✅استادان گرامی معارف اسلامی
◀️نظرات و پیشنهاداتتان درباره هر موضوع مرتبط با معارف اسلامی، کلاس درس، کانال میز معارف، آموزش مجازی و .. را از راههای زیر با ما در میان بگذارید.
اگر روش تدریس، خاطره و یا خلاقیت خاصی در تدریس و کلاس درس دارید با ما مطرح نمایید تا با نام خودتان در کانال میزمعارف منتشر نماییم.
✍️ارتباط اساتید معارف با ما در پیامرسانهای سروش، ایتا , تلگرام واینستاگرام :
http://eitaa.com/Amoozesh_Majazi
http://eitaa.com/f_poursafar
http://sapp.ir/Amoozesh_Majazii
http://t.me/Mize_Maaref
https://www.instagram.com/mizemaaref
🔴تلفن ویژه استادان معارف:
02184222499
👈میزمعارف
@Mizemaaref
Eitaa Contact:@Amoozesh_Majazi
#معرفی_اپلیکیشن
📱 نرم افزار« کتابخانه دیجیتال آستان قدس رضوی »
🖇 کتابخانه دیجیتال آستان قدس رضوی با هدف بهینه سازی خدمات دیجیتال و رفع نیاز کاربران در شرایط خاص موجود، اقدام به ارائه بسته خدمات ویژه نموده است.
🔹 امانت الکترونیک ده هزار جلد کتاب به صورت رایگان
🔸امکان دریافت نسخه های خطی، چاپ سنگی، اسناد، عکس ها، منتخب کتاب های چاپی و ... از طریق کتابخانه دیجیتال
🔹 پاسخ به پرسش های علمی
🔸 معرفی کتاب
🔹 ایجاد پایگاه نشست های علمی و فرهنگی سازمان
🔸برگزاری نشست های علمی و فرهنگی به صورت آموزش از راه دور
و
.
.
.
📲 حجم دانلود: 6 مگا بایت
🚀 قابل دانلود : https://cafebazaar.ir/app/ir.zohasoft.qodslib
🔰میز معارف
@mizemaaref
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
استاد محترم
با سلام
✅ همانگونه که مستحضرید طبق مصوبه کمیسیون بررسی تخلفات آموزشی، درس های قبلی دانشجویان متخلف باطل گردیده و می بایست به تعدادی که شما برایشان تعیین کرده اید درس های جدید بگذرانند.
با مشاهده راهنما میتوانید لیست دانشجویان متخلف را به همراه تعداد جلسات گذرانده شده و میانگین نمرات آنها در قسمت «دانشجویان متخلف من» مشاهده نمایید.
سپاس از همراهي شما
🔰ميزمعارف
@mizemaaref
🎙 پای منبر استاد سیدعلی حسینی خامنهای
📣 #صوت_کامل سلسله جلسات طرح کلی اندیشۀ اسلامی در قرآن
💠 جلسۀ هفتم: ایمان (۷)
🗓 چهارشنبه ۳مهر ۱۳۵۳ شمسی، هشتم رمضان المبارک ۱۳۹۴ قمری
https://b2n.ir/503169
🔰میزمعارف
@mizemaaref
#معرفی_ارائه_محتوای_کتب
📕 کتاب « درسهایی از انقلاب ,تقیه »
🖌 به قلم : علی صفائی حائری(عین-صاد)
🖇می توان گفت که تقیه همچون انتظار مورد هجوم های خشن و دفاع های مزاحم بوده است .هجوم های خشن ,هجوم هایی است که بدون توجه به تمامی یک مکتب و عمق وسعت آن ,برآن می شورد و...
📑 تعداد صفحات :123 صفحه
✅ استاد معارف با مطالعه این کتاب مجهز به اداب و اصول تاثیر گذاری و جذب دانشجو می شود و با علل عدم تاثیرگذاری برمحیط آشنا می شود .
