eitaa logo
محصنات ۲
1.7هزار دنبال‌کننده
2هزار عکس
1.4هزار ویدیو
56 فایل
🛎کانال"خبری/تحلیلی" زنـان عفیفه‌ی جهان مُـحصَـنـات۲ @mohsanat2_ir 🔰ما دراینجا دو رویکرد رادنبال می‌کنیم: 🔻جهادتبیین 🔻مطالبه گری آرمان‌های انقلاب اسلامی 📥 ارتباط با ما 🆔️ @admin_mohsanat #️⃣ ویراستی ما 🆔️virasty.com/mohsanat
مشاهده در ایتا
دانلود
🛎 شہید زندگی کردن، یعنی همه چیز داشته باشی برای خدا.. فرقی ندارد میدان جنگ باشه یا نه، وقتی قشنگ زندگی کنی، وقتی شہید زنده باشی، خدا تو را در آسمانها هم شہید می‌کند. شھیده فائزه رحیمی، هم دختر بود، هم دانشجو و هم دهه هشتادیِ جنگ ندیده! ما باید انقدر توی مسیر رسالتمان خوب باشیم که دشمن را خسته کنیم؛ دشمن که گلوله‌هایش را خرج یک آدم تنبلِ بیکار نمی‌کند! گلوله گران است! عزیز من، درگیر آرزوی شهادت شدن هنر نیست.. هدف انجام تکلیفه؛ حالا دوتا گلوله هم خوردی، فدای سر اسلام! به قولِ شهید احمد کاظمی؛ ما راهی به جز اینکه یک شهید زنده در این عصر باشیم نداریم.! ✾═┅┄┈ 🔰 تا اطلاع‌ثانوی محصنات را در اینجا دنبال‌کنید: 🔗 کانال"خبری|تحلیلی"زنان‌عفیفه‌جهان 🆔 @mohsanat2_ir 🔗 صفحه‌ما در ویراستی 🆔 virasty.com/mohsanat
┈┅❁ بسم الله الرحمن الرحیم ❁ ┅┈
💠 همه بیایید _ به قانون اساسی و خط امام پایبند باشید 🔻برای وارد شدن در عرصه‌ی انتخابات، تنها چیزی که حاکم است، است؛ بر طبق قانون یک عده‌ای میتوانند بیایند، یک عده‌ای نمیتوانند بیایند؛ قانون معین کرده شرائط چیست، صلاحیتها چیست؛ کسانی که تشخیص صلاحیت میدهند، چه کسانی‌اند؛ اینها همه‌اش بر طبق قانون دارد انجام میگیرد.۱۳۹۲/۰۳/۱۴ ⁉️ به نظر شما آنچه باعث شده عده ای از فیلتر صلاحیت‌های قانونی عبور کرده و پس از نشستن بر کرسی، نسبت به مواضع قانونی دچار تساهل شوند چه می باشد؟ پاسخ های خود را ارسال فرمایید . @Khakzadii ✾═┅┄┈ تا اطلاع ثانوی اخبار محصنات را در این نشانی دنبال کنید⬇️ 🔗 کانال"خبری|تحلیلی"زنان‌عفیفه‌جهان 🆔 @mohsanat2_ir 🔗 ویراستی قرارگاه مطالبات محصنات 🆔 virasty.com/mohsanat
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
🔰 امت اسلامی در چه شرایطی می‌تواند به عنوان الگو و پیشرو ملت‌ها، مطرح بشود؟ بیانات مقام معظم رهبری در دیدار مسئولان نظام و میهمانان کنفرانس وحدت اسلامی: "ما امّت اسلامی، ما کشورهای اسلامی و ملّت‌های اسلامی می‌توانیم در دنیای جدیدی که دارد بتدریج شکل می‌گیرد، می‌توانیم جایگاه رفیعی داشته باشیم، می‌توانیم به‌عنوان یک الگو مطرح بشویم، می‌توانیم به‌عنوان پیشرو مطرح بشویم، امّا به یک شرط. شرطش چیست؟ اتّحاد، نداشتن تفرقه، خلاص شدن از شرّ وسوسه‌های دشمن، وسوسه‌های آمریکا، وسوسه‌های صهیونیست‌ها، وسوسه‌های کمپانی‌ها، از شرّ وسوسه‌های اینها؛ که گاهی این وسوسه‌ها از زبان خودی‌ها شنیده میشود. اگر این شرط را بتوانیم عملی بکنیم، بلاشک خواهیم توانست امّت اسلامی را در جایگاه رفیعی در دنیای آینده و شکل آینده‌ی جغرافیای سیاسیِ جهان قرار بدهیم." ۱۴۰۱/۰۷/۲۲ ✾═┅┄┈ 🔰تا اطلاع‌ثانوی محصنات را در اینجا دنبال‌کنید: 🔗 کانال"خبری|تحلیلی"زنان‌عفیفه‌جهان 🆔 @mohsanat2_ir 🔗 صفحه‌ما در ویراستی 🆔 virasty.com/mohsanat
🛑 شهید نواب صفوی: دارم که تشکیل شود، و آن زمان این است که خیابانهایش باشم. ۱۳۳۴/۱۰/۲۷ ✾═┅┄┈ 🔰تا اطلاع‌ثانوی محصنات را در اینجا دنبال‌کنید: 🔗 کانال"خبری|تحلیلی"زنان‌عفیفه‌جهان 🆔 @mohsanat2_ir 🔗 صفحه‌ما در ویراستی 🆔 virasty.com/mohsanat
📝 منطق مغفولِ امام‌خمینی دربار‌ه‌ی‌حجاب ۱. در تاریخ ۵ آذر ۱۳۵۸، خبرنگار خارجی به امام خمینی اشکال می‌کند که در نوفل‌شاتو شما وعده کردید که نه‌تنها آزادی‌ها حفظ می‌شوند، بلکه تعمیم نیز می‌یابند، در صورتی که بعد از پیروزی انقلاب دیدیم که با تظاهرات جمعی از زنان که حجاب را قبول نداشتند مخالفت شد. امام خمینی نیز می‌گوید: «زن‌هایی که تظاهر کرده‌اند همان زن‌هایی بودند که از تتمۀ آن مسائل [فرهنگیِ به وجود آمده در حکومت پهلوی] بودند؛ آنهایی بودند که شاه آنها را به عنوان آزاد زنان به میدان آورده بود و آنها را به تباهی کشیده بود. آنها هم چون از این وضعی که آن تباهی‌ها، آن آزادی‌هایی که آنها می‌خواستند - می‌خواستند که با جوانها آزاد باشند که هر کاری می‌خواهند بکنند و می‌خواستند با تباهی‌ها هم‌آغوش باشند، می‌خواستند کارهای برخلاف عفت بکنند – [منع شدند]، و می‌دیدند که اسلام با کارهای خلاف عفت، با کارهایی که مملکت را به تباهی می‌کشد و ملّت را به عقب می‌راند موافق نیست [تظاهرات کردند]. آنها بودند که آمدند در خیابانها و با آن صورت‌هایی که مردم دیدند تظاهر کردند. و الّا جلوی آزادی، هرگز گرفته نشده است و نمی‌شود و مردم آزادند؛ الّا آنجایی که بخواهند تباهی بکنند و بخواهند ملّت را به عقب برانند.»(صحیفۀ امام، ج۱۱، ص۱۳۱، ۵ آذر ۱۳۵۸). ۲. در این بیان، امام خمینی معتقد است که: [الف]. زنانِ خواهانِ حجاب اختیاری، «بقایای تباه‌شدۀ سیاست فرهنگیِ دورۀ پهلوی» هستند که در دورۀ قبل، «آزاد زنان» خوانده می‌شدند و ازاین‌رو، در جامعۀ ایران «ریشه» ندارند و از لحاظ هویّتی، «اینجایی» و «بومی» نیستند، بلکه حکومت پهلوی به صورت ساختگی و سیاستی، آنها را پرورانده