♦️مگه ایران رو به روسیه نفروخته بودن؟
🔹چجوری ایران حامی روسیه؟ راهنمایی کنید لطفا 🙏🏻😂
🌍 #انتشار_حداکثری_با_شما
⭕ تولیت آستان قدس رضوی: بی حجابی برای هیچکس قابل قبول نیست منتهی لعن و نفرین کردن مشکلی را حل نمیکند
🔸مروی:
🔹اینکه امروز میبینیم برخی از بانوان و دختران ما در جامعه نسبت به بعضی از ارزشهای دینی مانند حجاب بیتفاوت هستند به خاطر کم کاری ما در آگاه سازی آنهاست؛ ما نتوانستهایم نسل جوان را در خصوص حجاب قانع کنیم.
🔹عدهای مزدور و اجیر شده هستند که با حمایت مالی دشمن نوعی از پوشش و رفتار ناهنجار با فرهنگ اسلامی و ایرانی را در جامعه ترویج کنند؛ اما حجاب صرفا فرهنگی اسلامی نبوده بلکه فرهنگی ایرانی نیز هست؛ ایرانیان پیش از اسلام نیز حجاب داشتند زیرا حرمت زنان را حفظ میکند.
🔹بی حجابی برای هیچکس قابل قبول نیست؛ درد آور است که در جامعه اسلامی انسان شاهد بیحجابی از ناحیه بانوان مسلمان باشد؛ منتهی لعن و نفرین کردن مشکلی را حل نمیکند، باید کار و تلاش فرهنگی و رسانهای کرد و وظیفه سنگینی در این خصوص داریم.
🌍 #انتشار_حداکثری_با_شما
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
؛﷽
🟣 این روس ها چه پهبادایی میسازن 😁
یه موشک از کنارش رد شد نخورد بهش
دومی بهش خورد ولی نتونست ساقطش کنه
فقط یکم پهباده آشنا میزنه
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 ایرانیها ۱۸۰ برابر متوسط جهان، شایعات، اخبار دروغ و اخبار ناامیدکننده دریافت میکنند.
#⃣ #صیانت_از_ایران
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
ما داغداریم
زور داغ خیلی بیشتر از نامردیه ...
🔺️درهگتا چه خبر است
🔹️بررسی پشت پرده نشان می دهد امیر رضا خادم قهرمان سابق کشتی و عضو هیئت علمی دانشکده تربیت بدنی دانشگاه شهید بهشتی به عنوان عضو هیئت مدیره هلدینگ رفاه و گردشگری تامین منصوب شده است.
🔹️وی پس از اینکه در هشتمین انتخابات مجلس نتوانست رای بیاورد درتیر سال ۸۸ ادعای تقلب در انتخابات را مطرح کرد.
🔹️خادم این روزها به جای رسیدگی به امورات هگتا در مورد اعدام محسن شکاری به دستگاه قضائی تاخته و طی نامه ای که شبکه سعودی آن را بازتاب داده گفته است: معتقدم این تصمیم به دور از "عدالت اجتماعی" و کاملاً به قصدِ خاتمه اعتراضات بوده و متاسفانه باز هم اتفاق خواهد افتاد.
🔹️همچنین سید شهرام هروی سرمربی سابق تیم ملی کاراته نیز به عضویت در هیئت مدیره این شرکت درآمده است.
🔹️هلدینگ هگتا از زیر مجموعه های سازمان تامین اجتماعی می باشد.
خاندان بارزانی در اقلیم #کردستان عراق ، از #یهودیان_مخفی و بخشی از پلن اسرائیل برای تحقق رویای نیل تا فرات است ...
نهان خانه
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔻 ایران آینده چه شکلی است؟
🔶 شیرین عبادی لیدر اغتشاشات اخیر و یکی از عناصر ضد انقلاب مورد حمایت کشورهای غربی در مصاحبه با تلویزیون تجزیه طلب پانترک اعلام می کند 👈در ایران آینده گروه های تجزیه طلب می توانند فعالیت سیاسی کنند و رفراندوم تجزیه مناطق خودشان را برگزار کنند!!