🚀 قابل دریافت :https://b2n.ir/175889
🔰میز معارف
@mizemaaref
#گفتار_پژوهی
✅ نوشته ذیل، نکات مهم بدست آمده از مصاحبه اساتید پیشکسوت و موفق دروس معارف اسلامی در موضوعات مختلف با عنوان گفتار پژوهی است، که با ذکر نام استاد به صورت دستهبندی شده تقدیم میگردد.
🔹مدیریت رفتارهای ناهنجار در کلاس
👨🏫دکتر جعفر گلمحمدی( عضو هیأت علمی دانشگاه تهران) :
نحوه مواجهه با اتفاقات و بحرانهای داخل کلاس مهم است، مدرس خوب آن است که به گونهای تهدید را به فرصت تبدیل کند، من دائم اینطور فکر میکنم که پسر یا دختری که جلوی من نشسته بچهام هست، من با فرزند خود چگونه برخورد میکنم؟ او گاه شاد است گاه غمگین، گاه به سببی حالش گرفته است، گاه عصبانی است و ...، با او چه میکنم، با دانشجویم نیز همانطور، اگر فکر کنم زرنگی اینست که جلوی او بایستم و موضع بگیرم چه بسا بیحیایی کند و او هم جلوی من بایستد، در استفاده از موبایل میگویم: خُب خانم فلانی از کلاس ما خوب استفاده کرد، چندین عکس دید، ما هم به جای درس میتوانستیم این عکسها را ببینیم، کاش از این تصاویر ما هم داشتیم یا فلانی امروز مثل اینکه گوشیت را نیاوردی و ...، به نظر من تنها چیزی که به ما کمک میکند این است که به آنها عشق بورزیم، اگر قبولشان نداریم نباید سر کلاس برویم و به آنها درس بدهیم.گیرم همه آنها آدمهای منحرف، پیامبر آمده بود که همینها را آدم کند. به یاد دارم یکبار دانشجویی سؤال کرد که چندان ارتباطی به درس نداشت و احساس کردم جنبه استفهامی ندارد و نمیخواهد چیزی بفهمد، شاید کلاس را میخواست به هم بریزد. همان لحظه با خود گفتم چه کنم؟ مسخرهاش کنم؟ متلکی بیندازم؟ چه بسا او رو در روی من بایستد و من نتوانم با او دهان به دهان شوم، یکدفعه گفتم این سؤال را اتفاقا فلان دانشمند مطرح کرده و ...، اصل سؤال را بردم به سوی دیگر که اصلاً نظر او نبود و شروع کردم به جواب دادن، بعد دیدم همین دانشجو که مثلاً لَم داده بود، خود را جمع و جور کرد و درست نشست، ژست گرفت، خود را در موقعیت همان دانشمند دید، بعدها بیچاره هم شد، چون خود را موظف میدانست برود پیش مطالعه کند و هر دفعه یک سؤالی میکرد که حساب شده بود و با این وضع میخواست از سطحی که برایش ایجاد شده بود جا نماند!
🔰میزمعارف
@mizemaaref
✅استادان گرامی معارف اسلامی
◀️نظرات و پیشنهاداتتان درباره هر موضوع مرتبط با معارف اسلامی، کلاس درس، کانال میز معارف، آموزش مجازی و .. را از راههای زیر با ما در میان بگذارید.
اگر روش تدریس، خاطره و یا خلاقیت خاصی در تدریس و کلاس درس دارید با ما مطرح نمایید تا با نام خودتان در کانال میزمعارف منتشر نماییم.
✍️ارتباط اساتید معارف با ما در پیامرسانهای سروش، ایتا , تلگرام واینستاگرام :
https://eitaa.com/mizemaaref
http://eitaa.com/Amoozesh_Majazi
http://eitaa.com/f_poursafar
http://sapp.ir/Amoozesh_Majazii
http://t.me/Mize_Maaref
https://www.instagram.com/mizemaaref
🔴تلفن ویژه استادان معارف:
02184222499
👈میزمعارف
@Mizemaaref
Eitaa Contact:@Amoozesh_Majazi
13.69M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
#کلیپ
❓تا به حال به این موضوع فکر کرده اید که چطور میتوان یادگیری دانشجو رو افزایش داد؟
از چه روشی میتوان استفاده کرد که تاثیر درس محدود به کلاس نشود ؟
⁉️اصلا آیا راهی برای تاثیر گذاری بر زندگی و طرز فکر دانشجو وجود دارد؟
✅ استاد عزیز معارف با مشاهده این کلیپ میتوانید روش یادگیری موثر را فراگیرید و با پیاده کردن آن شاهد تغییرات کلاس معارف خود باشید .
