eitaa logo
مهدویت ومدعیان دروغین
148 دنبال‌کننده
169 عکس
60 ویدیو
21 فایل
کانال احادیث مهدوی و مبارزه با فرق ظاله همچون احمد الحسن دجال بصره و وهابیت و... ارتباط باما @modaiane
مشاهده در ایتا
دانلود
✒️📃 🙏منجــــ🌞ـــــے در ادیـــ✝ـــــان 🔹1- انجيل «متي» فصل 24: 👤مسترهاکس نویسنده آمریکایی: ✍...کلمه پسرانسان 80باردرانجیل آمده که فقط 30مورد آن با حضرت عیسی(ع) منطبق است و50مورد آن ازمصلح نجات دهنده ای سخن میگویدکه درآخرالزمان ظهورخواهدکردو عیسی[ع] با اوخواهدآمدواوکسی جزمهدی موعود"عج"نیست.! ✍..پی نوشتها: 📗1]:قاموس کتاب مقدس..! 📔2]:کتاب انجیل..! کانال مهدویت ومدعیان دروغین لبنک کانال در تلگرام https://telegram.me/modaein لینک کانال در ایتا http://eitaa.com/modaein لینک کانال در سروش http://sapp.ir/modaein
📕فارسی كلاس اول دبستان 📕حساب كلاس اول دبستان ➖▪️💠🎴¤¤¤ ✅ توجه به اتباع فريب خورده احمد اسماعيل معنا و مفهوم كلمات : 🔹اول 🔹آخر و مفهوم عدد دوازده : ١٢ را توسط فرزندان كلاس ✅اول دبستان آموزش دهيد! 👇👇👇👇👇👇👇👇👇 🅾 پيامبر اكرم : اوصيای بعد از من دوازده نفرند(١٢) اول آنها علي بن ابيطالب آخر آنها قائم است. 📕عيون اخبارالرضا عليه السلام ج١ص٦٤ 👇👇👇👇👇👇👇👇 🅾امام صادق عليه السلام : از قول رسول الله صلي الله عليه واله امامان بعد از من دوازده نفرند(١٢) اول آنها علي بن ابيطالب و آخر آنها قائم است آنها خلفاء من و 👈اوصياء من و... هستند. 📕كمال الدين ج١ص٢٥٩ 👇👇👇👇👇👇👇👇 مدارك ديگر با همين مضمون دوازده (١٢) نفر يا اول مشخص و يا آخر مشخص و يا هر دو مشخص و يا تك تك اسامی دوازده امام ذكر شده است: 📕امالي صدوق ص٦٢٩ 📕من لايحضره ج٤ص١٨٠ 📕كفاية الاثرص٢٣٩ 📕عيون اخبارالرضاج١ص٤٦ وص٤٧وص٥١وص٦٤وص٦٥ 📕كمال الدين صدرق ج١ص٣٤و ص٢٥٩ وص٢٨٠وص٢٨٢وص٣١١ وص٣١٢وص٣١٣وص٣١٦ 📕سليم بن قيس ج١ص١٧٤ ١٧٥،١٧٧،١٧٩،ج٢ص٦٤٨،٧٦٣،٩٠٦ 📕اصول ستة عشر ص١٥،١٣٩ 📕بصائرالدرجات ج١ص٤٠٥ 📕الامامة والتبصرة٩ 📕كفاية الاثر١٤٦،١٥٤،٢٣٠،٢٣٢،٢٣٦٢٣٩ و..... 📕صدها مدرك ديگر كافيست در سی دی نور كلمات : 🔹اولهم علي 🔹يا اخرهم القائم 🔹و اثني عشر 🔹و الاوصياء را جستجو كنيد. _______________________ 📣📣اتباع و پیروان احمد بصری! چرا اصرار داريد از چند حديث تقطيع شده جعلی ضعيف اثبات كنيد احمد اسماعيل وصی سيزدهم است؟؟ چرا👈صدها حديث با مضمون بالا را به‌ هيچ وجه در گروهها و كانال‌های خود نقل نميكنيد؟؟؟؟ 🅾 اما "يك" حديث ضعيف با راويان كذاب و مجهول را كه خودتان ✅حديث وصيت نام گذاري كرده ايد هزاران بار نقل ميكنيد؟؟؟؟ ➖➖➖▪️➖ 🔹قضاوت در مورد جماعتی که با تک حدیث خلاف متواتر و راویان کذاب! دین جدید آورده اند با شما کانال مهدویت ومدعیان دروغین لینک کانال در تلگرام https://telegram.me/modaein لینک کانال در ایتا http://eitaa.com/modaein لینک کانال در سروش http://sapp.ir/modaein
هر روز با دعای فرج إِلَهِي عَظُمَ الْبَلاءُ وَ بَرِحَ الْخَفَاءُ وَ انْكَشَفَ الْغِطَاءُ وَ انْقَطَعَ الرَّجَاءُ خدايا! گرفتارى بزرگ شد، و پوشيده بر ملا گشت، و پرده كنار رفت، و اميد بريده گشت، وَ ضَاقَتِ الْأَرْضُ وَ مُنِعَتِ السَّمَاءُ وَ أَنْتَ الْمُسْتَعَانُ وَ إِلَيْكَ الْمُشْتَكَى و زمين تنگ شد، و خيرات آسمان دريغ شد، و پشتيبان تويى، و شكايت تنها به جانب تو است، وَ عَلَيْكَ الْمُعَوَّلُ فِي الشِّدَّةِ وَ الرَّخَاءِ اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍ وَ آلِ مُحَمَّدٍ در سختى و آسانى تنها بر تو اعتماد است، خدايا! بر محمّد و خاندان محمّد درود فرست، أُولِي الْأَمْرِ الَّذِينَ فَرَضْتَ عَلَيْنَا طَاعَتَهُمْ وَ عَرَّفْتَنَا بِذَلِكَ مَنْزِلَتَهُمْ آن صاحبان فرمانى كه اطاعتشان را بر ما فرض نمودى، و به اين سبب مقامشان را به ما شناساندى، فَفَرِّجْ عَنَّا بِحَقِّهِمْ فَرَجا عَاجِلا قَرِيبا كَلَمْحِ الْبَصَرِ أَوْ هُوَ أَقْرَبُ يَا مُحَمَّدُ يَا عَلِيُّ پس به حق ايشان به ما گشايش ده، گشايشى زود و نزديك همچون چشم بر هم نهادن يا زودتر، اى محمّد و اى على! يَا عَلِيُّ يَا مُحَمَّدُ اكْفِيَانِي فَإِنَّكُمَا كَافِيَانِ اى على و اى محمّد! مرا كفايت كنيد كه تنها شما كفايت كنندگان من هستد، وَ انْصُرَانِي فَإِنَّكُمَا نَاصِرَانِ يَا مَوْلانَا يَا صَاحِبَ الزَّمَانِ الْغَوْثَ الْغَوْثَ الْغَوْثَ و يارى ام دهيد كه تنها شما يارى كنندگان من هستيد، اى مولاى ما! اى صاحب زمان! فريادرس، فريادرس، فريادرس، أَدْرِكْنِي أَدْرِكْنِي أَدْرِكْنِي السَّاعَةَ السَّاعَةَ السَّاعَةَ الْعَجَلَ الْعَجَلَ الْعَجَلَ مرا درياب، مرا درياب، مرا درياب، اكنون، اكنون، اكنون، با شتاب، با شتاب، با شتاب، يَا أَرْحَمَ الرَّاحِمِينَ بِحَقِّ مُحَمَّدٍ وَ آلِهِ الطَّاهِرِينَ اى مهربان ترين مهربانان، به حق محمّد و خاندان پاك او. دعای سلامتی حضرت حجة. معروف به دعای فرج اللَّهُمَّ کُنْ لِوَلِيِّکَ الحُجَةِ بنِ الحَسَن،صَلَواتُکَ علَيهِ و عَلي آبائِهِ ،فِي هَذِهِ السَّاعَةِ وَ فِي کُلِّ سَاعَةٍ ، خدايا ! در اين لحظه و در تمام لحظات،سرپرست و نگاهدار و راهبر و يارى‌گر و راهنما و ديدبان وليّت، وَلِيّاً وَ حَافِظاً وَ قَائِداً وَ نَاصِراً وَ دَلِيلًا وَ عَيْناً ، حضرت حجّة بن الحسن،که درودهاى تو بر او و بر پدرانش باد،باش، تا او را به صورتى که خوشايند اوست حَتَّی تُسْکِنَهُ اَرْضَکَ طَوْعاً وَ تُمَتعَهُ فِیهَا طَوِیلا"⚜ وهمه از او فرمانبری می نمایند، ساکن زمین گردانیده ومدت زمان طولانی در ان بهره مند سازی. ⛅️اللّٰهُمَّ عَجِّلْ لِوَلِیِّکَ الْفَرَجُ⛅️ کانال مهدویت ومدعیان دروغین لینک کانال در تلگرام https://telegram.me/modaein لینک کانال در ایتا http://eitaa.com/modaein لینک کانال در سروش http://sapp.ir/modaein
