eitaa logo
منهاج
120 دنبال‌کننده
5.8هزار عکس
5.9هزار ویدیو
95 فایل
👈 ارائه مباحث سیاسی و فرهنگی 👈 تحلیل مطالب روز ایران و دنیا توسط کارشناسان خبره 👈 پاسخگویی به شبهات روز. 👈 لطفا مطالب این کانال را در گروهها و کانالهای دیگر نیز منتشر نمایید! @mmenhaj 👈راه ارتباطی: @montazer888
مشاهده در ایتا
دانلود
ظریف: پس از برجام ۸۵ میلیارد دلار درخواست سرمایه‌گذاری در ایران داشتیم اما فقط ۲ میلیارد دلار جذب کردیم و خروج آمریکا از برجام کم هزینه شد پ ن: جمع سرمایه گذاری خارجی در ایران و رکورد شکنی دولت رئیسی در جذب سرمایه خارجی در سال ۱۴۰۱(آمار تا شهریور ۱۴۰۱)
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔷 ماجرای رفتار قابل توجه مالک اشتر در برخورد با جوانی بی‌ادب از زبان رهبر معظم انقلاب ♦️انتشار برای اولین بار 🔸شهید آوینی: «ما اهل دنیا از فرماندهان لشکر همان تصوری را داریم که در فیلم های سینمایی دیده ایم. اما فرمانده های سپاه اسلام امروز همه آن معیارها را در هم ریخته اند! افسوس که چشم ظاهربین راهی به سوی باطن اشیا ندارد، اگر نه سجده ملائک را در برابر عظمت او می دیدی و آن آیه مبارکه را دیگر بار می شنیدی: «إِنّي أَعلَمُ ما لا تَعلَمونَ»
❌❌ هشدار جدی پیامی در ایتا، تلگرم و سایر شبکه‌های اجتماعی در حال انتشار است به این مضمون که برای آزاد سازی این برنامه را نصب کنید. این برنامه یک است که با هک کردن گوشی به اطلاعات شما دسترسی پیدا کرده و از آن سوء استفاده می‌کند. از نصب این برنامه و ارسال برای دیگران جدا خودداری کنید.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
بُهت رسانه‌های عربی از موشک ایرانی هایپرسونیک «فتاح» 🔹رونمایی از موشک هایپرسونیک «فتاح» بار دیگر توجه رسانه‌های منطقه را به خود جلب کرد و این رسانه‌ها به شکلی گسترده این دستاورد ایرانی را بازتاب دادند.
*🌐خشت اول برنامه ریزی کج ؛ وقتی برای اصلاح یک بخش ، چندین بخش مهم و اثر گذار به هم ریخته می شود /اصلاح ساعت کار جدید به بهانه صرفه جویی و چند نکته تامل برانگیز* ✨ساعت آغاز به کار دستگاه های دولتی از ۱۶ خرداد، ساعت ۶ صبح اعلام شد ! 🔰اما بخشی از تبعات این تصمیم در چند نکته: 🔹️ساعت خواب مردم عمدتا ۱۱ شب به بعد است. اگر فکر کنیم با یک مصوبه سبک زندگی مردم عوض خواهد شد، سخت در اشتباهیم. 🔹️ساعت کار بازار و بیشتر فروشگاه ها ۱۰ صبح به بعد است. 🔹️ساعت کار بانک ها تا ۱۳ است. 🔹️این یعنی آغاز چالش برای کسب و کارها در سال تولید و مهار تورم ! 🔹️تعداد زیادی از کارمندان، فرزندانی دارند که باید آنان را قبل از رفتن به محل کار به مهد و مدرسه یا خانه آشنایی بسپارند. 🔹️ساعت ۵ صبح هیچ جا پذیرای فرزندان کارمندان نیست. 🔹️بچه ها را نمی شود قورت داد و از ضرورت فرزند آوری گفت. 