فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
انشالله از اونایی باشیم که وقتی امام زمان (عج) اسممون رو میشنون زیر لب بگن خدا حفظش کنه.. 🤲
#يا_صاحب_الزمان
#محسن_صادق_زاده | عضوشوید 👇
https://eitaa.com/mohsensadeqhzadeh
امسال میزان حضور نوجوونا تو اعتکاف خیلی افزایش داشته
ماشالله
اینجا مسجد امام رضا علیهالسلام در محله اُزگُل تهرانه
بیش از ۵۰۰ تا نوجوون
یکی از بزرگان میگفت؛ نسل نوجوانان امروز بسیار شبیه مشخصات اصحاب امام زمان هستند 😍
#محسن_صادق_زاده | عضوشوید 👇
https://eitaa.com/mohsensadeqhzadeh
آیا از دین فراریاند!!!؟؟
👌اعتکافهای امسال تا جایی که من سراغ دارم یا دانشآموزی بود یا دانشجویی.
اون هم با تمام ظرفیت تاجایی که صدای مردم درآمده که چرا اعتکاف ها فقط برای نوجوانها است و ما بزرگترها چه کنیم؟☺️
🔹جالبتر اینکه در حرم حضرت زینب خواهر امام رضا علیهماالسلام ظرفیت ۲۵۰ نفره معتکفین که تکمیل شد، همچنان ۵۰۰ نوجوان در صف انتظار بودند. کاش فضای کافی داشتیم و اعتکاف هزار نفره برگزار میکردیم 😔
ان شاء الله سال آینده...🤲
🔸عکس نوشت؛ عبادت زیبای دختران نوجوان معتکف در حرم بانوان شهر اصفهان، حضرت زینب سلاماللهعلیها
#دخترانه
#اعتکاف۱۴۰۳🌿
#حرم_حضرتزینب_سلاماللهعلیها
#محسن_صادق_زاده | عضوشوید 👇
https://eitaa.com/mohsensadeqhzadeh
بعد نماز نصف کره زمین از تیغ مرگش میگذرن😂
مرگ بر کشورها به روزرسانی شده
اشخاص هم بهش اضافه شده😃
دقت کنید اون اَسد نیست، قسده. نیروهای کرد دموکراتیک سوریه
تازه این سری چندتا کشور کم شده سری قبل نروژ، ایرلند و اسپانیاهم بودن که به دلیل حمایت کردن اونها از فلسطین حذف شدن
نمازی که بعدش بیزاری از مستکبرین و ظالمین ابراز نشه، بدرد نمیخوره.
دوستان تو نماز دوم دوسه تا کشور اضافه شدن که همینجا به استحضارتون میرسونم
امارات، بحرین و قطر
فقط خودمون موندیم و یمن و عراق و لبنان و فلسطین😁 بنظرم راحتتره کشورهایی که مرگ نمیفرستیم رو نام ببریم و بگیم مرگ بر همه کشورها بجز اینا.... 😂
#محسن_صادق_زاده | عضوشوید 👇
https://eitaa.com/mohsensadeqhzadeh
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🏥 ماه رجب، درمانگاه تخصصی تمام ضعف های روحی
بزرگ، مثل آب دریا است، با نشستن کنار دریای بزرگ محبت خدا، غرق درمحبت و بی نیاز از دیگران میشوی.
#استاد_شجاعی
#محسن_صادق_زاده | عضوشوید 👇
https://eitaa.com/mohsensadeqhzadeh
9.16M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
❌ شیطان چگونه وارد رابطهی ما با امام زمان علیهالسلام میشود؟
🔺او دائماً به ما میگوید شما از امام زمان جدایید و امام شما را دوست ندارد.
یادمان باشد که همیشه به امام زمان پناه ببریم... بشنوید ... 👆👆
#استاد_شجاعی
#محسن_صادق_زاده | عضوشوید 👇
https://eitaa.com/mohsensadeqhzadeh
#کارآفرینی و #بازاریابی
آمارهای منتشر شده نشون میده که متاسفانه قدرت خرید جامعه ایران روز به روز در حال کاهشه؛ در چنین شرایطی، شرکتها، به خصوص تولیدکنندگان کالاهای مصرفی، باید استراتژیهای بازاریابیشون رو به سرعت تغییر بدن.