✅ هنوز به تلاش ضد انقلاب برای تجزیه ایران باور ندارید؟
:
همسایه ها بخوابید :
همسایه ها بخوابید راحتر از همیشه آخه صدای زهرا،دیگه بلند نمیشه
اونی که صبح و شب ناله، می زد از درد سینه
اگه بار گران بوده،دیگه رفت از مدینه
یافاطمه ، یافاطمه ، یافاطمه ، یازهرا
علی غسّلنی فی اصیل
علی کفنّی فی الیل
تا نامردا نبینند
علی دفنّی فی الیل
علی قبر مرا مخفی، زچشم دشمنان کن
وداعی در دل شب با، نیلوفر جوان کن
یافاطمه ، یازهرا، یافاطمه ، یازهرا، یافاطمه ، یازهرا
عزیز مهربونم،جوون قد کمونم
مگه خودت نگفتی
علی پیشت می مونم
مرو ای همسر خسته،ببین قلبم شکسته
کنار در رو سجاده، ببین زینب نشسته
منم و یک مدینه، یه دنیا حرف تو سینه
یادم نیار خدایا، پهلو و میخ و سینه
بلند شد مادر زینب،حالا چه وقت خوابه
کفن پوش سفید من، دلم برات کبابه
یافاطمه ، یافاطمه ، یافاطمه ، یازهرا
کانال عشاق الحسین_۲۰۲۱_۱۲_۲۶_۱۸_۴۲_۵۹_۷۳۹_۲۰۲۱_۱۲_۲۶_۱۸_۴۵_۳۸_۰۱۳.mp3
6.65M
🌴همسایه ها بخوابید راحتر از همیشه
واحد سوزناک و قدیمی
🎤سید مهدی میر داماد
🔸
🔻انفعال در مسجد، اغتشاش در محله (۱):
مسجدی که نمازخانه شد!
🖊 مهدی جمشیدی
۱. اینک که غبارها فرونشستهاند، میتوان دربارۀ "بازسازیِ انقلابیِ ساختار فرهنگ" سخن گفت و به "کمکاریهای معرفتی" و "بیعملیهای فرهنگی" اشاره کرد. ریشۀ اصلیِ اغتشاش، خطای ما در غفلت از "جهاد تبیین" و "روشنگری" و "روایتگری" و "گفتمانسازی" بود و همۀ لایههای دیگری، فرع بر این امر بودند. مُشت، نمونۀ خروار است؛ میخواهم در این مجال مختصر، چند سطر دربارۀ یک "تجربۀ تلخ" بنویسم و گذشته را به کمک فهم و تحلیل امروز، فرابخوانم. تجربۀ "مسجد جامع نارمک".
۲. چند بار و از جمله یک سال پیش، جمعی از "جوانانِ مؤمنِ انقلابی"، در برابر امام جماعت این مسجد شوریدند و پرچم تحوّلخواهی را برافراشتند، امّا هر بار، با لطایفالحیل، به حاشیه رانده شدند. سخن جوانانِ ناراضی این بود که: اوّلاً، "امامت جماعت" در این مسجد، به "پیشنمازی" فروکاهیده شده است و "مسئولیّتهای اسلامی و انقلابی"، رها شدهاند و بهاینترتیب، "مسجد" نیز به "نمازخانه" تبدیل شده است. ثانیاً با وجود اینکه ظرفیّتهای انسانی و مالیِ در این مسجد، گسترده هستند، امّا از این توانمندیها برای فعّالیّت فرهنگی استفاده نمیشود و بخشهای مختلف مسجد، دچار "توقف" یا "کمکاریِ محسوس" شدهاند. ثالثاً، امام جماعت – بخوانید پیشنماز – نه اهل "کار فرهنگی در محله" است و از "برنامهریزیِ فرهنگی" خبر دارد و نه "میدان واقعی" در اختیار جوانِ مؤمنِ انقلابی قرار میدهد و نه دو دهه "تذکّر" و "امربهمعروف" نسبت به ایشان اثری داشته است. یک مسجد با "امکانها و قوّههای فراوان" از یک سو، و یک محلۀ "تشنه" و "رهاشده" از سوی دیگر.
