وقتی بازور لباس تن کودک میکنیم
بازور سوار ماشینش میکنیم،
کودک می آموزد روابط برپایه
جنگ و زور است و به مرور
مخالفت میکند درغذا خوردن؛ دستشویی رفتن و..
او با شما همکاری نمیکند چون
همکاری را نیاموخته.
🌸🌼🌸🌼🌸
🌸 کانال اطلاع رسانی مرکز مشاوره حوزه علمیه اصفهان
🌸 #پشتیبان_مطمئن_طلاب
👤ارتباط با ادمین @adminmhee
🆔 @mhee_ir
🌺🍀🌺🍀🌺🍀🌺
🌺قابل توجه کلیه طلاب، خانواده ایشان و دانش پژوهان محترم
⬅️ادامه ی دوره های آموزشی ذیل ( که به مناسب ایام اربعین تعطیل گردیده بود ) از این هفته برگزار می گردد:
1️⃣چهارشنبه 98/8/1 دوره ی تربیت مشاوره تحصیلی
🕒ساعت : 15 الی 18
2️⃣پنج شنبه 98/8/2 دوره ی آموزشی بازی درمانی
🕘ساعت : 9 الی 12
3️⃣پنج شنبه 98/8/2 دوره ی آموزشی مهارت های زندگی(دوران عقد) ویژه طلاب شهرستانی
🕛ساعت: 14:30الی 19:30
4️⃣جمعه 98/8/3 دوره ی آموزشی زوج درمانی
🕗ساعت : 8 الی 11:45
#معاونت_آموزش
🌸🌼🌸🌼🌸
🌸 کانال اطلاع رسانی مرکز مشاوره حوزه علمیه اصفهان
🌸 #پشتیبان_مطمئن_طلاب
👤ارتباط با ادمین @adminmhee
🆔 @mhee_ir
🌺🍀🌺🍀🌺🍀🌺
🍃 لذت یادگیری ناشی از انگیزه درونی می باشد.
یادگیری لذتی درونی دارد و به همین سبب نمیتواند کاری تحمیلی باشد.
🔹 هنگامی که در فرایند یاددهی یادگیری، معلم تلاش میکند تا حصول یادگیری دانشآموزان را با کنترل منابع خارجی و بیرونی میسر کند، در واقع او دانشآموزان را به عواملی
مانند
تأیید_خود،
دریافت جایزه،
تأییداطرافیان،
کسب رتبه مانند شاگرد اول شدن و ... وابسته میکند.
🔹با قطع شدن این عوامل، دلیلی برای رشد و پرورش خود و تلاش برای یادگیری بیشتر برای دانشآموز باقی نمیماند یا به حداقل میرسد.
ادامه دارد...
🌸🌼🌸🌼🌸
🌸 کانال اطلاع رسانی مرکز مشاوره حوزه علمیه اصفهان
🌸 #پشتیبان_مطمئن_طلاب
👤ارتباط با ادمین @adminmhee
🆔 @mhee_ir
🌺🍀🌺🍀🌺🍀🌺
🔹 نکته قابل تأمل این است که تأثیرگذاری و مفید بودن بهرهگیری از منابع بیرونی برای ایجاد انگیزش یادگیری با توجه به سطوح سنی یادگیرندگان متفاوت است.
به عنوان مثال برخی دانش آموزان اصلا برای نمره اضافی یا جایزه رغبت ویژه ای ندارند...
🔸 از سوی دیگر، تأکیدصرف معلمان بر استفاده از منابع انگیزش بیرونی و تمایل والدین به این تأكيد، موجب میشود احساس مسئولیت درونی فرد نسبت به کسب موفقیت و تلاش برای ساختن آینده خود، کم رنگ شود و در نتیجه، افراد همواره تنها با انتظار دریافت پاداش دست به تلاش و حرکت بزنند.
🔹این در حالی است که لذت یادگیری با انگیزش درونی پیوندی عمیق دارد و میل به یادگرفتن و تمایل به درک و شناخت خود و دیگران، از جمله نیازهای روانزادی انسان برای پیشرفت و تعالی خویش است.
🔸به این ترتیب، برای داشتن دانشآموزانی که داوطلب طی مسیر شکوفایی خویش هستند، توسل و اعتنا به انگیزههای_درونی مؤثر خواهد بود و به نتیجه خواهد رسید.
🌸🌼🌸🌼🌸
🌸 کانال اطلاع رسانی مرکز مشاوره حوزه علمیه اصفهان
🌸 #پشتیبان_مطمئن_طلاب
👤ارتباط با ادمین @adminmhee
🆔 @mhee_ir
🌺🍀🌺🍀🌺🍀🌺
بر آه آهِ من جگر سخت خاره سوخت
بر وای وای من دل سنگ ستاره سوخت
همچمون کبوتران ز عطش بال میزنم
لب تشنه ام، دلم، جگر پاره پاره سوخت
شهادت مظلومانه و غریبانه هشتمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت حضرت ثامن الحجج علی بن موسی الرضا را به پیشگاه صاحب الزمان عجل الله تعالی فرجه الشریف و همه شیعیان و محبین راه ولایت و امامت تسلیت و تعزیت عرض می کنیم
ضرورت شخصیت دهی.mp3
2.51M
#بشنوید
موضوع : ضرورت شخصیت دهی (شخصیت ضعیف عامل اثر پذیری های غلط)
کارشناس : حجت الاسلام وافی
◽️◻️⬜️◻️◽️
🌸 کانال اطلاع رسانی مرکز مشاوره حوزه علمیه اصفهان
🌸 #پشتیبان_مطمئن_طلاب
👤ارتباط با ادمین @adminmhee
🆔 @mhee_ir
🌺🍀🌺🍀🌺🍀🌺
قابل توجه کلیه طلاب محترم
زمان برگزاری کلاس جدایی های سه گانه ی کودک با تدریس سرکار خانم عباسی روز یکشنبه 98/8/12 ساعت 15الی 17:30 می باشد.
جهت ثبت نام می توانید
1️⃣با شماره تلفن 32219908 داخلی 115 (معاونت آموزش ـ کارشناس آموزش) تماس حاصل نمایید
2️⃣از طریق لینک زیر اقدام به ثبت نام نمایید
ytre.ir/t1S
3️⃣می توانید مشخصات خود (نام،نام خانوادگی و نام دوره ی آموزشی) را به سامانه 10008590ارسال نمایید.
⬅️توجه داشته باشید جهت ثبت نام از طریق سامانه پیامکی ابتدا کلمه "مشاوره حوزه " را تایپ نمایید سپس کلید enter را بزنید و در نهایت مشخصات خود تایپ نمایید.
⭕️درصورتی که پیامک تاییدیه را دریافت کردید،ثبت نام شما با موفقیت انجام شده است
🔷🔹🔷🔹🔷
🌸 کانال اطلاع رسانی مرکز مشاوره حوزه علمیه اصفهان
🌸 #پشتیبان_مطمئن_طلاب
👤ارتباط با ادمین @adminmhee
🆔 @mhee_ir
🌺🍀🌺🍀🌺🍀🌺