فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
حملات تروریستهای صهیونیست به کفرا در لبنان.
@mhrezaa2 / کانال أخٌفيالله
آمریکا تل دیلیان اسقاطیلی را که شرکت سایبری تهاجمی اینتلکسا را تاسیس کرده بود، تحریم کرد.آمریکا گفته است که از نرم افزار جاسوسی این شرکت علیه مقامات دولتی استفاده شده است.
@mhrezaa2 / کانال أخٌفيالله
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
رییس مارگالیوت
تنها پاکسازی تمام زیرساختهای حزبالله در جنوب لبنان، ساکنان را برمیگرداند و هیچکس این اشتباه را مرتکب نمیشود که بگوید با مذاکره ساکنان را برمیگرداند. ما نمیخواهیم نسخه تکراری و گستردهتر ۷اکتبر باشیم.
@mhrezaa2 / کانال أخٌفيالله
أخٌفيالله
عرررتش اسقاطیل تایید کرد تروریستی که در عملیات شهادت طلبانه امروز بهشدت زخمی شد از کودک کشان تیپ کفیره
@mhrezaa2 / کانال أخٌفيالله
در ذهن اسقاطیلی، کلمه "خانه" احساس امنیت، حفاظت و تعلق ایجاد می کند. خانه جایی است که وجود من در آن آرامش دارد. که مرزهایش برای همه چیز و به ویژه برای همسایگان من توافق شده است. اما در حال حاضر، می ترسم که خانه اسقاطیلی بیشتر یک قلعه باشد تا یک خانه. نه امنیت در آن است و نه آسانی در آن است. پس از پایان این جنگ طولانی و بی رحمانه، ما چه کسی خواهیم بود - ما اسرائیلی ها و ساکنان نوار غزه؟ چگونه می توان با چنین دشمنی قرارداد امضا کرد؟ و آیا انتخاب دیگری داریم؟
در واقع، از نه ماه قبل از ۷اکتبر، شکاف های ترسناکی در وجود اسقاطیل ظاهر شد. دولت با در راس آن بنیامین نتانیابو، با یک تغییر قانون کاری میکرد تا موقعیت دیوان عالی را به شدت تضعیف کند و در این روند به شخصیت دموکراتیک اسقاطیل آسیب مهلکی وارد کند. صدها هزار شهروند برای اعتراض به قصد دولت به خیابان ها ریختند. راست اسقاطیل از دولت حمایت کرد. مردم به طور فزاینده ای در مواضع خود دو قطبی شدند. آنچه زمانی یک بحث مشروع ایدئولوژیک بین راست و چپ بود، به نمایش نفرت «قبایل» مختلف نسبت به یکدیگر تبدیل شده است. گفتمان عمومی به خشونت تبدیل شده است. صحبت هایی در مورد تقسیم کشور به دو ملت مجزا «یهودا» و «اسرائیل» شنیده شد. افکار عمومی اسقاطیل برای اولین بار احساس کردند که موجودیت این کشور ناگهان مورد تردید قرار گرفته است. که خانه ملی اسقاطیل ممکن است فرو بریزد.
برای کسانی که در کشورهایی زندگی می کنند که مفهوم "خانه" بخشی بدیهی از هویت آنها است، می گویم که در نظر من، در ذهن اسقاطیل، کلمه "خانه" احساس امنیت، حفاظت و تعلق ایجاد می...
أخٌفيالله
در ذهن اسقاطیلی، کلمه "خانه" احساس امنیت، حفاظت و تعلق ایجاد می کند. خانه جایی است که وجود من در آن
کند. . خانه جایی است که وجود من در آن آرامش دارد. که مرزهایش برای همه چیز و به ویژه برای همسایگان من توافق شده است.
اما همهی اینها هنوز در دلم پیچیده است، آرزوهایی برای چیزی که بهنظر من، بهطور کامل محقق نشده است. در حال حاضر می ترسم که خانه اسقلطیل بیشتر یک قلعه باشد تا یک خانه. نه امنیت و نه آسایش در آن است و همسایه های من نسبت به اتاق ها و دیوارها-حاشیه های آن و گاه در مورد وجود آن اعتراض و ادعای زیادی دارند
در آن شنبه سیاه(زیبا) مشخص شد که نه تنها دولت اسقاطیل هنوز از خانه بودن به معنای کامل کلمه فاصله دارد - بلکه نمی داند چگونه یک قلعه واقعی باشد.
أخٌفيالله
در ذهن اسقاطیلی، کلمه "خانه" احساس امنیت، حفاظت و تعلق ایجاد می کند. خانه جایی است که وجود من در آن
با این حال، اسقاطیلیها به بسیج سریع و کارآمد و تضمین متقابل خود در زمانی که اسقاطیل در معرض خطر بیماری همهگیر مانند ویروس کرونا یا جنگ است، افتخار میکنند. هزاران نفر از نیروهای ذخیره در سراسر جهان سوار هواپیما شدند و به رفقای خود که قبلاً داوطلب شده بودند و جنگیده بودند، پیوستند. پاسخ آنها در هر مصاحبه "برای محافظت از خانه" بود. حتی یک سرباز هم نبود که جوابش متفاوت باشد. چیز هیجان انگیزی در آن وجود داشت، در نوع خود، مانند یک داستان منحصر به فرد: مردان جوان از گوشه و کنار جهان فراخوانده می شوند تا از والدین و پدربزرگ و مادربزرگ خود محافظت کنند، و آنها آماده اند جان خود را فدا کنند. حس وحدتی که در چادرهای رزمندگان حاکم بود نیز تکان دهنده بود. نظرات سیاسی واقعاً در آنجا مهم نبود. تنها ضمانت و شر متقابل غالب بود.
اما پسران و دختران نسل من که چندین جنگ را پشت سر گذاشتهاند، مانند همیشه پس از جنگ میپرسند که چرا تنها در مواقع اضطراری و خطر، احساس وحدت در اسقاطیل پدیدار میشود. چرا فقط تهدیدها و خطرات ما را به یکدیگر نزدیک می کند، بهترین ها را در ما به نمایش می گذارد و همچنین ما را از آن جاذبه عجیب خودباختگی نجات می دهد.
بینش دردناکی به ما می رسد: ممکن است ناامیدی عمیقی که اکثر اسقاطیلی ها پس از کشتار احساس می کنند ناشی از "وضعیت یهودی" باشد که ما بار دیگر در آن پرتاب شده ایم، وضعیت مردم تحت آزار و اذیت بدون محافظ.
ملتی که علیرغم دستاوردهای بزرگش در بسیاری از زمینهها، در هستهاش هنوز ملتی پناهنده است و احتمال ریشهکن شدن از سرزمینش حتی پس از گذشت تقریباً ۷۶ سال از وجود حاکمیتی، هنوز در درون آن نفوذ میکند.
و امروز آشکارتر می شود که چقدر باید همیشه و بی وقفه از این خانه نفوذپذیر و شکننده محافظت کنیم. و همچنین ملموس شد که نفرت نسبت به او چقدر عمیق و ریشه دار است.
أخٌفيالله
با این حال، اسقاطیلیها به بسیج سریع و کارآمد و تضمین متقابل خود در زمانی که اسقاطیل در معرض خطر بیم
پدیده شرم آور دیگری در پی جنگ ظاهر شد و به وجود آمد: اسقاطیل تنها کشوری در جهان است که مجاز و مشروع است که خواستار نابودی آن شود.
در تظاهرات صدها هزار نفری، در پردیسهای معتبرترین دانشگاهها، در روزنامههای پرمخاطب، در شبکههای اجتماعی، در مساجد، در بسیاری از زمینهها ندای "مرگ بر اسقاطیل" به گوش میرسد.
انتقاد سیاسی منطقی که به پیچیدگی اوضاع اشاره می کند - وقتی صحبت از اسقلطیل می شود - به یک غوغای نفرت تبدیل می شود که فقط نابودی اسقلطیل می تواند آن را خنک کند.
به عنوان مثال، زمانی که صدام حسین هزاران کرد را با سلاح های شیمیایی به قتل رساند، چنین آرزوهای نابودی شنیده نشد: در آن زمان هیچ فراخوانی برای نابود کردن عراق و محو کردن آن از روی زمین شنیده نشد. تنها زمانی که نوبت به اسقاطیل میرسد، میتوان خواستار حذف آن شد، نه کمتر از آن.
تظاهرکنندگان و ستون نویسان و رهبران عمومی باید از خود بپرسند چه چیزی در اسقلطیل وجود دارد که این نفرت را در آنها برمی انگیزد؟ چرا فقط اسقاطیل - از میان ۱۹۷ کشور جهان - کشوری 🤮است که وجودش همیشه "مشروط" و گویی وابسته به کشورهای دیگر است.
این نگران کننده است که فکر کنیم این نفرت قاتل منحصراً متوجه افرادی است که چند سال پیش تقریباً نابود شدند. ارتباط پیچیده و بدبینانه بین اضطراب وجودی یهودیان و آرزوی بسیاری از مردم و مذاهب - که اسقاطیل وجود نداشته باشد- نیز وحشتناک است. اصرار برخی احزاب برای اعمال گفتمان استعماری در مناقشه اسقاطیل و فلسطین نیز غیرقابل تحمل است.
