eitaa logo
💠محمدرضا عوض نیا💠
387 دنبال‌کننده
6.7هزار عکس
3.7هزار ویدیو
37 فایل
💠فعال سیاسی و رسانه ای 💠فعال حوزه ی تمدن اسلامی 💠مدافع پولطلا و اقتصاد اسلامی #نسل_تمدن_ساز ارتباط با ادمین👇 @Evaznia_ad
مشاهده در ایتا
دانلود
💠بسم الله الرحمن الرحیم💠
سالروز يوم الله تاریخی نهم دی و حماسه سازی مردم رشت در هشتم دی ماه ٨٨ فرارسید. فراز و نشیب های مردمان دیار میرزا در چهار دولت بعد از آن روزگار، بسیار بود و ریزش ها و رویش های فراوانی را شاهد بودیم. بسیاری از همان اهالی فتنه و مدعیان تقلب کذایی با رای آوردن دولت‌های بعدی و اثبات عدم خیانت جمهوری اسلامی به رای مردم، خود را به فراموشی زده و جبران غلط فاحش و جهالت خود را به دادگاه عدل الهی محول نمودند تا شاید اعترافشان به اشتباه و فتنه، ذره ای به اعتبار جمهوری اسلامی بیفزاید. آدم هایی که براحتی در دولت های یازده و دوازده بدون ذره ای پشیمانی به مناصب بالای مدیریتی رسیده و به ریش همه ی دلسوزان انقلاب و مردمی که با ساز این جماعت رقصیده و پیاده نظام ناخواسته ی فتنه شدند، خندیدند. از دی ماه پرحادثه ی ٨٨ تا دی ماه ١۴٠٣ پانزده سال گذشت و امروز بر خلاف فتنه ی خواص و شورش اشرافیت بر جمهوریت، با جنس دیگری از فتنه ها مواجهیم. فتنه هایی به روز شده و ترکیبی، با ابزارهای رسانه ای مجهز و فراگیر. به گونه ای که انگار خداوند می خواهد ما را نیز همچون قوم بنی اسرائیل از انواع مصیبت ها و فتنه ها عبور داده تا مشخص شود که هر یک از ما چند مرده حلاجیم و بر ادعای تدین و ولایتمداری خود تا چه حد، راسخ و استوار. و تجربه ی این پانزده سال و مواجهه ی با فتنه های مختلف نشان داده که یکی از برگ های برنده ی اهل نفاق و فتنه سکوت خواص است، اگر در بزنگاهها، هر کسی به فراخور حال و موقعیت رسانه ای، سیاسی، هنری، حوزوی، اقتصادی خود موضعی صریح و شفاف بر علیه فتنه می گرفت و سکوت و انفعال نداشت و مشغول استخاره گرفتن نبود بسیاری از قطعات پازل فتنه توان شکل گیری نداشته یا فتنه گران در همراه کردن مردم ناتوان بودند. امروز هم هر جریان خسته، واداده یا ظاهرالصلاحی که بخواهد این روز مهم و قیام غیرتمندانه ی مردم رشت را به مثابه یک رویداد تقویمی گذرا و ابتر ببیند و با جریانات و گفتمان فتنه کاری نداشته باشد به غیرت یک ملت و آرمان یک نهضت خیانت کرده است. نباید اجازه داد که ظلم خواص بی بصیرت و بنیانگذاری دهها تحریم و فشار اقتصادی و روی کار آمدن دولت‌هایی برآمده از گفتمان فتنه فراموش شده و اکنون در جای مدعی و طلبکار بنشینند. پ ن: رشت جزو معدود مناطقی بود كه یك روز زودتر از حركت خودجوش ملت، در هشتم دی سال ٨٨ به صحنه حضور مردم در مقابل فتنه گران تبدیل شد. رهبر حکیم انقلاب(مدظله) ✍️ https://eitaa.com/mohammadreza_evaznia
هشت دی فقط نام یک خیابان نیست، یک هویت تاریخیست!
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
تمرین دموکراسی توسط همکاران پرزیدنت جولانی در محلات سوریه
ابومحمد الجولانی با ریش و کت و شلوار و کراوات، همان مریم رجوی با روسری و کت و دامن است و هواداران و بزک کنندگان عالمانه یا جاهلانه ی جولانی در ایران هم، خواسته یا ناخواسته در مسیر تبدیل شدن به همان میلیشیای رجوی ها در دهه ی شصت هستند!
هشتم و نهم دی يعنی هم دشمن خارجی و هم مزدوران داخلی، از مراسمات و تجمعات و تبلیغاتش سیلی بخورند نه اینکه به یک تجمع خنثی و بی اثر همانند یک همایش دولتی و تقویمی تبدیل شود.
