مدیریت فضای مجازی
#آموزشی #جذب ✅ بهترین زمان گذاشتن مطلب کی هست⁉️ 👈هر نرم افزاری یک قلقی داره که باید کشف کرد با تج
#آموزشی
#جذب
👈بهترین روش مطلب گذاشتن در #ایتا ؟
این هست که ما به قسمت "داغ ترین های ایتا"
نگاه کنیم
ببنیم در یک روز یا چند روز گذشته چه #هشتک هایی بیشتر بوده اند
لذا در انتهای مطالب خودمون از ان هشتک ها به تناسب محتوای خودمون استفاده کنیم
تا در معرض دید مخاطبین بیشتر قرار بگیرد
و معمولا مطالب در ایتا بیشتر در #کانال ها بالا می آید تا در گروه ها!
لذا به این نسله دقت بیشتری کنیم
برلی نمونه عکس های ان قسمت ایتا رو در پایین بارگذاری میکنیم
👇👇👇
مدیریت فضای مجازی
#آموزشی #جذب 👈بهترین روش مطلب گذاشتن در #ایتا ؟ این هست که ما به قسمت "داغ ترین های ایتا" نگاه کنی
آن قسمت بالا که به شکل شعله آتش هست بزنید
چنین صفحه ای رو میاره
👇👇👇
مدیریت فضای مجازی
#ادامه... سلام خسته نباشید #مهندسی_تبلیغ #مخاطب_شناسی #منافق_شناسی 👈👈👈 امروزه خیلی از #فعالین_مج
#ایتا ⁉️
#روبیکا⁉️
#چرا⁉️
✅ سوال این هست که با وجود این هم نرم پیام رسان های داخلی و خارجی چرا ما بیشتر روی ایتا و روبیکا ؛
مانور می دهیم؟
👈 #پاسخ:
چون فضای مثل #اینستا کلا زمین دشمن هست
و انجا ما حرفی برای گفتن نداریم مگر در سطح های خیلی حرفه ای و ملی و با پشتیبانی دولتی و...
اما؛
ولی دشمن و #منافقین ،
تمرکز اصلی شون در نفوذ بیشتر در #ایتا هست و بعد #روبیکا ؛
طبق آماری منابع آگاه دادند ؛
#نفوذی ها بیشتر در ایتا فعالیت میکنند با اسم و رسم گروه ها و کانال های به ظاهر #انقلابی❗️ و #مذهبی❗️
👈چون #نفوذ در پیام رسان هایی مانند اینستا و واتساپ و... اصلا معنایی نداره برای دشمن ،
چون کلا در اختیار دشمنه و #زمین_دشمن هست❗️
👈و اینکه ایتا تقریبا ، یک پیام رسان نخبگانی هست
یعنی در ایتا بیشتر افراد سن بالا و فرهنگی و خیلی از مسولین و افراد صاحب نفوذ و... حضور دارند
لذا
از این جهت برای منافقین و دشمنان حائز اهمیت هست ❗️
👈و روبیکا
چون اکثر #نوجوان ها در روبیکا حضور دارند
و مخاطبین نوجوان هم جامعه هدف دشمن هست
لذا روی روبیکا هم تمرکز زیادی دارند.
👈 #جمع_بندی:
ایتا برای #انحراف جامعه نخبگانی
و
روبیکا برای #جذب و انحراف نسل نوجوان جامعه ❗️
👈👈لذا بزرگواران و فعالین مجازی عنایت ویژه ای رو پیام رسان های ایتا و روبیکا داشته باشند.
#سواد_رسانه_ای
#نفوذ
#بصیرت
#آموزشی
مدیریت فضای مجازی
#ادامه.... #مسله_حجاب #انحراف_افکار_عمومی #انحراف_افکار_خواص_و_فعالان سلام خسته نباشید به همه بزر
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 #کلیپ_بصیرتی
#انحراف_افکار_عمومی
.
✅ #ذهنیت_گله_ای چیست؟
🔴 وقتی گوسفند 🐑 باشی...
_#بی_دلیل تقلید میکنی...
_شلوار پاره می پوشی...
_روسری برمیداری...
_با شورت سوار موتور میشی...
_بدنت رو خال کوبی میکنی
_و
هزار و یک مدل احمقانه دیگه برای رواج فرهنگ مصرف گرایی و سود اشغال سازان❗️
چرا⁉️
چون...
دیگران این کارو کردن پس او هم مثل گوسفند تقلید میکنه❗️
.
👈 گوسفند 🐐 سرمایه داران نباشیم❗️
.
