فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🌸آخرین شنبه اسفند ماه تون
✨معطر به عطر خوش صلوات
🌸بر حضرت محمد ص
✨و خاندان پاک و مطهرش
🌸برای سلامتی و ظهور
✨آقا امام زمان عج صلواتی
🌸ختم کنیم
🌸✨اَللَّهُـمَّ صَلِّ عَلَی مُحَمَّـدٍﷺ
🌸✨وَآلِ مُحَمـَّدﷺ
🌸✨وَ عَجِّـل فَرَجَهُـم
🦋راس همه دعا ها
🦋اللهم عجل لولیک الفرج
🦋خدایا 🤲
🦋تمام بیماران را شفای عاجل و کامل عطا بفرما
🦋خدایا🤲
🦋 تمام بیماران را به دست طبیب
خودت نوازش کن
🦋خدایا🤲
🦋 تمام بیماران را به الطاف و به دوای خودت درمان ده
🦋خدایا🤲
🦋 تمام بیماران را به نگاه مرحمت خودت عافیت ببخش
🦋خدایا 🤲
🦋تمام بیماران را، امن یجیب مضر اذا دعاه و یکشف سوء
🦋برای تمام مریضانی که امشب در سحر برایشان التماس دعا خواستند
🦋همگی با هم یک آیة الکرسی و 5 امن یجیب و 5 حمد شفاء قرائت کنیم
💚❣💚
سلام .نایب الزیاره شما هستم در بارگاه ملکوتی حضرت ثامن الائمه امام الرئوف علی ابن موسی الرضا ع.
11.27M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥 صفر تا صد ماجرای توافق اخیر ایران و عربستان
📌 «مهدی خانعلیزاده» پژوهشگر روابط بینالملل در این ارائه، ابعاد مختلف توافق ایران و عربستان را روایت کرده ست.
#ماه_شعبان #نوروز #ماه_رمضان
نکاتی برای پیشگیری از سرقت خودرو در سفر
-زمانی که در سفر هستید علاوه بر نصب تجهیزات امنیتی مانند ردیاب خودرو باید به نکات مهمی توجه کنید
🔹هرگز خودروی خود را در اماکن خلوت وتاریک پارک نکنید
🔹حین گردش وتفریح،خودروی خود را در مکانی امن ودر صورت امکان در پارکینگ های عمومی و مطمئن پارک کنید.
🔹هرگز سوییچ خودرو را در اختیار افراد نامطمئن نگذارید.
🔹برای تعمیر خودرو آن را نزد تعمیرگاه مطمئن ببرید.
🔹وسایل خود را بجایی قراردادن روی باربند،آن ها را درون صندوق عقب خودرو قرار دهید.
🔹اگر خودرو را به علت نقص فنی هل می دهید،اجازه ندهید افراد غریبه و ناشناس پشت فرمان بنشینند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
حرف مردم در زندگی👌
#دکتر_انوشه
🔻انقلابیِ نمایشی
🖊 مهدی جمشیدی
۱. «انقلابیِ نمایشی»، کسی است که بنیانهای فکر اسلامی و انقلابیاش دچار چرخش به سوی لیبرالیسم شده است، امّا همچنان «ادّعای انقلابی» دارد و با «ادای انقلابی»، تظاهر میکند. او آنقدر «عملگرا» و «روزمرّهاندیش» بوده که بهتدریج، دامنۀ تجدیدنظرهایش به قلمرو ارزشهای اساسی نیز رسیده و از درون، استحاله و مسخ شده است. او خویشتنِ انقلابیاش را باخته و جز پوستۀ نمادین و شعاری، چیزی از هویّتش باقی نمانده است. او چون در مواجهههای عملی و عینی، احساس کرده است که «منطق انقلابی»، شکست میخورد و او را ناکام میگذارد، هستۀ انقلابیگری را وانهاده و پوستۀ انقلابی را حفظ کرده است تا در عین این «عبور هویّتی» و «چرخش فکری»، دستکم برخی از ظواهر را نگاه داشته باشد. در واقع، رندانه و زیرکانه چرخش کرده است، نه صادقانه و شفاف. حرفهای ناگفتۀ زیرمیزی دارد که تعهد به منافعش، اجازۀ بازگویی آنها را نمیدهد. چون میخواهد در ساخت قدرت بالا برود و بماند و منزلت سیاسیاش تثبیت شود، جسارت ساختارشکنی ندارد. در پی جایابیِ ساختاری است نه طرد شدن. بدینجهت، در جادّۀ «محافظهکاری» و «کلّیگویی»، شبروی میکند تا مبادا حاشیهای ساخته شود. در خلوت به گونهای سخن میگوید که احساس میکنیم که تفاوت او با رقیب سیاسیاش، فقط «سیاسی» است و مسأله، بودنِ «شخص او» است نه «استقرار ارزشها». او فقط در ظاهر و بهنام، نمایندۀ ارزشهاست نه در واقع. واقع و واقعیّت، چیزی جز منافع شخصِ او نیست و باقی، «پوششها» و «توجیهها» و «نقابها»یی برای پنهان نگاهداشتن این راز هستند.