۳. ما انتقاد خویش را به نزد "نهادهای فرهنگی" بردیم و گزارش دادیم که در این مسجد، چه میگذرد، از جمله به "مرکز رسیدگی به امور مساجد" مراجعه کردیم و ماجرای تلخِ "رهاشدگیِ فرهنگیِ محله" را شرح دادیم. رئیس این مرکز با گزارش جمعیِ ما در این مرحله و مراحل بعد، دریافت که امام جماعت این مسجد، سخت گرفتار "سستی" و "بیعملی" و "بیبرنامهگی" است و ازاینرو، نتوانست از وی دفاع کند و وعدۀ تغییر داد، اما نتوانست به وعدۀ خود عمل کند. بعدها استدلال شد که چنانچه به مطالبۀ شما پاسخ مثبت بدهیم، "موجِ مطالبهگری" در مساجد دیگر نیز به راه خواهد افتاد، چنانکه هماکنون نیز در برخی از مساجد محله، جوانانِ انقلابی، برانگیخته و منتقد شدهاند و خواهان "تحوّل" هستند. بههرحال، کار به اینجا رسید که بعد از یکسال مبارزه و مطالبه و تحوّلخواهیِ جوانانِ انقلابی، دادستان محله، ما را به مسجد فراخواند و جلسهای با حضور دو طرف تشکیل داد و محترمانه و ملایم، جوانان را تهدید کرد که چنانچه به مطالبهگریِ خویش در مسجد ادامه بدهید، ناچارم که با شما "برخورد" کنم. در نهایت، جمع ما فروپاشید و پرچم به زمین افتاد.
۴. اغتشاشهای اخیر، افزون بر سطحهای خارجی و ملّی، "بافت محلی" نیز داشت و بر فریبخوردگیِ عدّهای از "نوجوانان" و "جوانان" تکیه داشت. حالآنکه چنانچه "مساجد"، بافت محلهها را در اختیار خویش گرفته بودند و بر محله، تسلّط داشتند و در اثر کار فرهنگیِ در طول دهههای گذشته، "هویّتسازی" و "مصونسازی" کرده بودند، هیچگاه به این حجم از کار امنیتی و نظامی و ... حاجت نبود. اغتشاش اخیر، حاکی از "عفونتهای فرهنگی" بود که در پیکر محلهها، نشست کرده بود. این عفونتها، ریشه در"کمکاری و رهاشدگیِ مساجد" نیز دارد. ما "مسجد" را باختهایم و در امتداد آن، "محله" و "مدرسه" و "گروههای خودجوشِ فرهنگی" را. مسجد، "قطبِ فرهنگیِ محله" بود و اینک، "نمازخانه" است. و "امام جماعت" نیز "پیشنماز". "امام جماعتِ غیرمیدانی"، هرچه که انقلاب به ما داده بود را یکجا از ما گرفت. ما دیروز این دردها را دریافتیم و برخاستیم و هشدار دادیم، امّا ملامت و طرد شدیم، و امروز، "دُملهای چرکین"، سر بر افراشتهاند. یک طرف، گیسوپراکنی است و سوی دیگر، عمامهپرانی. آن "اهمالکاریها" و "سستیها" و "محافظهکاریها"، این "ریزشها" و "هنجارشکنیها" و "ارزشستیزیها" را به دنبال داشت.
۵. اغتشاش، تمام شد. آن پیشنماز نیز، همچنان در مسجد جامعِ نارمک حضور دارد. نشان داد که قدرتِ سیاسیاش از جوانانِ مؤمنِ انقلابی، بسیار بیشتر است و با تکیه بر پشتوانههای نامرئیِ خویش، ماندنیست. در عین حال، مسجد جامعِ نارمک نیز همچنان "منفعل" و "بریده از میدان محله" و "غافل از صحنۀ جنگ نرم" است. جالب است بدانید که ایشان در شهرداری تهران در هر سه دورۀ مدیریّت قالیباف و حناچی و زاکانی حضور داشته و اینک نیز رئیس مرکز فعالیّتهای دینی در آنجاست که بودجههای میلیاردی دارد.