#بصیرت
#سواد_رسانه_ای
#جنگ_رسانه_ای
#کلیپ
مدیریت فضای مجازی
سلام خسته نباشید به همه فعالین مجازی واقعا از دیروز تا امروز سنگ تمام گذاشتید همه بزرگواران نسبت ب
#فرهنگ_ایثار
#فرهنگ_شهادت
#الگودهی
#الگوگیری
✅ #گام_چهارم:
در مورد مسایل فلسطین و قدس؛
نمایش دادن رشادت ها و شجاعت ها و مقاومت ها و فرهنگ #شهادت_طلبی و ایستادگی مردم تحت سخت ترین شرایط پشت مقاومت فلسطین .
👈گام اول:
کار رسانه ای در زمینه #طوفان_الاقصی و پیروزی مقاومت فلسطین بود که ابهت پوشالی دشمنان اسلام رو در هم شکست
و خوب هم کار رسانه ای شد
👈گام دوم؛
نشان دادن #مظلومیت های مردم مظلوم غزه بود که به خوبی رسانه ای شد
👈 گام سوم؛
کار رسانه ای در زمینه حمایت و #بیداری در همه کشورهای اروپایی و آمریکایی از مردم بی دفاع غزه بود و کشتار بی رحمانه زنان و کودکان توسط بمب های امریکایی و صهیونیست ها و...
که خب مانور رسانه ای داده شد.
👈👈👈 و اما #گام_چهارم؛
کار رسانه ای برای نشان دادن عظمت یه امت اسلامی و یه امت مقام که در مقابل ظلم و ستم و استکبار جهانی مقاومت میکنند و حتی با دادن چند هزار شهید کودک و زن ؛
باز هم پشت مقاومت اسلامی رو خالی نکردند و تا اخرین قطره خون پای کار هستند
👈البته همه این #صفت_های_عالی_انسانی رو از مردم ما در انقلاب اسلامی و #هشت_سال_دفاع مقدس یادگرفته و #الگوگیری کرده اند
ولی
برای رساندن این مفاهیم به نسل جدید خودمون ؛
مردم مقام غزه بهترین #نمایش_عینی از انقلاب و #دفاع_مقدس ما هست
👈👈👈لذا از این زاویه به مسله غزه بپردازیم که واقعا در این زمینه #خیلی_کوتاهی شده
ان شاء الله بتوانیم جبران کنیم
و من الله التوفیق
#کار_رسانه_ای
#نبرد_روایت ها
#جنگ_نرم
#ایثار
#شهادت
مدیریت فضای مجازی
#ادامه... #آموزشی #روش_های_فعالیت_موثر_مجازی و #جذب مخاطب🌹 👈👈 #تولید_محتوا همانطور که قبلا اشاره
#آموزشی
#تولید_محتوا
✅ بحث #هشتک زدن :
👈گاهی اوقات با چند تا هشتک ساده و یا جند جمله یا کلمه کوتاه ؛
کلا پیام یه کلیپ و مطلب یا عکس رو به کلی تغییر می دهد
و یه کلیپ انقلابی رو تبدیل به ضدانقلابی میکند و برعکس.
👈 لذا در گذاشتن کلیپ و مطلب ؛
دقت ویژه داشته باشیم و کپی نکنیم و بازنشر ؛
بلکه خودمون روی کلیپ یا مطلب جملاتی یا هشتک هایی اضافه کنیم تا بتوانیم #پیام خودمون رو سریع تر و واضح تر به مخابین بیشتری انتقال دهیم
✅ و اینکار با تکرار و تمرین و دقت بدست می آید و خیلی هم موثر هست در انتقال پیام ؛
به طوری که ۱۸۰ درصد می تواند مفهوم و معنی پیام را عوض کند
👈 لذا از این اصل کلیدی غفلت نکنیم!
برای نمونه کلیپ پایین رو توجه کنید
👇👇👇👇
مدیریت فضای مجازی
#کلیپ
مدیریت فضای مجازی
#کلیپ
#مثال دوم؛
این که میخواهیم این کلیپ رو #ضدانقلابی جلوه دهیم ؛
👇👇👇
.
ببنید وقتی ایران و حماس در مقابل حملات اسرائیل ، گیج شدن و کم آوردن ،
دست به دامان سگ و #کلاغ و حیوانات شده اند
تا ضعف های خودشان را مخفی کنند .
#اسرائیل
#آمریکا
مدیریت فضای مجازی
#خودزنی_ممنوع! #در_پازل_فریب_رسانه_ای_دشمن_قرار_نگیریم! ✅به مطالبی که میگذاریم؛ پست ها و استوری ها
#ادامه...