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎞 مستند #مدعیان_دروغین 🔥☸ #شعبده_شیطان 2⃣1⃣ قسمت دوازدهم 👈 #ادعای_دیدار با امام زمان لینک کانال در تلگرام https://telegram.me/modaein لینک کانال در ایتا http://eitaa.com/modaein
ما از پیروان احمد بصری یک خواسته داریم به امامتان بگویید برای جلوگیری از تفرقه بیشتر شیعیان وپیروان خودش یک فیلم با تصویر خودش منتشر کند واز ادله خود دفاع نماید ع.اصغرزاده
📛قابل توجه کسانی که با احمد بصری بیعت کرده اند: ✅قَالَ الْمُفَضَّلُ: يَا سَيِّدِي فتغير [فَبِغَيْرِ] سُنَّةِ الْقَائِمِ ع الَّذِينَ بَايَعُوا لَهُ قَبْلَ ظُهُورِهِ وَ قَبْلَ قِيَامِهِ؟ فَقَالَ (ع): «يَا مُفَضَّلُ كُلُّ بَيْعَةٍ قَبْلَ ظُهُورِ الْقَائِمِ ع فَبَيْعَةُ كُفْرٍ وَ نِفَاقٍ وَ خَدِيعَةٍ، لَعَنَ اللَّهُ الْمُبَايِعَ لَهَا وَ الْمُبَايَعَ لَهُ». مفضل عرض كرد: آیا سنة قائم(ع) تغییر یافته و قبل از ظهور و قیام برای او بیعت گرفته می شود؟ امام صادق(ع) فرمود: اي مفضل! هر بيعتي قبل از ظهور قائم بيعت كفر و نفاق و مكر است. خدا لعنت كند بيعت‌ كننده و بيعت‌ گرفته را. 📚الهداية الكبرى، ص396 و مختصر البصائر ؛ ص433-458 و بحار الأنوار ، ج53، ص7 و رياض الأبرار في مناقب الأئمة الأطهار، ج3، ص216 و إلزام الناصب في إثبات الحجة الغائب عجل الله تعالى فرجه الشريف، ج2، ص211. کانال مهدویت ومدعیان دروغین لینک کانال در تلگرام https://telegram.me/modaein لینک کانال در ایتا http://eitaa.com/modaein لینک کانال در سروش http://sapp.ir/modaein
🔆 امام مهدی فرمودند : پشتیبان ما باشید که از فتنه ای که شما را احاطه کرده است، نجاتتان دهیم. 📚 الاحتجاج؛ جلد ۲ کانال مهدویت ومدعیان دروغین لینک کانال در تلگرام https://telegram.me/modaein
رسول خدا(ص) به طرف مسجد می‌رفت. ناگاه گروهی را دید که با هم حرف می‌زنند و می‌خندیدند. فرمود: به یاد مرگ باشید. به خدایی که جان من در دست قدرت اوست، اگر آنچه را من می‌دانم شما هم می‌دانستید، کم می‌خندیدید و زیاد گریه می‌کردید. تیره‌کننده لذتها حضرت در جایی فرمود: اگر چهارپایان به آنچه فرزند آدم درباره مرگ، آگاهی دارد آگاه می‌شدند، دیگر شما گوشت حیوان فربهی را نمی‌توانستید بخورید. همچنین روزی به مجلس گذرش افتاد که صدای خنده بلند بود. فرمود: انجمن خود را با یاد تیره‌کننده لذت‌ها درآمیزید. عرض کردند: تیره‌کننده لذتها چیست؟ فرمود: مرگ. (مجموع ورام جلد ۱ص ۴۸۷ کانال مهدویت ومدعیان دروغین لینک کانال در تلگرام https://telegram.me/modaein لینک کانال در ایتا http://eitaa.com/modaein لینک کانال در سروش http://sapp.ir/modaein
_۱ 👆سانسور احادیث توسط مدعی یمانی 📣 به جای سه نقطه، چه عباراتی وجود دارد؟ کانال مهدویت ومدعیان دروغین لینک کانال در تلگرام https://telegram.me/modaein لینک در ایتا http://eitaa.com/modaein
💠 یمانیون با تمسک به روایاتی قصد دارند تا احمدالحسن را به عنوان یار امام عصر (علیه السلام) از بصره جلوه داده وبه این وسیله مهر تاییدی بر احمد وفرقه او نهاده و موجبات عوام فریبی مردم را فراهم آورند. ما در چند بخش ادعای آنان را از زوایای مختلف مورد بررسی قرار می‌دهیم وپایه‌های این استدلال را از نظر می‌گذرانیم. 🔅 روایت اول: فيما ذكره أبو صالح السليلي في كتاب الفتن من عدد رجال المهدي عليه السلام بذكر بلادهم فقال : حدثنا الحسن بن علي المالكي ، قال : حدثنا أبو النضر عن ابن حميد الرافعي ، قال : حدثنا محمد بن الهيثم البصري ، قال : حدثنا سليمان بن عثمان النخعي ، قال : حدثنا سعيد بن طارق عن سلمة بن أنس عن الإصبع بن نباتة ، قال : خطب أمير المؤمنين علي عليه السلام خطبة ، فذكر المهدي وخروج من يخرج معه وأسماءهم ، فقال له أبو خالد الكلبي: صفه لنا يا أمير المؤمنين ، فقال علي عليه السلام : ( ألا إنه أشبه الناس خلقا وخلقا وحسنا برسول الله صلى الله عليه وآله وسلم ، ألا أدلكم على رجاله وعددهم ؟ قلنا : بلى يا أمير المؤمنين ، قال : سمعت رسول الله صلى الله عليه وآله ، قال : (أولهم من البصرة ، وآخرهم من اليمامة) وجعل علي عليه السلام يعدد رجال المهدي ، والناس يكتبون ، فقال : رجلان من البصرة . . . . الملاحم والفتن ص288 ترجمه: اصبغ بن نباته می گوید: امیرالمومنین خطبه‌ای خواند ویادی از مهدی ویارانش نمود، سپس ابوخالد کلبی گفت: او را برای ما توصیف نما یا امیرالمومنین. حضرتش فرمودند: آگاه باشید که او شبیه ترین مردم است به رسول خدا (صلوات الله علیه وآله) از نظر خَلق و خُلق و حُسن. آیا دلالت کنم شما را به یاران او عدد آنها؟ گفتیم: بله ای امیر مومنان. حضرت فرمودند: شنیدم رسول خدا (صلوات الله علیه وآله) فرمودند: (اولین آنها از بصره است وآخرین آنها از یمامه) حضرت علی اصحاب مهدی را می‌شمرد ومردم می‌نوشتند. سپس حضرت فرمودند: دو نفر از بصره . . . ✅ بررسی: 1⃣ مرحوم سید بن طاووس این حدیث را از کتاب فتن سلیلی نقل نموده و سلیلی از جماعت اهل سنت می‌باشد. راویان حدیث هم از اهل سنت بوده وذکری از اغلب آنها در کتب رجال نیست. مرحوم سید بن طاووس در مورد کتاب الفتن سلیلی ونقل احادیث از آن می گوید: (و درك ما تضمّنته على الرواة، و أنا بري‌ء من خطره) ترجمه: و درستی آنچه متضمن است [ودر این کتاب است] بر روات آن است، و من مسئولیت آن را نمی‌پذیرم پس با این اوصاف این حدیث قابلیت استدلال نداشته ونمی‌توان از آن بهره جست. 📌 البته بارها وبارها ثابت نموده‌ایم که عزیزان انصار عنایت خاصی به روایات اهل سنت داشته وپایه‌های بعضی از استدلالات آنها هم بر همین احادیث اهل سنت مبتنی است. 📣 تو خود حدیث مفصل بخوان ازین مجمل 2⃣ مضافا اینکه امام صادق (صلوات الله علیه) در حدیثی خطاب به عده‌ای از اهل کوفه فرمودند: أنصارنا غيركم ما يقوم مع قائمنا من أهل الكوفة إلا خمسون رجلا ، وما من بلدة إلا ومعه منهم طائفة إلا أهل البصرة فإنه لا يخرج معه منهم إنسان. شرح الاخبار ج3ص366 و بحارالانوار ج52ص307 با کمی تفاوت ترجمه: یاران ما غیر از شما هستند، با قائم ما قیام نمی‌کند از اهل کوفه الا پنجاه نفر، و سرزمینی نیست مگر طائفه‌ای از آنها با قائم هستند الا اهل بصره، همانا از آنان کسی همراه قائم خارج نمی‌شود. همانطور که ملاحظه فرمودید امام صادق (صلوات الله علیه) با صراحت کامل فرمودند: (إلا أهل البصرة فإنه لا يخرج معه منهم إنسان) یعنی در بین همه اصحاب امام زمان (عجّل الله تعالی فرجه الشریف) 👈 حتی یک نفر هم از بصره وجود ندارد. 3⃣ اگر از اشکالات قبلی صرف نظر نماییم، بازهم حدیث مورد گفتگو هیچ ارتباطی با احمدالحسن پیدا نمی‌کند زیرا امیرمومنان علی (صلوات الله علیه) در ضمن خطبه‌ای ــــ که منسوب به حضرت می‌باشد ــــ نام آن دو فرد را ذکر کرده‌اند. به روایت زیر در کتاب (بشارة الاسلام) دقت فرمایید: (الا و أن اولهم من البصرة وآخرهم من الابدال، فاما الذین من البصرة فعل ومحارب) بشارة الاسلام ص298 ترجمه: آگاه باشید که اولین آنها از بصره وآخرینشان از ابدال است، واما کسانی که از بصره‌اند علی ومحارب هستند. بنابراین اسم احمدالحسن 👈 در بین این دو نفر نیست وبه همین دلیل هم وقتی احمدالحسن در کتاب متشابهات به این حدیث استناد می‌کند 👈 اشاره‌ای به اسم (علی و محارب) نمی‌کند و به جای آن سه نقطه می‌گذارد. آیا این کار چیزی جز غرض ورزی و عوام فریبی می‌تواند باشد⁉️ آیا واقعا اینگونه استدلالها منطقی به نظر می رسد⁉️ کمی منصف باشیم 🌹 ـ📄👇 کانال مهدویت ومدعیان دروغین لینک کانال در تلگرام https://telegram.me/modaein لینک کانال در ایتا http://eitaa.com/modaein لینک کانال در سروش http://sapp.ir/modaein
ـ📄👆 4⃣ مضافا اینکه صاحب کتاب (بشارة الاسلام) در ابتدای حدیث فوق می‌گوید: (ومما ینسب الی امیرالمومنین/و از آن چیزهایی که به امیرالمومنین نسبت داده‌اند) که این عبارت اشاره به عدم سندیت خطبه دارد ودر انتهای خطبه هم تصریح می‌کند که مستندی برای این خطبه وجود ندارد ومی‌گوید: ان هذه الروایة لا تعارض الروایة السابقة الواردة عن الصادق (ع) لعدم الوقوف علی مستند لها. ترجمه: این روایت با روایت سابق که از امام صادق (ع) بود معارضه ندارد به خاطر اینکه آگاهی بر مستند این روایت نداریم. و همچنین در ص 110 می گوید: (انا لم نعثر علی مستند صحیح لهذه الخطبة المسماة بالبیان ولم یثبتها احد من المحدثین کالشیخ الکلینی والطوسی ونظائرهم، وعدم ذکر المجلسی لها توهین لها لاحاطته بالاخبار ویبعد عدم اطلاعه علیها مع انها غیر بلیغة کثیرة التکرار غیر بینة الالفاظ) ترجمه: ما بر مستند صحیحی برای این خطبه که نامش البیان است دست نیافتیم و احدی از محدثین مثل شیخ کلینی وشیخ طوسی ونظائر آنها این خطبه را ثبت نکرده اند وعدم ذکر این خطبه توسط علامه مجلسی نشان از بی اعتباری خطبه دارد وبعید است که علامه مجلسی اطلاع از این خطبه نداشته باشد، علاوه اینکه این خطبه غیر بلیغ بوده وتکرار زیاد دارد والفاظ غیر آشکار [ومبهمی] دارد. آری عزیزان، احمدالحسن در استدلال خود به حدیثی اشاره می‌نماید که 👈 سندی ندارد 👈 وآن حدیث بی سند را هم تقطیع می‌نماید ونام (علی ومحارب) را به سه نقطه تبدیل می‌کند. آیا به نظر شما این فرد می‌تواند (یمانی موعود) باشد⁉️ 4⃣ از دو حدیث فوق ــــ وهمچنین قرائن روایی دیگر ــــ فهمیده می‌شود که کلمه (اوّل) همیشه دلالت بر یک نفر یا یک چیز نمی‌کند، لذا استدلال به عبارت (اول المومنین) در حدیث وصیت واتحاد آن با یمانی به عنوان اولین کسی که همراه امام خواهد بود، استدلالی بی اساس می‌باشد. البته استدلال انصار بر یکسانی یمانی با اول المومنین، اشکالات دیگری هم دارد که در آینده از آن سخن می‌گوییم ان شاء الله . 