eitaa logo
مـُـدافِعان‌‌ِحـَC᭄‌ــرَم🇮🇷🇵🇸
23.2هزار دنبال‌کننده
13.2هزار عکس
9هزار ویدیو
169 فایل
﷽ بہ‌عشق امام‌حسین‌؏♥️ اینجاقراره‌ڪہ‌فقط‌ازشھدادرس‌زندگۍبگیریم♥! مطمئن باشید شھدا دعوتتون ڪردند🕊 پس #لفت‌ندید.😊 #باحضورافتخارےخانواده‌معظم‌شهدا🌷 @Sarbazvalayat6 خادم کانال👆👆
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴تفاوتهای پزشکیان وجلیلی-شماره4⃣ کدوم تعامل بیشتری با نخبگان داشته؟ خیلی‌ها کافیه که همین تفاوت‌های ساده رو بدونند تا درست انتخاب کنند. کانال‌ مدافعان‌ حرم🇮🇷🇵🇸 ♡j๑ïท🌱↷ https://eitaa.com/modafeaneharam8 ═✧❁🌷یازینب🌷❁✧═
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴فقط میتونم بگم دم سازندش گرم👏🏻👏🏻 🔴پرتاب مردم را نزنید؛ به مردم دروغ نگویید ... برسد به دست مردم دلسوز ایران.... کانال‌ مدافعان‌ حرم🇮🇷🇵🇸 ♡j๑ïท🌱↷ https://eitaa.com/modafeaneharam8 ═✧❁🌷یازینب🌷❁✧═
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
این کلیپم برای همه اونهای که تو مشارکت حداکثری دارن بی وقفه تلاش می کنند ؛تادلتون شاد بشه 🌸خدا قوت مدافعین حرم ♥️
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
❌پیشنهاد دانلود👌 🇮🇷 📽️ قطعه زیبای «رویای من» از سالار عقیلی سعید ، : این جمعه، جمعه ای نیست که آدم بخواد بخوابه... 🇮🇷 🚨رئیس جمهور اصلح را انتخاب کنیم و به بقیه معرفی کنیم.
♦️‌مجری: ظریف گفته جلیلی پشت تمام تحریم ها ایستاده است؛ سوال این است که علاوه بر خنثی سازی تحریم، برای رفع تحریمها چه تلاشی خواهید کرد؟ مناظره هم اکنون
دم آقای جلیلی گرم عالییی👌🏻👏🏻👏🏻👏🏻
آقاۍجلیلی که دوست داریم اینه ماشاءالله هزار ماشاءالله از عزت کشور و مردم اینطور باید دفاع کرد✌️🏻🇮🇷
❌ تاکتیک عوام فریبی و مظلوم نمایی از سمت پزشکیان ‼️ داد زدن و.‌‌
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
♦️‌جلیلی: مردم لرستان از توهین به حاج قاسم ناراحت بودند 🔹‌سعید جلیلی: امروز میهمان مردم لرستان بودم، به شدت متاثر بودند از تعبیر نادرست درباره شهید سلیمانی؛ و از من خواستند که آن ابزار ناراحتی شان را بیان کنم. .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
♦️‌جلیلی: آقای پزشکیان! متاسفم که کشورمان را در قفس می‌دانید! 🔹‌سعید جلیلی: آقای پزشکیان! متاسفم که کشورمان را در قفس می دانید! یعنی چه که در قفس هستیم؟ 🔹‌پزشکیان: یعنی با تحریم شما پرواز خواهید کرد؟ 🔹‌جلیلی: شما در بحث تحریم یک راهی را می دانید و می گویید و می روید و جواب نمیگیرید و باز تحریم می شوید و باز می گویید همان راه را می رویم؟ 🔹‌شما هیچ راه حلی برای تحریم نمی دهید؛ تنها راه حلتان این است که امتیاز بیشتر بدهید؛ رفتید همه امتیازات را دادید و چیزی نگرفتید. شما هنوز یک راه حل ارائه نداده اید. من دیشب راه حلهایم را گفته ام. ولی شما چیزی از راه حل هایتان نگفته اید و فقط می گویید با کارشناسان صحبت می کنیم! 🔹‌پزشکیان: می‌توانی برنامه‌ات را برای رشد کشور بدهی؟ 🔹‌جلیلی: ده بار گفته ام. 🔹‌پزشکیان:من که نشنیده‌ام. 🔹‌جلیلی: ولی شما نه یک برنامه برای رشد کشور داده‌اید و نه برنامه‌ای برای رفع تحریم داده‌اید. شما معتقدید بن بست است ولی من معتقدم دچار بن بست نیستید. 🔹‌در این شرایطی که شما بخاطر تحریم رو به قبله می نشینید اینهمه فرصت و رشد وجود دارد. .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
♦️‌جلیلی: آقای پزشکیان آمار غلط می دهید! 🔹‌️شما باید در مقابل تحریم فعال باشید و نه منفعل! 🔹‌جلیلی:آقای پزشکیان آمار غلط می دهید! روند نقدینگی را دیشب شما اشتباه گفتید. 🔹‌(با ارائه یک نمودار) سعید جلیلی: این نمودار واقعی رشد نقدینگی است نه آن نموداری که دیشب نشان دادید. 🔹‌شما حجم نقدینگی را با رشد نقدینگی اشتباه می گیرید! وقتی کارشناسی بلد نیستید اینطور می شود. 🔹‌شما باید در مقابل تحریم فعال باشید و نه منفعل! الان می گویید من می روم می نشینم صحبت میکنم؛ از طریق خارج به داخل فشار میاورم که اینجا تصمیم را عوض کنم! 🔹‌شما باید از طرف مقابل که تعهداتش را اجرا نکرده طلبکار باشید، نه اینکه بگویید به ملتفشار می آورم تا امتیازات دیگر به طرف خارجی بدهند! .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
