⚡️اینقدر مسایل مختلف پیش آوردن به کل #حسین_فریدون رو یادمون رفته...
امپراتوری داشت این برادر #روحانی
از تقلید صدای روحانی تا مدرک جعلیش...
انتشار #ندهید
#مجیدقزوینی
🆔 @mobahesegroup 👈 کلیک
💒🗾 شکست #توطئه مسیحی_سازی #پناهندگان
✴️ سرانجام سکوت رسانههای غربی و #تبشیری در برابر فجایع کلیساهای ایرانی و طرح مسیحیسازی پناهندگان شکست و آنها به شکست این توطئه اعتراف کردند.✴️
📡 یکی از این رسانهها با انتشار گزارشی اعلام کرد دادگاههای اروپایی دیگر بحث تغییر دین را به عنوان دلیل مهاجرت نمیپذیرند این باعث شده تا کلیساهای فارسی زبان از جمعیت خالی شود.
📡این رسانه افزود حتی در کمپ ها دیگر حرف کشیشان و شبانان خریداری ندارد و پناهندگان دیگر تمایلی برای گرویدن به مسیحیت و حضور در کلیساها ندارند.
📡یکی دیگر از رسانههای تبشیری نیز ضمن پذیرش این موضوع دلیل آن را سوءاستفاده پناهجویان از مسیحیت دانسته و مینویسد: کم نیستند افرادی که متاسفانه از مسیحیت به عنوان پُلی برای کوچ به اروپا و آمریکا استفاده میکنند. این گروه از مهاجران که آمار و ارقام آنان چندان مشخص نیست، چالش امروز کلیسا است.
📻رادیو اروپای آزاد نیز در گزارشی مشابه به "کیس سازی دروغین مسیحیان" پرداخته که در بخشی از آن آمده است:
شمار بالای گروندگان به مسیحیت در میان پناهجویان در آلمان، به خصوص پناهجویان ایرانی و افغان، مشکلاتی برای اداره مهاجرت و پناهندگی در بررسی پرونده این دسته از پناهجویان ایجاد کرده است. این پناهجویان به اتکای همین تغییر مذهب خود را محق دریافت پناهندگی میدانند.
✍🏻نویسنده این گزارش در ادامه تصریح میکند:
✖️از پناهجویان یاد شده جهت رونق بخشیدن به بازار کساد کلیساها استفاده میشد که اکنون دیگر کارآیی خود را از دست داده است چرا که دادگاههای اروپایی دریافتهاند که بسیاری از این افراد تنها با هدف دریافت پناهندگی به مسیحت گرویدهاند و هیچگونه شناخت از مسیحیت نداشته و اعتقادی به آن ندارند.
📃بر اساس این گزارش دادگاه های پناهجویی اکنون که این حقیقت را دریافته اند در قبال درخواست مسیحیان دروغین پاسخ میدهند که همان طوری که شما به طرفة العینی (چشم به هم زدن) مسیحی شدهاید، میتوانید دوباره مسلمان شوید و اگر کسی هم یقه شما را گرفت استدلال شما برای تقیه و دریافت پناهندگی مورد قبول واقع خواهد شد؛ که باز پای تجدیدنظر پیش میآید و روز از نو، روزی از نو.
👈گفتنی است پیش از این نیز برخی رسانههای تبشیری در گزارشهای متعدد خود به کیس سازی دروغین مسیحیان اشاره کرده و آن را به عنوان خطر پیش روی کلیسا عنوان کرده بودند.
🌐یکی از همین دست رسانه ها در گزارشی اعلام کرد این یک هشدار بزرگ است که در آینده نیز مشابه این افراد که در این قالب ( مسیحی نما) به کلیساها می آیند بیشمار خواهند بود./رهپویان هدایت/P
@mobahesegroup
کانال رسمی پاسخ به شبهات ، شایعات و مطالب روز
http://telegram.me/mobahesegroup
#ایتا 👇👇
https://eitaa.com/mobahesegroup
#سروش 👇👇
http://sapp.ir/mobahesegroup
سکوت بهائیت در قبال جنگطلبی اسرائیل!
یکی از نشانههای همبستگی بهائیان با رژیم صهیونیستی، حمایت آنان از سیاستهای جنگطلبانهی این رژیم غاصب و کودککش است. اینها همه در حالیست که بهائیت با طرح شعارهای صلح جهانی و جنگستیزانه، فعالیتهای تبلیغی خود را به پیش برده و از حمایت مالی جنگطلبان و سکوت معنادار در برابر جانیان سخنی به میان نمیآورد؟!
