یکی انتخابت میکنه چون کسی رو نداره،یکی انتخابت میکنه چون هیچکس جز تو رو نمیخواد یه دنیا فرق هست بین این دو جمله.
من اینجوریم که اگه غمِ روی دلم زیاد بشه و ذهنم همش درگیر،انقد خودخوری میکنم که دردِ روحم میرسه به جسمم...