نظرات و پیشنهادات خود را با ما در میان بگذارید .
021-84222499
🔰میز معارف
@mizemaaref
#معرفی_صفحه_اینستاگرام
♦️با توجه به فعالیت های ارزشمندو مفید اساتید در صفحات اینستاگرام ,میز معارف تصمیم به معرفی صفحات این اساتید را دارد.
شما بزرگواران نیز با دنبال کردن این اساتید با تجربیات آنان در این فضای مجازی بیشتر آشنا شوید.
❇️ صفحه رسمی استاد قاسمی نور (استاد دانشگاه استان تهران )
با دنبال کردن صفحه استاد قاسمی نور علاوه بر مباحث معرفتی با مباحث روانشناسی نیز همراه شوید .
https://instagram.com/z.ghasemi_1406?igshid=3gqgg3h3kuoj
🔰میزمعارف
https://www.instagram.com/mizemaaref
@mizemaaref
faranaghshy.pdf
458.1K
#مقاله
📑 عنوان : { ﻣﺆﻟﻔﻪ ﻫﺎي رﻓﺘﺎر ﻓﺮاﻧﻘﺸﯽ در ﺳﺎزﻣﺎﻧﻬﺎي آﻣﻮزﺷﯽ از ﻣﻨﻈﺮ آﻣﻮزه ﻫﺎي اﺳﻼم }
🔅 در اﯾﻦ ﭘﮋوﻫﺶ، هدف ﺷﻨﺎﺳﺎﯾﯽ ﻣﺆﻟﻔﻪ ﻫﺎي رﻓﺘﺎر ﻓﺮاﻧﻘﺸﯽ در ﺳﺎزﻣﺎﻧﻬﺎي آﻣﻮزﺷﯽ از ﻣﻨﻈﺮ اﺳﻼم اﺳﺖ. رﻓﺘﺎر ﻓﺮاﻧﻘﺸﯽ رﻓﺘﺎري داوﻃﻠﺒﺎﻧﻪ اﺳﺖ، از اﻧﺘﻈﺎرات رﺳﻤﯽ ﻧﻘﺶ ﻓﺮاﺗﺮ رﻓﺘﻪ و ﻣﺴﺘﻘﯿﻤﺎً ﺑﻪ وﺳﯿﻠﻪ ﺳﯿﺴﺘﻢ ﻫﺎي ﭘﺎداش رﺳﻤﯽ ﺳﺎزﻣﺎن ﺷﻨﺎﺳﺎﯾﯽ ﻧﻤﯽ ﺷﻮد.