@mobahesegroup
🔴سکوت بهائیت در قبال #جنگطلبی #اسرائیل!
♦️یکی از نشانههای همبستگی بهائیان با #رژیم #صهیونیستی، حمایت آنان از سیاستهای جنگطلبانهی این رژیم غاصب و کودککش است. از اینرو سکوت معنادار فرقهی بهائیت، در قبال سیاستهای جنگطلبانهی اسرائیل در جنایات صبرا، شتیلا و قانا و محاصرهی طولانی مدت غزه، کشتار کودکان، زنان و سالمندان بیگناه و تخریب مساجد و مدارس و مراکز تحت نظارت سازمان ملل؛ از دیگر نشانههای این پیوند عمیق است.
🔹اما جالب آنکه نه تنها بهائیان سیاستهای جنگطلبانهی صهیونیستها را محکوم نکرده و هیچ اعتراضی از خود نشان ندادهاند، بلکه بنابر گزارش ساواک، بهائیان ایران در جنگ 1967 م اسرائیل، مبلغ 120 میلیون تومان را جهت کمک به ارتش اسرائیل، به حیفا ارسال کردهاند.[1]
♻️اینها همه در حالیست که بهائیت با طرح شعار صلح جهانی [2]، فعالیتهای تبلیغی خود را به پیش برده و از حمایت جنگطلبان و سکوت معنادار در برابر جانیان سخنی به میان نمیآورد. از طرفی چگونه کمک مالی به رژیم خونخوار صهیونیستی، با نهی از هرگونه جنگ و جهادی توسط پیامبرخواندهی این فرقه، سازگاری دارد؟![3]
📚پینوشت:
[1]. مجلهی اخبار امری، شماره: 10، ص 601؛ جواد منصوری، تاریخ قیام پانزده خرداد به روایت اسناد، شماره: 2/96.
[2]. ر.ک: عباس افندی، خطابات، لانگنهاین آلمان غربی: لجنهی ملّی نشر آثار امری به زبانهای فارسی و عربی، 127 بدیع، ج 2، ص 150.
[3]. ر.ک: عبدالحمید اشراق خاوری، گنجینه حدود و احکام، نسخهی الکترونیکی، ص 271./p
@mobahesegroup
@mobahesegroup
کانال رسمی پاسخ به شبهات ، شایعات و مطالب روز
http://telegram.me/mobahesegroup
#ایتا 👇👇
https://eitaa.com/mobahesegroup
#سروش 👇👇
http://sapp.ir/mobahesegroup
📛 #آموزش نبرد شهری در كانالهای آتئيستی و تلاش براي #اغتشاشآفرينی؛ عيان شدن رويكرد معاندانه جريان #آتئيسم
@mobahesegroup
💥بهائیت؛ دین صادراتی اسرائیل!
️در مقابل خوش خدمتی و اطاعت محض رهبران بهائیت از اولیای رژیم کودککش صهیونیستی، این رژیم در کنار نسلکشی و آوارگی فلسطینیان، بهائیت را به رسمیت شناخته و به حمایت از آن روی آورده است؛ همچنان که پرفسور نرمان نيويچ (دادستان اسبق و يکی از شخصيتهای سياسی حقوقی دولت اسرائيل)، در به رسمیت شناختن بهائیت گفته است:
🔻«اکنون فلسطين را نبايد فی الحقيقه منحصراً سرزمين سه ديانت محسوب داشت، بلکه بايد آن را مرکز و مقر چهار ديانت به شمار آورد، زيرا امر بهائی که مرکز آن حيفا و عکا است و اين دو مدينه زيارتگاه پيروان آن است به درجهای از پيشرفت و تقدم نائل گشته که مقام ديانت جهانی و بين المللی را احراز نموده است».[1]
🔹اما با توجه به رسمیت شناخته شدن بهائیت در اسرائیل، چرا پیشوایان بهائی در کنار اصرارشان به لزوم تبلیغ [2]، اسرائیلیها را از این قانون مستثنی کردهاند؟! و هیچ بهائی حق ندارد یک یهودی را به دین خود دعوت کند؟[3]
💠 اگر اسرائیل بهائیت را به رسمیت میشناسد، پس چرا سران تشکیلات بهائی موظف به رعایت انحصار تعداد خاصی از پیروان خود در این سرزمین هستند و هرآنکس که بدون اجازهی آنان و خارج از نوبت به اسرائیل سفر کند را مشمول طرد روحانی قرار میدهند؟![4] آری؛ بدون شک اسرائیل، بهائیت را تنها به چشم مسلکی ساختگی، وابسته و صادراتی مینگرد که پیروان آن، وظیفهی جاسوسی برای این رژیم را بر عهده دارند./p
📚پینوشت:
[1]. شوقی افندی، قرن بدیع، ترجمهی نصرالله مودت، ج 4، ص 162.