🔹️بیدار کردن بچه ها بویژه نوزادان و کودکان کمتر از ۶ سال که زمان رفتن مدرسه آنان هم فرانرسیده، قبل از ساعت ۶ صبح به سلامت آنان آسیب می رساند. 🔹️با توجه به تورم سرسام آور در بازار مسکن و اجاره، تعداد زیادی از کارکنان بویژه نیروهای خدمات و کارمندان دون پایه در حواشی و شهرهای اطراف تهران زندگی می کنند و برای رسیدن به محل کار باید ۴ صبح راه بیفتند. 🔹️این یعنی افزایش هزینه ها، دشواری شرایط زندگی خانوادگی و فشار روانی بیشتر برای اقشار ضعیف تر و افت کامل بهره وری در محیط های کاری. 🔹️با توجه به تجربه کاری در ادارات، زودتر آغاز شدن ساعت کار عملا به معنای افزایش زمان صرف صبحانه کارکنان در ساعات اولیه و کاهش بهره‌وری از یک سو و افزایش نیاز به اضافه کاری پس از ساعت رسمی است که مستلزم مصرف انرژی و هزینه های تحمیلی بیشتر به دولت و کشور و دیگر بخش هاست. 🔹️همه جای ایران، تهران نیست، گرما و سرمای همه جا هم یکسان نیست، ساعت کار واحد هم برای همه جا لازم نیست. 🔹️اعلام ساعت ۶ صبح برای آغاز کار به معنای مراجعه مردم به ادارات از ساعت ۶ نیست بلکه به معنای انباشت مطالبات مراجعان در ساعات پایانی و نرسیدن وقت برای انجام کارها، تولید صف و گسترش نارضایتی بیشتر در بین مردم است.
⭕️ حیف وقت ، حیف توجه! 🔹 عرصه روابط بین الملل و سیاست خارجی ، تحت تاثیر واقعیت و قدرت است و توجهی به تبلیغات و موجهای برآمده از رسانه ها ندارد و تصمیم سازان سیاست خارجی کشورها ،بر اساس مواضع «کانونهای واقعی قدرت» در سایر جوامع تنظیم می کند! 🔹 سالهاست که سیاستمداران جهان و کشورهای همسایه به خوبی متوجه شده اند«کانون واقعی قدرت در ج.ا.ا» کجاست و به همین علت جهت تنظیم روابط خود با ج.ا.ا ، توجه چندانی به امثال ظریف یا روحانی نداشته و محاسبات خود درباره کشورمان را با مراکز واقعی تصمیم سازی و اقتدار نظام ، تنظیم می کنند و این یعنی موضع گیریهای ظریف ، روحانی و خاتمی ( حتی در دوران مسئولیتشان) مصرفی جز تبلیغات داخلی نداشته و حداکثر خوراک تبلیغاتی رسانه های مخالف نظام را تامین می کرده اما تاثیری بر معادلات و تصمیمات بین المللی نداشته است.( بی اعتنایی جدی روسیه به مواضع و اقدامات روحانی و ظریف در بحران سوریه، بی توجهی دولتهای اروپایی به روحانی و نرمشهای مکرر او، بی توجهی آشکار امیر کویت به ظریف و درخواستهای او یا عدم پاسخ عادل الجبیر به تماسهای مکرر ظریف در سال ۱۳۹۴ نمونه هایی از این واقعیتند) 🔹 متاسفانه این واقعیت در کشور ما ( حتی برای برخی از رسانه ها و تحلیل گران انقلابی) جا نیافتاده و ظریف و امثال او به علت برخورداری از تبلیغات و حمایتهای رسانه های اصلاح طلب، وزنی کاذب پیدا کرده و مورد توجه قرار دارند و همین امر موجب می شود این جماعت هر از چند گاه با طرح مباحثی در کانون توجهات داخلی قرار گرفته و به حیات سیاسی خود ادامه دهند. ❇️ «تاریخ مصرف ظریف» وقتی تمام شد که دفتر روحانی، نام