ﻣﻬﻢ ﺗﺮﯾﻦ ﻣﺆﻟﻔﻪ ﻫﺎي ﺑﻪ دﺳﺖ آﻣﺪه ﻋﺒﺎرﺗﻨﺪ از: وﺳﺎﻃﺖ ﻣﻌﻄﻮف ﺑﻪ ﺧﯿﺮ، واﮐﻨﺶ ﻣﺘﻌﺎﻟﯽ، اﻫﺘﻤﺎم ﺑﻪ ﻧﯿﮑﯽ ﻣﻀﺎﻋﻒ، اﻫﺘﻤﺎﻣﺎت ﻣﻌﻨﻮي، ﻣﺴﺎﻋﺪت ﭘﯿﺶ از ﻃﻠﺐ، ﻫﻤﯿﺎري ﻫﺪﻓﻤﻨﺪ، ﺗﻘﻮﯾﺖ روﺣﯿﻪ و ﻧﺸﺎط ﮐﺎري، ﭘﺮﻫﯿﺰ از ﺑﺰرﮔﻨﻤﺎﯾﯽ ﻣﺸﮑﻼت، ﻧﻘﺶ ﺳﺎزﻧﺪه در اﻧﺘﻘﺎد و ﭘﯿﺸﻨﻬﺎد و... . ﻣﺒﺎﻧﯽ اﯾﻦ ﻣﺆﻟﻔﻪ ﻫﺎ ﻧﯿﺰ ﺑﺮ ﺳﻪ ﻣﺤﻮر اﺳﺎﺳﯽ اﻋﺘﻘﺎد ﺑﻪ ﺣﻀﻮر ﺧﺪاوﻧﺪ، ﺑﺎور ﻣﻌﺎد(ثبت اﻋﻤﺎل) و ﻣﺤﺪودﯾﺖ ﻓﺮﺻﺖ اﺳﺘﻮار اﺳﺖ. ﻧﺘﯿﺠ ﻪ ﮔﯿﺮي : رﻓﺘﺎرﻫﺎي ﻓﺮاﻧﻘﺸﯽ در دو ﺷﮑﻞ اﯾﺠﺎﺑﯽ و اﺟﺘﻨﺎﺑﯽ و ﺑﻪ ﺻﻮرت ﻓﺮاﮐﻨﺸﯽ، واﮐﻨﺸﯽ و ﮔﺎﻫﯽ دوﮔﺎﻧﻪ ﺑﺮوز ﻣﯽ ﯾﺎﺑﻨﺪ. ﻧﯿﺖ ﺧﺎﻟﺼﺎﻧﻪ و ﺟﻠﺐ رﺿﺎي اﻟﻬﯽ ﻧﯿﺰ از ﺷﺮاﯾﻂ ﻣﻄﻠﻮﺑﯿﺖ رﻓﺘﺎر ﻓﺮاﻧﻘﺸﯽ اﺳﺖ؛ رﻓﺘﺎرﻫﺎﯾﯽ ﮐﻪ ﻋﻼوه ﺑﺮ ﻣﺪ ﻧﻈﺮ داﺷﺘﻦ اﻓﺰاﯾﺶ اﺛﺮﺑﺨﺸﯽ در ﺳﺎزﻣﺎن، ﺑﺮ رﺷﺪ و ﺗﻌﺎﻟﯽ ﻓﺮدي ﻧﯿﺰ ﺗﺄﮐﯿﺪ ﻣﯽ ورزﻧﺪ.
👨🏫 استاد معارف با مطالعه این مقاله با رفتارهای فرانقشی موثر در آموزش آشنا می شود .
ما منتظر بیان تجربیات شما در این زمینه هستیم .
021-84222*499
🔰میزمعارف
@mizemaaref
🎙 پای منبر استاد سیدعلی حسینی خامنهای
📣 #صوت_کامل سلسله جلسات طرح کلی اندیشۀ اسلامی در قرآن
💠 جلسۀ هشتم: توحید در جهانبینی اسلام
🗓 پنجشنبه ۴مهر ۱۳۵۳ شمسی، نهم رمضان المبارک ۱۳۹۴ قمری
https://b2n.ir/420541
🔰میزمعارف
@mizemaaref
5.94M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
#معرفی_مستند
📄 مستند« ناگفته های گمشده »
🎥 کارگردان : مهدی مطهر , سجاد فریدون
🖇 ممستند "ناگفته های گمشده" به کارگردانی مهدی مطهر، در این مجموعه تلاش می شود با در کنار هم قرار دادن صحبت های فرماندهان و مسئولین اصلی درگیر در جنگ ایران و عراق، توصیفی شفاف از پشت پرده تصمیمات گرفته شده در جنگ ارائه شود.
⏱ زمان : 30 دقیقه
🖥 مشاهده و دانلود : این مستند به همراه مستندات تاریخی ,سیاسی و... دیگر از طریق عضویت در سینما مارکت به راحتی و با هزینه اندک قابل مشاهده می باشد.
https://www.cinemamarket.ir/p/1f77
🔰میزمعارف
@mizemaaref