[2]. ر.ک: محمدعلی فیضی، رساله راهنمای تبلیغ، بدیع، ص 5.
[3]. نهاد رهبری بهائیت، بیت العدل، بیت العدل پاسخ به نامهی مورخ: 25 ژوئن 1995.
[4]. ر.ک: شوقی افندی، توقیعات مبارکه، ج 4، صص 42-41.
#بهائیت
@mobahesegroup
@mobahesegroup
کانال رسمی پاسخ به شبهات ، شایعات و مطالب روز
http://telegram.me/mobahesegroup
#ایتا 👇👇
https://eitaa.com/mobahesegroup
#سروش 👇👇
http://sapp.ir/mobahesegroup
💠🍃 تحقیقی جدید در مورد تاثیر دین و معنویت بر افراد مبتلا به بیماری های روانی :
✏️ published in the journal Spirituality in Clinical Practice.
🔸اکثریت جوانان مبتلا به بیماری های شدید روانی - اختلال دوقطبی، اسکیزوفرنی یا افسردگی عمده - دین و معنویت را در رابطه با سلامت روانی خود در نظر می گیرند
🔹محققان داده ها را از 55 جوان (18 تا 25 ساله) با بیماری های شدید روانی که از خدمات اضطراری بحران استفاده می کردند، مورد بررسی قرار دادند. محققان نوشتند: از 55 مورد بالغ جوان مصاحبه شده، 34 مورد مذهب یا معنویت را در زمینه گفتگو در مورد علائم سلامت روان و استفاده از خدمات آنها به صورت کم یا بدون فعالیتی و زحمتی، ذکر کرده اند.
🔸نمونه برای مطالعه ، دارای تنوع نژادی و تعادل جنسیتی بود.همه کسانی که مصاحبه شده اند، خود را مذهبی نمی دانند،به عنوان مثال 41 درصد وقتی از آن ها در مورد اولویت مذهب پرسیده شد پاسخ های مثل "جز این"،"من نمیدانم" و "هیچی" میداند.با این حال، محققان دریافتند که مذهب و معنویت به عنوان یک راه منحصر به فرد ظاهر شد که این نمونه قادر به درک شرایط دشوار زندگی و کشکمش های سلامتی روان است.
🔹محققان میگویند که:"این افراد جوان نه تنها با بیماری های جدی روانی مبارزه می کردند، بلکه انها بدبختی های شدیدی مثل توهین، فقر، بی خانمانی، اعتیاد، تجربیات دم به مرگ، از دست دادن و کمبود شدید دسترسی به خدمات پزشکی و سلامت روان را تجربه کرده اند.با این حال، بسیاری به منظور توضیح، شناخت و یا سازماندهی شرایط خود از طریق دیدگاه مذهبی / معنوی شان تلاش کردند و از خداوند به عنوان منبع آسایش و پشتیبانی سخن گفتند."
🔸جناب اگزاندلر، درباره بحث های مذهب و معنویت گفت :فیلی در یک اتاق وجود دارد.اگر ما به نادیده بگیریم،ما از یک مولفه ای بزرگ زندگی مردم چشم پوشی کردیم که ممکن است به موضوع بالینی مرتبط باشد
🔹محققان همچنین دریافتند که افراد مورد بررسی استفاده از مقابله های مثبت مذهبی ،مقابله های منفی مذهبی یا تجربه های منفی را توصیف کردند. ارتباطشان با خدا یا یک قدرت برتر را مطرح کردند و نقش سیستم پشتیبانی و ایمان را شرح دادند.
🔸مقابله ی مثبت مذهبی شامل دعا، خواندن متون دینی، حمایت از جوامع مذهبی و معنوی و شناسایی معنای دینی و معنوی در شرایط دشوار می باشد.
🔹مقابله منفی مذهبی یا تجربه منفی، شامل داشتن یک تجربه منفی در رابطه با یک سازمان مذهبی بود که حمایت و یا دریافت پیام های زیان بار از جامعه مذهبی نیست.