🔻انفعال در مسجد، اغتشاش در محله (۲):
محلهگردی بهمثابه روایتِ امروزینِ از طبیب دوّار
🖊 مهدی جمشیدی
۱. سخن حاجقاسم دربارۀ اینکه باید امام جماعت، «امام محله» باشد و نهفقط «امام محراب»، و او باید دایره و دامنۀ کنشگریِ خود را «محله» تعریف کند و نهتنها «شبستانِ مسجد»، سخن پخته و دقیقی بود. او در این گفته، تجربۀ خود را در «جنگ نظامی»، مبنا قرار داد و از آن زاویه به «مسجد» بهمثابه «قرارگاه فرهنگی» نگریست. چه در «جنگ نظامی» و چه در «جنگ فرهنگی»، ما محتاج «امام» هستیم و امام، کسی است که تنها در «محراب» نمینشیند، بلکه در «میدان» میایستد. و هرچه که میدانِ خویش را گستردهتر تعریف کند، فتوحات و توفیقاتش نیز بیشتر خواهد شد. این امر، وابسته به «افقِ فکریِ امام» است؛ اگر امام جماعت، کوتهنگر و سطحی و اداری باشد، در همان محراب مینشیند و فاصلۀ میان دفتر و محراب را طی میکند و فقط به آنانی که برای مصافحه و سئوال و طلب دعا و استخاره «نزد او» میآیند، نظر میکند. در مقابل، «امامِ میدانی»، همچون «طبیب دوّار» است؛ یعنی «محلهگرد» است و میرود تا دردهای معنوی و رنجهای فرهنگی را علاج کند.
۲. «امامِ میدانی» نمینشیند تا به نزدش بیایند، بلکه میرود تا به مسجد بیایند؛ یعنی میکوشد با «تعاملهای عینی» و «ارتباطهای میدانیِ» خویش، ظرفیّت انسانی برای مسجد پدید بیاورد و از مسجد، یک «پاتوقِ قدسی» و «چهارراه انقلابی» بسازد. او باید «نقطۀ آغاز» باشد و نه نوجوانان و جوانان. او باید به سراغ آنان برود و خود را عرضه کند و آنچنان جذابیّتی بیافریند که این آهوانِ گریزپا، صیدِ مسجد شوند. اگر چنین نباشد، هیچ اتّفاقِ تازهای در مسجد روی نخواهد داد و همچنان، حضور نوجوانان و جوانان در مسجد، به «روندهای نامنظم» و «مناسبات غیرساختاری»، محدود خواهد شد. «منطقِ جذب» باید از چهارچوبهای از پیش طرّاحیشده تبعیّت کند و این منطق، جز با «حضورِ ساختاریافته» و «فاعلیّتِ هوشمندانۀ» امام جماعت در صحنۀ میدانِ محله، تحقّق نمییابد. وضع شبستانِ مسجد، نمایانگرِ کنشگریِ امام جماعت در عرصۀ محله است و تلاشهای بیرونی و مجاهدتهای میدانی او را روایت میکند. هر اندازه که او در میدان محله، توفیق کسی کند، حاصل آن را در مسجد مشاهده خواهد کرد. پس انتخاب در معرکۀ دوگانۀ «محراب/ محله»، نشان میدهد که ما با «امام» مواجه هستیم یا «پیشنماز».
