eitaa logo
میم ر میم
308 دنبال‌کننده
47 عکس
27 ویدیو
0 فایل
قدیمی‌ترین، فاخرترین، طولانی‌ترین و بزرگ‌ترین مرکز تولید محتوای فارسی محمدرضا معلمی شاعر
مشاهده در ایتا
دانلود
چگونه به تاول پاهایم بگویم ادامه مسیری که آمده‌ام، بعد از این سخت‌تر و ترسناک‌تر است؟ https://eitaa.com/mahi2202/74
هدایت شده از لشکر قدس
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
♦️صحبت‌های قابل تامل سردبیر سابق اینترنشنال و صدای امریکا / کاش به ایران پشت نمیکردم 🔹عزیزی که اول راه دشمنی هستی؛ آخر مسیرت رو ببین بعد حرکت کن 🚨به لشکر سایبری قدس بپیوندید https://eitaa.com/joinchat/542441666C7e7c280a3b
هدایت شده از چی کتاب
📚چی‌کتابی‌های عزیز، سلام😍 🎙 اگر صدای خوبی دارید و اگر دوست دارید در ادامه مسیر چی‌کتاب بیشتر همراه ما باشید، به آیدی @cheeketabad پیام بدید و با هشتگ ، یک نمونه از صوت کتاب‌خوانی یا شعرخوانی‌تون رو برای ما ارسال کنید. 📚 @cheeketab 📚 @cheeketab
هدایت شده از حکمت مطهر
می‌گویند زن آفریننده عشق است و عشق آفریننده مرد و مرد آفریننده تاریخ، ناظر به نقش غیر مستقیم زن در سازندگی تاریخ است. 📕آینده انقلاب اسلامی ایران، ص۲۲۵ 💠ترویج آثار شهید مطهری به زبان روز ✅@Hekmat_motahar
🔰 اگر عقلمان را به‌کار می‌انداختیم… 🔺 ما نیازمند آن هستیم که به‌جای اخلاقِ ترجیحِ مصلحتِ شخصی، اخلاقِ فداکاری داشته باشیم. ما نیاز داریم که آمادگی این را داشته باشیم که مصلحت عمومی کیان را بر مصلحت شخصی این یا آن فرد ترجیح بدهیم. ما باید اخلاقِ گذشتن از مصالح شخصی در راه مصالح عمومی را داشته باشیم. اما آن چیزی که الآن ما با آن زندگی می‌کنیم، آن چیزی که الآن در وجود ما هست، عمدتاً ترجیح مصلحت شخصی بر مصلحت عمومی است. 🔺 ما تا الآن برای مصالح خودمان زندگی می‌کردیم و وقتی بین مصالح شخصی‌مان با مصالح عمومی تعارضی پیش می‌آمد، مصلحت عمومی را ترجیح نمی‌دادیم. 🔺این گرایش اخلاقی، این رویکرد اخلاقی که تمایل به مصلحت شخصی، نه مصلحت عمومی، در آن محوریت دارد سبب می‌شود که بیشتر توان و امکانات و ظرفیت‌های ما در راه حفظ و حمایت از مصالح شخصی صرف شود. 🔺وقتی گرایش‌ها از مصلحت عمومی به مصلحت شخصی تغییر جهت پیدا می‌کند، هرکس که در فضایی آکنده از این گرایش زندگی می‌کند، مجبور می‌شود که فقط به خودش و دفاع از خودش و حفظ خودش فکر کند و این‌چنین می‌شود که هشتاد درصد از توان و امکاناتمان را در درگیری‌های داخلی و درون‌گروهی هزینه می‌کنیم؛ درحالی‌که اگر به اخلاق انسانِ عامل متخلق بودیم و به دیگر سخن، اخلاق فدا کردن مصلحت شخصی برای مصلحت عمومی در وجودمان بود، می‌توانستیم این هشتاد درصدی را که در درگیری‌های داخلی صرف می‌شود، در راه خدا به‌کار بیندازیم؛ برای حمایت از کل مجموعه و برای تثبیت و تقویت و رشد کل این مجموعه، به‌کار بگیریم. 🔺با این کار خودمان هم بهره می‌بردیم. اگر عقلمان را به‌کار می‌انداختیم، می‌دیدیم- حتی بر اساس معیارهای دنیایی و زودگذر- بیشتر بهره می‌بردیم؛ بیشتر از بهره‌ای که در حال درگیری و نزاع و اختلاف در داخل مجموعه‌ای نصیبمان می‌شود که در معرض فروپاشی و نابودی است. 📚 کتاب بارقه‌ها، صفحه۴۹۳ 🆔 @shahidsadr
به نظرم نه‌تنها بد نیست که خیلی هم خوبه که حاجاقای راجی رو بخونین: @soada_ir @soada_ir @soada_ir
هدایت شده از چی کتاب
طاهر زاده DENIS_01.mp3
16.53M
🎧 🟡 صوت اولین جلسه سلسه کارگاه های بررسی شعار زن،زندگی،آزادی 👤 استاد اصغر طاهر زاده 📖 چی کتاب اومده ایتا؛ متفاوت‌ترین رسانه‌ی کتاب را اینجا دنبال کنید 🌐👇👇👇👇👇 https://eitaa.com/joinchat/2958164103C8879a37e42
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 قدر این نعمت عُظمی که خدا به شما عطا فرمود بدانید! 🔰 (ره) 🌸 قدر زر زرگر شناسد...
9.45M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
⭕️ آزادیِ فحاشی! بخشی از صحبت های استاد رحیم پور ازغدی پیرامون فحاشی ها و وقایع اخیر در دانشگاه ها
🔴 منتظر واقعی از شلوغی‌های آخرالزمان کلافه نمی‌شود! 🔹 عارف بالله مرحوم حاج اسماعیل دولابی: کسانی که سال‎ها «عَجِّل عَلی ظُهُورِکَ یا صاحِبَ الزَّمان» می‎گفتند، چرا از ظهور و کلافه‎اند و تاب تحمّل آن را ندارند؟ این‌ها مقدّمه‎ی است. پس یا دعای بر تعجیل ظهور حضرت را پس بگیرند یا دست از بی‌‎تابی و بی‌‎قراری بردارند و به آنچه هست تن بدهند. 🔹 بعد از هر شلوغی، خلوتی متناسب با آن خواهد بود و هر چه شلوغی بیشتر باشد، خلوت بعد از آن بزرگ‌تر است. در شلوغی خیلی زیاد است، به نحوی که «یکفُرُ بَعضُهُم بِبَعضٍ وَ یَلعَنُ بَعضُهُم بَعضا»ً؛ گروهی گروه دیگر را تکفیر می‎کند و جمعی جمع دیگر را لعنت می‎کند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 صحبت‌های کمتر شنیده شده از شهید بهشتی (ره) درمورد و پاسخ به شبهه اجبار در دین 🔺«لا اکراه فی‌الدین» یعنی هیچ چیز اجباری نیست؟