تا به حال این سوال را از خودت پرسیدی که چرا آنقدری که باید پول در نمی آورم؟
تو تنها کسی نیستی که به این سوال را از خودش می پرسد. آدم های زیادی آن بیرون هستند که این سوال را از خودشان می پرسند.
جواب ها بصورت کلی به هفت دسته تقسیم می شوند:
دسته اول: کسایی که توهم توطئه دارند و می گویند ایلومیناتی ها و فرماسون ها جلوی پول درآوردن ما را گرفتند.
دسته دوم: آنتی دولت ها، دولت دلار را گرون می کنه ما هر چی در میاریم میشه پشم.
دیده شده یک روز یک دسته اولی به دسته دومی میرسه و سریع به این نتیجه می رسند که دولت هم ایلومیناتی هست.
اما یک خبر خوب و پولساز برای این دو دسته دارم. ایلومیناتی ها و فرماسون ها دنبال شما هستند تا با صرف میلیون ها دلار از آنها بپرسند:
ما که یک تشکیلات سری هستیم. شما چطور از کنج خانه تان متوجه اهداف و رازها و افراد ما شدید؟
دسته سوم: کسایی که بشدت شریف هستند و می گویند چون شریف هستیم پول در نمی آوریم. فقط سوالی که مطرح است این است که چطور در بی پولی، شرافت را پیدا کردند؟
دسته چهارم: خواستگار زدا های محصل هستند. این دسته تصور می کنند پول به خواستگاری آن ها آمده است به همین خاطر ناز می کنند و می گویند:
نه مرسی، ما قصد ادامه تحصیل داریم.
دسته پنجم: ما خوبیم بقیه دزد و کلاهبردار هستند. این دسته اگر سایکوپت(psychopath) و سوسیاپت(sociopath) نباشند حتما اختلال شخصیت پارانویید را دارند. چون فقط این دسته از بیماران هستند که می توانند به این نتیجه برسند که “من خوبم، تو بدی”
دسته ششم: منتظران هستند. این دسته کلا منتظر هستند تا کسی بیاید و آن ها خوشبخت کند. اما نمی دانند هیچ شاهزاده سوار بر اسب سفیدی قرار نیست بیاید و آن ها را خوشبخت کند. اونی که منتظرش هستند اسب سوار بر شاهزاده سفید هست که به محض اینکه وارد زندگی شان می شود مثل اسب لگد می زند.
دسته هفتم: کسانی هستند که نمی دانند و دنبال پیدا کردن پاسخ هستند.
اگر جز دسته هفتم هستی اجازه بده دلیل را بهت بگویم.
عزیزم مادامی که غیر قابل جایگزین شدن نشده باشی همیشه مشکل مالی خواهی داشت. چون افرادی که قابلیت جایگزین شدن دارند را سریع جایگزین می کنند.
هیچکس حاضر نیست پول را با یک فرد جایگزین شونده، جایگزین کند.
اگر تو کارمند، کارگر باشی که سریع با کارمند و کارگر دیگر تو را جایگزین می کنند پس هیچوقت نمی تواند صدایت دربیاید و بگویی لطفا به من پول بیشتری بدهید.
اگر کارآفرین هستی و دائما در حال اثبات کردن خودت هستی که چرا بهتر از رقیبت هستی باید بدانی جایگزین پذیر هستی و گرنه هیچگاه این سوال از تو پرسیده نمی شد.
https://mirghiasi.ir/تبلیغ نویسی
هیرو.mp3
21.4M
مدل کسب و کار ابر قهرمان (هیرو)
چطور بیزینسمون به مانند ابرقهرمان تو هر شرایطی باقی بمونه و حتی نجات بخش بقیه کسب و کارها هم بشه
✍️ چرا احمق ها موفق تر از باهوش ها هستند:
باهوش ها به ما از بچگی گفتند باید باهوش باشیم تو مثل خودشان موفق شویم.
اما با این حال نمی دانم چرا احمق ها به جای باهوش ها موفق می شوند؟
باهوش ها همیشه طبق چارچوب ها و قوانین مشخصی رفتار می کنند به همین خاطر مورد پسند جامعه هستند.
اما جامعه احمق ها را دوست ندارد چرا که احمق ها نمی خواهند همان مسیر باهوش ها را طی کنند.