عزمی که با آن فراموش می کنند که یهودیان سرزمین دیگری ندارند و این واقعیت که قوم یهود یک اشغالگر خارجی در سرزمین اسقاطیل نیستندکه وابستگی شدید او به این سرزمین تقریباً ۴۰۰۰ سال طول کشیده است و اینجا به عنوان یک مردم، به عنوان یک دین، به عنوان یک فرهنگ، به عنوان یک زبان متولد شده است.
8
بيان صادر عن المقاومة الإسلامية:
بِسْمِ اللَّـهِ الرَّحْمَـٰنِ الرَّحِيمِ
﴿أُذِنَ لِلَّذِينَ يُقَاتَلُونَ بِأَنَّهُمْ ظُلِمُوا وَإِنَّ اللَّهَ عَلَىٰ نَصْرِهِمْ لَقَدِيرٌ﴾
صدق الله العلي العظيم
دعماً لشعبنا الفلسطيني الصامد في قطاع غزة وإسناداً لمقاومته الباسلة والشريفة، استهدف مجاهدو المقاومة الإسلامية عند الساعة 02:30 من بعد ظهر يوم الثلاثاء 05-03-2024 مقر قيادة اللواء الشرقي 769 في ثكنة كريات شمونه بالأسلحة المناسبة وأصابوها إصابة مباشرة.
﴿وَمَا النَّصْرُ إِلاَّ مِنْ عِندِ اللّهِ الْعَزِيزِ الْحَكِيم﴾
الثلاثاء 05-03-2024 م
24 شعبان 1445 هـ
9
بيان صادر عن المقاومة الإسلامية:
بِسْمِ اللَّـهِ الرَّحْمَـٰنِ الرَّحِيمِ
﴿أُذِنَ لِلَّذِينَ يُقَاتَلُونَ بِأَنَّهُمْ ظُلِمُوا وَإِنَّ اللَّهَ عَلَىٰ نَصْرِهِمْ لَقَدِيرٌ﴾
صدق الله العلي العظيم
دعماً لشعبنا الفلسطيني الصامد في قطاع غزة وإسناداً لمقاومته الباسلة والشريفة، استهدف مجاهدو المقاومة الإسلامية عند الساعة 6:30 من مساء يوم الثلاثاء 05-03-2024 انتشارا لجنود العدو خلف موقع البغدادي بالأسلحة المناسبة وأصابوه إصابة مباشرة.
﴿وَمَا النَّصْرُ إِلاَّ مِنْ عِندِ اللّهِ الْعَزِيزِ الْحَكِيم﴾
الثلاثاء 05-03-2024 م
24 شعبان 1445 هـ
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
شکار دلنشین حزب الله
کیفیت پایین ویژه مستضعفین اینترنت
@mhrezaa2 / کانال أخٌفيالله
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
⭕️بالفيديو |مشاهد من عملية إستهداف المقاومة الإسلامية قوة مشاة تابعة لجيش العدو الإسرائيلي في منطقة الوزاني
درحمله امشب تروریستهای صهیونیست به حولا در لبنان سه شهروندلبنانی به شهادت رسیدند
@mhrezaa2 / کانال أخٌفيالله
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
حکایت شهدا حکایت غریبیه
علی در اینجا عکس شهید مزرعانی که همراه با مادرش به شهادت رسیده بود رو در تشییعش حمل میکنه
و حالا خود علی با پدر و مادرش، عندریهم یرزقون شدند
🥺
@mhrezaa2 / کانال أخٌفيالله
أخٌفيالله
بعد از محمدباقر شهید مصطفی و شهید محمد هم مفقود الاثر شدن 🥺
بخشی از پیکر شهید غبریس پیدا شد و حالا براش تشییع میگیرن
اینقوگرافیک عملیاتهای حزب الله از ۸ اکتبر تا امروز
@mhrezaa2 / کانال أخٌفيالله
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
درسهایی از سیدمحمد مهدی نصرالله فرزند کوچک جناب سیدحسن نصرالله رو میتونید در حساب اینستاگرام ایشون دنبال کنید:
https://www.instagram.com/reel/C4JDAeVCyLv/?igsh=MWFxY2wyb3ZuZzVkNA==
شباهت زیاد او به شهید هادی آدم رو یاد شهید هادی میندازه
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
رنگین کمان موشکی حزب الله برفراز کریات شمونه