🔸اگزاندلر می گوید: "آن هایی که پیرامون ارتباط خود با خدا یا قدرتی برتر به بحث پرداخته اند، از این که خدا برای آن ها حس راحتی یا محافظت شدن را فراهم می کرده، ایشان را برای چیزی که هستند پذیرفته یا مداخله مثبتی در زندگی آن ها داشته، بحث کرده اند. افرادی که نقش نظام های حمایتی و ایمان را تشریح کرده اند، غالبا خانواده و دوستان را با ارجاع به دین یا خدا، #حامی خود توصیف کرده اند، و برخی حتی به دیگر افراد درگیر با بیماری ذهنی پیشنهاد کرده اند که دین و معنویت را وارد عمل کنند".
🔹#برخی از مصاحبه شدگان بیان کرده اند که برای انها اشاره به خدا و دین به خانواده و دوستانشان را کمتر مفید دیدند.
🔸به عنوان مثال، یک زن سفید پوست 22 ساله با عدم شناخت مذهب در مصاحبه خود اشاره کرد که یکی از اعضای خانواده "سعی می کند به من بگوید که رفتن به کلیسا برای من بهتر خواهد بود؛ زیرا به من کمک خواهد کرد تا آرامش را پیدا کنم، و این واقعا کاملا برعکس است!
🔹جالب این است که محققان خاطر نشان کردند که تقریبا تمام شرکت کنندگانی که تجربیات منفی با مذهب و معنویت را گزارش کرده اند ،به کاربردن مقابله ی مثبت مذهبی و معنوی یا داشتن رابطه مثبت با خدا نیز گزارش کرده اند
🔸اگزاندلر گفت چنین پیچیدگی اهمیت دین و معنویت را در ارزیابی اولیه با یک مراجعه کننده برجسته می کند.بسیار انتقادی است که ارائه دهندگان مراقبت های سلامت روانی به خوبی مجهز و آموزش دیده شوند تا نقش پیچیده مذهب و معنویت در زندگی بزرگسالان جوان مبتلا به بیماری های روانی جدی را تعیین کنند.شناختن این که دین و معنویت میتواند به عنوان یک منبع عظیم از حمایت و انعطاف پذیری یا منبعی از درد و ناراحتی باشد، حتی اگر (دین و معنویت) یک قسمت از کل زندگیشان را دربر گیرد.
⚗ سایت علمی ساینس دیلی (2018)
🌐https://www.sciencedaily.com/releases/2018/07/180730120344.htm
@mobahesegroup
@mobahesegroup
کانال رسمی پاسخ به شبهات ، شایعات و مطالب روز
http://telegram.me/mobahesegroup
#ایتا 👇👇
https://eitaa.com/mobahesegroup
#سروش 👇👇
http://sapp.ir/mobahesegroup
🔴جریانشناسی🔴
💢انجمن حجتیه در پیچوخمِ حوزه انقلابی
حجتالاسلام والمسلمین #محرابی
🔸شماره۲
🔹جريان انجمن حجتيه تقريبا میشود گفت همين نگاه [تحجر] را دارد كه متأسفانه در چند سال گذشته که رصد كرديم رشد کرده است و حتی طلبههایی را مستقیما آموزش دادهاند.
🔹جريان انجمن حجتیه به صورت جدی از چند سال پيش به حوزه ورود پیدا کرد و با برخی ارتباط گرفتند.
🔹آدمهای تندروتر جریان تحجر اصلا حکومت اسلامی را به رسميت نميشناسند. آنها پرچم انقلاب را هم که بلند شده، پرچم باطلي ميدانند كه نبايد تا ظهور امام زمان(عج) بلند ميشد.
🔹اين نوع تفكر در حوزه وجود دارد. متأسفانه به دلیل عدم مدیریت و برخی از حاشیههای سیاسی و اختلافاتی که خصوصا بعد از جریان فتنه در قم به وجود آمد، باعث شد برخی از طلبهها به اين جريانات پناهنده شوند.
🔹این جريان معتقد است الان باید عَلَمي را برداريم و در جمهوري اسلامي با هر اهل سنتی مقابله كنیم. «کنارآمدن با برادران اهل سنت» يكي از اشكالات آنها به انقلاب و ايدههاي انقلاب است.
کانال رسمی پاسخ به شبهات ، شایعات و مطالب روز
http://telegram.me/mobahesegroup
#ایتا 👇👇
https://eitaa.com/mobahesegroup
#سروش 👇👇
http://sapp.ir/mobahesegroup