۳. این خصوصیّتِ عامّۀ مردم است که سخت، دلبستۀ «مواجهههای عینی» و «ارتباطهای مستقیم» هستند و از این نوع تعامل، اثر جدّی میپذیرند. مردم باید «مشاهده» و «حس» کنند که امام جماعت در میان آنها و در کنارشان است. مردم باید «زندگیِ روزمرّۀ امام جماعت» را لمس کنند و بسنجند که دعاوی و خطبهها و منبرها و مواعظ او، چه اندازه در واقعیّت زندگیِ خودش، متجلّی است؛ اگر تطابق ببینند و بیابند، شیفته و دلداده خواهند شد و او را بهراستی و در مقام عمل، امامِ محلۀ خویش خواهند دانست. پس امامت محله، حاصل یک «اتّفاقِ طبیعی» و «انتخاب خودجوش» است و نه «انتصاب رسمی» و «حکم قانونی». کسیکه نتواند در متن محله، مقبولیّت به دست آورد و دلها را مجذوب خویش سازد و در عمق باورهای مردم نفوذ کند، از جانب مردم بهعنوان امام، پذیرفته نشده است. بهعبارتدیگر، امامت محله، انتخابی است و نه انتصابی. مردمان محله باید به این جمعبندی دست یابند که او، شایستۀ «پیشتازیِ معنوی» و «جلوداریِ اخلاقی» است. این «جمعبندیِ اجتماعی» نیز، از «چگونگیِ ارتباطها»ی امام جماعت با محله برمیخیزد و «سفارشی» و «دستوری» نیست. ازاینرو، همۀ این واقعیّتهای فرهنگی، فرع بر آن است که امام جماعت، «میدانی» و «مواجههای» باشد و از «محراب» و «شبستان»، پا فراتر بنهد و قدرت قدسی و اقتدار ایمانیِ خویش را در پهنۀ محله بگستراند.
۴. تجویزهای پیشگفته، مبالغهآمیز و آرمانی نیستند، بلکه حاصل تجربۀ تاریخیِ روحانیّت شیعه است. در دورههای گذشته، روحانیّت به معنای واقعی کلمه، «در میان مردم» بود و هیچ «گسست» و «فاصله»ای احساس نمیشد. ازاینرو، روحانیّت، فقط منبر و محراب را در اختیار نداشت، بلکه چون امام محله بود، در تمام شئون و ساحات زندگیِ روزمرّۀ مردم، حضور داشت. این حضور، حاصل یک انتخاب طبیعی و مهندسینشده بود و به پارهای از فرهنگ و هویّتِ جمعیِ ایرانیان تبدیل شده بود. حضورِ «همهجایی» و «همهگیرِ» روحانیّت، او را به «نیروی پیشرانِ اجتماعی» تبدیل کرده بود که از سطح خُرد و حریم خصوصی زندگیِ مردم تا سطح کلان و ساختارهای اجتماعی، «حیات کارکردی» داشت.
⏪ هیئت محبّان العبّاس علیه السلام ⏩
در روزهای غم بفرمایید روضه
در خیمه ماتم بفرماید روضه
مراسم سوگواری به مناسبت
شهادت حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها
سخنران: برادر مجتبی هاتفی
زمان: دوشنبه مورخ ۱۴۰۱/۱۰/۰۵
ساعت ۱۹
منزل: برادر علی خورشیدی
آدرس: ایستگاه متروی فدک خیابان بزرگیان
خیابان کتابی پلاک ۱۴ طبقه هم کف
#سلام_امام_زمانم🥀
🔅 السَّلاَمُ عَلَيْكَ حِينَ تُهَلِّلُ وَ تُكَبِّرُ...
🌱سلام بر تو آن هنگام که بر کبریایی پروردگار تکبیر می گویی!
🌱و سلام بر شهادت گفتن تو بر وحدانیت او که تمام بُت ها را سرنگون می کند!
📚زیارت آل یاسین_مفاتیح الجنان
۰┄┅┅┅┅┄❅🥀❅┄┅┅┅┅┄
🥀سلام قرارِ قلب بی قرارِ ما
چه خوب است که از آرزوهایم خبر داری!