💠محمدرضا عوض نیا💠
هشتم و نهم دی يعنی هم دشمن خارجی و هم مزدوران داخلی، از مراسمات و تجمعات و تبلیغاتش سیلی بخورند نه ا
در آستانه ی حماسه ی ٨ دی همایشی تحت عنوان “زن در تاریخ محلی ایران ” در دهکده ساحلی بندرانزلی با سخنرانی فخرالسادات محتشمی پور از فتنه گران معلوم الحال(همسر مصطفی تاج زاده) برگزار شد که سرپرست اداره کل فرهنگی اجتماعی استانداری گیلان نیز در کنار وی حضور داشت.
همان زمان انتخابات هم مشخص بود که اعضای شبکه ای که در فریب افکار عمومی و هدم اخلاق سنگ تمام می گذاشتند هیچ دلبستگی و علاقه ای به شخصِ پزشکیان ندارند و حضور وی را صرفا فرصتی مغتنم برای برآورده شدن نیات پلید خود می دانند. این جماعت بی وطن فکر می کنند که مملکت بزرگ ایران بازیچه ی امیال و هوسهای زودگذر آنهاست که روزی، مردم را به گونه ای بفریبند و روزی دیگر از زیر بار مسئولیت شانه خالی کرده و همچون روبهان مکار خواستار استعفای رئیس یک دولت و جمهور شوند. هرچند با توجه به ناتوانی پزشکیان در این مسئولیت خطير، هم ادامه ی ریاست جمهوری و هم استعفایش برای کشور، نظام و مردم خطرناک و دارای تبعات سنگین است اما در شرایط فعلی که بدنام های ایران ستیز مترصد استعفای او هستند هرگونه ضریب دادنِ به این کلیدواژه توسط عوام، جهالت و توسط خواص، خیانت است و طبق معمول هم جریان انقلابی باید هم ناسزایش را بشنود و هم برای موفقیت همه ی دولت ها کمک کند چون دلش برای مردم و کشورش می سوزد.
جملاتی که در سه سال از عمر پربرکت دولت رییسی از او و دولتش نشنیدیم: نمیشود نمیتوانیم نداریم بدبختیم بیچاره ایم تحریمیم نمی گذارند نمی خواهند اختیار ندارم ...
سرمایه‌داری نئولیبرال واژگان را چنین قلب معنی کرده و مورد سوء استفاده قرار می‌دهد. حمایت از ارزش ریال می‌شود «سرکوب ارزی» و ریال‌سوزی می‌شود «آزادسازی». بزرگترین غایب این روایت هم صدهاهزار میلیارد سود است که با افزایش نرخ ارز از سفره ملت کسر و به جیب این «آزادیخواهان» واریز می‌شود. سیدیاسر جبراییلی
بیل گیتس خیلی صریح می‌گوید: «یا باید جنگ جهانی رخ دهد، و یا پاندمی بعدی را داشته باشیم»
📌اساس و بنیان نظام اقتصاد سرمایه‌داری، دئیسم و اومانیسم است. دئیسم به معنای انکار ربوبیت خداست. نتیجه انکار ربوبیت خداوند، اومانیسم است و انسان، محور می‌شود. وقتی انسان، محور شد به طور طبیعی هر کسی باید به فکر خودش باشد پس تفکر اصالت فرد شکل می‌گیرد. نتیجه طبیعی اصالت فرد، آزادی اقتصادی نامحدود، مالکیت خصوصی نامحدود، رقابت داروینیستی و عدم مداخله دولت است ▫️در فضای نظری اقتصاد غرب، از ابتدای پیدایش، شعار آزادی مطلق اقتصادی را سر داده‌اند و هر زمان که بحران رخ داده است، آن را تعدیل کرده و بعد دوباره آن را گسترش داده‌اند. کلاسیک‌ها، شعار آزادی مطلق را سر می‌دادند. این شعار در مقام تئوری، با آمدن موج مارکسیسم‌ها و سوسیالیست‌ها محدود می‌شود. بعد نئوکلاسیک‌ها می‌آیند و همان شعارهای آزادی اقتصادی کلاسیک‌ها مطرح می‌شود. بعد بحران 1930 به وجود می‌آید که در آن کینز می‌آید آزادی اقتصادی را محدود می‌کند. بعد مکتب شیکاگو و ادامه این روند تا امروز ▫️شهید صدر (ره) در تبیین تفکر سرمایه‌داری چنین بیان می‌کند که یکی از نتایج آزادی اقتصادی که مبتنی بر اصالت فرد است مالکیت اقتصادی نامحدود است که در تفکر اسلامی به مالکیت اسلامی محدود تبدیل می‌شود. علی حجازیان