eitaa logo
شرکت فولاد مبارکه
10هزار دنبال‌کننده
4.4هزار عکس
1.3هزار ویدیو
0 فایل
کانال رسمی فولاد مبارکه اصفهان فولاد مبارکه از شرکت‌های پیشرو ایرانی در زمینه تولید ورق‌های فولاد است. ارتباط با ادمین @msc_sm_admin
مشاهده در ایتا
دانلود
🔻توسعه پایدار؛ روایت مسیری ماندگار 🔹اقدامات فولاد مبارکه برای توسعه پایدار 🆔 @mobarakehsteel_co
از زمان عرضه اولیه تاکنون صورت گرفته است؛ 🔻بازدهی بیش از ۷۷ هزار درصدی نماد «فولاد» در بورس اوراق بهادار 🔹سهام فولاد مبارکه از زمان عرضه اولیه تاکنون بیش از ۷۷ هزار درصد بازدهی برای سهام‌دارانش ثبت کرده که در مقایسه با بازدهی سایر بازارهای رقیب همچون سکه امامی که تنها به ۲۱ هزار درصد بازدهی رسیده تفاوت زیادی دارد؛ بنابراین همواره خرید و نگهداری نماد فولاد در سبد سهام‌داران توصیه شده است 🔻مشروح خبر: msc.ir/s/rf 🆔 @mobarakehsteel_co
🔻تولید نخستین تختال در شرکت فولاد سفیددشت با اتکا به تکنولوژی ایرانی محمدیاسر طیب نیا، مدیرعامل فولاد مبارکه: 🔹این طرح به‌عنوان یکی از طرح‌های هفت‌گانه در استان‌های کشور (معروف به طرح‌های هفت‌گانه استانی) برای اولین‌بار در کشور با تکنولوژی، مهندسی، تأمین و ساخت قطعات داخلی و به دست توانمند متخصصان ایرانی به بهره‌برداری رسید. 🔹در فرایند راه‌اندازی تمامی واحدهای این شرکت به‌عنوان پیش‌گام طرح‌های هفت‌گانه فولاد استانی، حمایت‌های ايميدرو، شرکت فولاد مبارکه، شرکت ملي فولاد ايران، شرکت‌های فولاد پایا، مهندسی (MME) و فنی و مهندسی مبارکه و تلاش و همدلی متخصصان داخلی و ارکان پروژه نقش بی‌بدیل و قابل تقدیری ایفا نمودند. ارباب‌زاده، مدیر عامل شرکت فولاد سفید دشت: 🔹شرکت فولاد سفیددشت نخستین کارخانه فولادسازی کشور است که با تکنولوژی ایرانی و با اتکای حداکثری بر دانش متخصصین داخلی طی چند مرحله وارد فاز بهره‌برداری شده است. در گام نخست و به‌منظور استفاده حداکثری از سرمایه‌گذاری‌های انجام‌شده در این پروژه، واحد احیا مستقیم این مجتمع فولادی از آبان‌ماه سال ۱۳۹۵ مورد بهره‌برداری قرار گرفت و با تولید آهن اسفنجی کمی و کیفی موردنیاز فولاد مبارکه و سایر واحدهای فولادسازی این گروه در کوتاه‌ترین زمان ممکن از ظرفیت اسمی خود عبور کرد. 📌گفتنی است از سال ۱۳۹۸ با خرید حق امتیاز استفاده از پساب شهری به‌میزان‌۱۵۰ لیتربر ثانیه پیش بینی لازم برای تامین بخش قابل توجهی از آب مورد نیاز آن شرکت صورت گرفته است. 🆔 @mobarakehsteel_co
🔻درخواست فولاد مبارکه برای اتخاذ تصمیمات جدید در راستای مدیریت بازار محصولات فولادی 🔹 در روزهای اخیر علیرغم عرضه حداکثری محصولات فولاد مبارکه در بورس کالا، التهاب زیادی در بازار آزاد محصولات فولادی مشاهده می‌شود که این التهاب ضمن آنکه از انتظارات تورمی فعالان بازار ناشی می‌شود حاصل تاخیر در اتخاذ تصمیمات حیاتی توسط سازمانها و نهادهای مرتبط با موضوع است. 🔹معاون فروش و بازاریابی شرکت فولاد مبارکه از شکاف ایجاد شده بین قیمت کشف شده در بورس کالا و قیمت همان محصولات در بازار آزاد اظهار نگرانی کرد و این موضوع را باعث ایجاد فضای سوداگری دانست. وی در این رابطه گفت: از چند ماه قبل شرکت فولاد مبارکه با پیش بینی این موضوع راهکارهایی برای مدیریت بازار به سازمان‌ها و نهادهای متولی ارائه کرده بود که اجرایی نشد ولی بازهم علیرغم تأخیر در اجرای این راهکارها، بر اجرای فوری آنها تاکید می‌کنیم. 🔺 مشروح خبر: https://irasin.ir/xrWP 🆔 @mobarakehsteel_co
🔻رشد چشمگیر تحویل محصولات فولاد مبارکه به مشتریان داخلی و بین المللی 🆔 @mobarakehsteel_co