او را در فهرست دیدار با بشار اسد در تهران قرار نداد و بازیگران امنیتی دولت روحانی مصاحبه محرمانه او را با آب و تاب منتشر کرده و جایگاهش را در حد یک مهره سوخته تبلیغاتی پایین آوردند! ظریف مدتهاست که تمام شده و در «حاشیه تاریک تاریخ ایران» در انتهای فهرستی قرار گرفته که صدرش در اختیار ابراهیم خان کلانتر، میرزا آقاخان نوری، میرزاحسین خان سپهسالار، وثوق الدوله و... است. ▪️پرداختن به ظریف و تحرکات رسانه ای او در برخی محافل انقلابی نشان می دهد که این محافل هم باید در روش ادراک سیاسی خود تجدید نظر کرده و اسیر بازیهای رسانه ای و جنگ روانی رسانه های فارسی زبان لندنی و عمله های اصلاح طلب آنها نشوند! حیف وقت و امکانات رسانه ای که صرف مطرح کردن امثال ظریف و پاسخگویی به مواضع عهد قاجاری او شود! @pas_kouchehaie_enghelab
🔴 پروژه قطار تبریز میانه از پروژه های نیمه کاره دولت قبل، امروز در سفر رئیسی به تبریز افتتاح میشود و فاصله سفر ریلی تبریز تهران ۵ ساعت کمتر میشود 🔹‌ آخوندی با وعده اتمام این پروژه رای برخی نمایندگان آذربایجانی برای فرار از استیضاح ۹۵ را زد اما 7 سال بعد دولت رئیسی این پروژه را تمام کرد
سکه امامی ✴️ : 28,950,000 تومان سکه بهار آزادی ✴️ : 26,300,000 تومان نیم سکه✴️ : 16,070,000 تومان ربع سکه✴️ : 10,790,000 تومان سکه گرمی✴️ : 6,420,000 تومان طلای 18 عیار هر گرم ✴️ : 2,386,770 تومان مثقال طلای آبشده✴️ : 10,340,000 تومان 🕐 پنجشنبه ۱۸ خرداد ۰۲
🔴 هدف ظریف و اصلاح طلبان از جنجال سازیها چیه؟ 🔹‌ مسکن که ستون اصلی تورم است ده تا٢٠درصد افت کرد خودرو هم بیش از ١۵ درصد افت کرد دلار هم امروز به زیر ۵٠ تومان رفت در این میان موشک هایپرسونیک غرور آفرین شد 🔹‌ اما نمی دانم چرا اونها که مردم، مردمشان گوش فلک را کر کرده به جای خوشحالی عصبانی تر می شود.یعنی به سمت خلع سلاح می روند؟ 🔹‌ «عبدالله گنجی»
🔹 زیارت امام حسین (علیه السلام) در شب جمعه را از دست ندهیم؛ هر چند از راه دور ... ❤️ «صَلّی‌الله‌ُعَلَیك‌َیاأباعَبدِاللهِ» 🕊 حضرت‌ فرمود: ... این ذکر را ۳ مرتبه بگو؛ چرا که سلام از نزدیک و دور به ایشان می‌رسد!
به حجاب گیر میدید: اختلاس نه؟؟؟؟ پاسخ حجت الاسلام کهرمی پاسخ میدهد
26.98M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔷 شهید آوینی: «نیروی هوایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شمس امید دیگری است كه در آسمان مستضعفین و مظلومان عالم می‌درخشد.» 🔸انگار نه انگار که شهید آوینی زمانی این حرف را زد که یگان موشکی ایران هیچ گونه موشکی نداشت و همه فرمانده آن را مسخره می کردند! ♦️این کلیپ فوق تماشایی در خصوص قدرت موشکی جبهه حق با صحبت های آسمانی شهید آوینی را آنقدر فوروارد کنید که روح ایشان و حاج حسن طهرانی مقدم در بهشت از شدت خوشحالی به ملکوتی دیگر برود.