۲. «انقلابیِ نمایشی»، اینگونه فهمیده است که لیبرالیسم، «منطقِ زمانه» شده و او نیز چارهای جز بازتولید این منطق ندارد و باید از خود، چنین خویشتنِ جدیدی بسازد. او دربارۀ منافع شخصیاش، تابآوری ندارد و اهل مدارا نیست، امّا اگر پای ارزشهای اسلامی و انقلابی در میان باشد، از هیچ تساهل و تسامحی فروگذار نمیکند و هیچ خطّ قرمزی را نمیشناسد. بهخوبی میداند که میتواند با ارجاع به «مصلحتاندیشی» و «خواست مردم» و «عقلانیّت» و «حکمرانی خوب» و «حکمرانی نو» و «بحران حکمرانی» و ... از همۀ ارزشها عبور کند. او هیچگاه دستش از توجیه، خالی نیست؛ برای مستقر نشدن هر یک از ارزشها، دهها استدلال دارد و به این واسطه، اسلام و انقلاب را به «آرزوهای خوب امّا نشدنی» تبدیل میکند. حتّی اندکی آرمانگرایی را نیز برنمیتابد و با تیغ واقعیّتها و شبهواقعیّتها به جان آرمانها میافتد و از آنها، تصویری «خیالی» و «خام» میسازد. گویا ارزشها فقط در صفحههای کتاب، شدنی هستند، امّا همین که میدان واقعیّت پدید آمد، باید آنها را کنار نهاد و جانب لیبرالیسم را گرفت. بهاینترتیب، او وانمود میکند که ارزشهای اسلامی و انقلابی، «خوبهای ناممکن» هستند؛ محالهایی برای ناکجاآباد که از سطح شعار، فراتر نمیروند و اگر چالش نیافرینند، هیچ گرهی را نمیگشایند.
۳. «انقلابیِ نمایشی»، به رهبر انقلاب ارجاع میدهد، امّا ارجاعهایش «گزینشی» و «دلخواهانه» هستند و ازاینرو، حاصلش جز «تحریف» نیست. رهبر انقلاب را به نفع خویش، مصادرهبهمطلوب میکند و از ایشان چهرهای میسازد که خود میخواهد. او همۀ آیتالله خامنهای را قبول ندارد، بلکه حتّی بسیاری از درونمایههای اندیشهاش را نمیپسندد، امّا چون میخواهد در قدرت سیاسی بماند و از نردبان قدرت بالا برود، زبان به اعتراض نمیگشاید و شفاف سخن نمیگوید، بلکه موذیانه، تفکّر ایشان را تحریف میکند. همچنانکه کسانی در جریان اصلاحات از امام خمینی، چهرۀ لیبرال ساختهاند، کسانی نیز در جریان اصولگرایان، با آیتالله خامنهای چنین معاملهای میکنند.
۴. انقلابیِ نمایشی، بیایدئولوژی است؛ چون «سیّال» و «شناور» است و بر اساس «اقتضاهای شکنندۀ روزمرّه»، هویتّش را تعریف میکند. در هر زمانی به رنگی درمیآید و این رنگ نیز برآمده از «جوّ» و «فضا» است؛ همچون آفتابپرست، این «زمینه» است که رنگ و لعاب او را تعیین میکند. خودش، همان بیرون است و اگر خودی در میان باشد، جز منافع و تمنیّات و لذّت قدرت نیست. بهاینترتیب، ایدئولوژیاش به تعبیری، «جوّزدگی» و «عوامزدگی» است، البتّه با نام موجّه «مردم» و «جامعه» و «مصلحت» و «عقل سیاسی» و ... . در واقع، ایدئولوژیاش تابع جهت وزش باد است نه حقیقت. او از ارزشها، چنان خواجهگانی ساخته است که در حرمسرای لیبرالیسم، بیتوته کرده و بی هیچ تنش و تلاطمی، به خدمت «سلطنت لذّت» گمارده شدهاند؛ ارزشهایی رقیق و منفعل و بیخاصیّت که تسهیلگر جماع تحمیلی «لیبرالیسم» با «جامعۀ ایران» هستند.
💥جنگ نرم ودشمن شناسی
9.64M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
#کلیپ_تصویری
📹 بخشی از گفتگو چند روز قبل شهرام همایون و سعید سکویی که حسابی دیده شده؛
همایون میگوید: دیگر نمی خواستم برنامه اجرا کنم / سکویی هم میگوید: بچه شاه گند زده .
اینها در همان خلسه ی وطن فروشانه ی خود فهمیده اند که حالا درست است وطن فروشیم اما باید خدا را در نظر داشت، نه در این حد، شاهزاده دیگر حد گذرانده .