مدرن است که در آن ستاد نامزد الف به صورت رایگان برای نامزد ب تبلیغات میکند، اما جلوهی بیرونی آن بهگونهای است که هیچکس و حتا ستاد نامزد ب تصور نخواهد کرد که این تبلیغات ضدتبلیغاتی است که از سوی حریف تدارک دیده شده است، اما این تبلیغات دامنهی وسیعی دارد که شامل تبلیغات بد، یعنی سخنان زاویهدار، تصاویر خندهآور، حرفهای تفرقهآمیز، فیلمهای تحریکآمیز، رفتارهای زشت و… خواهد بود که در لابلای مواد تبلیغاتی آن نامزد برجسته شده و ذهنیت مردم را تخریب خواهد کرد. حمایتهای افراد مشکوک و عناصر بدنام، جنایتکاران و ناقضان حقوق بشر و تحرکات بزرگ رسانهای و تبلیغاتی نیز میتوانند از جمله برنامههای تبلیغاتی طراحی شده برای بدنام کردن رقیب باشند.
📎 در #انتخابات زودباور نباشیم
📒 #تکنیک_های_انتخاباتی
2- جهتدار كردن
🚩 گاهی تبلیغات موثر به جاي كذب و دروغ، بر جهتدهي هدفمند اخبار و حوادث وابستهاند، به اين معنا كه با استفاده از تأكيد و ديگر ابزارهاي كمكي بيان منظور، ميتوان بدون تكذيب حقيقت، آن را به نفع خود شكل داده و تأثير مورد نظر را بر ذهن مخاطب گذاشت.
📎بديهي است كه در اين شيوه نيازي به جانبداري مستقيم از موضوعي خاص و يا دور شدن بيش از حد از واقعيت نيست. جهتدار كردن اخبار ميتواند بر اساس موارد زير انجام گيرد:
_ لحن بيان خبر (پرحرارت يا از سر بياعتنايي)
_ القا حس اعتبار، اطمینان یا تجاهل عالمانه در مخاطب
_ نوع تصاویر و نحوه استفاده از آن ها
_ و...
گزارههايي مانند: "در صورتي كه روند دولت فعلی ادامه پیدا کند، تحریم ها علیه ایران شدت خواهد یافت" و يا "اگر شهردار به سرعت دست به كار نشود، همچنان شاهد حوادثي از اين دست خواهيم بود"
📍فراتر از اين، ارباب رسانه با ترويج نوعي بينش جبري، پديدههاي بدفرجام را به عنوان راه حلی مطلوب و اجتنابناپذير در ذهن مخاطبان خود نهادينه ميكنند.
📎 در #انتخابات زودباور نباشیم!
📒 #تکنیک_های_انتخاباتی
۳- تکنیک مردم ساده
🚩 شیوهای است که با آن سخنگو میکوشد مخاطب خود را متقاعد سازد که افکار وی خوب است، زیرا افکار مردم است، مردم ساده. مثلاً در پیکارهای سیاسی، نامزدها ادعا میکنند مردم را خوب میشناسند، خود از آنها هستند و با زبان آنها سخن میگویند. یا اینکه نامزدی در حال انجام دادن کارهای معمولی مردم، مانند جمع کردن برگهای درختان، بیل زدن باغچه، خرید، آشپزی، تماشای فوتبال، کوهنوردی و... نشان داده میشود.
📎 حضور چهرهها یا گروههای سیاسی در شبکههای اجتماعی و انتشار محتواها و تصاویر کمتر رسمی از آنها، برای پیاده کردن این تکنیک است!
📎در #انتخابات زودباور نباشیم!
📒 #تکنیک_های_انتخاباتی
۴ _ دو قطبی سازی
🚩 دو قطبی سازی روش قدیمی در رقابت های سیاسی است. به این روش، روش دیو و دلبر هم می گویند. احزاب و چهره های سیاسی در این تکنیک سعی می کنند عرصه رقابت های سیاسی را به دو صحنه تقسیم کنند، یکی سیاه و یکی سفید. البته خودشان سفید و رقیب شان سیاه. این روش فضای انتخاباتی را کاملاً احساسی می کند و فرصت تفکر و تعقل را از افراد می گیرد. این دو قطب هم معمولاً کاذب هستند و نیاز واقعی مردم را شکل نمی دهند اما با فشار تبلیغاتی زیاد هیجان ایجاد می کنند.
📎چند فضای دو قطبی که در کشور ایجاد شده است عبارتند از:
دوقطبی برجام و افراطیون - دو قطبی تعامل با دنیا و مخالفان تعامل با دنیا
📎در #انتخابات زودباور نباشیم!
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔖قسمتی از دعای #توسل شب گذشته
📌توسل به امیرالمومنین امام علی علیه السلام
📸ارسالی از:داودی