ومن دلخوشم به تو
پیدای پنهان، وارث زمین و زمان،
که آگاهی بر احوال نهان.🥀
﷽
اَللّهُمَّ کُنْ لِوَلِیِّکَ الْحُجَّهِ بْنِ الْحَسَنِ صَلَواتُکَ عَلَیْهِ وَعَلى آبائِهِ فی هذِهِ السّاعَهِ وَفی کُلِّ ساعَهٍ وَلِیّاً وَحافِظاً وَقائِداً وَناصِراً وَدَلیلاً وَعَیْناً حَتّى تُسْکِنَهُ أَرْضَکَ طَوْعاً وَتُمَتِّعَهُ فیها طَویلاً
🌤أللَّھُـمَ ؏َـجِّـلْ لِوَلیِڪَ ألْـفَـرَج🌤
📌 روایت شهیدی که با زبان روضه در حماسه ناوها در خلیج فارس ماندگار شد
🔹️ آمریکاییها قصد حمله به سکوهای نفتی ایران را داشتند. ناوهای سهند و سبلان، چون کوه مقابل این حملات ایستادگی کردند و خیال خام آمریکا نقش بر آب شد.
◇ آن روز، روز اول ماه رمضان بود و علی اصغر و نیروهای ناو روزه بودند.
◇ وقتی به محل درگیری رسیدند، آمریکاییها با موشک، ناو سهند را هدف قرار دادند. ۹ موشک به ناو ایرانی سهند اصابت کرد.
◇ علی اصغر که تخصص برق داشت. موشک اولی که با ناو سهند برخورد کرد، به همراه چند نفر دیگر به قسمت پایین ناو رفتند تا تلاش کنند با وصل کردن دوباره برق، ناو را تا رسیدن نیروهای امدادی پایدار نگه دارند.
◇ اما کار از کار گذشت و ناو آمریکایی با ضربات پی در پی چند موشک به ناو سهند که برای دفاع از اسکلههای نفتی ایران رفته بود، کار را تمام کرد
با وجود همه تلاشها و رشادتهای نیروها، از ناو سهند چیزی نماند و ناو غرق شد.
◇ دفعه آخر که آمده بود، با خودش یک قاب عکس را آورد ، بچهها دور علی اصغر را گرفتند و گفتند «دایی چه عکس قشنگی از خودت گرفتی. این عکس را بده ما.»، اما علی اصغر این عکس را با وسواسی خاص به خواهرش داد و گفت «این عکس را برای زمان شهادتم و روزهای دلتنگی مادرم گرفته ام. این عکس را جایی نگه دار که اگر برنگشتم مادرم با دیدن این عکس دلتنگ نشود.»
#حماسه_ناوها
#شهید_علیاصغر_نظری
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📌 ماجرای ورود به قبر شهید شب یلدایی توسط حاج محمود کریمی
|توصیه میشود فیلم را ببینید|
🔹️ شهید مدافع حرم امیر سیاوشی وصیت میکند اگر ممکن بود در امام زاده علی اکبر چیذر دفن شود و حاج محمود کریمی برایش بخواند.
◇ حاج محمود کریمی در روز خاکسپاری شهید مدافع حرم امیر سیاوشی علمدار هیات رایه العباس(ع) وارد مزار شده و روضه حضرت علی اکبر(ع) میخواند.
◇ شهید امیر سیاوشی متولد سال ۱۳۶۷ ، از جوانان محله چیذر و از میانداران هیئت رایه العباس امام زاده علی اکبر(ع) بود.
◇ امیر از تکاوران نیروی دریایی سپاه و از شاگردان نمونه و ممتاز شهید محمد ناظری بود
◇ شغل امیر طوری بود که به عنوان گارد حفاظتی کشتیها به مأموریتهای برون مرزی میرفت که در تاریخ ۲۹ آذر ماه سال ۹۴ در حلب سوریه به شهادت رسید.
