بیمارستان الگوی حجاب
بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی علی بن ابیطالب علیه السلام قم
بنر در راستای اهمیت به حجاب در ورودی بیمارستان نصب شده
نگهبان در بدو ورود به خانم هایی که چادر ندارند یا حجاب نامناسبی دارند، چادر مشکی میدهند و موقع خروج تحویل می گیرند
اطلاعیه هایی هم مبنی بر عدم خدمات رسانی به خانم های بدحجاب و بی حجاب در بیمارستان نصب شده است
کادر درمان و پرستاران از حجاب کامل برخوردارند
پی نوشت:
این تجربه نشان میدهد که در مراکز درمانی و بیمارستانها هممی توان حجاب و عفاف را به طور کامل رعایت کرد
🇮🇷 کانال قرارگاه اساتید و طلاب انقلابی
🍂 @gharar_a
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
اگر میخواهید بدانید که استقلال بانک مرکزی چیست، این سخنرانی را گوش کنید.
آقای مجید قاسمی مدیرعامل بانک پاسارگاد و رئیس کل بانک مرکزی در سالهای ۶۵ تا ۶۸.
بانک مرکزی مستقل است. پس حتی اگر برای تهیه لوازم جنگ و برای نجات جان مردم و جوانان هم ارز بخواهد نمیدهیم.
ما تنها در صورتی ارز میدهیم که بانک جهانی و صندوق بینالمللی پول توصیه کند.
و این شد که امام مجبور شد قطعنامه را بپذیرد.
☘کانال تحلیل های اقتصادی دکتر حمیدرضا مقصودی
@hamidrezamaghsoodi
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴 بعد از چهل سال از عمر جمهوری اسلامی بالاخره یک صحبت صریح و انقلابی از یک مسئول در وزارت ارشاد دیدیم 👏
🔹 امیدواریم در عمل هم همین طور اجرا شود
🔥 @Moohem
جزم و جرثومه ...
گوشه ای از جنایات و خیانتهای خاندان پهلوی
بعد از سال ۱۳۵۷
🔻 #سوال: آیا این صحیح است که رضا خان قطار و راهآهن را به ایران آورد؟
✅ پاسخ: خیر، راه آهن در ایران از حدود ۸۰ سال قبل از رضا خان وجود داشته است.
🔹مروری بر برخی راهآهن های پیش از دوره پهلوی
در سال 1227ش نخستین راهآهن ایران بین بندرانزلی و پیربازار ساخته شد که 12 کیلومتر آن تا اواسط دوره پهلوی فعال بود و بهوسیله این رژیم جمعآوری شد! لوکوموتیو آن که در داخل محوطه سازمان بنادر بندرانزلی موجود است زمان ساخت 1848 را بر خود دارد.
خط آهن بعدی بین محمودآباد و آمل در سال 1265ش ایجاد شد. این راهآهن را یک شرکت بلژیکی ساخت. قرار بود که این طرح تا تهران ادامه یابد که بهدلیل اختلاف دولت ایران و پیمانکار ادامه آن متوقف شد.
در سال 1267 هجری خورشیدی خط آهن دیگری که هنوز بقایای آن وجود دارد بین تهران و شهر ری ایجاد شد که حدود 9 کیلومتر طول داشت. امتیاز آن را یک فرانسوی بهنام موسیو بوانال از دولت ایران گرفت و برای ساخت آن 2 میلیون فرانک فرانسه هزینه شد.
در سال1291ش امتیاز احداث راهآهن جلفاــ تبریزــ صوفیان ـ شرفخانه با روسها امضا شد.این قرارداد دورهای 75ساله داشت و کل هزینه ساخت آن با روسیه بود. ساخت این خط آهن 146کیلومتری در سال 1295 به پایان رسید. خط آهن صوفیان ــ شرفخانه هم بهطول 53 کیلومتر در همان سال افتتاح شد.
در جنوب کشور نیز ساخت راهآهن از مدتها پیش از به قدرت رسیدن رضاخان آغاز شده بود. خط آهن بوشهر به برازجان بهطول 60 کیلومتر توسط انگلیسیها احداث شد که در راستای حفاظت از حوزه نفوذ آنها ایجاد شده بوشد
در واقع رضاخان نخستین راهآهن ایران را نساخته است؛ بلکه نخستین راهآهن «بیمصرف» ایران را ساخته که نه توجیه اقتصادی داشت و نه از شهرهای مهم عبور میکرد. این خط ریلی پرت و پلا، تنها برای نقل و انتقال نیروهای انگلیسی به داخل کشور برای حفاظت از منافع انگلستان در برابر تهدیدات خارجی و نیز دوران اشغال ایران در جنگ جهانی دوم کاربرد داشت.
💬 حسین اصغری
👈 پاسخبهشبهاتفــجازی👇
https://eitaa.com/joinchat/1042808834C1d4becaa06
🕯 #پنجشنبه
«زیارت اهل قبور»
السَّلامُ عَلَى أَهْلِ لا إِلَهَ إِلا اللَّهُ مِنْ أَهْلِ لا إِلَهَ إِلا اللَّهُ یَا أَهْلَ لا إِلَهَ إِلا اللَّهُ بِحَقِّ لا إِلَهَ إِلا اللَّهُ کَیْفَ وَجَدْتُمْ قَوْلَ لا إِلَهَ إِلا اللَّهُ مِنْ لا إِلَهَ إِلا اللَّهُ یَا لا إِلَهَ إِلا اللَّهُ بِحَقِّ لا إِلَهَ إِلا اللَّهُ اغْفِرْ لِمَنْ قَالَ لا إِلَهَ إِلا اللَّهُ وَ احْشُرْنَا فِی زُمْرَهِ مَنْ قَالَ لا إِلَهَ إِلا اللَّهُ مُحَمَّدٌ رَسُولُ اللَّهِ عَلِیٌّ وَلِیُّ اللَّهِ...
🌺با قرائت یک #فاتحه روحشان را شاد کنیم.
💠گروه رسانهای تیمورا
🆔 @timoora