باهوش ها می دانند باید همرنگ جماعت دیگر باهوش ها شوند تا رسوا نشوند اما احمق ها از رسوا شدن ترسی ندارند.
پس باهوش ها با دست احمق ها را نشان می دهند و احمق ها بیشتر دیده می شوند.
بعد از اینکه احمق ها معروف شدند باهوش ها از هشتگ #لطفا_احمق_ها_را_معروف_نکنیم استفاده می کنند.
باهوش ها همیشه می دانند چطور باید مانند باهوش های دیگر رفتار و صحبت کنند اما احمق ها طفلکی این را نمی دانند.
یکی از معروف ترین احمق هایی که می شناسم، ست گادین نویسنده گاو بنفش است.
ست گادین واقعا احمق است که می تواند به همه بگوید تو یک گاو هستی و برای اینکه برنده شوی باید مانند یک گاو بنفس، متفاوت دیده شوی.
باهوش با خواندن این کتاب خوشحال می شوند و آن را به باهوش های دیگر نیز توصیه می کنند تا آن ها هم بتوانند گاو بنفش باشند.
اما باهوش ها فقط می توانند گاو باشند چون بنفش بودن کار احمق هاست که خلاف جهت آب شنا می کنند.
خاویر کرمنت یک احمق به تمام معناست چرا که سعی کرد به همه ثابت کند هم خودشان بیشعور هستند هم هفت جد آباداشان.
باهوش ها خوشحال شدند و کتاب بیشعوری را تا جلد سوم خریدند و به باهوش های دیگر نیز آن را هدیه دادند.
باهوش ها می دانند باید چطور مدرک تحصیلی بهتری بدست بیاورند تا سریع تر در شرکت یک احمق استخدام شوند.
باهوش ها می دانند پول چرک کف دست است به همین خاطر سعی می کنند شدیدتر برای ریئس احمق شان کار کنند تا تمام چرک هایشان را به ریئس احمق شان بدهند.
باهوش ها می دانند موفقیت در گرو استخدام شدن در یک شرکت خوب است اما احمق ها فقط بلد هستند شرکت ها را تاسیس کنند.
باهوش ها با زیرکی و ذکاوت خود همیشه سعی می کنند صفات خوب و با کلاسی برای خود انتخاب کنند تا در نظر دیگر باهوشان باهوش تر به نظر برسند اما احمق ها اهمیتی نمی دهند باهوش ها درباره آنان چطور فکر می کنند.
البته اهمیتی هم نمی دهند احمق های دیگر درباره آنان چطور فکر می کنند چون در واقعیت احمق ها اصلا درباره همدیگر فکر نمی کنند چرا که کارهای مهمتری در زندگی برای انجام دادن دارند.
احمق ها بعضی وقت ها کارهای واقعا احمقانه ای انجام می دهند مثلا گاهی جنگ درست می کنند اما احمقانه تر از آن این است که تصمیم می گیرند باهوش ها سربازان آن جنگ باشند.
احمق ها جنگ جهانی دوم را به راه انداختند اما باهوش ها مردند.
احمق ها تیم های فوتبال را می سازند اما باهوش ها برای تیم هوادار پول خرج میکنند.
احمق ها عمل می کنند اما باهوش ها نقد می کنند.
احمق ها بیشتر عمل می کنند اما باهوش بیشتر فکر می کنند.
میرغیاثی
https://mirghiasi.ir/تبلیغ نویسی
چطور در کمتر از 60 دقیقه در وب تبلیغی بنویسیم که دیوانه وار بفروشد
تبلیغ نویسی در وب دقیقا مانند نوشتن تبلیغ برای بزرگترین بیلبورد شهر است.
بسیاری از افراد تصور می کنند تبلیغ نویسی در وب کم هزینه تر از تبلیغ نویسی بیلبورد است و این طرز فکر تبدیل به بزرگترین شکست زندگی شان خواهد شد.
تبلیغ نویسی در وب تعیین کننده این است که محصول تو بیشتر فروش می رود یا محصول رقیبت. تعیین کننده این است که تو زندگی بهتری خواهی داشت یا رقیبت.
بهترین فیلمی که دیدی یا رمانی که خوانده ای را به یاد بیاور.
