هدایت شده از ؛کاتوره
باگ سارا اینه که خیلی شبیه منه ، خیلی زیاد
بعد من کل مدت داشتم میگفتم سارا آدم باش :)))))
ᴸᵒˢᵗ ⁱⁿ ᵗʰᵉ ᵈʳᵉᵃᵐ
واقعا با بیرون رفتن با من آبروتونو تحدید میکنین :))))
من تحدیدم با اینه(ح) . ایش
17M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
بریم بچه ها من الان اینو میبرم خونه ها :)
ᴸᵒˢᵗ ⁱⁿ ᵗʰᵉ ᵈʳᵉᵃᵐ
بریم بچه ها من الان اینو میبرم خونه ها :)
دستم رفت تو گوش بنده خدا :)