أخٌفيالله
بيان أولي صادر عن العلاقات الاعلامية في حزب الله: كما بات معروفاً قام العدو الصهيوني بالاعتداء على
حزب الله حضور حاج محسن (فواد) شکر در ساختمانی که دیروزدر بیروت هدف قرار گرفت را تایید کرد و اعلام کرد در انتظار پایان اواربرداری برای مشخصشدن سرنوشت این فرمانده بزرگ حزبالله هستیم
أخٌفيالله
حزب الله حضور حاج محسن (فواد) شکر در ساختمانی که دیروزدر بیروت هدف قرار گرفت را تایید کرد و اعلام کر
سخنگوی ارتش اسقاطیل نیمه شب دیشب اعلام کرد حاج فواد شکر در حمله بیروت به شهادت رسیده
11.51M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
و مرگ در هر لحظه برای من می رقصد....
🔸 وقتی در روز تشییع جنازه حاج قاسم به تهران آمد و از حاجی به عنوان شهید قدس یاد کرد صفحات بسیاری از دوستان عربش پر شد از انتقاد و اهانت به او ... و بعد آن کم نگذاشت...
🔸 وقتی فرزندانش را متهم کردند به سوء استفاده از امکانات هیچ نگفت و با شهادت اعضای خانواده اش اثبات کرد که همه چیزش را در راه فلسطین فدا می کند...و بعد آن کم نگذاشت...
❤️شهید راه قدس... شما در راه قدس، مسجد الاقصی و مقاومت کوتاهی نکردید و کم نگذاشتید...
📽سرودخوانی اسماعیل هنیه در یکی از همایش های حماس
📍 و مرگ در هر لحظه برای من می رقصد
📍زندگی ما آهنگی است که با لحن مبارزه ساخته شده است
📍 و راه ما پر از خار و خون و نیزه است
📍 ای مسیر ما، ای گذرگاه دلاوران، ای راه رستگاری
📍 اگر ما سلاح به زمین بگذاریم؛ به روی ما سلاح کشیده می شود
📍 و اگر روزی لب هایمان لکنت بگیرد، جراحت های ما از طرف ما سخن می گویند
🖋محمد قطرانی
@Thirdintifada
أخٌفيالله
یک منبع ایرانی به المیادین گفت: شهادت شهید اسماعیل هنیه در تهران با شلیک موشک از کشوری دیگر و نه از
گزارشی از لبنان: موشکی که به هنیه اصابت کرد از خارج از ایران و از کشوری دیگر پرتاب شد
خبرنگار اسقاطیلی
. اقدامات متقابل هدفمند در قلب تهران توسط یک شخصیت خارجی در منطقه؟ یک چالش اطلاعاتی، نشان دهنده قابلیت های بالای اطلاعاتی + اجرا است
۲. تغییر قوانین بازی. ارعاب کننده
۳. آیا محور شرارت پاسخی در نظر گرفته است؟ این توانایی ها را در نظر می گیرد
۴. به دلیل تیزبینی و دقت در مقابله، فشار بر نصرالله و سنوار غالب خواهد شد.
۵. اسقاطیل نیاز به تغییر مداوم و سرسختانه معادلات گذشته دارد
خطبه ۵۶ نهجالبلاغه
و من كلام له (علیه السلام) يصف أصحاب رسول الله و ذلك يوم صفين حين أمر الناس بالصلح:
وَ لَقَدْ كَانَ الرَّجُلُ مِنَّا وَ الْآخَرُ مِنْ عَدُوِّنَا يَتَصَاوَلَانِ تَصَاوُلَ الْفَحْلَيْنِ يَتَخَالَسَانِ أَنْفُسَهُمَا أَيُّهُمَا يَسْقِي صَاحِبَهُ كَأْسَ الْمَنُونِ فَمَرَّةً لَنَا مِنْ عَدُوِّنَا وَ مَرَّةً لِعَدُوِّنَا مِنَّا، فَلَمَّا رَأَى اللَّهُ صِدْقَنَا أَنْزَلَ بِعَدُوِّنَا الْكَبْتَ وَ أَنْزَلَ عَلَيْنَا النَّصْرَ حَتَّى اسْتَقَرَّ الْإِسْلَامُ مُلْقِياً جِرَانَهُ وَ مُتَبَوِّئاً أَوْطَانَهُ؛
بسا مردى از ما و مردى از دشمنان ما، مردانه، پنجه در مى افكندند، تا كداميك ديگرى را شرنگ مرگ چشاند. گاه ما بوديم كه جام مرگ از دست دشمن مى گرفتيم و گاه دشمن بود كه جام مرگ از دست ما مى گرفت. چون خداوند صداقت ما را در پيكار ديد، دشمن ما را خوار و زبون ساخت و ما را پيروزى داد. تا اسلام استقرار يافت و از خوف دشمنان آرميد و در منزلگاههاى خود مأوا گزيد.