در طول داستان ذهنت به طور کامل درگیر کارکتر ها و فضای داستان بود. تک تک ثانیه هایی که تجربه می کردی با مابقی زندگی ات فرق می کردند. چرا؟
چون در حال تجربه کردن داستان فوق العاده ای بودی.
تبلیغ نویسی در وب هم دقیقا همین است.
خلق داستانی بی نظیر از تجربه قبل و بعد از استفاده از محصول یا خدمات
تا زمانی که مخاطب از محصولت استفاده نکرده باشد طبیعی است که هیچ شناختی نسبت به آن ندارد. دقیقا مانند زمانی که یک دی وی دی فیلم را می خری تا زمانی که آن را در دستگاه پخش نگذاشته باشی نمی دانی چه داستانی و یا چه احساساتی در انتظار تو است.
ذهنت به خاطر جامعه و شرایط زندگی ای که داری مسموم شده است. با این ذهن تقریبا یک کمله هم نمی توانی بنویسی. اما من می خواهم در این مقاله یاد بگیری که چطور باید یک تبلیغ نویسی افسانه ای باشی.
اما قبل از اینکه بتوانم یاد دهم لازم است در سفری چند دقیقه ای را با هم داشته باشیم.
قبل از اینکه این سفر شروع شود لازم است این دو کار را انجام دهی تا دقیقا متوجه شوی که چه می گویم.
آرامش بخش ترین موسیقی که داری پخش کن.
به یک اتاق خلوت و ساکت برو
کمی پنجره را باز بگذار تا هوای تازه وارد اتاقت شود
ذهنت را از همه چیز خالی کن و با ذهن آزاد مقاله را بخوان
سفر آغاز شد.
تصور کن در یک عصر بارانی و مه گرفته در تراس خانه ای زیبا نشسته ای.
صدای شر شر باران به وضوح شنیده می شود.
چند وقتی است که شهر با ویروسی کشنده آلوده شده است. مردمی که درگیر این ویروس هستند زجر می کشند.
هیچکس به جز تو راه حل مقابله با ویروس را ندارد و هیچکس هم تو را نمی شناسد. در این شهر تو فقط یک غریبه هستی.
عده ای از مردم این شهر واکسن هایی را به عنوان راه حل مقابله با ویروس می فروشند. اما دریغ از اینکه یکی از واکسن ها نتیجه بخش باشد. فقط سعی دارند از این فرصت استفاده کنند تا پولی بدست بیاورند.
تلفن زنگ می زند.
پشت خط آقایی با عجله می گوید تا ۲۴ ساعت دیگر تنها می شوی.
تمام آدم هایی که دوست شان داری به ناگاه دچار این ویروس مسری شده اند و فقط ۲۴ ساعت دیگر می توانند دوام بیاورند.
جون یک غریبه در این شهر حساب می شوی دولت به تو اجازه نمی دهد هیچ چیزی را عرضه کنی. ماه ها است که از دولت درخواست می کنی تا به تو اجازه دهند درباره واکسنی که ساخته ای صحبت کنی.
غریبه ای دیگر با تو تماس می گیرد و می گوید من می توانم کمکت کنم اما فقط یک بار.
من می توانم برای چند ثانیه سیستم های مخابراتی را هک کنم و حرفت را به گوش تمام مردم برسانم پس بهتر است که حرفی برای گفتن داشته باشی. فقط ۲۴ ساعت وقت داری تا یک جمله مهم به من برسانی. فهمدیدی؟
فقط ۲۴ ساعت…
زمان زیادی نیست. باید بفهمی چه چیزی باعث می شود مردم به حرفت گوش دهند.
به طور اتفاقی شماره چند نفر از بیماران را می گیری و به ترتیب این سوال ها را از آن ها می پرسی.
بزرگترین رنجی که از این بیماری می کشی چه چیزی است؟
در اولین ثانیه بعد از خوب شدنت چه کاری را انجام خواهی داد؟
برای خوب شدنت حاضر هستی چه چیز هایی را از دست بدهی یا فدا کنی؟
چقدر نسبت به خوب شدنت ناامید هستی؟
سریع شروع می کنی به یادداشت کردن پاسخ ها. تمام بیمارها سرنخ هایی را به تو داده اند که از کنار هم قرار دادن آن ها می توانی یک پیامی را بنویسی که زندگی این شهر را تکان میدهد.
