یه وقتایی به یه پیام ساعت ها زل میزنی و سعی میکنی با لبخند همزمان هم حال خوبتو حفظ کنی هم شکسته شدن روح و قلبت رو ببینی:)
اینجوریه که:
همش نگرانم
همش استرس دارم
همش اشفتم
همش حیرونم
و انگار تو یه خلا نفسگیر، گیر کردم...
طرف مالِ یکی از روستاهای اطراف شهر ماست ، بعد برگشته میگه به عنوان یک شیرااازییی فلانم ،
بابا جمع کن خودتو😂.
ناشنآخته.
لذت زندگی؟ _همین فسقلی که یهو از بهشت خدا برامون اومد..(:❤️🩹
اخرینباریکهدیدماینفسقلبچهرو گلزارشهدایکرمانبود♥️:)))