eitaa logo
مقاومت نیوز ✔️
33.2هزار دنبال‌کننده
4.8هزار عکس
3.2هزار ویدیو
6 فایل
- بسم‌الله💚 شرایط و هماهنگی تبلیغات: https://eitaa.com/joinchat/3173712199C36c5b4e5f4
مشاهده در ایتا
دانلود
تمدنۍ بَر بناۍ گورستان . بومیانِ کانادا در تحقیقات جدید خود بازهم گورهاۍ بی‌نشان یافتند؛ گورهایی در مدرسه شبانه‌روزی. بیش از ۱۳۰ مدرسه شبانه‌ روزی بین سال‌های ۱۸۷۴ تا ۱۹۹۶ در کانادا با بودجہ دولتی و با شرایط ناپسند راه‌اندازی شد کِھ هدف آن نابودۍ فرهنگ و زبان‌ بومیان بود.
بـنـٰا نیـسـت مـا تکلیـفـمان را فـقـط در یکجاٰ انجام دهیم...👌🏼!' -شهیدمحمدحسین یوسف الهی🕊!' •🌼•
تمساح😱 تمساح با استفاده از اشک خود شکارش را گرفتار کرده و می بلعد!!!. ؟!!! در فیلم بالا توضیحش را مشاهده کنید. و اینکه: گریه دروغین و مزورانه هم به اشک تمساح تشبیه شده است!. چرا؟!!!.😳 جالب از دست ندهید!. ما همراه شوید و مطالب زیبا و جدید بخوانید!. 🆔🌐Admin↪ @hojjati_mohajerin به ما بپیوندید🌷🌷🌷♻ کانال:https://eitaa.com/maaref_Danishi_arzeshi گروه:http://eitaa.com/joinchat/1976172574C764de743b2
هدایت شده از مقاومت نیوز ✔️
『بسم‌اللھ‌ِ الذی‌خَلقَ‌الحُسَیۡن؏ :)!』
شهید ابراهیم هادی: ثمرۀ اخلاص و معامله با خدا این است:)...✨🌿!' ------------------- SHOHADA
‌• حزبِ برادران در شیراز !
• 🌼 از گمنامی نترس . . از اینکه اسم و رسمی نداری . . از کارهای کرده ات به نام دیگری . . از بی تفاوت بودن آدم ها . ‌. از تنهایی ات در عین شلوغی ها . ‌‌. غمگین مباش! گمنامی اولین گام برای رسیدن به شهادت است 🌼-شهید ابراهیم هادی . .🌿!'
روح پس از ورود به «عالم برزخ»، بر اساس نظام برزخى و مسيرى كه در نظام دنيايى داشته، به سير و حركت خود ادامه مى‏دهد؛ ولى اين حركت، براى كسانى كه مقصدشان «لقا با اسماى رحمت خداوند» است، به صورت تحمّل فشارها، سختى‏ها و گرفتارى‏ها در حد نظام برزخى خواهد بود. اين خود موجب تزكيه و طهارت روح مؤمن است و تا حدودى كه عالم برزخى اقتضا مى‏كند، قسمت مهمى از حجاب‏ها را از چهره روح كنار مى‏زند و صورت اصلى او تا اندازه‏اى جلوه مى‏كند و اين همان تكامل روح است و حركت تكاملى روح جز اين نيست. اما افرادى كه مسير و مقصدشان در دنيا، جز انكار و عناد نيست، به سوى «لقاى خداوند با اسماى غضب» در حركت بوده‏اند، كيفيت حركت و تحول آنها در برزخ، به صورت فرو رفتن در عمق عذاب‏ها، ضلالت‏ها و انحراف در حد نظام برزخى خواهد بود. به بيان ديگر، تكامل برزخى براى مؤمنان، به مفهوم نزديك و نزديك‏تر شدن و رها شدن از حجاب‏ها، موانع و رنگ‏ها، عبور از حجب نورى و در نهايت بيرون آمدن از كسوت خود و وجه حق شدن در حد و اندازه نظام برزخى است. امّا براى معاندان و انسان‏هايى كه از صراط مستقيم منحرف بوده و با اصل نظام كلى هستى منطبق نبوده و در مسير انحرافى قرار گرفته‏اند و در طريق انكار و يا عناد قرار داشته‏اند؛ به مفهوم نزديك‏تر شدن به سوى عمق آتش، عذاب و طرد و لعن خداوند در حد نظام برزخى است. گفتنى است حركت و نزديك شدن به آخر راه انتخاب شده، براى مؤمنان و منحرفان در عالم برزخ، توأم با منعم بودن و معذب بودن است؛ يعنى، بهشت برزخى و نعمت‏هاى بهشتى در برزخ، در عين اينكه نتيجه برزخى راه و ايمان و صلاح در زندگى دنيايى است و انسان با آنها متنعم است، نحوه خاصى دارد كه پيش برنده، حركت دهنده و نزديك كننده به حضرت حق و اشتياق‏آور براى قرب بيشتر و لقاى بهتر حق است. به عبارت ديگر، روح در عين التذاذ و تنعّم، مجذوب‏تر و مشتاق‏تر شده و تلاش براى نيل بيشتر دارد. او در اين مسير پيش مى‏رود و در اين پيشرفت از معايب، نقايص، رنگ‏ها و هيئت‏هايى كه مانع لقاى بهتر است، به تدريج و به اندازه‏اى كه احكام برزخى اقتضا مى‏كند، پاك مى‏شود. جهنم برزخى و عذاب‏هاى آن در برزخ نيز، در عين اين كه نتيجه برزخى راه ضلالت در زندگى دنيايى بوده و انسان با آنها معذب است، نحوه خاصى دارد كه به سوى عمق عذاب و اصل و ريشه آن سوق مى‏دهد و به سمت سرچشمه‏ى اصلّى مى‏كشد. به مرور به سوى عمق آتش و عذاب نزديك‏تر مى‏شود و در نتيجه عذاب هم شديدتر شده و به صورت مداوم پيش برده، و سير به سوى سخط و غضب ادامه پيدا مى‏كند. به عنوان مثال مؤمنى كه مسيرش در دنيا به سوى خدا است، ولى در عين حال سخن چين نيز هست، اين صفت ناپسند و زشت در نظام برزخى، برايش تمثل مى‏يابد و اين تمثل هم بر او مسلط مى‏شود، چرا كه اين عمل ناروا در دنيا بر روح، عقل و فكر او مسلّط بوده و در واقع بر انسانيّت او تسلط داشته و انسانيت او را تحقير مى‏كرده است. باطن اين كردار، در برزخ ظاهر مى‏شود؛ آن هم به شكل خاصى كه به طور مدام او را تهديد مى‏كند. براى رهايى از اين صفت بد، بايد در «نظام برزخى» در حد آن عالم و به اقتضاى احكام و آثار آن نظام، فشارها و سختى‏ها را تحمل كند تا پاك شود. او در دنيا مى‏توانست اين عمل زشت را راحت‏تر ترك كند؛ ولى چون نكرد، و در مجموع، مسيرش به سوى خدا و «لقاى او با اسماى رحمت» بود، به اقتضاى حركت و تكامل برزخى اين صفت را با فشارها، گرفتارى‏ها و عذاب‏هاى برزخى تا حد آن نظام از وجود خود پاك مى‏كند. نتيجه آن كه در برزخ، هم نتيجه اعمال هست و هم حركت و تكامل. اين تكامل براى فرد مؤمن، پاك شدن از آلودگى‏ها و خلاصى از رنگ‏ها، هيئت‏هاى مخصوص و تعلقات به اندازه و در حد نظام برزخى است و براى شخص كافر و معاند، فرو رفتن بيشتر در ضلالت، عناد و طرد و دورى از خداوند در حد نظام برزخى.ر.ك: عروج روح، صص 113 - 132، معاد يا بازگشت به سوى خدا، ج 1، صص 329 - 348. البته بايد دانست كه هر انساني طبق اعمالي كه انجام داده، مجازات و پاداش مي‌بيند و بر كسي ظلم روا نمي‌شود. از جمع بندي مجموع روايات به اين نكته مهم مي‌رسيم كه همه مؤمنان و كافران در بهشت و دوزخ برزخي قرار ندارند، بلكه از احاديثي كه در آن عبارت " ماحض الايمان و ماحض الكفر محضاً" و هم چنين "محض الايمان و محض الكفر" است، استفاده مي شود كه تنها سردمداران ايمان و كفر و ستم از نعمت ياعذاب برزخي بهره مي‌گيرند و ساير مؤمنان و كافران معمولي از عذاب يا نعمت بي‌بهره اند و فقط عذاب يا بهره‌وري روحي دارند. كافران محض كساني هستند كه در راه گسترش هدف‌هاي كفر جهاني و ريشه كن ساختن مبادي ايمان، شب و روز به تلاش مذبوحانه دست مي‌زند. سرنوشت نهايي اين افراد به آنان در عالم برزخ، ابلاغ مي‌شود مرکز ملی پاسخگویی به سوالات دینی ،نمایندگی اصفهان
آسید حسن نصر الله . . .
مقاومت نیوز ✔️
آسید حسن نصر الله . . .
-آسیدحسن‌نصرالله‌می‌گفت : اینجا‌ «لبنان» ‌هیچ‌کس‌نمیگه خدایا‌عمر‌ماراکم‌کن‌و بھ‌عمرِ‌رهبر «آقا» اضافه‌کن ! اینجا‌همه‌میگن‌خدایا باقیِ‌عمرِ‌ما‌رو‌بگیر‌و‌بھ‌عمرِ‌رهبر‌اضافه‌کن . . ! +‌از‌عمرِ‌من‌آنچه‌هست‌بر‌جای بستان‌و‌بھ‌عمرِ‌لیلی‌اَفزای . . •🌼•
•🌿• عـاٰرفـی را پـرسیـدنـد : -------------------- SHOHADA