بسم الله
تصور نزدیک شدن ظهورتان هم دل را به تکاپو وادار می کند 🌱
هر کجا که می روم نامتان بر سر زبان هاست ...
اما
زیباترین انتظار را کودکان به تصویر کشیده اند ✨🌱✨
آنچنان با تمام احساسات خالصانه شان نواهای متبرک به نامتان را فریاد می زنند، که لبخندم با اشک شوقم آمیخته می شود ...
مگر می شود شاپرکان را ببینم که اینگونه زیبا نجوا میکنند و مجنونِ محبوبشان نشوم؟!
مگر می شود دست های بالا آمده به نشانه ی عهد بستنشان را ببینم، و دست بر قلب نگذارم تا نوای آرام باش را بر زبان آورم ؟!
چادر نمازهای گلدار را بر سرشان دیده ای؟!
سربند های یا مهدی(عج) را بر پیشانی چطور؟
نام حیدر را دور بازوی پسر بچه ها چه؟ ...
عزمشان را جزم کرده اند شاپرکان ما
پرچم را به دست گرفته اند گل های بهاری ما
سینه سپر کرده اند
صدا را رسا
که آری ما سربازان راه توایم مهدی(عج) جان ✨✨✨
و چه چیز در دنیا صادقانه تر از قلب های پاک این شاپرکان سراغ داری ؟
منتظران را نوید باید داد🌱 ...
ولوله ای در زمین برپا شده
این صدای فریاد جنسش فرق می کند ...
***
قلب من آرام بگیر که این نوای لبیک بی جواب نمی ماند ...
اللهم عجل لولیک الفرج🌱
#💌دلنوشتهای_برای_امامم
•┈┈┈┈┈┈•❃•❃•┈┈┈┈┈┈•
🖇لینک کانال هیئت محبان اهل بیت :
https://eitaa.com/mohebbanajums
🌸سحر بیست و چهارم...
به خط پایان، که نزدیک می شویم؛
تعارضی عظیـم، قلبمان را گرفتار می کنـــد؛
"شــوقِ" تجربه قنوت هايي که هر کدامشان سفری بلند، به آسمان تو را رقم می زنــــد،
یـــــا....
"غــــمِ" از دست دادن سحر هايي که، بی نظیرترين فرصتهای هم آغوشی با تـو بوده اند!
دلــم برایت تنــگ می شود.... خدا
برای لحظه هايي که هیـــچ صدایی، جز نجوای دعای سحر، از خانه های اهل زمین، بالا نمی رفت.
برای لحظه هايي که چراغ های روشن خانه های همسایه، شوق بیدار ماندن را در دلم، بیشتر می کرد.
برای لحظه هايي که، با هر کدام از نامهای تو، قنوت می گرفتم و با تکرار مکررشان، بوسه های مداوم تو را احساس می کردم.
دلم برایت تنگ می شود خدا...
تـــو، همان لذت شیرین لحظه افطارم بوده ای، که در اولین جرعه آب، تجربه اش می کردم.
تـــو... همان احساس خالی شدنم، در لابلاي العفو های شبانه ام بودی...که تمام جان مرا، با آرامشی عظیم، احاطه می کردی.
دلـم برایت تنگ می شود... خدا
نميدانم تا رمضان دیگر... چه برایم مقدر کرده ای؟
امــــا...
بگــذار، سهم من از این رمضان، همین سجاده خیسی باشد، که در همه طول سال، نمناک باقی بماند.
بگذار...تمام اِرثیه ام از سحر هایش، همین قنوت هایی باشد، که تا رمضان دیگـــر، حتی یک سحر نیز، از ادراکــش، جا نمانم.
بگـــذار...خالی شدنم را تا رمضان دیگر، به کوله باری سیاه تبدیل نکنم.
تصور جمع شدنِ سفره ات، دلم را می لرزاند.
رمضان می رود ...
و....مــــن می مانم... و یک دنیای شلوغ.
می ترسم... دوباره دستان تو را در شلوغ_بازار دنیا گم کنم.
وای....دلـم برایت تنگ می شود؛ خـدا
می شود
در میان دلم، چنان لانه کنی، که ترس نداشتنت، پشتم را نلرزاند ؟
میشود؛ همیشه بمــــانی؛ خـدا ؟
#دلنوشتههای_سحر✨
#آقایعرفانی✨
https://eitaa.com/mohebbanajums
🎞گزارش تصویری #شب_های_قدر
📆 پنجشنبه ۲۴ فروردین
🖇سومین شب قدر
#قدر۱۴۰۲
•┈┈┈┈┈┈••✾•✾••┈┈┈┈┈┈•
🖇لینک کانال هیئت محبان اهل بیت :
https://eitaa.com/mohebbanajums
@moujahedcy کانالJoze 24.mp3
زمان:
حجم:
4M
🌸بسم الله الرحمن الرحیم🌸
#ختم_رمضانیه
📢 با صدای استاد معتز آقایی
📖 جزء #بیست_چهارم
⏱ زمان فایل :33 دقیقه
•┈┈┈┈┈┈•❃•❃•┈┈┈┈┈┈•
🖇لینک کانال هیئت محبان اهل بیت :
https://eitaa.com/mohebbanajums
#اطلاع_رسانی
🌙سیر معرفتی مشکات 🌙
🍃 دوره اول:
🗓 اردیبهشت و خرداد ۱۴۰۲
💡 خودشناسی/ بررسی وضع موجود
📚 ۱۰ نکته از معرفت النفس/ زبان قرآن اصیل ترین زبان
🎙 حجت الاسلام متقی/ حجت الاسلام موسویان
🏢مکان برگزاری :
دانشگاه جندی شاپور اهواز
سالن جلسات دانشکده پزشکی
📮جهت ثبت نام در ایتا یا تلگرام پیام دهید:
خواهران : @meshkat_ajums1
برادران : @meshkat_ajums2
🌸سحر بیست و پنجم....
فقط چهار یا پنج سحر مانده، تا جامه مهمانی مان را، از تن بدر کنیم.
یادم هست؛
زیباترین سحر این مهمانی، بنام نامی تو رقم خورده بود؛ مـادر
حضور شما، در لابلاي مناجات های سحرم، چقدر پررنگ بود.
چقدر گریستن بر دامانت، سحرهای مرا روشن می کرد.
چقدر دور شما گشتن مرا آرام می کرد.
چقدر چادرت را بو کشیدن، در سلولهای قلب من، معجزه هايي عظیم، را رقم می زد.
مادر...
سفره داری رمضان، رو به پایان است.
دلم برایت تنگ می شود،
برای دستان مهربان و خسته ات....
برای چشمان معصوم و عاشقت...
کاش، اذن قنوت همه سحرهای رمضانم، به نام نامی تو، صادر می شد؛
تا هیــچ گاه، تو را در لابلاي سجاده ام، گم نکنم.
تو کلیدِ همه درهای آسمانی!
چه دارد، آنکس که تو را در آغوش ندارد؟
مادر....
تمام هستی ام به قربان ناز یک لبخندت
چه کنـــم، بیشتر، دوست بداری ام؟
چه کنـــم، بیشتر، عاشقانه ببوسی ام؟
من یقین دارم؛
راز محبت تــو، عزیز_دردانه آخر توست.
که هر چه بیشتر زلیخایش شوم، بیشتر، در پیش چشمان تو، خواهم درخشید!
دعایــم کـن؛ مــــادر
دستانـت را بالا بگیر، و برایم، عشــق بخواه.
عشقی که مــرا از نشستن، باز دارد!
عشقی که مرا از دم فرو بستن، باز دارد!
عشقی که همه عالم، آنرا از نگاهم، بخوانند.
دعـا کـن... عاشقــت بمانم مــادر.
#دلنوشتههای_سحر✨
#آقایعرفانی✨
•┈┈┈┈┈┈••✾•✾••┈┈┈┈┈┈•
🖇لینک کانال هیئت محبان اهل بیت :
https://eitaa.com/mohebbanajums