#فریب_رسانه_ای
#تخریب_تهاجم_تبلیغاتی
#ترور_شخصیتی
#ایجاد_رعب و وحشت
با توجه به مطالبی که در مورد آیت الله مصباح عرض کردیم
لذا شاخت #شِگردهای رسانه ای و تبلیغاتی دشمن خیلی مهم هست
👈👈👈 #خیلی_خیلی_مهم؛
دشمن خصوصا #منافقین داخلی ، خصوصا انهایی که در مسولیت ها هستند یا #نفوذی هایی که کارهای رسانه ای و تبلیغاتی میکنن ،
معمولا جرات نمی کنن مستقیما به مواضع و حرف های #حضرت_آقا حمله کنن
ولی در #کمین نشسته اند
در کمین اطرافیان و منصوبان و #نمایندگان حضرت آقا؛
به محض کوچیک ترین #سوتی یا خطایی که نمایندگان و منصوبان حضرت اقا انجام میدن
سریع به سبک های #تهاجمی و تخریبی شروع به حمله میکنند
👈حضرت اقا بارها فرموده اند که شناخت #طرح ها و نقشه های دشمن خیلی مهم هست و اینکه دشمن الان دقیقا داره چطور عمل میکننه و...
👈مثلا در مسله #آیت_الله_فلاحتی نگاه کنید که ایشون در جلسه ای که بنیاد شهید برگزار کرده بود برای آثار هنری ایثار و شهادت ، انوقت ایشون رفتند #یک_ربع صحبت کردند و نکات قابل استفاده فرمودند و همه رو خنداندند و بعدش یه دفعه یه گروه #سرلخت وارد مجموعه شده و ایشون یه جمله ای گفتند که من از این بی حجابها بیزارم.
که دشمن و منافیقن داخلی شروع به کوبیدن و #تخریب و #ترور_شخصیتی ایشون کردند
و متاسفانه خیلی از انقلابی ها و مذهبی ها هم در دام #فریب_تبلیغاتی_رسانه_ای دشمن افتادند
و شروع کردند به نقد و دلسوزی و آموزش امر به معروف و نهی از منکر به آیت الله فلاحتی !!!
👈👈در حالی که #هدف_اصلی دشمن علاوه بر تخریب خود آیت الله فلاحتی که یک مجتهد هست و #نماینده_حضرت_آقا در گیلان هستند
#هدف_اصلی و راهبردی دشمن و منافقین داخلی،
از #تخریب و ترور شخصیتی ایشان این بود
تا دیگه کسی از #علما و بزرگان و #مسولین_انقلابی ، #جرات موضع گیری مشخص و واضح و #محکم بر علیه #بی_حجابی نداشته باشد!!
👈لذا کاملا مشخص هست که شناخت #سیستم_مدیریتی_تبلیغاتی دشمن و نحوه فریب و #انحراف_افکار_عمومی
و روش های به دام انداخت فعالین مجازی و رسانه ای انقلابی
و روش های تخریبی و عملیانی منافقین و دشمنان خیلی مهم هست..
#ادامه دارد...
مدیریت فضای مجازی
#ادامه... #فریب_رسانه_ای #تخریب_تهاجم_تبلیغاتی #ترور_شخصیتی #ایجاد_رعب و وحشت با توجه به مطالبی که
#آموزشی
#فریب
#انحراف_افکار_عمومی
#خودزنی_رسانه_ای🚫🚫🚫
✅ لطفا و خواهشا حرف های ظریف و روحانی رو پخش نکنید❗️ خودزنی نکنید❗️
👈چند روز اخیر شاهد پخش گسترده از کلیپ ها و عکس های رئیس جمهور سابق #حسن_روحانی و وزیر امور خارجه سابق #دکتر_ظریف هستیم در مورد حرفهای دشمن شاد کن در مورد مسله فلسطین و غزه و اسرائیل!
✅بزرگواران
آنقدر که ما انقلابی ها و مذهبی ها حرفهای مفت و دشمن شاد کن و البته #عموم_پسند این دو نفر رو پخش کردیم
خود دشمن و منافقین و #اصلاح_طلبان پخش نکردند!
✅ چرا⁉️
اولا؛
اینها مهره سوخته هستند و در حاشیه اند ؛
خودمون به اینها #بهاء و #میدان ندهیم!
دوم:
اینکه اینها در زمینه مقاومت و فلسطین و دشمن ستیزی ؛
جز خیانت ، هیچ حرفی برای گفتن ندارند!
کارشناس مسایل مقاومت نیستند که ما حرف ها انها رو #نقل و #نقد کنیم❗️
#سوم:
حرف های به ظاهر مفت اینها،
برای #عموم_مردم دهن پُرکن و عموم پسند هست
و ما با پخش کردن این حرفهای مفت داریم رایگان به آنها میدان مردمی میدم❗️
چهارم؛
انتخابات در پیش هست
و اروحانی و ظریف و اصلاح طلبان به شدن نیاز به #دیدن_شدن در اجتماع و مردم و #افکار_عمومی دارند،
و ما انقلابی ها داریم به انها رو به مردم رایگان معرفی میکنیم❗️
و پنج و شش و هفت و...
👈 #خودزنی ممنوع🚫
#مدیریت_افکاری_عمومی
#سواد_رسانه_ای
#جنگ_رسانه_ای