سریع به غریبه زنگ می زنی و می گویی لطفا این تیتر را بنویس.
پیامت به مدت ۵ ثانیه در سرتاسر شهر پخش می شود و مردم برای بهبود به سمت خانه ات حجوم می آورند.
شهر نجات پیدا می کند.
صبح را در کنار کسی بیدار می شوی که عاشقش هستی. کسی که توانستی با چند کلمه نجاتش دهی.
تو یک قهرمان هستی
مردم بیمار این شهر = مخاطبین یا بازار هدف تو هستند (محصول تو هر چیزی که باشد بالاخره مشکلی را قرار است از مردم برطرف کند)
آن مرد غریبه = رسانه های تبلیغاتی مانند گوگل ادوردز – صباویژن – ای نتورک و… هستند که پیام تو را در کل شهر مخابره می کنند.
مردمی که واکسن های نامرغوب می فروختند = رقیب های تو هستند (اگر احساس می کنی محصول رقیبانت از تو بهتر هستند حتما فروش محصولت را متوقف کن و برو آن را تبدیل به یک شاهکار کن)
سوال هایی که در داستان مطرح شد دقیقا همان سوال هایی است که باید از مخاطبینت بپرسی.
بیماری ویروسی = همان مشکلی که مردم دارند و تو با محصولت مانند یک قهرمان قرار است آن را حل کنی
اینجا پایان سفر چند دقیقه ای بود که با همدیگر داشتیم.
دوست دار تو
سیدروح اله میرغیاثی
https://mirghiasi.ir/تبلیغ نویسی
اگر فقط ۵ میلیون تومن برای تبلیغات داری یا بودجت محدوده برای تبلیغات یه راه حل فوق العاده برات دارم که بتونی با کمترین عدد بیشترین بازدهی رو داشته باشی
من پیش فرض میگیرم که آقا ۵ میلیون تومن بودجه بیشتر نداریم
نمیدونم اگه این تبلیغات رو عمومی انجام بدم و خروجی برای من نداشته باشه کل این بودجه از بین میره و من میمونم و یک دونه کانال بدون مخاطب
چند وقته دارم رو یک موضوعی کار میکنم به عنوان تبلیغات نیچ
حالا تبلیغات نیچ چیه؟
من میگم محصول تو کفش ورزشیه ،مثلا کفش فوتبال ،بسکتبال یا هرچی..
تبلیغات نیچ یعنی تو بیایی یه دونه تبلیغ دقیقا برای آدمهای بسازی برای کانالها یا پیجهای بسازی که مخاطبینش آدمهای هستن که ورزش میکنم
یعنی چی؟
یعنی تو بیایی به کانال ورزشی یدونه تبلیغ از محصول خودت بدی که اونم مرتبط با ورزشه
بعد بیای از مزایایی کفشات بگی از تنوعش بگی و یک سناریو ورزشی ارائه بدی ، جای اینکه بیایی یه تبلیغ بسازی بر اساس بهترین سناریو
یعنی بیایی تبلیغ ورزشی رو تو کانال سیاسی بذاری ، تو کانال عمومی بذاری ، تو کانالهای طنز بذاری، این کار اشتباهه ...
اگر بودجت محدوده یه راه بیشتر نداری
فقط راه کارش تبلیغات نیچه
میرغیاثی
https://mirghiasi.ir/تبلیغ نویسی
✍️چطور افراد متوسط و متوسط به پایین جامعه با زندگی شان شوخی های جدی می کنند?
یکی از بارز ترین صفات این افراد ، شوخ طبیعی مثال زدنی شان است.
بطور مثال زمانی که این فرد متوجه بشود در زندگی به جایی نرسیده است و دائما در حال درجا زدن است، به جای اینکه برای تغییر تصمیم جدی بگیرد یهو فاز شوخی با زندگی بر می دارد و همان روند قبلی را ادامه می دهد.
یا زمانی که متوجه می شود قرار نیست با کار کارمندی به جایی برسد به جای اینکه سمت کارآفرینی بیاید یهو فاز شوخی می گیرد و روزنامه را بر می دارد و دنبال یک کار کارمندی دیگر می گردد.
