هدایت شده از مهدیقربانی | خوشنویسی🏴
ناشنآخته.
نصفشب کیف میده آدم بشینه مسائل شیمی حلکنه😔
الان من شیمی ام یا برنامه های که میچینیم مسائل شیمی ان؟
ناشنآخته.
الان من شیمی ام یا برنامه های که میچینیم مسائل شیمی ان؟
تو که میخوای بری بخوابی منم میرم حل میکنم پس🤓