eitaa logo
مدافعان حرم
403 دنبال‌کننده
3.3هزار عکس
2.9هزار ویدیو
74 فایل
آیدے جهت تبادل @mmrrst محفل #شهداست ترک نکن
مشاهده در ایتا
دانلود
شیعیان بی هنر.mp3
7.45M
🏴 ۳ 💥 شیعیان بی هنر آمد خدمت امام صادق علیه‌السلام، گفت: من فقیر و تنگدستم، چاره‌ای بیندیشید! امام فرمودند .... @modafanharam
📲💭 ◽️خفه شید بابا!! ✍🏻 اون موقعی که بیست نفری افتادن به جون یه بسیجی بی دفاع و به شهادت رسوندنش، اینا جوونای شجاع وطن از نسل کاوه آهنگر بودن ولی حالا که گیر افتادن قراره به سزای عملشون برسن، فقط ۲۰ سالشههه؟ 😒 @modafanharam
امروز فضیلت زنده نگهداشتن یاد شهدا کمتر از شهادت نیست https://eitaa.com/joinchat/376569861C292e251239 وقتی دیر وقت از هیئت میومد من تا اون موقع خواب میرفتم ! غذا نذری میورد جلوم میگفت مامان: بخاطر امام حسن و امام حسین یہ لقمه بخور ب زور دو تا قاشق بهم غذا میداد میگفت تبرکہ این مهربونیش ادامہ داشت.... ‌‌ شهیدمدافع‌حرم‌ https://eitaa.com/joinchat/376569861C292e251239
⭕️معرفی کتاب: 🔸 پرواز بغداد - بهشت اولین جلد کتاب منتخب سال پاسداران اهل قلم در سال ۱۳۹۹ کتاب منتخب نهاد کتابخانه های عمومی کشور در سال ۱۴۰۰ کتاب منتخب مکتب حاج قاسم در سال ۱۳۹۹ # تماس ۰۹۲۲۹۳۰۲۹۴۵ @modafanharam
🔺چرا متهمان در دادگاه چهره‌های مظلوم پیدا می‌کنند؟ 🔹این روزها تصاویری از دادگاه‌ قاتلان مدافعان امنیت دست به دست می‌شود که هیچ شباهتی به قاتلان یا چاقوکش‌ها ندارد. محاسن و موهای مرتب شده متهمان آقا و استفاده از چادر توسط متهمان خانم، چهره‌ای مظلوم و فریبنده در افکار عمومی و رسانه‌ها از متهم را نشان می‌دهد. 🔹برخی کارشناسان رسانه معتقدند یکی از عواملی که باعث تهیج احساسات برخی مردم بعد از اجرای حکم متهمان می‌شود انتشار تصاویری با ظاهر آراسته و چهره‌های مظلوم از متهمان در دادگاه است؛ در صورتی‌که این متهمان قبل از دستگیری ظاهری متفاوت و متضاد با ظاهر فعلی داشتند. @modafanharam
مدافعان حرم
5⃣ پاسخ آیت الله سبحانی به چند شبهه #فاطمیه @modafanharam سخنرانی ابوبکر وقتى سخنان سعد به پا
6⃣ پاسخ آیت الله سبحانی به چند شبهه @modafanharam نتیجه ( امرهم شورى بینهم) باشد؟ «والله ما کانت بیعة أبى بکر الاّ فلتة وقى الله شرها ومن بایع رجلاً من غیر مشورة المسلمین لا بیعة له» . [16] «به خدا سوگند، بیعت ابوبکر و انتخاب وى براى خلافت جز یک لغزش چیزى نبود که خدا ما را از شرّ آن نگاه داشت، هر کس بدون مشورت با مسلمانان با کسى بیعت کند، بیعت او بى ارزش است. «وقى الله المسلمین شرّها» بر خلاف واقعیت است، زیرا خلافت ابوبکر، نارضایتى عمومى همه عرب هاى بیرون مدینه را برانگیخت و لذا از پرداخت زکات خوددارى کردند و شورش هاى گسترده اى در سراسر جزیرة العرب به پا شد که مدّتها به درازا کشید و خون هاى بسیارى ریخته شد. قرار بود که خلیفه اسلامى از طریق شورا برگزیده شود، در این صورت باید پس از تجهیز جسد مقدس پیامبر(صلى الله علیه وآله) ، از همه گروه ها بزرگانى انتخاب شوند آنگاه پس از یک رشته رایزنى ها لایق ترین و شایسته ترین فرد از نظر دانش و بینش براى این مقام برگزینند، نه این که در یک مجلسى که از مهاجران فقط سه نفر و از انصار جمع قلیل حاضر بوده اند سپس با یک منطق هاى بى اساس یکى را براى خلافت برگزیند و کسانى که از بیعت سرباز زنند تهدید کنند. 1. نمک نشناسى این جمعیت که به مسأله تجهیز پیامبر اهمیت نداده به فکر خلافت و کسب مقام افتادند. 2. بر فرض این که در سقیفه جمع مى شدند، باید قبلاً در کتاب و سنت بررسى کنند که شیوه حکومت در اسلام چگونه است و آیا فردى تعیین شده یا نه؟ و آنگاه دست به کار انتخاب یا انتصاب شوند. پی‌نوشت‌ها ==================================== [1] . تاریخ دمشق، ج1، ص 155(ترجمه على (علیه السلام) ); فرائد السمطین، ج1، ص 255; الدر المنثور، ج5، ص 192. [2] . نهج البلاغه، نامه 62. [3] . کافى، ج1، باب مولد الزهراء، حدیث 4. [4] . تحریم، آیه 4. [5] . صحیح بخارى، ج6، ص 195، ذیل سوره تحریم. [6] . شرح نهج البلاغه، ج1، ص 143ـ 150. [7] . مشروح این سرگذشت در کتاب « فروغ ولایت » ، ص 37ـ 44 آمده است. [8] . مسند احمد، ج1، ص 173 و 175; صحیح بخارى، ج4، ص 208; سنن ترمذى، ج5، ص 302; فضائل الصحابه، نسائى، ص 13; مستدرک حاکم، ج2، ص 337. [9] . طه/29ـ 32. [10] . فرقان/ 39. [11] . مسند احمد، ج4، ص 428; سنن ترمذى، ج5، ص 632; مسند ابى داود، ص 360; خصائص نسائى، ص 64. [12] . تاریخ طبرى، ج3، ص 218. [13] . البیان والتبیین، ج2، ص 181. [14] . سیره ابن هشام، ج2، ص 659ـ 660. [15] . تاریخ طبرى، ج2، ص 202; تاریخ کامل ابن اثیر، ج2، ص 22. [16] . مسند احمد، ج1، ص 55، افست، دارالفکر; الصواعق المحرقة، ص 10ـ 14. @modafanharam
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا