eitaa logo
هیئت دانشجویی محبان اهل بیت علیهم السلام
777 دنبال‌کننده
5.7هزار عکس
1.6هزار ویدیو
99 فایل
هیئت دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز صفحه ما در اینستاگرام Instagram.com/mohebanajums کانال ما در تلگرام https://t.me/mohebbanajums ارتباط با ما @mohebban_ajums
مشاهده در ایتا
دانلود
9.7M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
میلاد امام عزیزمون مبارکمون باشه💚 انشاالله زیر سایه لطفشون باشید همیشه🌱✨ •┈┈┈┈┈┈••✾•✾••┈┈┈┈┈┈• 🖇لینک کانال هیئت محبان اهل بیت :https://eitaa.com/mohebbanajums
1.8M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
السلامُ عَلیکَ حِینَ تَقرَأُ وَ تُبَیِّن .... آقا جان بیا که دلها همه منتظر شما هستند 🌹❣️ https://eitaa.com/mohebbanajums
2.4M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
‹اللهم ارزقنا حرم›🌹✨ •┈┈┈┈┈┈••✾•✾••┈┈┈┈┈┈• 🖇لینک کانال هیئت محبان اهل بیت : https://t.me/mohebbanajums
☘ جز رحمت چشمان تو، دنیا چه می‌خواهد تشنه به غیر آب، از دریا چه می‌خواهد ☘ تاریخ تکرار می شود و انسان ها نیز... یا از یزدیان‌ایم! یا از حسینیان‌ایم! و یا تماشاچیِ آنچه میان این دو جبهه میگذرد... ما از کدام دسته‌ایم؟ 🍃اللهم عجل لولیک الفرج🍃 •┈┈┈┈┈┈••✾•✾••┈┈┈┈┈┈• 🖇لینک کانال هیئت محبان اهل بیت : https://eitaa.com/mohebbanajums
عجیب بوی کربلا میدهد هر قطعه از این خطه... •┈┈┈┈••✾•✾••┈┈┈┈• 🖇لینک کانال هیئت محبان اهل بیت : https://eitaa.com/mohebbanajums
خبر، خبری شد عاقبت ان شاءالله به زودی پاسخ دعای اللهم عجل لولیک الفرج هایمان را با چشم ببینیم 🌱✨🌱... •┈┈┈┈••✾•✾••┈┈┈┈• 🖇لینک کانال هیئت محبان اهل بیت : https://eitaa.com/mohebbanajums
3.1M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
خودم نِیَم که خودم در جا ماندست... •┈┈┈┈••✾•✾••┈┈┈┈• 🖇لینک کانال هیئت محبان اهل بیت : https://eitaa.com/mohebbanajums
19.9M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎬 « حضور موثر زن در جامعه » 👤 استاد # مفیدی 🔸 برگرفته از مراسم فاطمیه دوم ▫️ (ع)
بسم الله امروز می خوام براتون فقط حرف بزنم آقا جان از اتفاقات خوب این چند روز بگم از شادی بگم از خنده بگم می خوام از توسل هایی که بی جواب نموند بگم از مهربونیه خدا بگم که شما رو به من داده از دل شکسته بگم از غم چشم های نگران بگم که بی جواب نموند امروز حرف ها برای گفتن دارم ... امشب می خوام خدارو خیلی شکر کنم بابت آرامشی که حتی ندیده از امامم می گیرم بابت داشتن امامی که حتی ندیده جواب دل نگرانم رو داد امشب جمله ای رو شنیدم جمله ای که امشب گفته شد و من جواب این جمله رو شب سه شنبه گرفتم بدون اینکه بدونم ... شب سه شنبه شب میلاد شما !! جمله این بود : امام زمان عیدیت رو بده 💚 و من سه شب پیش عیدیم رو گرفتم در حالیکه امروز تازه متوجه اون شدم در عجبم آقای من 😢 در روزگار ما چنین رسم است که برای تولد، هدیه را دیگران می دهند اما شما ... راستش رو بخواید من نمی تونم از هدیه های شما بگذرم حتی در روز تولدتون خودخواه شدم ، از شما گذشتن کار من نیست از هدیه های شما گذشتن هم کار من نیست ... زیاده خواه هم شدم بدون تکلف بدم من بازم عیدی می خوام دلم براتون تنگ شده✨ اخه دورتون بگردم خودتون بگید ... امامی که وقتی غایبه اینقدر مهربونه و حواسش به دل نگران من هست و من حسش میکنم و دنیای من رو زیبا کرده مگه میشه دلتنگشون نشد ؟ کاش آنقدری عمر داشته باشم که لحظه ای ببینمتان و بعد بمیرم کاش آخرین لحظه ی زندگی ام دیدن محبوب دل ها باشد ... الهی قوت بده با تمام توان منتظر باشیم ... و روزی که شما می آیید چه جهان زیبا می شود ...😍🌱😍 💌 •┈┈┈┈••✾•✾••┈┈┈┈• 🖇لینک کانال هیئت محبان اهل بیت : https://eitaa.com/mohebbanajums
من حسابم ز همه مردم این شهر جداست من امیدم به خدا بعد خداهم به خداست ...🌱🌱🌱 •┈┈┈┈••✾•✾••┈┈┈┈• 🖇لینک کانال هیئت محبان اهل بیت : https://eitaa.com/mohebbanajums