مدافعان ظهور
‼️⚠️ سندی مهم که بعد از ۶ سال مورد اعترافِ فرقهی مارقین هنبوشی نیز قرار گرفت⚠️‼️ ✅ اثبات نسبِ حقیقیِ مدعی کذاب نبوت و امامت و مهدویت ،
احمد اسماعیل گاطع هنبوشی بصری
توسط بزرگان عشیرهی او 💯و صحت انتساب او به عشیرهی الهنبوش و البوسویلم 🔰 سند ذیل که در میان اهل عراق بعنوان اعلان نفی علقه و نفی حمایت از افراد عشیره شناخته میشود،
مربوط به زمانی است که بزرگان یکعشیره، حمایت معنوی و مادی و علقهی میان خود و یکی از اعضاء و منتسبین به عشیرهی خویش را ، ابطال می نمایند. 🔵 بدان معناکه عشایر عراق همواره و در طول قرن ها و همچنین طبق قانون عراق ، ملزم به پاسخگویی نسبت به خطاها و جنایات افراد عشیرهی خویش میباشند تا از انها حمایت کرده و یا در صورت انحراف یا جنایت ، انان را توبیخ و تحویل محاکم نمایند. 🔴 اما دراین میان زمانی که یک شخص، از قوانین و اداب عشیره تبعیت نکرده و جنایات و انحرافات عدیدهای از او سرزده و موجبات هتک آبروی عشیره را فراهمآورد ،
بزرگان عشیره نیز از او نفی علقه مینمایند،
تا در صورت وقوع جنایات و انحرافات بعدی ، دیگر عشیرهی آن شخص،مسئول و پاسخگوی رفتار وی نبوده،
و هیچگونه مسئولیت و حمایتی را در قبال اعمال او متحمل نمیباشد. 👌🏻💯 فلذا دقیقا عشیره البوسویلم و الهنبوش ،
بعد از وقوع جنایات وانحرافات عدیده از سوی فرقه احمد اسماعیل الهنبوشی ،
با صدور این بیانیه در سال ۲۰۱۰ ، و به عنوان عشیرهی احمد بصری ، از این عضو عشیرهی خویش ، یعنی از شخص احمداسماعیل اعلان رفع علقه و نفی حمایت مینمایند.
بدینمعناکه او متعلق به این عشیره است اما بخاطر جنایات و خیانت ها و انحرافات او ،
این عشیره حمایت و علقه خود را از وی برداشته است ، و از او اعلان برائت کرده و به همگان اعلام کرده است که هیچ حمایت و مسئولیتی در قبال جنایات و انحرافات این شخص ندارد. 📌 همچنانکه این نفی علقه تنها مربوط به شخص مدعی کذاب احمد اسماعیل است.
و نه مربوط سایر برادران و عموها و پسر عموها و اقرباء او.
یعنی انتساب این خاندان و تمام این افراد به قبیله هنبوش و البوسویلم قطعی است.
و روسای عشیره الهنبوش و البوسویلم ، تنها از احمد اسماعیل ، بخاطر جنایاتش نفی علقه و رفع حمایت نموده اند.
برای نشر مطالب بیشتر به کانالمون در ایتا بپیوندید
@modafeanzuhur
آدرس اینستا گرام
@modafe.zohor
مدافعان ظهور
🐫با شتر بصری بیشتر آشنا شویم:احمد بصری یا شتر بصری🐪
محشور شدن اتباع احمد بصری با شتر🐫🐪
⭕️احمد بصری، ببخشید شتر بصری ادعا کرده است که شتر حضرت صالح در حقیقت وی بوده است که طبق اعتقاد تناسخ یعنی حلول نطفه و روح در جسم حیوان یا انسان دیگر به این دنیا قدم نهاده است
🤔فعلا کاری به کفر و کافر بودن چنین عقیده و شخصی ندارم،بلکه میخواهم نکته دیگری را اشاره کنم.
✅طبق این ادعا و روایت امام صادق(ع) احمد بصری، باز هم ببخشید،شتر بصری در روز برانگیخته شدن به شکل حقیقی خویش محشور خواهد شد و همگان وی را به شکل شتر خواهند دید.
چنانچه علامه مجلسی در بحار الانوارج8ص195چنین روایت کرده است که:
قَالَ الصَّادِقُ ع لَا يَكُونُ فِي الْجَنَّةِ مِنَ الْبَهَائِمِ سِوَى حِمَارَةِ بَلْعَمَ بْنِ بَاعُورٍ وَ نَاقَةِ صَالِحٍ وَ ذِئْبِ يُوسُفَ وَ كَلْبِ أَهْلِ الْكَهْف
✍️در بهشت چهار پایی موجود نمیباشد جز این چهار موجود : حمار بلعم باعور . شتر صالح ...
♨️🐫طبق این روایت و ادعای شتر بصری و از آنجای که قرار است هر کس با امام خویش محشور شود،اتباع احمد بدانند قرار است با یک شتر محشور شوند،پیشاپیش این افتخار شتری را به اتباعش تبریک میگویم
#سوال #یمانی_ظهور_کرد #یمانی_موعود_ظهور_کرد #یمانی_دروغین #دجال_بصره #دجال_آخرالزمان #احمدالحسن_فرستاده_امام_مهدی #313 #۳۱۳ #شیعه۹۷ #آرماگدون #صیحه_آسمانی #امام_زمان #ظهور #داعش #اسرائیل #تهران #سلبریتی #امامزمان #زمینه_ساز
برای نشر مطالب بیشتر به کانالمون در ایتا بپیوندید
@modafeanzuhur
آدرس اینستا گرام
@modafe.zohor
✡️ نقد فیلم تل ماسه (١)
💥 «منجی موعود» به روایت گوسالهپرستان نوین!