♦️‌جلیلی: اگر طرف مقابل تعهداتش را انجام ندهد، چه امتیازی می‌خواهید بدهید که قبلاً‌ نداده‌اید؟ 🔹‌جلیلی: شما باید از طرف مقابل که تعهداتش را اجرا نکرده طلبکار باشید، نه اینکه بگویید به ملتفشار می آورم تا امتیازات دیگر به طرف خارجی بدهند! 🔹‌اگر طرف مقابل تعهداتش را انجام ندهد، به مردم بگویید که چه امتیازی می خواهید بدهید که قبلاً‌ نداده اید؟ این را به مردم بگویید. 🔹‌آیا روند کار شهید رئیسی خوب است یا... شما صحبت از صداقت می کنید آقای پزشکیان! روحانی و خاتمی دوستان شما بودند و این وضعیت بوده ولی شما هنوز طلبکارید؟ 🔹‌آقای پزشکیان! واقعاً متاسفم که چهار سال دیگر دوباره کشور ما اسمش بخواهد بشود قفس و دنیا را هم خلاصه در سه کشور کنید! 🔹‌آقای روحانی یک بار آفریقا نرفت ولی آقای رئیسی چند بار رفت و دیدید که چقدر گشایش ایجاد شد. 🔹‌شما پزشکید آقای پزشکیان! تشخیص‌های غلط تجویزهای غلط می آورد و می کشد! .
♦️‌جلیلی: آقای پزشکیان از پاسخ به سوالات طفره رفتند 🔹‌سعید جلیلی: آقای پزشکیان از پاسخ به سوالات طفره رفتند؛ نه راجع به تحریم صحبت می کنند نه از راه حل ها صحبت می کنند. فقط می  گویند با خارج حرف می زنیم و به کشور فشار می آوریم. 🔹‌پزشکیان: می دانید آلترناتیو یعنی چه؟ من می  گویم با آلترناتیوها و گزینه ها می روم 🔹‌جلیلی: یکی از آن آلترناتیوهایت را بگو؛ غیر از امتیاز دادن چه آلترناتیوی داری؟ 🔹‌پزشکیان: گفتگو راه حل دارد؛ بعد از مذاکرات شما ایران  تحریم شده. 🔹‌جلیلی: این دروغ است. .
🔴 با سند و نمودار و مدرک حرف زدن آقاۍجلیلی ، برگ برندش هست افرین ، خیلی خوب داره اشاره میکنه به اعضای دولت روحانی در ستاد پزشکیان باور کنید هنوز خیلی از مردم نمی دونن ستاد روحانی با پزشکیان هستن
🔴دفاع آقاۍجلیلی از عملکرد آیت الله شهید رئیسی، عالی بود👌🏻
❌ ‏پزشکیان با حرف های بیهوده در جهت عصبی کردن دکتر جلیلی تلاش میکنه این بی اخلاقیه محض هست.
این ؟؟؟؟؟؟ دکتر ، این به درخت میگن ! نه آدم ! ❌ پزشکیان رسما امشب اخلاق رو باخت ❌
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
⭕️تحریف پزشکیان از دولت !! 🔻یکی از بهترین راه ها برای اثبات ناکارامدی دولت اصلاح طلب خاتمی و اثبات طلایی نبودن آن دوران، فیلم انتخاباتی هاشمی رفسنجانی در سال 84 است، همان سالی که آمد. 💠 در این فیلم به وضوح وضع اقتصادی آن دوران توسط مردم گفته می شود. ✅ پزشکیان با تحریف تاریخ و گول زدن جوانانی که اصلا آن دوران را به یاد ندارند، به گونه ای از دولت خاتمی تعریف می کند که گویا طلایی ترین دوران جمهوری اسلامی بوده است. 🔶 خوب است این فیلم تبلیغاتی هاشمی را ببنند تا بدانند نظر هاشمی درباره دولت خاتمی چه بوده 😉 محب امام خامنه ای
مردم عزیز ایران‌پزشکیان از رو هم بلد نیست بخونه.🚶🏻‍♂
♦️‌جلیلی: شما می گفتید نمی‌شود نفت را صادر کرد، ولی مقایسه کنید ۹۸ با ۱۴۰۲ 🔹‌جلیلی: شما ۳۲ سال عملکرد را می خواهید بگذارید کنار و دارید به سه سال فقط اکتفا می کنید که اتفاقا این سه سال در مقایسه با آن ۳۲ سال درخشان بوده است. 🔹‌شما می گفتید نمی شود نفت را صادر کرد، ولی مقایسه کنید ۹۸ با ۱۴۰۲ را. چند برابر شده است در سال ۱۴۰۲ نسبت به ۹۸. 🔹‌سرمایه گذاری خارجی در ۱۴۰۲ نسبت به ۹۸ و ۹۷ شما چند برابر شده است. 🔹‌در اوایل دولت شهید رئیسی برخی اقتصاددانان پیش بینی کردند که تورم بالای ۱۰۰ درصد می شود! حالا همینها از نظر آقای پزشکیان شده‌اند متخصص! .
♦️‌جلیلی: ظریف به هشدار من برای جلوگیری از حمله به سفارت عربستان عمل نکرد 🔹‌جلیلی: مگر دوستان شما نمی‌گفتند که مسکن مهر مزخرف است و افتخار می‌کردند که مسکن نمی‌سازیم؟ همینها الان در ستاد شما هستند. 🔹‌آقای پزشکیان! اینها را مردم می‌دانند! 🔹‌دولت آقای روحانی و همین آقای ظریف به هشدار من برای جلوگیری از حمله به سفارت عربستان عمل نکرد و آن افتضاح به بار آمد. .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
♦️‌جلیلی: باید تحریم را عملاً بی‌اثر کنیم 🔹‌سعید جلیلی: ما در موضوعاتی مانند برجام و FATF طلبکاریم و باید با گفتگو مساله را دنبال کنیم. ولی آلترناتیو هم به قول ایشان (پزشکیان) باید داشته باشیم! مثل این که ایشان تازه با این اصطلاح آشنا شده است. 🔹‌باید تحریم را عملاً بی‌اثر کنیم تا خود وزیر خارجه آمریکا بیاید بگوید ما نمی‌خواستیم اینها نفت بفروشند ولی الان ۲ میلیون بشکه نفت می‌فروشند! 🔹‌یک جریان خودتحقیر در کنار آقای پزشکیان می‌گوید که آنها نخواستند جلوی ما را بگیرند؛ ما موفق نشدیم! این دیدگاه خیلی فاجعه است. 🔹‌باید طرفمقابل را به لحاظ اقتصادی از تحریم کردن پشیمان کنیم و برایش تحریم کردن پرهزینه شود. اینها برنامه و کار می‌خواهد. 🔹‌مطالعه و برنامه در قاموس اینها (آقای پزشکیان) شده است ضدفضیلت! عجیب است! .
♦️‌جلیلی: شما بقیه را متهم میکنید به طالبان بودن ولی وقتی کسی می گوید می‌خواهم قانون را اجرا کنم حکم اعدام می‌دهید؟! 🔹‌جلیلی: شما پیشاپیش دارید می گویید رشد 8 درصد کلاه برداری است و اتفاق نمی افتد. 🔹‌من نمیخواهم بگویم؛ شما بقیه را متهم میکنید به طالبان بودن ولی وقتی کسی می گوید می خواهم قانون را اجرا کنم حکم اعدام می دهید؟! .
♦️‌جلیلی: آقای ظریف وزیر روحانی نبود؟ شما می گویید تهمت؟ 🔹‌جلیلی: دور و بر شما غیر از وزرای آقای روحانی هستند؟ آقای ظریف وزیر روحانی نبود؟ شما می گویید تهمت؟ 🔹‌آقای ظریف با آن عملکرد غلط و بی نتیجه در ستاد شما هست یا نیست؟ 🔹‌شما حتی به خاطرآن قراردادی که آقای ظریف نوشت،‌نمیتوانستید شکایت هم بکنید از آمریکا که از برجام خارج شده است! 🔹‌قانون راهبردی مجلس برای رفع تحریم ها بسیار قانون دقیقی بود. .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
♦️‌جلیلی: شما نمی‌دانید حتی اطرافیانتان در ستاد چه می‌گویند! 🔹‌جلیلی: وقتی که طرف مقابل در موضع زورگویی است... شما که ده ها امتیاز دادید و نتیجه نداد! ما قائل نیستیم که چنین امتیازاتی باید بدهیم. نمیشود همه امتیاز را بدهیم و بعد او عمل نکند و ما بگوییم کاپ اخلاق را بردیم! 🔹‌آقای پزشکیان! شما می گویید تهمت؟ همین کس که در ستاد شماست امروز گفته اینها به مردم ۳۰۰ هزار تومان پول داده اند به مردم تا رای بدهند؟ این اهانت به مردم و تهمت به ما نیست؟ 🔹‌شما نمی دانید حتی اطرافیانتان در ستاد چه می گویند! .