وصیت امام
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🤲با خدا بساز کار رو درست میکنه🤲 🔸ما اگر خودمان را درست کنیم خدا کافی است ، خدا هادی است 🥀آیت الله العظمی بهجت 🥀 ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌
👆سرنوشت لیدرهای اغتشاشات به کجا رسید؟! 🔹 علی‌کریمی بالاخره ویزای آمریکاش رسید و قراره بقیه عمرش رو با دخترش تو ایالت‌های آمریکا خوشگذرونی کنه! ویلای معروفش رو هم قبل از مرگ مهساامینی فروخته بود و هیچوقت معلوم نشد از کجا خبر داشت که قبل از شلوغ شدن مملکت همه اموالش رو فروخته بود؟! 🔸محمد عمرانی هم بالاخره به پاداشش رسید! بعد از ساعتها استوری پر کردن از داخل ماشین، بالاخره ویزای آمریکاش رسید و به گفته خودش تونست بعد سالها دختر و دامادش رو توی آمریکا ملاقات کنه! 🔹حمید فرخ‌نژاد هم که قبلاً گفته بود همه مردم ایران فدای یه تار موی بچم رفت پیش همون بچش توی آمریکا و از اونجا داره برای مردم ایران با اینترنشنال مصاحبه میکنه و پول میگیره! نکته جالب اینه که قبل از رفتن هم چندمیلیارد پول بابت بازی تو نقش یه مامور امنیتی گرفته بود... 🔷منم فقط دلم به حال اون کسایی میسوزه که با طناب‌ پوسیده اینها توی چاه رفتن! امثال این حیوانات با یه استوری میلیاردی پول گرفتن و جوونای این مملکتو به جون هم انداختن.درحالی که خودشون کوچکترین هزینه‌ای ندادن!
🔴‏اینکه قهرمان ما قاسم سلیمانی هست نه بهروز وثوقی هرکوچه ما یه حسینیه داره نه مشروب فروشی مادر ایران حضرت زهراسلام الله علیهاست نه فرح دیبا شاه ایران امام رضاست نه رضاخان هرکوچه ما یه شهید داره نه یه همجنسباز اینکه تابلویی نمیبینی که نوشته باشه ورود سگ و ایرانی ممنوع! همه از برکات امام روح الله‌ است...
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
🔴 پیش‌بینی مشاور سابق سازمان سیا درمورد آیندۀ دلار 🔹‌ جیمز ریکاردز: گروه اقتصادی بریکس درحال ایجاد یک ارز تجاری است. این ارز می‌تواند جایگزینی برای دلار باشد و در این‌ صورت انتظار می‌رود افول هژمونی دلار در کمتر از ۳ ماه آینده آغاز شود.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
ظهور تو زیبا تر از ظهور همه زیبایی هاست.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
هوش مصنوعی به همین راحتی میتونه با تصویر یه نفر کلیپ درست کنه!!!! از امروز به بعد به هیچ عنوان نمیشود به کلیپ‌ها و مطالب در فضای مجازی استناد کرد. قطعا پس از این برای به انحراف کشیدن ذهن مردم ازین ترفند استفاده میکنند و با استفاده از هوش مصنوعی چهره‌های انقلابی و خواص را تخریب خواهند کرد. شاید تنها نگرانی من برای فتنه های آینده همین هوش مصنوعی باشد. آقا در سخنرانی سالگرد امام، به هوش مصنوعی اشاره کردند، اطلاع ایشان از جزئیات دنیای امروز ستودنی است. امیدوارم هرچه سریعتر در این موضوع همه رسانه ها اطلاع رسانی کنند، چون با یک ترفند میشه کشور بهم ریخت، یه لحظه فکر کن فیلم یک آدم معروف درست کنند یا صحنه قتل یک دختر طراحی بشه. خلاصه مسئله خطرناکه و از الان باید به جامعه آگاهی داد که در دنیای امروز نباید به هیچ فیلم مشکوکی استناد کرد.