1️⃣ بالاخره بعد از چند ماه تبلیغات مستمر دربارهٔ حماسهٔ علمی-تخیلی #دنی_ویلنوو، فیلم #تلماسه (Dune) اکران شد و توجهات بسیاری هم از سوی تماشاگران و هم نویسندگان سینمایی دریافت کرد.
2️⃣ دومین اقتباس سینمایی از رمان معروف «تلماسه» اثر #فرانک_هربرت، همانطور که از بودجه و لجیستیکی که صرف ساخت آن شد و طبق انتظار از سوابق کاری دنیس ویلنوو، از لحاظ سینمایی چشمگیر از کار درآمده و به لحاظ محتوایی هم بسیار جذاب است.
3️⃣ «تلماسه» فیلم مهمی است و بهطور خاص برای ایرانیها بهعنوان قطب #تشیع، بسیار قابل توجه است. این مسأله، البته ربطی به برخی تفاسیر سادهدلانهٔ داخلی ندارد که اثر ویلنوو را فیلمی در تقدیس مفهوم #منجی و با نمادها و دلالتهای دینی پنداشتهاند!
4️⃣ «تلماسه» مهم است چون یکی از استراتژیکترین آثار سینمایی #منجیستیز یا «مسیحاستیز» (آنتیکرایست) دو دههٔ اخیر #هالیوود است و البته رندانه و هوشمندانه نعل وارونه میزند و خود را «منجیگرایانه» و در جبههٔ «حق» مینمایاند!
✡️ نقد فیلم تل ماسه (٢)
💥 «منجی موعود» به روایت گوسالهپرستان نوین!
1️⃣ در فیلم، «پائول» بهعنوان کسی که #منجی آینده است، تحتالحمایه #مادر خود جسیکا است که خود او نیز تحتالحمایه خواهران #بنیجزریت (سازمان #کهانت در امپراتوری) قرار دارد.
2️⃣ پائول در «رؤیاهای صادقه»اش توسط دختری از بادیهنشینان موسوم به «فِرِمن» هدایت میشود. حتی #تثلیت معروف مسیحیت (پدر، پسر، روح القدس) در فیلم، تبدیل به (مادر، پسر، لسانالغیب) میشود.
3️⃣ بنیجزریت هم یک نهاد کاملاً #زنانه است که هیچ مردی حق عضویت در آن را ندارد. طبق داستان، قرار بود طبق تعلیمات بنیجزریت، جسیکا یک دختر به دنیا بیاورد که در آینده تبدیل به #انسان_کامل مد نظر بنیجزریت شود، لیکن جسیکا به عشق شوهرش، پسری به دنیا میآورد.
4️⃣ قوم موسوم به «فِرِمِن» در نوول و فیلم #تلماسه، بهشدت به اعراب بادیهنشین شباهت دارند و بهخاطر زیست در شرایط صعب بیابان، خشن و زمخت و بیگانه با تمدن هستند. آنها پرستندگان کِرم عظیمالجثهای بهنام #شای_هولود [شیءالخلود (شیء جاودانه)] هستند که سلطان واقعی سیارهٔ «آراکیس» است.
✡️ نقد فیلم تل ماسه (٣)
💥 «منجی موعود» به روایت گوسالهپرستان نوین!
1️⃣ بازیگر نقش منجی، #تیموتی_شالامی از طرف مادر #یهودی است. در داستان فیلم هم او بیش از پدر، به #مادر وابسته است و توسط مادر تربیت میشود. در #یهودیت، بر اساس #تلمود وراثت خون یهودی از مادر اصل است.
2️⃣ خاندان آتریدیس به حکم «امپراتور» به سیارهای سراسر بیابانی و لمیزرع منتقل میشود. یکی از مهمترین اسطورههای دینی #یهود، سرگردانی در بیابان (وادی تیه) به امر «یَهُوَه» است.
3️⃣ خط الحادی فیلم دنی ویلنوو دقیقاً همینجا عیان میشود. طبق روایت #عهد_عتیق، و تأیید قرآن کریم، خداوند بهخاطر نافرمانیها و بهانهگیریهای مستمر #بنیاسرائیل، ورود به #سرزمین_مقدس را تا ۴٠سال بر آنان ممنوع میکند و سرگردانی آنها در بیابان آغاز میشود.
4️⃣ در روایت الحادی فیلم #تلماسه، امپراتور، خاندان آتریدیس را به حکمرانی «آراکیس» (که بیابانی بی آب و علف و سوزان است) مأمور میکند و خیلی زود درمییابیم که این در واقع تنبیهی از جانب امپراتور بوده است.
5️⃣ یکی از بزرگترین گناهان بنیاسرائیل که خشم الهی را برانگیخت، گرد آمدن این قوم در غیاب موسی (ع) حول #گوساله_سامری و پرستش آن بود. اینجاست که تصویر «گاو» روی قبر بزرگ خاندان آتریدیس و تأکید بر سر گاو که در بالاترین ارتفاع در مقر حکمرانی لتو آتریدیس نصب شده و همچنین مجسمهٔ گاو خشمگین متعلق به پائول، معنا پیدا میکند.