eitaa logo
مـُـدافِعان‌‌ِحـَC᭄‌ــرَم🇮🇷🇵🇸
23.2هزار دنبال‌کننده
13.2هزار عکس
9هزار ویدیو
169 فایل
﷽ بہ‌عشق امام‌حسین‌؏♥️ اینجاقراره‌ڪہ‌فقط‌ازشھدادرس‌زندگۍبگیریم♥! مطمئن باشید شھدا دعوتتون ڪردند🕊 پس #لفت‌ندید.😊 #باحضورافتخارےخانواده‌معظم‌شهدا🌷 @Sarbazvalayat6 خادم کانال👆👆
مشاهده در ایتا
دانلود
جلیلی: هنوز انتخابات تمام نشده، به ده میلیون نفر می‌گویند طالبان
جلیلی به پزشکیان: شما باید به مردم برنامه ارائه بدی نه اینکه حرفهای فرعی رو پیش بکشید نه اینکه به مردم بگید مردم طالبان هستن
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔺آقاۍجلیلی: در انتخابات ایران نتیجه از پیش تعیین شده نداریم نامزد انتخابات ریاست جمهوری در مناظره اول دور دوم 🔺همه دنیا اعتراف دارند که این مردم هستند که در ایران تعیین می‌کنند و این از افتخارات جمهوری اسلامی است 🔺اگر قدرتی داریم حاصل مشارکت مردم است 🔺این جمعه هم همانند جمعه هفته قبل منتظر مردم هستیم چون آنها تعیین کننده هستند .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔺آقاۍجلیلی: نمی‌توانیم صندوق رای را به یک روستا ببریم ولی بعدا آنها را رها کنیم نامزد انتخابات ریاست جمهوری در مناظره اول دور دوم: 🔺یکی از برنامه های من این است که مشارکت مردم در اداره کشور روز به روز در عرصه های مختلف جدی تر و موثرتر باشد 🔺به وضع موجود نباید اکتفا کرد باید به سمت وضعیت مطلوب برویم برای این کار باید از مشارکت مردم استفاده کرد 🔺باید ببینیم چرا مشارکت طی سال‌‌های اخیر کاهش پیدا کرده است؛ باید بستر را فراهم کنیم .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴آقاۍجلیلی: باید برای حل مشکلات مردم برنامه داشته باشیم کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری: 🔹اگر به جای حل مشکلات مردم شروع به ترویج فضای کذب و خبرهای دروغ کردیم، این برای مردم درمان نیست. 🔹اینکه به مردم بگوییم فلان کاندیدا طالبان است برای مردم حل مشکل نمیکند. 🔹برای امنیت شغلی مردم برنامه ریزی داشته باشیم. 🔹نه تنها برای حل مشکل باید تلاش کنیم بلکه باید برای استعدادهای بالقوه افراد هم تلاش کنیم. .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
♦️‌سوال دوم مجری مناظره 🔹‌سوال دوم مجری مناظره درباره رعایت اخلاق در رقابت‌های انتخاباتی است؛ سوال این است که چه توصیه ای در ایام باقیمانده تا ۱۵ تیر برای رقبا و رفقا دارید؟ .
♦️آقاۍجلیلی: توصیه‌ام این بود که اطرافیانم تقوا را رعایت کنند سعید جلیلی: 🔹توصیه کرده‌ام که هیچوقت برای دنیای امثال من آخرت خود را خراب نکنید. حدود کار سیاسی، تقوای الهی است و همه باید فردا جواب بدهند. 🔹همین نکته که آقای پزشکیان گفتند وقتی شنیدم به دوستانمان گفتم که حتما‌ً شما اعتراض کنید قبل از اینکه آقای پزشکیان اعتراض کنند. 🔹اشکال کار این است که اگر ما خودمان یا ستادهایمان یا آنها که مسئولیت رسمی دارند در این عرصه ها بداخلاقی کنند حتماً مذموم است و باید جلویش گرفته شود. .
♦️‌جلیلی: بداخلاقی انتخاباتی مذموم است 🔹‌سعید جلیلی: امشب میلیونها نفر نشسته اند و می خواهند ببینند مشکل چیست.  خیلی خوشحالم که آقای پزشکیان اشاره کردند که خیلی وقتها مشکل آمریکا نیست و ما خودمان هستیم. 🔹‌برنامه ششم را اجرا نکردند؛ این را چه کسی اجرا نکرد؟ حداقل دست افرادی بود که نگاهشان با ما متفاوت بود. چرا این برنامه اجرا نشد؟ اینها را باید بحث کنیم با هم. .
♦️‌جلیلی: اگر شما به مردم نقش بدهید، اگر مجلس و دولت هم کوتاهی کردند، اینطور نیست که کار تعطیل شود 🔹‌سعید جلیلی: این بحثی که گفتید راجع به حقوق اهل سنت؛ اقوام ما هرکدام حقی دارند؛ چه رای دهند و چه ندهند وظیفه ماست که از حقوقشان حفاظت کنیم. این خیلی رفتار بدی است که ایام انتخابات تبدیل می شود به معامله. که می گویند شما رای بده من این کار را بکنم. حقوق مردم نباید وارد معاملات شود؛ باید تعامل باشد نه معامله. 🔹‌همه ایران سرای من است؛ همه اقوام و مردم باید ایفای نقش کنند. .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
♦️آقاۍ‌جلیلی: اگر دانشجوی ما حرف دارد باید صدایش شنیده شود 🔹‌سعید جلیلی: آقای پزشکیان بحثتان درباره تعارض منافع بحث درستی است؛ اما ببینید آقای دکتر! اگر موضوع را ناقص مطرح کنیم و خوب نبینیم، می بینیم که موضوع به این بزرگی را فقط بخش کوچکی اش را دیدید. اینجا نمی توانید راه حل درست داشته باشید. 🔹‌اگر جوان و دانشجوی ما حرف دارد باید صدایش شنیده شود. در حوادث ۱۴۰۱ از وقتی که شروع شد، بنایم بر این بود که هفته ای یک دانشگاه یا دو هفته ای یک دانشگاه می رفتم. جلساتمان هم اینطور نبود که حرفی بزنیم و برویم. بعضی جلساتم ۶-۷ ساعت طول کشید؛, مثلا در دانشگاه یزد. 🔹‌شما باید بروید با مردم و دانشجویان صحبت کنید. .
♦️آقاۍجلیلی: می گفتند نسلی آمده که نه او زبان ما را می فهمد و نه ما زبان او را؛ من همان موقع  گفتم که این حرف اشتباهی است. .
🔴تا اینجای کار : 👈 پزشکیان هیچ برنامه ای نداره، اما عوام فریبانه و ساده حرف میزنه 👈 آقاۍجلیلی با برنامه و علمی و محکم حرف میزنه ✅ نقطه قوت حرفهای جلیلی ،حضورش در و جمع و مردم هست 👌
📌درس ولایتمداری 🚨عجب دیالوگی ؛کجا دیوانه‌ها ، از جان‌تان سیر شدید؟ فکر آبرویتان را نمی‌کنید؟ مگر نمی‌بینید کم و کاستی‌ها را از چه چیز دفاع می‌کنید 🔹پشتیبان ولایت فقیه و نظام مقدس جمهوری اسلامی نباشیم، «تزویر» دریای خون راه خواهد انداخت؛ مراقب باشیم داخل کاخ به ظاهر امن میخکوب نشویم که فردا روزی گردنمان می‌زنند .
آقا اینایی که فیلترشکن هارو میفروشن رو بیارید تو استودیو نشون پزشکیان بدید😁
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
♦️‌سوال بعدی مجری با موضوع اعتراضات اجتماعی 🔹‌به لحاظ سازوکار اجرایی، با چه سازوکاری امکان اعتراض مردم را بر اساس قانون اساسی فراهم می‌کنید؟ .
♦️آقاۍجلیلی: امر به معروف و نهی از المنکر را باید از کارگزاران شروع کنید سعید جلیلی:‌ 🔹از افتخارات نظام و اندیشه دینی است که اگر وظیفه ای برای دولت تعیین می کند نمیگوید که این را فقط باید دولت انجام دهد؛ کنارش می‌کند که قسط وقتی محقق می شود که مردم این امکان را داشته باشند که برای قسط قیام کنند. 🔹پس امر به معروف و نهی المنکر خیلی امر متعالی است؛ و این را باید از دولت و کارگزاران شروع کنید. 🔹اعتراض فقط به خیابان آمدن نیست؛ باید مردم بتوانند بگویند که فلان کار خطاست و یا ناقص است و جواب نمی‌دهد. .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
♦️آقاۍ‌سعید جلیلی: باید با دانشجویان حرف بزنیم / زمان اغتشاشات گاهی جلسات من با دانشجویان 6-7 ساعت طول می‌کشید 🔹‌نامزد انتخابات ریاست جمهوری در مناظره اول دور دوم: 🔹‌اگر جوان و دانشجوی ما حرف دارد باید صدایش شنیده شود 🔹‌حوادث سال ۱۴۰۱ من تقریبا از وقتی که شروع شد من از آبان هفته‌ای یک دانشگاه یا بعضی وقت ها هر دو هفته حداقل یک دانشگاه  حضور پیدا می‌کردم. 🔹‌حداقل جلسات من سه تا چهار ساعت بود بعضی وقت ها تا شش هفت ساعت هم طول کشید. 🔹‌می گفتند نسل ما زبان ما را نمی‌فهمد، نه ما زبان اشتباه است با این مردم وقتی با همین دانشجوها در همون شرایطی که یکم چالشی و پر تنش بود وقتی شما نشستی شش هفت ساعت صحبت می‌کردی می‌دیدی نه اتفاقاً هم شما حرف او را می فهمی هم او حرف شما را میفهمد. 🔹‌بله ممکن است نسبت به برخی حرف های شما قانع نشود برخی حرف های شما برای او اقناع کننده نباشد. 🔹‌خواهش من از شما و همه دوستانم این است برویم داخل دانشگاه‌ها حضور پیدا کنیم با آنها صحبت کنیم و حرفهای آنها را بشنویم .
♦️آقاۍ‌جلیلی: وقتی کارخانه واگذار می‌شود نباید بگوییم که به کارگر چه ربطی دارد؟ 🔹‌جلیلی: در آبان ۹۸ هم کسی نمی رفت دانشگاه؛ در همین شهر آقای پزشکیان در دانشگاه شهید مدنی تبریز حضور یافتم. آنجا گفتند که واگذاری تراکتورسازی تبریز اشکال داشته و من اتفاقاً تحسین کردم و گفتم همین نقد درست است 🔹‌وقتی کارخانه واگذار می شود نباید بگوییم که به کارگر چه ربطی دارد؟ .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
♦️آقاۍ‌جلیلی: رئیس‌جمهور باید ماهانه و شش ماه یکبار از وزرا سوال کند 🔹‌سعید جلیلی: سوال اصلی این است که رئیس جمهور چه نقشی باید ایفا کند؟ اگر مدیرکلش و وزیرش قانون را نمیخواند و اجرا هم نمیکنند، چه کاری باید رئیس جمهور کند؟ باید وزیری بگذارد که برنامه را بخواند و به آن ملتزم باشد و قدرت اجرای آن را داشته باشد. 🔹‌رئیس جمهور باید ماهانه و شش ماه یکبار از وزرا سوال کند که چه کردند برای اجرای برنامه؟ .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
♦️‌سوال بعدی مجری درباره فضای مجازی 🔹‌مشخصاً مرز مسئولیت پذیری و محدودیت در فضای مجازی کجاست؟ .
♦️آقاۍجلیلی: دولت باید برای فضای مجازی برنامه داشته باشد سعید جلیلی: 🔹یکی از باورهای من این است که یک بخش عمده‌ای از فرصت‌ها امروز در فضای مجازی است. 🔹امروز فضای مجازی با فضای واقعی عجین شده و به کمک آن آمده است. خیلی از مطالب برای رفاه و تسهیلات برای مردم در همین فضای مجازی می‌تواند شکل بگیرد. 🔹دولت باید برای فضای مجازی برنامه داشته باشد. 🔹اگر می خواهید از فضای مجازی به خوبی استفاده کنید باید سرعت شایسته داشته باشد. بررسی‌های ما این است که می‌شود سرعت اینترنت موبایل را ۱۰ برابر و اینترنت ثابت را ۵۰ برابر افزایش داد. .
♦️آقاۍ‌جلیلی: مسئولیت‌پذیری است که آزادی را تضمین می‌کند 🔹‌سعید جلیلی: این مسئولیت پذیری است که آزادی را تضمین می‌کند؛ این امر پذیرفته شده‌ای است که در همه دنیا هست 🔹‌اگر دولت به بخش تنطیم‌گری در بخش‌های مختلف وارد شود خود مردم می‌توانند کار را به خوبی انجام دهند. .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
♦️آقاۍ‌جلیلی: سکوی خارجی اگر مسئولیت‌پذیر باشد می‌تواند در ایران فعال باشد 🔹‌سعید جلیلی: اگر می گوییمفضای مجازی فرصت است باید برایش برنامه داشته باشیم و به مردم مشخص بگوییم که چه می خواهیم بکنیم؟ 🔹‌سکوی خارجی اگر مسئولیت پذیر باشد می تواند در ایران فعال باشد 🔹‌باید در فضای مجازی فعال باشیم و نه منفعل 🔹‌باید پول محتوایی که مردم در اینترنت تولید می‌کنند به مردم داده شود. این شغل و منبع درآمد ایجاد می‌کند. 🔹‌می‌توانیم ششمین کشوری باشیم که کاوشگر به فضا بفرستیم. .