eitaa logo
مبلغین اوقاف خراسان رضوی
119 دنبال‌کننده
1.7هزار عکس
1.6هزار ویدیو
114 فایل
با سلام و عرض ادب این کانال مبلغین اداره کل اوقاف و امور خیریه استان خراسان رضوی میباشد خوش امدید ارتباط با مدیران کانال حجه الاسلام امیر فخری @s_a_shahed110 حجه الاسلام شهری @Gordaneaseman
مشاهده در ایتا
دانلود
طرح هدفمندی‌سازی محتوا جهت افزایش مشارکت در انتخابات 1400_15.pdf
حجم: 1.35M
📣 جزوه کامل تیپ شناسی فکری انتخابات ۱۴۰۰ ♨️این جزوه، مبلغین انتخاباتی جبهه انقلاب را نسبت به و اقشار مختلف مردم برای مشارکت در انتخابات مجهز می کند. 🔺حجم: ۳۳ صفحه ⏰ زمان تقریبی مطالعه: یک ساعت 🔹کاری از: مجمع راهبردی نیروهای انقلاب اسلامی ✊
2.95M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
⭕️ فایده رای ندادن🤨🧐 هرکی فکر می کنه رای ندادن فایده نداره حتما نگاه کنه😏 برای اونایی که به دردشون میخوره ارسال کنید🤓 مجموعه کارتونی *میشه میشه* 📲 کاری از شبکه رسانه ای منیر
13.53M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
📌 مستند موشن ، نمونه های تقلبی ♦️ چقدر با ماهیت برنامه های استکبار در خلق و حمایت از گروه های تروریست اطلاع دارید؟
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
📊 از رونق بازار انتخابات در توییتر تا کاهش توجه اختصاصی به نامزدها 🔹بررسی کلان داده‌ی ۱۰ خرداد ماه نشان می‌دهد که علی رغم کاهش کلی داده‌های رئیسی، وی همچون روز گذشته در هر چهار بستر تلگرام، توییتر، اینستاگرام و اخبار آنلاین صدرنشین است. 🔹جلیلی، رضایی، همتی، قاضی‌زاده و مهرعلیزاده نیز به ترتیب در جایگاه‌های بعدی قرار دارند. زاکانی نیز آخرین نامزد در جدول نامزدهاست. 🔹فضای توییتر انتخاباتی‌تر از روزهای قبل شده است. توییتر(۷۶دصد)، تلگرام(۱۶درصد) و اینستاگرام(۶درصد) از حجم داده‌های انتخاباتی را به خود اختصاص داده‌اند. ▪️توجه انتخاباتی به کاندیدها نسبت روز قبل حدودا ۱۰ درصد کاهش یافته است. حدود ۶۰ درصد از داده‌های انتخاباتی به هیچ یک از نامزدها نپرداخته است. ▪️بنظر می‌رسد که کاربران توییتری که بیشترین حجم‌ داده انتخاباتی را منتشر کرده‌اند، بیش از آنکه به کاندیدای مشخصی اشاره کنند، در تلاش برای اقناع سایرین به رای دادن یا تحریم انتخابات هستند. ✊
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا