فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔷عذر خواهی محمد علی اهنگران در حمایت از حسن روحانی
به کلیب منزجر کننده این آخوند انگلیسی توجه کنید
⭕️ محمدعلی آهنگران، همان کسی که در لایوهای حماسیاش در زمان انتخابات ۹۶، مدعی بود که اگر رئیسی رای بیاورد به صغیر و کبیر مردم رحم نخواهد کرد! حالا به خاطر حمایتهایش از روحانی ابراز پشیمانی کرده و رایاش را میخواهد پس بگیرد!!!
اهنگران، خود شریک جرم روحانی است و به خاطر آدرس غلط دادن به مردم در مظان اتهام است. واقعیت آن است که حمایتهای آن روزِ این فرد برای منفعت شخصیاش بود و عذرخواهی امروزش نیز در جهت سفید سازیِ خودش و در تکمیلِ پروژهی عبور از روحانی است...
بسمه تعالی
🔴 کریمیقدوسی:
۱۴۰ تیم تروریستی در آشوبهای اخیر از وزارت اطلاعات و اطلاعات سپاه ضربه خوردند
عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس:
🔹فردی که رئیس شورای عالی امنیت ملی است و سالها دبیر این شورا بوده و در دو مجلس رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس بوده چگونه میگوید من خبر نداشتم؟
🔹 استعفای رئیس جمهور و انحلال مجلس یک توطئه بزرگ دشمن در این آشوبگری بود که عین این اتفاقات در عراق اتفاق افتاده است.
🔹عدهای از نمایندگان مجلس هم استعفای خود را آماده کرده بودند که چهار گام توطئه با بیانات حضرت آقا در درس خارج فقه در نطفه خفه شد
🔹این عظمت کار ولایت فقیه است.
.
بسمه تعالی
مهم مهم مهم
⭕️کلاه بزرگ بیمه ، روی سر ملت ایران
سوالی که بی جواب است و یا نوعی کلاه برداری مدرن است! چالش شرکتهای بیمه!
آیا کسی هست که به این سوال پاسخ دهد!؟
آیا تا به حال به این موضوع فکر کرده اید! مدتی است که مساله بیمه شخص ثالث خودرو فکرم را به خودش مشغول کرده است! مساله ای که اکثر مردم نه، بلکه تمام افراد و آحاد جامعه به نوعی درگیر آن می باشند!
آمارها نشان می دهد که اکثر قریب به اتفاق خانوارها دارای یک خودروی سواری می باشند! حتی قریب به ۳۰ درصد مردم دارای دو خودرو بوده که هر ساله مبالغی را بابت حق بیمه شخص ثالث با توجه به نوع، مدل و تعداد سیلندر خودرو به شرکتهای بیمه پرداخت می نمایند!
حال مساله جالب توجه این است که چرا بیمه شخص ثالث هر خودروی سواری باید با خودروی سواری دیگر فرق کند!؟
چرا مدل خودرو، سال تولید، یا نوع خودرو در میزان و مبلغ حق بیمه شخص ثالت تاثیرگذار است!؟ اگر موضوع بیمه بدنه خودرو بود که حق با شرکتهای بیمه هست، لذا جهت روش شدن مساله با ذکر یک مثال توضیح می دهم! به طور مثال یک خودروی پراید مدل ۱۳۸۷ را در نظر بگیرید، هزینه پرداختی بابت بیمه شخص ثالث شامل تعهد جانی و تعهد مالی و تعهد شرکت بیمه در خصوص شخص راننده (توجه داشته باشید در مورد بیمه شخص ثالث صحبت و بحث می شود) مثلا ۲۰۰ هزار تومان می شود، در حالیکه بیمه یک دستگاه خودروی پارس مدل ۱۳۸۷ باهمان شرایط و همان میزان تعهدات می شود ۴۰۰ هزار تومان و بیمه یک دستگاه خودروی سانتافه با همان مدل می شود ۸۰۰ هزار تومان و حق بیمه شخص ثالث یک دستگاه خودروی بنز باز هم با همان مدل و شرایط می شود ۱۴۰۰۰۰۰ هزار تومان! یا اینکه بیمه شخص ثالث دو خودروی مشابه مثلا خودروی سمند مدل ۱۳۸۷ می شود ۵۰۰ هزار تومان، در حالی که بیمه خودروی سمند مدل ۱۳۹۷ می شود ۸۰۰ هزار تومان! مگر چه فرقی است در میزان پرداخت دیه میان یک خودروی مدل ۱۳۷۰ با یک خودروی مدل ۱۳۹۷ در زمان بروز حادثه و تصادف از سوی شرکتهای بیمه!؟ آیا شرکتهای بیمه که با توجه نوع و مدل خودرو مبالغ بیمه را تعیین می کنند، در زمان پرداخت دیه مازاد بر مبلغ تعهد شده، مبلغی را به فرد مصدوم و مجروح و یا اولیا دم متوفی پرداخت می کنند، که هنگام صدور بیمه نامه شخص ثالث، مبلغ بیشتری را دریافت می کنند!؟ باز هم براى روشن شدن موضوع لازم است
