ناشنآخته.
بالاخره تموم شد ( : ذوقققق *
دوری چه سخته کربلا
الان ِوقت ِکربلا ؛
هرکسی که کنارته
خیلی خوشبخته کربلا :)
قلبم ُول کنی میره
سمت کربلا . . .🧎🏻♀
آقاامامحسینامسالمقسمتموننشدبیایمکربلا💔((:
ولیییخیلیخوشحالمکهحواستبهمبودولیاقتنوکریتویتاترتروبعددوسالقسمتمکردی🥲♥️
امشبمطمئنشدمکهوقتیگشنمباشهعصبیمیشم ُاصنقدرتتکلممروازدستمیدمواصنمهمنیستکجامبهمحضاینکهخوراکیبهدستمرسیدنوشجانمیکنم🙏🏻 .