5⃣ بر اساس روایت اول، حضرت می‌فرمایند: (رجلان من البصرة/دو نفر از بصره). بنابراین ادعای اینکه اسامی (علی ومحارب) در روایت دوم بر یک نفر دلالت کرده ومحارب به عنوان صفتی برای اسم علی می‌باشد، ادعایی مضحک وبی اساس می‌باشد. مضافا اینکه ظهور روایت دوم با صرف نظر از روایت اول، در عدم اتحاد علی ومحارب دلالت دارد. البته بر اساس ادعای مضحک فوق، باز هم نام احمد در حدیث درست نمی‌شود وباید دست به توجیحات فراوانی بزنند که زن جوان مرده به آنها می‌خندد. 🔵 : 📌 روایت اول ــــ (أولهم من البصرة ، وآخرهم من اليمامة . . . رجلان من البصرة) ــــ از اهل سنت بوده وقابلیت استناد و استدلال ندارد. 📌 علی فرض اینکه بتوان به حدیث فوق استناد نمود، این حدیث با روایت (وما من بلدة إلا ومعه منهم طائفة إلا أهل البصرة فإنه لا يخرج معه منهم إنسان) معارضه دارد. 📌 در حدیث دیگری که احمدالحسن در کتاب متشابهاتش به آن استدلال می‌کند، نام آن دو نفر از بصره ذکر گردیده ــــ علی ومحارب ــــ ونام احمد در حدیث موجود نمی‌باشد و متاسفانه احمدالحسن به جای ذکر نام (علی ومحارب)، سه نقطه می‌گذارد. البته ناگفته نماند که این حدیث هم هیچ مستندی ندارد. 📌 از دو حدیث فوق ــــ وهمچنین قرائن روایی دیگر ــــ فهمیده می‌شود که کلمه (اوّل) همیشه دلالت بر یک نفر یا یک چیز نمی‌کند. 📌 از دو حدیث فوق فهمیده می‌شود که نامهای علی ومحارب، اسمهای دو شخصیت هستند، نه اینکه این دو اسم بر یک شخص منطبق باشد. ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ 💥 تلنگر و تعقل: 🔸 آیا کسی که در استدلالات خود به احادیث اهل سنت وبی سند استناد نموده وبرای اثبات حقانیت خود آنها را تقطیع کرده و نامهای (علی ومحارب) را به سه نقطه تبدیل می‌کند، می‌تواند (یمانی موعود) باشد؟ ما لَكُمْ كَيْفَ تَحْكُمُون 🔅 ما لَكُمْ كَيْفَ تَحْكُمُون 👈 إنَّ في ذلِكَ لَعِبْرَةً لِأُولِي الْأَبْصار به امید بصیرت وبیداری برای همه محبین اهل بیت (علیهم السلام) .کانال مهدویت ومدعیان دروغین لینک کانال در تلگرام https://telegram.me/modaein لینک کانال در ایتا http://eitaa.com/modaein لینک کانال در سروش http://sapp.ir/modaein
💠 بخش دوم احمدالحسن با تمسک به روایاتی قصد دارد تا خود را به عنوان 👈 یار امام زمان (عجّل الله تعالی فرجه الشریف) از بصره جلوه داده وبه این وسیله 👈 مهر تاییدی بر فرقه خود نهاده و موجبات عوام فریبی مردم را فراهم آورد. ما در بخش قبل به دو روایتِ موردِ تمسکِ احمد اشاره نموده ومطالبی را پیرامون آن خدمتتان عرض کردیم. برای دیدن تفصیل مطلب، به بخش قبل که لینک آن در بالا ذکر گردیده مراجعه فرمایید. با توجه به اشکالاتی که در بخش قبل بیان گردید، اتباع احمدالحسن توجیهاتی را برای دفاع از امام ومحبوب خود بیان داشته‌ که به برخی از آن توجیهات اشاره شد وپاسخ علمی آن ذکر گردید. اینک به توجیهات دیگر این عزیزان پیرامون احادیث بخش قبل اشاره کرده وآنها را مورد واکاوی وبررسی قرار می‌دهیم. ⛔️ اتباع احمدالحسن در توجیه تقطیع احمدالحسن وحذف نام (علی ومحارب) توسط او می‌گویند: ((با توجه به اینکه روایات در این زمینه ــــ یعنی روایات مربوط به تعداد اصحاب حضرت ونام وشهر آنها ــــ اختلافات اساسی با هم داشته وهمچنین با توجه به اینکه احمد الحسن حجت خدا بوده وبا قانون معرفت حجت شناخته می‌شود لذا باید روایات را بر ایشان عرضه نمود تا تایید یا ردّ نماید وایشان هم با بیان این عبارت از حدیث ــــ الا و أن اولهم من البصرة وآخرهم من الابدال ــــ مهر تاییدی بر آن زده و عبارت (فعل ومحارب) را مردود دانسته‌اند)) ✅ واما در پاسخ به توجیه فوق نکاتی را خدمت شما سروران تقدیم می نماییم. 1⃣ این توجیه از طرف اتباع ارائه گردیده وهیچ ارتباطی به احمدالحسن نداشته وندارد. 2⃣ اینکه احمدالحسن بخشی از روایت را ذکر نموده وبه جای اسامی (علی ومحارب) سه نقطه می‌گذارد وهیچ اشاره‌ای هم به عدم صحت این دو نام نمی‌کند، خود دلیلی محکم است بر قبول روایت از طرف او، زیرا حجج الهی ــــ که احمدالحسن خود را جزو آنان می‌پندارد ــــ در موارد مشابه، مخاطبین خود را از فرازهای جعلی احادیثی که به آنها استناد می‌شده آگاه می‌نمودند، نه اینکه سه نقطه بگذارند. 📌 بنابراین استناد احمدالحسن به روایت کتاب بشارة الاسلام و عدم بیان اشکال نسبت به روایت، دلیل محکمی است بر تقریر وپذیرش روایت از سوی او. 3⃣ لازم به ذکر است که با قانون معرفت حجت، بطلان ادعاهای احمد الحسن مشخص می‌گردد زیرا او فاقد سلاح وپرچمی است که در روایات ذکر گردیده وحدیث وصیت هم ــــ با اشکالات فراوانش ــــ نمی‌تواند حقانیت او را ثابت نماید و او را از جهت مصداقی تعیین نماید. البته در روایات 👈 علائم زیادی برای تشخیص امام وحجت الهی ذکر گردیده که بازهم جناب احمدالحسن همبوشی 👈 فاقد آنها بوده بلکه آن علائم را شدیدا انکار هم می‌کند. برای توضیح بیشتر در مورد قانون معرفت حجت یمانیون به لینکهای زیر رجوع فرمایید: https://telegram.me/PayehayePooshaly/196 https://telegram.me/PayehayePooshaly/118 https://telegram.me/PayehayePooshaly/132 4⃣ اگر قرار باشد بر این مبنا استدلال شود که: (هرچه احمد بگوید درست است وهرچه نگوید خراب است) دیگر چه نیازی است که احمدالحسن به حدیث ضعیف السندی در کتاب بشارة الاسلام استناد کند؟! بلکه ابتداءاً از خودش حدیث بگوید وهمگان را محکوم نماید. 