اینجوریه که:
همش نگرانم
همش استرس دارم
همش اشفتم
همش حیرونم
و انگار تو یه خلا نفسگیر، گیر کردم...
طرف مالِ یکی از روستاهای اطراف شهر ماست ، بعد برگشته میگه به عنوان یک شیرااازییی فلانم ،
بابا جمع کن خودتو😂.
ناشنآخته.
لذت زندگی؟ _همین فسقلی که یهو از بهشت خدا برامون اومد..(:❤️🩹
اخرینباریکهدیدماینفسقلبچهرو گلزارشهدایکرمانبود♥️:)))
هدایت شده از تکیهگاهِمن( :
امیدوارم یه روز نسل اون دسته از آدمایی که حرف در میارن برای بقیه و مدام در حال ساختن حاشیه برای زندگی این و اونن جمع شه ...