نامم شده همیشه پریشانِ کربلا
اهلِ عراقُ عشقمُ استانِ کربلا
نانُ نوای هفتگیام جور میشود
هر روز با سلام به سلطان کربلا..✨
صلیاللهعلیڪیاسیدالشهدا✋
🌿اَلسَّلامُ عَلَيْكَ يا اَبا عَبْدِاللهِ وَعَلَى الاَْرْواحِ الَّتي حَلَّتْ بِفِنائِكَ عَلَيْكَ مِنّي سَلامُ اللهِ اَبَداً ما بَقيتُ وَبَقِيَ اللَّيْلُ وَالنَّهارُ وَلا جَعَلَهُ اللهُ آخِرَ الْعَهْدِ مِنّي لِزِيارَتِكُمْ، اَلسَّلامُ عَلَى الْحُسَيْنِ وَعَلى عَلِيِّ بْنِ الْحُسَيْنِ وَعَلى اَوْلادِ الْحُسَيْنِ وَعَلى اَصْحابِ الْحُسَيْن🌿
❤️صبحتونڪربلایی🍃
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
صوتهای لو رفته امید نادان
زنم دوست پسر سیاه پوست داره :)
میگه زنم اینجا (سوئد) مهندس ریاضیه
ولی در واقع راننده اتوبوسه :))
┏⊰✾✿✾⊱━─━❣️━┓
❖@ralikhani15 ❖
┗━━─━⊰✾✿✾⊱❣️┛
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
دیشب به اندازه کل جمعیت آشوبگراي٣ ماه اخیر تو پاریس تظاهرات کردن با خشونت سرکوب شدن همه جا گاز اشکاور و...
کدوم رسانه خارجی پوشش داد؟اگه پوشش داد به اندازه ایران پوشش داد؟یک دهم این جمعیت٢٠دقيقه تو یه خیابون تهران جمع شدن٤تا شعار دادن و سطل آشغال اتیش زدن و بهش گفتن انقلاب 1401
🗣ميرزا مرتضي
💠 3دی 1365-سالگرد #عملیات_کربلای_4
🔸 اینعملیات از طریق اطلاعات جاسوسی و عکسهای ماهوارهای که آمریکا در اختیارصدام گذاشت لُو رفت و مُنجر به شکست آن و شهادت بسیاری ازنیروها شد.
🔹 از جمله افراد شرکتکننده در این عملیات، محمداسماعیل عسگری(اهل گلوگاه مازندران-نیروی لشگر25کربلا)بود که قبلاًسربازی خودرا در مخابرات سپاه گذرانده و این بار داوطلبانه به عنوان بسیجی راهی جبهه شده بود.
🔺 او به اتفاق دیگر غواصها، شبانه به دل اروند زدند تا خود را بساحل جزیرۀ اُمّ الرّصاص عراق برسانند. اما از آنجا که عملیات لو رفته بود با واکنش نیروهای دشمن روبرو شدند. عسگری و برخی نیروها توانستند زیر آتش سنگین دشمن ازرودخانه گذشته و پس از عبور از چندین ردیف موانع طبیعی و مصنوعی، خود را به ساحل جزیرۀ اُمّ الرّصاص عراق برسانند.
▪️در آنجاکار به درگیری تن به تن رسید و او در این معرکه بر اثر ترکش نارنجک عراقیها از چند ناحیه مجروح شد و نیز یک چشم خود را از دست داد ولی توانست به طرز معجزه آسایی از مهلکه بگریزد. در آن بحبوحۀ نبرد، قایقِ نیروهای اصفهان به اشتباه به آن ساحل آمده و وقتی با این برادر مجروح روبرو شدند، وی را سوار قایق نموده و با خود به عقب آوردند.
┄──┄──┄──┄─ا
🔸 در عملیات کربلای4، علاوه بر شهادت نیروها، بسیاریشان به اسارت در آمده و بعثیها در حالی که دستان آنها را بسته بودند، زنده زنده دفن کردند.
▪️ اجساد مطهر تفحص شدۀ غواصان شهید در سال 94 به میهن بازگشت و در تهران طی مراسمی، استقبال عظیم و باشکوهی از آنان به عمل آمد. (طوبی لَهُم وَ حَسنُ مَآب)