مثالی را بیان کنم! اگر فردی در اثر تصادف با یک دستگاه خودروی پراید مدل ۱۳۸۷ فوت نماید، شرکت بیمه متعهد، فقط مبلغ تعهد جانی ذکر شده در بیمه نامه را به اولیا دم پرداخت می نماید و این درحالی است که مالک خودروی پراید مذکور مبلغ ۲۰۰ هزار تومان بابت حق بیمه پرداخت نموده است! حال اگر فردی با یک دستگاه خودروی بنز مدل ۲۰۱۸ تصادف کند و منجر به فوتش شود، شرکت بیمه باز هم همان مبلغ تعهد جانی که در کلیه بیمه نامه ها یکسان می باشد را به اولیا دم پرداخت می نماید، در حالیکه مالک خودروی بنز مذکور بابت حق بیمه شخص ثالث ۱۸۰۰۰۰۰ هزار تومان پرداخت نموده است! نتیجه ای که از ذکر مثالهای بالا گرفته می شود این است که پرداخت دیه به فرد مصدوم و مجروح و یا اولیا دم هیچ ربطی به نوع و مدل خودرو ندارد، پس چرا و به چه دلیلی بایستی حق بیمه شخص ثالث خودرروها با یکدیگر متفاوت باشد! این مساله ای است که هیچ متصدی دفتر بیمه و حتی کارشناس بیمه در سازمان بازرسی کل کشور قادر به پاسخگویی و توجیه منطقی نسبت به آن نبوده اند! البته بعضی ها تعداد سیلندر و قدرت خودروی سواری را ملاک تعیین حق بیمه قرار داده و عنوان کرده اند که این هیچ ربطی به زمان وقوع حادثه و تصادف و در نهایت فوت شخص ثالث ندارد، چرا که ممکن است خودروی پرایدی با سرعت ۸۰ کیلومتر به فردی برخورد کند و منجر به فوت طرف شود و یک خودوری بنز با همان سرعت ۸۰ کیلومتر به شخصی برخورد نموده و منجر به فوتش نشود! پس با توجه به مثالهای بالا، تعداد سیلندر و قدرت موتور در خودروهای سواری هیچ نقشی در زمان تصادف منجر به فوت ندارد! جالب اینجاست که هرچه مدل خودرو بالاتر باشد و یا نوع آن فرق حق بیمه پرداخت آن هم متفاوت است!
حالا دوست عزیزم، اگر متوجه مطلب شدید، برای جلوگیری از اجحاف در حق خودت و خانواده ات و دوستانت نسبت به نشر این مطلب اقدام بکنید، تا شاید چشمها و گوشها نسبت به این قانون بی جواب و نامعلوم باز شود! اگر خوش بینانه به موضوع بنگریم، احتمالا سازمان بیمه مرکزی و سازمان بازرسی کل کشور و سازمان امور اقتصادی و همه و همه، تا به حال به این موضوع نپرداخته و فکر نکرده اند، وگرنه نباید اینگونه بی دلیل جیب ملت خالی شود! طوری پخش کنید که کل ۸۴ میلیون ایرانی متوجه آن شوند!
♦️پروانه سلحشوری در سه ماه مانده به پایان مجلس اصرار دارد اعتراف اشوبگران و جاسوسان و دشمنان انقلاب در سیما پخش نگردد ، شاید بخاطر انست که خود بزودی در سیما مجبور به اعتراف به نوکری و خوش خدمتی برای دشمنان باشد
🔹این نماینده نکبت باراصلاح طلب در تمام طول دوره در مجلس مرتب مَشغول خوش رقصی و نوکری برای دشمنان انقلاب بود ، طرح های او تماما در تضاد با اهداف و ارمانهای انقلاب است .
🔸ان شالله بزودی با اتمام دوره نکبت بارش بخاطر دشمنی با نظام اسلامی و دشمنی با ملت ایران به میز محاکمه کشیده شود
.
🔻اسماعیلی: آمار کشتهشدگانی که رسانههای معاند اعلام میکنند، کذب محض است
سخنگوی قوه قضائیه:
🔹 اعدادی که رسانه های خارجی و معاند درباره کشته شدگات اغتشاشات اخیر اعلام می کنند کذب محض است.
🔹 تعداد کشته شدگان کمتر از این اعداد است و اعداد و اسامی که این رسانه ها اعلام می کنند هر دو کذب است.
🔹 خیلی از این کشته شدگان توسط اغتشاشگران تیر خورده اند و تیر های شلیک شده از اسلحه های سازمانی پلیس نبوده و ما برای این آسیب ها مدعی هستیم.