و تحمیل کرده است. این «تتمۀ انسانی»، میراث شومِ دورۀ تاریخیِ سپری‌شده هستند و اینک گمان می‌کنند که می‌توانند به حیات فرهنگی‌شان ادامه بدهد؛ حال‌آن‌که آن تاریخ به سر آمده و در این تاریخ جدید، «انسان جدید» متولّد شده است که تابع ارزش‌های فرهنگیِ متمایزی است. [ب]. مسألۀ این زنان نیز فقط حجاب اختیاری نیست، بلکه حجاب اختیاری، نقطۀ شروع است و اینان خواهان «رفتارهای خلاف عفت» هستند و می‌خواهند نسل جوان را در قالب «بستۀ سبک زندگیِ غربی»، فاسد و عیّاش و هرزه کنند. حجاب اختیاری، تنها یکی از نمودها و تعیّناتِ سبک زندگی آنان است و این سبک زندگی، دلالت‌های اجتماعی دیگری نیز دارد که به‌رسمیّت‌شناختن‌شان، زمام و شیرازۀ جامعۀ اسلامی را منهدم می‌کند. [ج.] و دلیل تظاهرات آنها نیز این است که جمهوری اسلامی به آنها اجازۀ «آزادی‌های نامشروع» نمی‌دهد و «منع قانونی» در مقابل‌شان ایجاد کرده است، درحالی‌که اگر جمهوری اسلامی، آنها را در انجام خواسته‌های نامشروع‌شان آزاد می‌گذاشت و «قواعد اسلامی» را بر عرصۀ عمومی حاکم نمی‌کرد و الزام نمی‌طلبید، برنمی‌آشفتند. پس چنین نیست که به آنها ظلم شده باشد و آنها حقّ خویش را بطلبند، بلکه مسألۀ آنها تداوم‌یافتن ولنگاری و بی‌بندوباری در سبک زندگی است و «حسّاسیّت جمهوری اسلامی» در این زمینه، آنها را برانگیخته و به صف‌‌آرایی سوق داده است. [د]. این زنان، مساوی با «مردم» یا «بخش عمدۀ مردم» هم نیستند که لازم باشد جمهوری اسلامی در مقابل آنها تسلیم شود و چاره‌ای در میان نباشد، بلکه اینان اقلّیّتی هستند که صدای‌ بلند دارند. حساب عموم مردم از اینان جداست، درحالی‌که آنها تلاش می‌کنند خودشان را مردم نشان بدهند. [هـ]. در اینجا، «دو برداشت متضاد از آزادی» در برابر هم قرار گرفته‌اند که در یکی، آزادی انسان را خواسته‌ها و امیال خودش تعیین می‌کند و به دلیل نسبی‌بودن ارزش‌ها، تباهی و غیرتباهی معنا ندارند؛ و در دیگری، آزادی انسان، باید تابع مصالح معنوی باشد. پس این نزاع اجتماعی، «خاستگاه معرفتی» و «سرچشمۀ میلی» دارد و از دو نوع «فلسفۀ زندگی» برمی‌خیزد که تصویرهای متفاوتی از انسان دارند. پس تسلیم‌شدن در برابر حجاب اختیاری یعنی پذیرفتن «روایت غربی از آزادی» و این امر با غایت تمدّنی و قدسیِ انقلاب، شکاف دارد و در نهایت نیز، «ساختار اجتماعیِ تجدّدی» را در جامعۀ ایران، بازتولید خواهد کرد. چنین روایتی از آزادی، آنچنان زیاده‌خواه و حریص است که پیش می‌رود تا تمام ساختارهای اجتماعی را تابع خویش سازد و دین و احکامش را نشدنی ترسیم نماید. [و.] «آزادی»، یک نقطۀ شروع خوب