😄 5⃣ با پذیرش قانون ومبنای فوق از سوی انصار، دیگر طلب مناظره از این عزیزان بر مبنای قرآن و روایات هیچ فایده‌ای ندارد زیرا هرجا که از آیه یا حدیثی در مناظره علیه احمدالحسن استفاده شود ویا به عبارت دیگر، هرجا احمدالحسن بر خلاف آیات و روایات سخن بگوید، بلافاصله اتباع او با مطرح کردن قانون فوق 👈 پاسخی دندان شکن 😄 به منتقدین داده وگفتگو را فیصله می‌دهند. 🙏 تو خود حدیث مفصل بخوان ازین مجمل ـ📄👇 کانال مهدویت ومدعیان دروغین لینک کانال در تلگرام https://telegram.me/modaein لینک کانال در ایتا http://eitaa.com/modaein لینک کانال در سروش http://sapp.ir/modaein
ـ📄👆 6⃣ اگر مبنا وقانون فوق را ــــ که هرچه احمد بگوید درست است وهرچه نگوید خراب است ــــ کسی بپذیرد، ناچاراً باید بسیاری از احادیث اهل بیت (صلوات الله علیهم) را که در کتب دست اول موجود است دور ریخته وبه آنها اعتنایی نکند زیرا احمد الحسن در موارد فراوانی بر خلاف روایات ائمه سخن رانده و آنها را منکر است، ویا روایات را تقطیع نموده و سه نقطه گذاشته است. ✅ واما نکاتی دیگر پیرامون حدیث (اولهم من البصرة): 🌺 اولا: به فرض اگر در روایت به همراه دو نام (علی ومحارب) اسم احمد هم موجود باشد باز هم دردی دوا نمی‌شد زیرا افراد زیادی در بصره به راحتی می‌توانند ادعای فوق را بکنند وخود را جزو یاران حضرت معرفی نمایند. 🌺 ثانیا: با توجه به دو حدیثی که در بخش اول ذکر گردید و همچنین در صورت پذیرش اینکه احمدالحسن جزو 313 یار حضرت و اولین آنها از بصره باشد، مشخص می‌شود که آن 313 نفر، از اصحاب امام مهدی (عجّل الله تعالی فرجه الشریف) می‌باشند، نه اینکه از اصحاب احمدالحسن باشند. به عبارت دیگر 👈 شخصیت امام مهدی غیر از احمدالحسن بوده و احمد جزء یاران امام مهدی (عجّل الله تعالی فرجه الشریف) می باشد. 🌺 ثالثا: اگر کسی بگوید که آن 313 نفر جزو یاران احمدالحسن می‌باشند ــــ که متاسفانه این حرف گفته شده است ــــ ناگزیر باید بپذیرد که 👈 آن افرادِ از بصره در دو روایت بخش اول، قطعا بر احمدالحسن منطبق نمی‌شود بلکه آنان از یاران احمدالحسن هستند. در این صورت استدلال احمد به این روایات ومطرح نمودن خود 👈 به عنوان مصداق بارز یاران بصره، چیزی جز عوام فریبی نبوده وبر همین اساس، بطلان تمام ادعاهای او اثبات می‌گردد زیرا یمانی موعود، کذاب وعوام فریب نیست. 🔵 : 📌 انصار در مورد حذف نامهای (علی ومحارب) توسط احمدالحسن وتبدیل آنها به سه نقطه می‌گویند: (احمدالحسن چون حجت خدا می‌باشد، این حذف از سوی او به معنای عدم اعتبار این بخش از حدیث می‌باشد) در پاسخ به توجیه فوق نکاتی بیان گردید: 📌 این توجیه صرفا از طرف اتباع ارائه گردیده واحمدالحسن چنین مطلبی نگفته است. 📌 اینکه احمدالحسن بخشی از روایت را ذکر نموده وبه جای اسامی (علی ومحارب) سه نقطه می‌گذارد وهیچ اشاره‌ای هم به عدم صحت این دو نام نمی‌کند، خود دلیلی محکم است بر قبول روایت از طرف او. 📌 قانون معرفت حجت در روایات هیچ دلالتی بر احمدالحسن نداشته بلکه بطلان او وادعاهایش را ثابت می‌کند. 📌 با این توجیه انصار، دیگر ادعای مناظره از سوی آنان بر مبنای ثقلین، چیزی جز تناقض گویی نمی‌باشد. 📌 در مناظره هم هر جا کارد به استخوان انصار برسد و آیات و روایاتی علیه احمدالحسن ارائه گردد، با بیان توجیه فوق، از پاسخگویی علمی بر اساس ثقلین طفره می‌روند. 📌 با پذیرش توجیه فوق از سوی انصار، باید کثیری از روایات نادیده گرفته شود، که البته این کار را هم کرده‌اند. 📌 ادعای اینکه بر اساس روایات احمدالحسن جزو 313 یار حضرت بوده آن هم از بصره، با ادعای اینکه آن 313 نفر جزو یاران احمدالحسن می‌باشند سازگار نبوده وعین تناقض گویی می باشد. ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ 💥 تلنگر وتعقّل: 🔸 آیا با این سیل اشکالات وتناقضات وتوجیهات، باز هم می‌توان گفت که احمدالحسن همان (یمانی موعود) است؟ ما لَكُمْ كَيْفَ تَحْكُمُون 🔅 ما لَكُمْ كَيْفَ تَحْكُمُون برای رضای خدا منصفانه تعقل و قضاوت کنیم تا راه را از چاه تشخیص دهیم. 👈 إنَّ في ذلِكَ لَعِبْرَةً لِأُولِي الْأَبْصار به امید بصیرت وبیداری برای همه محبین اهل بیت (علیهم السلام) .کانال مهدویت ومدعیان دروغین لینک کانال در تلگرام https://telegram.me/modaein لینک کانال در ایتا http://eitaa.com/modaein لینک کانال در سروش http://sapp.ir/modaein
💠 بخش سوم احمدالحسن با تمسک به روایاتی قصد دارد تا خود را به عنوان 👈 یار امام زمان (عجّل الله تعالی فرجه الشریف) از بصره جلوه داده وبه این وسیله 👈 مهر تاییدی بر فرقه خود نهاده و موجبات عوام فریبی مردم را فراهم آورد. ما در بخشهای قبل به دو روایتِ موردِ تمسکِ احمد اشاره نموده ومطالبی را پیرامون آن خدمتتان گفتیم ⛔️ احمدالحسن همبوشی در کتاب متشابهات به روایت دیگری استناد جسته وبوسیله آن خود را جزو یاران بصره امام زمان (عجّل الله تعالی فرجه الشریف) معرفی می‌نماید. او روایت را به شکل زیر نقل می‌نماید: وعن الصادق علیه السلام فی خبر طویل سمی به اصحاب القائم علیه السلام: ( . . . و من البصرة . . . احمد . . . ) ترجمه: امام صادق (صلوات الله علیه) در حدیثی طولانی اصحاب قائم (صلوات الله علیه) را ذکر نمودند: ( . . . از بصره . . . احمد . . . ) با صرف نظر از بحث سندی حدیث، نکاتی را خدمت عزیزان تقدیم می‌نماییم. ✅ بررسی: 1⃣ آنچه مسلم وقطعی است، این تقطیع کاملا مغرضانه بوده و ذکر نکردن نام بقیه افراد از بصره هیچ دلیل دیگری جز غرض ورزی نمی‌تواند داشته باشد. 2⃣ همانگونه که می‌دانید کتاب بشارة الاسلام نمی‌تواند به عنوان مدرک ومنبعی برای این حدیث ذکر گردد زیرا این کتاب محصول حدودا یک قرن پیش می‌باشد. ناگزیر باید دید این حدیث از چه منبع دیگری ذکر گردیده است. در کتاب بشارة الاسلام منبعی که برای حدیث فوق ذکر گردیده، کتاب غایة المرام است که البته اشتباه می‌باشد واین حدیث در آن کتاب موجود نیست بلکه حدیث مذکور در کتاب دلائل الامامة مرحوم طبری موجود می‌باشد. 3⃣ ناگفته نماند که صاحب کتاب بشارة الاسلام پس از نقل حدیث مذکور اعتراف به وجود اغلاط زیاد در این نسخه نموده ومی گوید: (هذه النسخة 👈 کثیرة الغلط 👉 وقد سقط منها بعض الحروف ویدل البعض وقد صححت بعضها بنظری القاصر بواسطة بعض الاخبار) ترجمه: این نسخه غلط زیاد دارد واز آن بعضی حروف سقط شده وبعضی دلالت می کند ومن به نظر قاصر خود بعضی از آنها را تصحیح کردم البته با کمک بعضی اخبار. آیا ذکر این نسخه پر غلط توسط احمدالحسن وعدم مراجعه به منبع حدیث در کتاب دلائل الامامة، می تواند غیر مغرضانه باشد⁉️ 4⃣ پس باید برای دیدن اصل حدیث به کتاب دلائل الامامة رجوع نمود تا بررسی دقیق ومحققانه‌ای داشته باشیم. لازم به ذکر است که اتباع احمدالحسن هم در موارد مشابه همین کار را کرده وبه اصل منبع رجوع می‌کنند. واما اصل حدیث به قرار زیر است: (و من البصرة: عبد الرحمن بن الأعطف بن سعد و أحمد بن مليح و حماد بن جابر و أصحاب الكهف سبعة نفر مكسلمينا و أصحابه). دلائل الامامة ص318 5⃣ همانطور که مشاهده می‌نمایید اصل حدیث 👈 (احمد بن ملیح) 👉 می‌باشد، نه (احمد و ملیح). پس اگر در همه چاپهای کتاب بشارة الاسلام هم (احمد و ملیح) چاپ شده باشد، با مراجعه به منبع حدیث در کتاب دلائل الامامة پی به اشتباه در کتاب بشارة الاسلام خواهیم برد. 6⃣ جالب‌تر اینکه در کتاب دلائل الامامة حدیث دیگری قبل از حدیث مذکور ذکر گردیده ودر آن اشاره به تعداد یاران حضرت از بلاد مختلف شده است که در زیر به آن اشاره می‌کنیم: (و من البصرة ثلاثة رجال و أصحاب الكهف و هم سبعة/ و از بصره سه نفر و اصحاب کهف هفت نفر). دلائل الامامة ص309 این هم قرینه‌ای دیگر بوده بر اینکه عبارت (احمد وملیح) اشتباه چاپی در کتاب بشارة الاسلام می‌باشد زیرا در غیر این صورت تعداد یاران از بصره چهار نفر می‌شود. وهمچنین عبارت (احمد بن ملیح) همخوانی با دو اسم دیگر داشته زیرا دو اسم دیگر یاران بصره هم با نام پدر ذکر گردیده اند. ـ📄👇 کانال مهدویت ومدعیان دروغین لینک کانال در تلگرام https://telegram.me/modaein لینک کانال در ایتا http://eitaa.com/modaein لینک کانال در سروش http://sapp.ir/modaein
ـ📄👆 7⃣ علاوه بر مطالب فوق، حدیث مذکور تعارض با حدیث دیگری دارد که در زیر به آن اشاره می‌کنیم. امام صادق (صلوات الله علیه) در حدیثی خطاب به عده‌ای از اهل کوفه فرمودند: (یاران ما غیر از شما هستند، با قائم ما قیام نمی‌کند از اهل کوفه الا پنجاه نفر، و سرزمینی نیست مگر طائفه‌ای از آنها با قائم هستند الا اهل بصره، همانا از آنان کسی همراه قائم خارج نمی‌شود) شرح الاخبار ج3ص366 و بحارالانوار ج52ص307 با اندکی تفاوت همانطور که ملاحظه فرمودید امام صادق (صلوات الله علیه) با صراحت کامل فرمودند: (إلا أهل البصرة فإنه لا يخرج معه منهم إنسان) یعنی در بین همه اصحاب امام زمان (عجّل الله تعالی فرجه الشریف) 👈 حتی یک نفر هم از بصره وجود ندارد. 📌 ومتاسفانه برای رفع این تعارض هنوز از جانب احمد واتباعش هیچ جمع عرفی معقول وعالمانه‌ای مطرح نگردیده است. 🔵 : 📌 تقطیع حدیث ــ آن هم حدیثی که به اعتراف صاحب کتاب بشارة الاسلام نسخه آن پر غلط است ــ و عدم مراجعه احمدالحسن به کتاب دلائل الامامة، کاملا بوی غرض ورزی داده که هیچ توجیهی نمی‌تواند آن را درست کند. 📌 با مراجعه به حدیث در منبع اصلی آن مشاهده می‌نماییم که اصل حدیث (احمد بن ملیح) می‌باشد، نه (احمد و ملیح). 📌 در روایت دیگری تعداد افراد از بصره سه نفر اعلام گردیده که این مطلب موید دیگری بر صحت عبارت (احمد بن ملیح) واشتباه چاپی عبارت (احمد وملیح) می‌باشد. 📌 مضافا اینکه حدیث یاران از بصره، تعارض با حدیث امام صادق داشته که فرمودند: (از اهل بصره کسی با قائم خروج نمی‌کند). ـــــــــــــــــــــــــــــــــــ 💥 تلنگر وتعقل: 🔸 آیا به نظر شما کسی که عامدانه حدیث مذکور را تقطیع مغرضانه نموده وهیچ اشاره‌ای هم به اصل حدیث در منبعش یعنی کتاب دلائل الامامة نمی‌کند، می‌تواند (یمانی موعود) باشد⁉️ 🔸 آیا کسی که در مباحث خود، فقط احادیث خاصی را یک جانبه مطرح نموده وبه احادیث معارض ــ در جهت فریب عوام مردم ــ هیچ اشاره‌ای نمی‌کند، می‌تواند (یمانی موعود) باشد⁉️ ما لَكُمْ كَيْفَ تَحْكُمُون 🔅 ما لَكُمْ كَيْفَ تَحْكُمُون برای رضای خدا منصفانه تعقل و قضاوت کنیم تا راه را از چاه تشخیص دهیم. 👈 إنَّ في ذلِكَ لَعِبْرَةً لِأُولِي الْأَبْصار به امید بصیرت وبیداری برای همه محبین اهل بیت (علیهم السلام) .کانال مهدویت ومدعیان دروغین لینک کانال در تلگرام https://telegram.me/modaein لینک کانال در ایتا http://eitaa.com/modaein لینک کانال در سروش http://sapp.ir/modaein
⚠️تفكری كوتاه ❎ هفت احمد اسماعيل ❎ ➖▪️💠🎴¤¤¤ 👈 اتباع احمد اسماعيل همبوشی با حيله و جعل و تقطيع احاديث سعی دارند اثبات كنند احمد اسماعيل: ❗️يمانی ❗️امام معصوم ❗️حجت خدا ❗️وحدودا هفتاد 70 مقام ديگر دارد! 🔹🔹سوال از طرفداران اين مدعی: بعد كه افراد فريب خوردند! حالا به كدام احمد اسماعيل همبوشي😎 بايد ايمان بياورند؟؟؟؟ 🅾🅾🅾🅾🅾🅾🅾🅾🅾 1⃣ و 2⃣ احمد اسماعيل فرقه مكتب كه صوت در فيس بوك يهوديان✡ارسال ميكند؟ که دو شاخه هستند ، و البته دو شاخهء دشمن هم با يك احمد اسماعيل (احمد فيس بوکی!) مكتب 👈 شاخه فتحيه مكتب 👈 شاخه كهندل ➖➖➖➖➖➖➖➖➖ 3⃣ احمد اسماعيل فرقه رايات كه صوت احمد در فيس بوك را قبول ندارد و ميگويد صدای گوساله سامری است كه مكتبی ها با آن خمس اتباع احمقشان را جمع كنند. ➖➖➖➖➖➖➖➖➖ 4⃣ احمد اسماعيل فرقه احلاس كه ميگويند امام در غيبت است و صوت مكتبی ها حقه بازی و تقليد صداست؟؟ ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ 5⃣ احمد اسماعيل موجود در تلگرام (احمدتلگرامي) كه صوت ندارد و فقط متن است . و از فيس بوك فرار كرده و ميگويد مكتبی ها از من سوء استفاده كردند و اخيرا عده ای از همبوشي ها ، با استخاره و خواب به او گرويده اند؟؟؟ ➖➖➖➖➖➖➖➖➖ 6⃣ احمد اسماعيل فرقه جيش الغضب در بصره عراق ➖➖➖➖➖➖➖➖➖ 7⃣ احمد اسماعيل فرقه زليخا منشعب از منبر مصر (عبد الله هاشم) _________________ 📣 پیروان احمد بصری! شما بعد از اينكه فريب تدليس های اتباع احمد را خورديد ، و در رواياتی كه فرستادند تحقيق نكرديد كدام احمد را جايگزين امام عصر عليه‌السلام كرده و با او به جهنم مدعيان دروغين خواهيد رفت؟؟ حالا به كدام احمد اسماعيل همبوشی بايد ايمان بياورید؟؟؟؟ ➖▪️➖➖ کانال مهدویت ومدعیان دروغین لینک کانال در تلگرام https://telegram.me/modaein لینک کانال در ایتا http://eitaa.com/modaein لینک کانال در سروش http://sapp.ir/modaein
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎞 مستند #مدعیان_دروغین 🔥☸ #شعبده_شیطان 3⃣1⃣ قسمت سیزدهم(پایان) کانال مهدویت ومدعیان دروغین لینک کانال در تلگرام https://telegram.me/modaein لینک کانال در ایتا http://eitaa.com/modaein
✔️مومن همانند دو کفّه ترازوست ❗️ کانال مهدویت ومدعیان دروغین لینک کانال در تلگرام https://telegram.me/modaein لینک کانال در ایتا http://eitaa.com/modaein لینک کانال در سروش http://sapp.ir/modaein
علیه السلام 💠 سیمای"مهدی موعود" علیه السلام در قرآن 📇۱۳روز تا نیمه شعبان باقیست. ▪️¤▪️¤▪️⛅️🌤☀️ سوره نمل آیه2⃣6⃣ : 🏮أمَّن يُجيبُ المُضطَرَّ إذا دَعاهُ وَ يَكشِفُ السُّوءَ وَ يَجعَلُكُم خُلَفاءَ الأرضِ. 🏮آیا آن کیست که دعای مضطر را به اجابت می رساند و رنج و غم را برطرف می سازد و شما را جانشینان زمین قرار می دهد. ➖¤➖🔰🔰 راوی می گوید : امام باقرالعلوم علیه السلام درباره حضرت قائم عليه السلام سخن گفتند و سپس فرمودند: ❇️ وَاللّهِ لَكَأنّي أنظُرُ إلَيهِ وَ قَد أسنَدَ ظَهرَهُ إلي الحَجَرِ فَيُنشِدُ اللّهَ حَقَّهُ ، ثُمَّ يَقولُ : يا أيّها الناسُ مَن يُحاجُّني في اللّهِ فَأنا اَولي النّاسِ بِاللّهِ ؛ يا أيّها النّاسُ مَن يُحاجّني في آدمَ فأنا أولي النّاسِ بِآدَمَ ، أيّها النّاسُ مَن يُحاجّني في نوحٍ فأنا اولي النّاسِ بِنوحٍ ؛ أيُّها النّاسُ مَن يُحاجُّني في إبراهيمَ فأنا أولي النّاسِ بِإبراهيمَ ؛ أيُّها النّاسُ مَن يُحاجّني بِموسي فأنا اولي النّاسِ بِموسي ؛ أيّها النّاسُ مَن يُحاجّني بِعيسي فأنا أوْلي النّاسِ بِعيسي ؛ أيّها النّاسُ مَن يُحاجُّني في محمّدٍ فأنا اولي النّاسِ بِمحمّدٍ ؛ أيّها النّاسُ مَن يُحاجُّني في كتابِ اللّهِ فأنا أوْلي النّاسِ بِكِتابِ اللّهِ ، ثُمَّ يَنتَهي إلي المَقامِ فَيُصَلّي عِندَهُ رَكعَتينِ وَ يُنشِدُ اللّهَ حَقَّهُ. وَ هُوَ وَاللّهِ المُضطَرُّ الّذي يَقولُ اللّهُ فيه : " أمَّن يُجيبُ المُضطَرَّ إذا دَعاهُ وَ يَكشِفُ السّوءَ وَ يَجعَلُكُم خُلَفاءَ الأرضِ ". ✴️ به خدا سوگند گویی او را می بینم در حالیکه پشت خود را به حجرالأسود تکیه داده و از خداوند حقش را مطالبه می کند , سپس می گوید:ای مردم , هر کس درباره خداوند با من گفتگو دارد ، پس منم اولی به خداوند ؛ ای مردم , هر کس درباره آدم با من محاجّه دارد ، پس منم نزدیکترین کسان به آدم ؛ ای مردم , هر کس درباره نوح با من محاجه دارد , پس منم نزدیکترین افراد به نوح ؛ ای مردم , هر کس درباره ابراهیم با من بحث دارد ، پس منم نزدیکترین کسان به ابراهیم ؛ ای مردم , هر کس درباره موسی با من بحث دارد , پس منم نزدیکترین کسان به موسی ؛ ای مردم هر کس به عیسی با من محاجه دارد ، پس منم نزدیکترین مردمان به عیسی ؛ ای مردم , هر کس درباره حضرت محمد (صلی الله علیه و آله) با من محاجه کند , پس منم نزدیکترین افراد به محمد (صلی الله علیه و آله) ؛ ای مردم , هر کس درباره کتاب خدا با من محاجه نماید پس منم نزدیکترین مردمان به کتاب خدا . سپس به سوی مقام ابراهیم می رود و در آنجا دو رکعت نماز می گزارد و حق خود را از خداوند می طلبد . و اوست به خدا سوگند آن مضطری که خداوند میفرماید:" آیا آن کیست که دعای مضطر را به اجابت میرساند و رنج و غم را برطرف می سازد و شما را جانشینان زمین قرار میدهد ". ➖¤➖🔰🔰 ☑️ کتاب الغیبه ص ۱۸۱،۱۸۲ کانال مهدویت ومدعیان دروغین لینک کانال در تلگرام https://telegram.me/modaein لینک کانال در ایتا http://eitaa.com/modaein لینک کانال در سروش http://sapp.ir/modaein
هر روز با دعای فرج إِلَهِي عَظُمَ الْبَلاءُ وَ بَرِحَ الْخَفَاءُ وَ انْكَشَفَ الْغِطَاءُ وَ انْقَطَعَ الرَّجَاءُ خدايا! گرفتارى بزرگ شد، و پوشيده بر ملا گشت، و پرده كنار رفت، و اميد بريده گشت، وَ ضَاقَتِ الْأَرْضُ وَ مُنِعَتِ السَّمَاءُ وَ أَنْتَ الْمُسْتَعَانُ وَ إِلَيْكَ الْمُشْتَكَى و زمين تنگ شد، و خيرات آسمان دريغ شد، و پشتيبان تويى، و شكايت تنها به جانب تو است، وَ عَلَيْكَ الْمُعَوَّلُ فِي الشِّدَّةِ وَ الرَّخَاءِ اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍ وَ آلِ مُحَمَّدٍ در سختى و آسانى تنها بر تو اعتماد است، خدايا! بر محمّد و خاندان محمّد درود فرست، أُولِي الْأَمْرِ الَّذِينَ فَرَضْتَ عَلَيْنَا طَاعَتَهُمْ وَ عَرَّفْتَنَا بِذَلِكَ مَنْزِلَتَهُمْ آن صاحبان فرمانى كه اطاعتشان را بر ما فرض نمودى، و به اين سبب مقامشان را به ما شناساندى، فَفَرِّجْ عَنَّا بِحَقِّهِمْ فَرَجا عَاجِلا قَرِيبا كَلَمْحِ الْبَصَرِ أَوْ هُوَ أَقْرَبُ يَا مُحَمَّدُ يَا عَلِيُّ پس به حق ايشان به ما گشايش ده، گشايشى زود و نزديك همچون چشم بر هم نهادن يا زودتر، اى محمّد و اى على! يَا عَلِيُّ يَا مُحَمَّدُ اكْفِيَانِي فَإِنَّكُمَا كَافِيَانِ اى على و اى محمّد! مرا كفايت كنيد كه تنها شما كفايت كنندگان من هستد، وَ انْصُرَانِي فَإِنَّكُمَا نَاصِرَانِ يَا مَوْلانَا يَا صَاحِبَ الزَّمَانِ الْغَوْثَ الْغَوْثَ الْغَوْثَ و يارى ام دهيد كه تنها شما يارى كنندگان من هستيد، اى مولاى ما! اى صاحب زمان! فريادرس، فريادرس، فريادرس، أَدْرِكْنِي أَدْرِكْنِي أَدْرِكْنِي السَّاعَةَ السَّاعَةَ السَّاعَةَ الْعَجَلَ الْعَجَلَ الْعَجَلَ مرا درياب، مرا درياب، مرا درياب، اكنون، اكنون، اكنون، با شتاب، با شتاب، با شتاب، يَا أَرْحَمَ الرَّاحِمِينَ بِحَقِّ مُحَمَّدٍ وَ آلِهِ الطَّاهِرِينَ اى مهربان ترين مهربانان، به حق محمّد و خاندان پاك او. دعای سلامتی حضرت حجة. معروف به دعای فرج اللَّهُمَّ کُنْ لِوَلِيِّکَ الحُجَةِ بنِ الحَسَن،صَلَواتُکَ علَيهِ و عَلي آبائِهِ ،فِي هَذِهِ السَّاعَةِ وَ فِي کُلِّ سَاعَةٍ ، خدايا ! در اين لحظه و در تمام لحظات،سرپرست و نگاهدار و راهبر و يارى‌گر و راهنما و ديدبان وليّت، وَلِيّاً وَ حَافِظاً وَ قَائِداً وَ نَاصِراً وَ دَلِيلًا وَ عَيْناً ، حضرت حجّة بن الحسن،که درودهاى تو بر او و بر پدرانش باد،باش، تا او را به صورتى که خوشايند اوست حَتَّی تُسْکِنَهُ اَرْضَکَ طَوْعاً وَ تُمَتعَهُ فِیهَا طَوِیلا"⚜ وهمه از او فرمانبری می نمایند، ساکن زمین گردانیده ومدت زمان طولانی در ان بهره مند سازی. ⛅️اللّٰهُمَّ عَجِّلْ لِوَلِیِّکَ الْفَرَجُ⛅️ کانال مهدویت ومدعیان دروغین لینک کانال در تلگرام https://telegram.me/modaein لینک کانال در ایتا http://eitaa.com/modaein لینک کانال در سروش http://sapp.ir/modaein
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔷🔹 استاد #حسن_عباسی ‼️ ‼️ فلسفه ۶۱ نفر نائب امام زمان تا به امروز کانال مهدویت ومدعیان دروغین لینک کانال در تلگرام https://telegram.me/modaein لینک کانال در ایتا http://eitaa.com/modaein
المدعی: ✅اینفو گرافی {معرفی کتب عربی نقد احمد بصری} لینک کانال در تلگرام https://telegram.me/modaein لینک در ایتا http://eitaa.com/modaein لینک در سروش http://sapp.ir/modaein
1_2052886.pdf
258.9K
اثلات تقلید لینک کانال در تلگرام https://telegram.me/modaein لینک در ایتا http://eitaa.com/modaein لینک در سروش http://sapp.ir/modaein
المدعی: ✅اینفو گرافی {احمدالحسن میراث دار محمد بن عبدالوهاب} لینک کانال در تلگرام https://telegram.me/modaein لینک در ایتا http://eitaa.com/modaein لینک در سروش http://sapp.ir/modaein
المدعی: ✅اینفو گرافی {مهدویت در کلام رهبری} لینک کانال در تلگرام https://telegram.me/modaein لینک در ایتا http://eitaa.com/modaein لینک در سروش http://sapp.ir/modaein