📸 پویش عکس رای اولی ها 🔹ویژه فرزندان خانواده بزرگ فولاد مبارکه 🔹همراه با جوایز ارزنده 🔹اطلاعات بیشتر و شرکت در مسابقه از طریق: Rahebehesht.com 🆔 @mobarakehsteel_co
🔻برنامه استقرار صندوق سیار انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری در محل نواحی تولیدی فولاد مبارکه 🆔 @mobarakehsteel_co
در بیستمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی‌ و سومین جشنواره مردم‌داری ایران؛ 🔻روابط عمومی فولاد مبارکه تندیس و جایزه ویژه «مدیریت روابط رسانه‌ای» را دریافت کرد 🔹بیستمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی‌ایران با حضور متخصصان و فعالان روابط‌عمومی‌از سراسر ایران با موضوع «هوش مصنوعی مولد و روابط‌عمومی: ارتباطات آینده» نهم اسفند ۱۴۰۲ در مرکز همایش‌های بین‌المللی سازمان مدیریت صنعتی برگزار شد. مشروح خبر در ادامه⬇️ 🆔 @mobarakehsteel_co
شرکت فولاد مبارکه
در بیستمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی‌ و سومین جشنواره مردم‌داری ایران؛ 🔻روابط عمومی فولاد مبارک
در بیستمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی‌ و سومین جشنواره مردم‌داری ایران؛ 🔻روابط عمومی فولاد مبارکه تندیس و جایزه ویژه «مدیریت روابط رسانه‌ای» را دریافت کرد 🔹بیستمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی‌ایران با حضور متخصصان و فعالان روابط‌عمومی‌از سراسر ایران با موضوع «هوش مصنوعی مولد و روابط‌عمومی: ارتباطات آینده» نهم اسفند ۱۴۰۲ در مرکز همایش‌های بین‌المللی سازمان مدیریت صنعتی برگزار شد. همچنین همزمان با برگزاری این کنفرانس، سومین جشنواره مردم‌داری ایران، به منظور تقدیر از دستاوردهای سازمان‌ها و شرکت‌ها در زمینه‌ها و حوزه‌های مختلف روابط‌عمومی برگزار شد و روابط عمومی شرکت فولاد مبارکه در این رویداد بین المللی به تنهایی تندیس و جایزه ویژه «مدیریت روابط رسانه‌ای» را دریافت کرد. 🔹روابط رسانه‌ای یکی از مهم‌ترین فعالیت‌های برون سازمانی روابط عمومی است که تاثیرهای زیادی بر معرفی سازمان و برنامه‌ها و اقدامات آن در سطح افکار عمومی و خوشنامی سازمانی دارد و ارزیابی مستمر کمیت و کیفیت آن می‌تواند سطح کارآمدی روابط عمومی یک سازمان را نشان دهد.‌ 🔻از جمله شاخص‌های سنجش روابط عمومی‌ فولاد مبارکه در بخش «مدیریت روابط رسانه‌ای» موارد زیر بوده است: 🔹راهبرد و برنامه رسانه‌ای (تدوین برنامه سالانه رسانه‌ای شیوه نامه‌ها و دستورالعمل‌های مختلف اطلاع رسانی) 🔹گزارش وضعیت معاشرت رسانه‌ای (نشست‌های دوستانه با خبرنگاران، بازدید از رسانه‌ها و…) 🔹گزارش وضعیت پاسخگویی به رسانه‌ها (جوابیه اصلاحیه توضیح تأیید و روشنگری افکار عمومی) 🔹گزارش بازتاب تولید و انتشار اخبار سازمان در رسانه‌ها (مطبوعات رادیو و تلویزیون، خبرگزاری‌ها، سایت‌ها، شبکه‌های اجتماعی و…) 🔹گزارش وضعیت تولید محتوا برای رسانه‌ها (یادداشت، مقاله، فیلم، اینفوگرافیک، موشن گرافیک و....) 🔹گزارش بازتاب حضور و شرکت مدیران ارشد سازمان در رسانه‌ها (کنفرانس خبری، میز گرد و…) 🔹گزارش برگزاری و بازتاب سفرهای رسانه‌ای. 📍شایان ذکر است که بیستمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران توسط موسسه کارگزار روابط‌عمومی‌(KPRI)، انجمن روابط عمومی‌ایران (IRPRS) انجمن متخصصان روابط‌عمومی‌(IAPRS)،و انجمن جهانی کارگزاران مسلمان روابط‌ عمومی‌(IMPRPA) برگزار شد. 🆔 @mobarakehsteel_co
🟢انتخاب سه رنگ ⚪️با اطمینان 🔴به افتخار ایران 🔹۱۱ اسفند در سراسر ایران 🆔 @mobarakehsteel_co