زمانی که متوجه می شود کسی بابت مدرک تحصیلی بهش پول نمی دهد به جای اینکه روی تخصص و نتیجه متمرکز شود یهو فاز شوخی می گیرد و کارشناسی ارشدش هم می گیرد.
زمانی که متوجه می شود خودش مسئول زندگی اش هست به جای اینکه مسئولیت تصمیماتش را بر عهده بگیرد یهو فاز شوخی می گیرد و دیگران مسئول اتفاقات زندگی اش می پندارد.
زمانی که متوجه می شود مادر و پدر باهاش شوخی کردند گفتند تو دختر یا پسر فوق العاده ای هستی به جای اینکه برود و سعی کند واقعا فوق العاده شود یهو فاز شوخی می گیرد و شوخی پدر و مادر را جدی می گیرد.
زمانی که متوجه می شود در زندگی هیچی است به جای اینکه سعی کند خودش را تغییر دهد یهو فاز شوخی می گیرد و تصمیم می گیرد دنیا را نجات دهد.
زمانی که متوجه می شود پارتنر بدرد بخوری نیست به جای اینکه روی خودش کار کند یهو فاز شوخی بر می دارد و می گوید همه آدم ها بی وفا شده اند.
زمانی که متوجه می شود باید کاری انجام دهد یهو فاز شوخی بر می دارد می نشیند کنج خانه به کائنات فرکانس می فرستد.
زمانی که متوجه می شود هیچکدام از مسئولین حتی اسمش را هم نمی دانند یهو فاز شوخی بر می دارد از جناح چپ وارد جناح راست می شود.
زمانی که متوجه می شود یک آدم ضعیف است به جای اینکه برای تغییر آن تلاش کند یهو فاز شوخی بر می دارد و نادیده از کنار این حقیقت می گذرد.
این افراد با زندگی بسیار شوخی می کنند.
چون شوخی و خنده می تواند درد را کاهش دهد. درد نرسیدن به چیزهایی که روزی می خواستند و الان فرسنگ ها با آن فاصله دارند.
افراد بتا موفقیت و خوشبختی را شوخی می دانند چون از نظرشان یک زندگی شکست خورده بسیار عمیق تر از یک زندگی خوب است.
مردم می توانند درباره بدبختی آنها صحبت کنند و این بسیار خوب است چرا که حداقل سر این موضوع به یاد می مانند.
اما سوال اصلی اینجاست که چرا می خواهند داستان شان درس عبرت برای دیگران باشد و نه انگیزه و الهام بخش مسیر دیگران؟
این افراد شوخی های جدی با زندگی شان می کنند.
https://mirghiasi.ir
✍️چطور افراد متوسط و متوسط به پایین جامعه با زندگی شان شوخی های جدی می کنند?
یکی از بارز ترین صفات این افراد ، شوخ طبیعی مثال زدنی شان است.
بطور مثال زمانی که این فرد متوجه بشود در زندگی به جایی نرسیده است و دائما در حال درجا زدن است، به جای اینکه برای تغییر تصمیم جدی بگیرد یهو فاز شوخی با زندگی بر می دارد و همان روند قبلی را ادامه می دهد.
یا زمانی که متوجه می شود قرار نیست با کار کارمندی به جایی برسد به جای اینکه سمت کارآفرینی بیاید یهو فاز شوخی می گیرد و روزنامه را بر می دارد و دنبال یک کار کارمندی دیگر می گردد.
زمانی که متوجه می شود کسی بابت مدرک تحصیلی بهش پول نمی دهد به جای اینکه روی تخصص و نتیجه متمرکز شود یهو فاز شوخی می گیرد و کارشناسی ارشدش هم می گیرد.
زمانی که متوجه می شود خودش مسئول زندگی اش هست به جای اینکه مسئولیت تصمیماتش را بر عهده بگیرد یهو فاز شوخی می گیرد و دیگران مسئول اتفاقات زندگی اش می پندارد.
زمانی که متوجه می شود مادر و پدر باهاش شوخی کردند گفتند تو دختر یا پسر فوق العاده ای هستی به جای اینکه برود و سعی کند واقعا فوق العاده شود یهو فاز شوخی می گیرد و شوخی پدر و مادر را جدی می گیرد.