🔹 مردم باید فریب این کشته سازی ها را نخورند.
🔹 آنها نام دختر ۱۴ ساله به نام نیکتا اسفنانی را میگویند که در اغتشاشات کشته شده است که کذب بود و این فرد به دلیل مسمومیت فوت کرده بود.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔹اگر چه تصویر بدونه شرح است
♦️اما فقط به نگاه معنا دار کودک بعد از خروج از سطل زباله توجه کنید
🔸 بنظرتان او در نگاهش به این دو حیوان دوپا چه میگوید
.
♦️سلبریتیها خصوصا قشر بازیگران ، بعنوان بی سواد ترین و کودن ترین افراد جامعه ، حداکثر هنر انان بازی کردن نقش قهرمانان اصلی جامعه است ، اکنون ابزار قدرت طلبی اصلاح طلبان گردیده اند .
🔹سعید حجاریان تئورسین اصلاح طلبان میگوید :
ممکن است، مردم جملگی اصلاحطلبان را پس بزنند
🔹اصلاحطلبان در صورت قرار گرفتن در چنین وضعیتی باید سیاستهای خود رااز دهان غیر مطرح کنند.
یعنی عملا اصلاحطلبان در این فاز در پشت صحنه قرار بگیرند.
♦️حجاریان بخوبی از عمق عدم پایگاه مردمی اصلاح طلبان مطلع است و خود معترف است که مردم اصلاح طلبان را پس زده اند.
اینکه چرا پس زده اند دلایل متعددی دارد که مهمترین انها بی کفایتی در اداره کشور است
🔹در دولت محمد خاتمی حتی یک پروژه ملی اقتصادی که بنفع مردم رقم خورده باشد وجود ندارد.
در دولت حسن روحانی نه تنها چنین اتفاقی نیافتاده بلکه پروژه های بزرگی در ضرر و زیان مردم رقم خورده که سالها طول میکشد کمر مردم از این بی کفایتی ها راست شود
اصلاح طلبان کارگردانان اصلی دولت حسن روحانی هستند
✍ محسن پور
بسمه تعالی
⭕️ نیروهای جوان و ارزشی فریب نخورند
♦️شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی چه کسانی هستند
🔹عده ای با سو استفاده از کلام رهبری در عبارت من انقلابی ام تلاش دارند از اندیشه اصولگرایی رهبر انقلاب عبور کنند.
سال ۸۲ نیروهای ارزشی پس از اعتراض به روند جریان جناح راست سنتی جریان اصولگرایی را بوجود اوردند.
بلافاصله بعد از ان ، اندیشه اصولگرایی سال ۸۴ توسط رهبر انقلاب تبیین و تشریح گردید.
بمحض تولد جریان اصولگرایی و تبیین ان توسط رهبری ، خناسان فرصت طلب سریعا از جناح راست نام خود را تغییر دادند ولی با همان رویکرد جناح راست، جریان اصولگریی را قبضه کردند.
دیری نپایید که جبهه پایداری از دل جریان اصولگرایی متولد شد و خواهان اجرای اصول اسلام و انقلاب در درون جریان اصولگرایی شدند.
🔸عناصری نفوذی جناح راست سنتی در جبهه اصولگرایی نظیر علی لاریجانی ، باهنر ، مصباحی مقدم ، توکلی و امثالهم اگر چه خسارات جبران ناپذیری به این جریان وارد کردند
اما این جریان با مردانی چون ایت الله مصباح یزدی ، ایت الله عدم الهدی، ایت الله رئیسی ، حسن عباسی ، کریمی قدوسی ، حسینی نقوی و بسیاری دیگر از عمارهای انقلاب همچنان زنده است .
کسانیکه بدونه تغییر در افکار ، از جناح راست سنتی به اصولگرایی کوچ کردن ، هم اکنون همین اشخاص بدونه تغییر در رویکرد ، شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی را رقم زدند
تا هم از اصولگرایی عبور کنند و هم از عبارت من انقلابی ام رهبر انقلاب سو استفاده نمایند و خود را انقلابی نشان دهند.
♦️نیروهای جوان ارزشی در دام عبارت انقلابی گری نیافتند بجای عبور از اصولگرایی به اخراج خناسان و فرصت طلبان از جریان اصولگرایی بپردازند.
لارم به ذکر است
شورای ائتلاف انقلاب اسلامی شهرستان قم با دعوت از علی لاریجانی بعنوان بازوی رهبری بصراحت اعلان کردن انها فقط تغییر نام دادند بدونه انکه مشی و روش خود را تغییر دهند.
در حالیکه شورای اصولگرایان انقلابی قم علی لاریجانی را بخاطر عدم اجرای اصول اسلام و انقلاب او را از جریان اصولگرایی اخراج کرده بودند
✍ محسنپور