است برای ایجاد یک «معرفت نوپدید» و «میل متفاوت» در این زنان. تاریخ جدید یعنی برانداختن نظام معرفت و میل پیشین. این نظام در وجود برخی، همچنان مستقر است و اینان «تجربۀ وجودیِ تازه‌»ای نیافته‌اند. مسأله، پدیدآوردن یک اتّفاق است از پنجرۀ آزادی و در آسمان وجود شخص. ✍ مهدی جمشیدی ✾═┅┄┈ 🔰تا اطلاع‌ثانوی ما را اینجا دنبال‌کنید: 🔗 کانال "خبری|تحلیلی" زنان‌عفیفه‌جهان‌محصنات(۲) @mohsanat2_ir 🔗 صفحه‌ما در ویراستی virasty.com/mohsanat
┈┅ ❁ بسم الله الرحمن الرحیم ❁ ┅┈
💠 فصل‌الخطاب و اتمام‌حجت رهبرانقلاب درباره هرگونه مسامحه و عقب‌نشینی در مسئله‌ی حجاب ⏪رهبرمعظم‌انقلاب: "حجاب یک ضرورت است. شریعت است. یعنی هیچ تردیدی در وجوب حجاب وجود ندارد این را همه باید بدانند. اینکه حالا خدشه و شبهه کنند که آیا حجاب هست؟ لازم است؟ هیچ جای خدشه و شبهه ندارد. یک واجب شرعی است که باید رعایت بشود. منتها آن کسانی که حجاب را به طور کامل رعایت نمیکنند اینها را نباید متهم کرد به بی‌دینی و ضدانقلابی" ۱۴۰۱/۱۰/۱۴ ✍بنابراین اگرچه مسئولان و مردم باید از یک‌سو ضعیف‌الحجاب یا بدحجاب‌ها را در دایره اسلام و نظام‌اسلامی حفظ کنند و همچون دختر خود بدانند، اما از سوی دیگر باید قاطعانه دربرابر یک همچون بایستند و ذره‌ای اجازه خدشه بر وجوب حجاب را ندهند. ✾═┅┄┈ 🔰تا اطلاع‌ثانوی ما را اینجا دنبال‌کنید: 🔗 کانال "خبری|تحلیلی" زنان‌عفیفه‌جهان‌محصنات(۲) @mohsanat2_ir 🔗 صفحه‌ما در ویراستی virasty.com/mohsanat
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
🔴 هم اکنون جلسه بانوان محصنات با مدیر کل آموزش و پرورش خراسان رضوی ✾═┅┄┈ 🔰تا اطلاع‌ثانوی ما را اینجا دنبال‌کنید: 🔗 کانال "خبری|تحلیلی" زنان‌عفیفه‌جهان‌محصنات(۲) @mohsanat2_ir 🔗 صفحه‌ما در ویراستی virasty.com/mohsanat
🔰برای یک کشور، این حالت بزرگترین سمّ مهلک است. مقام معظم رهبری: «رضا خان قلدر وقتی خواست از غرب برای ما سوغات بیاورد، اولین چیزی که آورد، عبارت از لباس و رفع حجاب بود؛ آن هم با زور سر نیزه و همان قلدریِ قزّاقیِ خودش! چیزی را که برای این ملت لازم بود، نیاوردند. علم که نیامد، تجربه که نیامد، جِدّ و جهد و کوشش که نیامد، خطرپذیری که نیامد، آنچه را هم که آوردند، بی‌‌دریغ قبول کردند. گفتند چون غربی است، باید قبول کرد. برای یک کشور، این حالت بزرگترین سمّ مهلک است.» ۱۳۸۰/۰۲/۱۲ ✾═┅┄┈ تا اطلاع ثانوی اخبار محصنات را در این نشانی دنبال کنید⬇️ 🔗 کانال"خبری|تحلیلی"زنان‌عفیفه‌جهان 🆔 @mohsanat2_ir 🔗 ویراستی قرارگاه مطالبات محصنات 🆔 virasty.com/mohsanat