زمانی که متوجه می شود در زندگی هیچی است به جای اینکه سعی کند خودش را تغییر دهد یهو فاز شوخی می گیرد و تصمیم می گیرد دنیا را نجات دهد.
زمانی که متوجه می شود پارتنر بدرد بخوری نیست به جای اینکه روی خودش کار کند یهو فاز شوخی بر می دارد و می گوید همه آدم ها بی وفا شده اند.
زمانی که متوجه می شود باید کاری انجام دهد یهو فاز شوخی بر می دارد می نشیند کنج خانه به کائنات فرکانس می فرستد.
زمانی که متوجه می شود هیچکدام از مسئولین حتی اسمش را هم نمی دانند یهو فاز شوخی بر می دارد از جناح چپ وارد جناح راست می شود.
زمانی که متوجه می شود یک آدم ضعیف است به جای اینکه برای تغییر آن تلاش کند یهو فاز شوخی بر می دارد و نادیده از کنار این حقیقت می گذرد.
این افراد با زندگی بسیار شوخی می کنند.
چون شوخی و خنده می تواند درد را کاهش دهد. درد نرسیدن به چیزهایی که روزی می خواستند و الان فرسنگ ها با آن فاصله دارند.
افراد بتا موفقیت و خوشبختی را شوخی می دانند چون از نظرشان یک زندگی شکست خورده بسیار عمیق تر از یک زندگی خوب است.
مردم می توانند درباره بدبختی آنها صحبت کنند و این بسیار خوب است چرا که حداقل سر این موضوع به یاد می مانند.
اما سوال اصلی اینجاست که چرا می خواهند داستان شان درس عبرت برای دیگران باشد و نه انگیزه و الهام بخش مسیر دیگران؟
این افراد شوخی های جدی با زندگی شان می کنند.
https://mirghiasi.ir/تبلیغ نویسی
⛔️بی پولی ممنوع⛔️
پارت یک
بی پولی ممنوع
وقتی بحث بر سر جذابیت است بدون تردید قدرت مالی اهمیت دو چندان دارد و معمولا عموم مردم از آن غافل هستند.
تحقیقات جدید در سال 2018 نشان می دهد که زنان تا 1000 برابر بیشتر نسبت به مردان با قدرت مالی و منافع مادی هستند
کاملا درست خواندید 1000 برابر بیشتر
این عدد به قدری بزرگ است که در این تحقیقات اعلام می شود و قدرت مالی و منابع مادی زیاد می تواند عدم جذابیت ظاهری شما رو جبران کند و پوششی برای آن باشد
مردی یکه در تصویر می بینید یک تکه چربی چند طبقه است که احتمالا هیچ دوستی ندارد و بیشتر اوقات خود را آنلاین می
گذراند و اگر امگا نباشد بتا و و گاما بودن او قطعی است.
این مرد بعد از اینکه در یک بخت آزمایی 181 میلیون دلار برنده شد در روز دوم عشق زندگی خود را پیدا کرد .
چرا زنان به منابع مادی و قدرت مالی شریک خود حساس هستند ؟
احتمالا این حساسیت به دلایل تکاملی و داروینی در مدارهای روانی آنان نقش بسته است .
زیرا فرزندان برای رشد نیازمند منابع هستند تا بتوانند به بقا ادامه دهند .
پس استراتژی LMS را دست کم نگیرید
قدرت مالی اهمیت فراوانی دارد و تصور نکنید
با داشتن بازی روانی و شخصیت سازی به یک فرد شیش دانگ و دلربا تبدیل خواهید شد .
در کنار شخصیت سازی حتما راهی برای پول در آوردن پیدا کنید و مطمئن باشید یک روابط عاطفی قوی ایجاد خواهید کرد و یک فرد کاریزماتیک در جامعه خواهید بود
mirghiasi.ir
⛔️بی پولی ممنوع⛔️
پارت دو
زنان موجوداتی هستند اگر به ارگاسم برسن از رابطه خود بیشتر احساس رضایت میکنند تا جایی که گفته می شود راه رسیدن به قلب یک زن از اورگاسم او می گذرد
در تحقیقات انجام گرفته سال 2009 مشخص شد که زنان با مردان ثروتمند ارگاسم بیشتری را تجربه می کنند
در این تحقیقات متغییر قدرت و ثروت در نظر گرفته شده بود و جالب آن بود ارتباطی بین قد و ارگاسم پیدا نشد ولی بین ثروت و ارگاسم پیدا شد
این نشان میدهد که در تقابل ظاهر و ثروت کف ترازو به سمت ثروت سنگین تر است.
