ناشنآخته.
کمکم بساط روضۀ او را به پا کنید پیچیده عطر و بوی مُحرم ، صدایِ غم ..
رفقا امشب شب اول محرمِ...خیلی التماس دعا دارم ازتون🥲
ناشنآخته.
الحمدلله توفیق رفتن به هیئت اقا رو داشتم شبِ اول محرم🥲
«ما درون عین و شین و قاف خود را دیده ایم؛
داخلش جز حاء و سین و یاء و نون چیزی نبود..!»
امان از شب سوم ،شبِ خانوم سه ساله💔😭
علاوه بر روضه خوندن برای خانوم سه ساله برای دخترای شهیدمون دخترای میناب هم روضه خوندن:)