در برسی مجدد این تحقیقات مشخص شد شریک جنسی و عاطفی مردان ثروتند بیشتر از زنان جوان تر سالم تر و خوشحالتر هستند که میتوانند ارتباط بین ارگاسم زنان با شرکای ثروتند خود را بهتر توضیح دهند
نتیجه این تحقیقات را در زیر مشاهده کنید
پس اگر میخواهید زنان جوان زیبا خوشحال و با روان متعادلی بدست بیارید تا ارگاسم خاطره انگیز زندگی خود را با شما تجربه کنند حتما به ثروت و حساب بانکی خود بیافزایید
mirghiasi.ir
⛔️بی پولی ممنوع⛔️
پارت سه
زنان حاضرند ششمین همسر یک مرد ثروتمند باشند ولی تک همسر یک مرد فقیر نباشند .
تحقیقات علمی انجام شده سال 2017 نشان می داد مردانی که کمتر از 20 درصد درآمد خانوار را تامین میکنند در آخرین سال سپری شده کمتر از نصف مردان دیگر سکس داشتند.
چه بسیار مردانی هستند که ازدواج کردند اما اما از ابتدایی ترین حق خود که سکس می باشد بی نصیب می مانند و چه بسیار مردانی هستند که بعد از دادن هزاران خدمات بی وقفه به زنان در نهایت باید در کنج حمام دست به خود ارضایی بزنند و زنی که هایپر گامی او آزاد شده در اولین فرصت او را با یک مرد شیش دانگ تعویض می کند
جالب است بدانید در تحقیقات صورت گرفته دیگر در سال 2014 مشخص شد مردانی که در آپارتمان های لاکچری زندگی می کنند در نگاه زنان جذاب تر هستند ولی عکس آن صادق نیست و مردان عموما زنانی که در آپارتمانهای لوکس زندگی میکنند را جذاب تر نمی بینند
در این سری تحقیقات حتی مشخص شد ماشین لوکس و اسپرت می تواند می تواند مردان را به میزان قابل توجهی در نگاه زنان جذاب تر کند ولی این آپشن برای زنان صادق نیست
این نشان می دهد چقدر قانون 666 مهم و کاربردی است و باید به هر طریقی می توانید خود را به استاندارد های بالا برسانید.
بدون تردید اینجا دلایل تکاملی و داروینی حرفی برای گفتن دارند
برای مردان باروری و جوان بودن زنان مهم است ولی چون باروری و نگهداری از فرزند یک پروسه زمان بر است و نیاز به حمایت و سرمایه گذاری دارد ، زنان عموما مردان را با منابع مادی بالاتر و ثروتمند تر را میپسندند
پس هوش اقتصادی خود را به کار ببندید و در رقابت با مردان دیگر خود را به بالای هرم بکشانید
یک مرد الفا نمیتواند در دنیای مدرن امروز بی مایه باشد
او یک لاشی و روانپریش تمام عیار است
برای دیدن مطالب بیشتر به سایت زیر مراجعه کنید..
دوست دار تو
سید روح اله میرغیاثی
mirghiasi.ir
طلایی ترین نکته ای که باید رعایت کنید در تمام زندگیتون قانون LMS است
کلمه LOOK یا مخفف L یعنی ظاهر
کلمه Money یا مخفف M به معنی قدرت مالی
کلمه Status یا مخفف S به معنی جایگاه اجتماعی
وقتی که جایگاه LMS شما پایین باشد نه روابط عاطفی خوبی میتونید ایجاد کنید و از طرف جامعه هم طرد و منزوی می شوید
سید روح اله میرغیاثی
mirghiasi.ir
امروز با هم کارت ویزیتهای خلاق رو میبینیم
با ما همراه باشید
mirghiasi.ir
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎈⭕این تبلیغ محشر تویوتا رو هم اگر ندیدی حتما ببین
فقط لذت تماشا و اثرگذاری ببر😍
mirghiasi.ir