هشت استراتژی رایج در این شرایط شامل:
1️⃣ روی ارزش محصول تمرکز کنید نه ویژگیهای آن
🔸 مشتریان به دلیل مشکلات مالی ترجیح میدهند پول محدودشان را خرج محصولی کنند که میارزد؛ پس شما هم باید به آنها نشان بدهید که محصولتان ارزش پولی که میدهند را دارد
🔸 برای این کار، ویژگی محصول را با پرسیدن این سوال که «این ویژگی چه اهمیتی برای مشتری دارد» به یک ارزش تبدیل کنید
🔹 مثلا فرض کنید «شیر پاستوریزه غنی شده با ویتامین دی» عرضه میکنید؛ در این حالت به جای تبلیغ «شیر ما ویتامین دی» دارد، باید تبلیغی با این مضمون بسازید: «جلوگیری از پوکی استخوانها» و «کاهش هزینههای درمانی در سنین بالا»؛ این دو مورد در حقیقت «ارزش» ویژگی «غنی شده با ویتامین دی» هستند
2️⃣ خدمات ارزش افزوده به مشتریانتان ارائه کنید
🔸 خدماتی به مشتریان بدهید که به آنها کمک میکند تا از محصول خریداری شده بیشترین استفاده را ببرند
🔹 مثلا فرض کنید تولیدکننده ماکارونی هستید، در این صورت بهترین خدمات ارزش افزودهای که میتوانید به مشتریان بدهید «ارائه انواع دستور پخت ماکارونی با مواد اولیه ساده و ارزان» است
3️⃣ کانال مستقیم فروش راه بیاندازید
🔸 قیمت بسیاری از محصولات به دلیل چرخش در عمدهفروشی و خردهفروشیها افزایش مییابد و دود آن به چشم مشتری نهایی میرود؛ پس اگر میتوانید کانال مستقیم فروش به مشتریان نهایی راه بیاندازید
🔹 برای مثال، برخی از شرکتهای تولیدکننده لوازم آرایشی، فروشندگانی را برای فروش محصول در مجتمعهای مسکونی یا اداری بزرگ استخدام کرده و محصولاتشان را به صورت مستقیم به مشتریان نهایی با قیمت خیلی مناسبتر میفروشند
4️⃣ محصولتان را لخت کنید
🔸 حذف برخی از ویژگیهای غیرضروری میتواند هزینه تمام شده و در نتیجه قیمت فروش محصول را کاهش بدهد
🔸 برای این کار، ویژگیها و منافع محصول که از نظر مشتریان غیرضروری هستند را شناسایی و حذف کنید ولی یادتان باشد که باید قیمت محصول لخت شده خیلی کمتر از محصول عادی باشد تا مشتری متقاعد شود که میارزد آن را بخرد
🔹 مثلا خیلی از شرکتهای هواپیمایی خدماتی مثل پذیرایی داخل هواپیما، بار همراه داخل کابین، تلویزیونهای پشت صندلی و غیره را حذف کرده ولی قیمت را به نصف سایر شرکتهای هواپیمایی کاهش دادهاند
5⃣ بستههاى كوچكتر عرضه كنيد
كاهش قدرت خريد در كنار كم شدن تعداد افراد يك خانواده يعنى خانواده ها مقدار كمترى از يك محصول را مصرف مى كنند؛ پس شما هم بايد با اين روند همراه شويد و محصولاتتان را در بستهبندىهاى كوچكتر و در نتيجه ارزانتر عرضه كنيد
🔹براى مثال، بسيارى از توليدكنندگان تنقلات، وزن بسته بندى محصولات شان و در نتيجه قيمت آن را كم كرده اند
اين استراتژى با حقه رايج كه وزن بسته بندى را كم ولى قيمت آن را ثابت نگه مىدارند يا حتى افزايش مىدهند، متفاوت است. در اين استراتژى، مشترى متوجه تغيير سايز بستهبندى و در نتيجه كاهش قيمت آن مىشود.
6⃣ سبد برند داشته باشيد نه يك برند
🔸سعى كنيد جهار نوع برند داشته باشيد: برند لوكس
(با كيفيت و قيمت بالا؛ برند معمولى)
(با كيفيت وقيمت متوسط؛ برند ارزان)
كيفيت و قيمت پايين؛ برند فروشگاهى (Store Brand) بر اساس سفارش فروشگاههاى زنجيرهاى و واسطههاى بزرك
7⃣ بسته هاى قيمتى عرضه كنيد
🔸بسته قيمتى (Price Pack) بسته اى از انواع محصولات شركت است كه با قيمتى كمتر از مجموع قيمت تك تك محصولات فروخته مى شود! اين بسته به اين دليل كه شركت مى تواند در قالب آن محصولات كم فروش را در كنار محصولات پرفروش عرضه كند, به نفع شركتها و از اين نظر كه مشترى هزينه كمترى مى پردازد هم به نفع مشتريان است
🔹 مثلا يك شركت توليدكننده سس مى تواند چند نوع سس پرفروش وكم فروش خود را به صورت يك بسته عرضه ولى قيمت آن را كمتر از مجموع قيمت تك تك سسها تعيين كند.
8⃣ از بازاريابى مشترك غافل نشويد
🔸بازاريابى مشترك (Joint Marketing) عبارت است از همكارى در تبليغات و برندينگ با ساير شركتها با هدف كاهش هزينههاى بازاريابى
🔹شركت مى تواند مثلا بيلبوردى با شركت ديگرى كه محصول يا خدمت مكمل عرضه مى كند، اجاره كند و هزينه كمترى بپردازد و اين هزينه را به صورت تخفيف به مشتريانش بدهد.
#محسن_صادق_زاده | عضوشوید 👇
@mohsensadeqhzadeh
کانال محسن صادق زاده
#کارآفرینی و #بازاریابی آمارهای منتشر شده نشون میده که متاسفانه قدرت خرید جامعه ایران روز به روز در
به نظر من و البته بسیاری از بزرگانی که میشناسم و باهاشون مشورت کردم، ورود به کارهای اقتصادی و تکمیل فرآیندهای اون و سودآور کردن تولیدات، وظیفه ای هست که هر ایرانی باید درحد توانش انجام بده.
باید تبدیل بشیم به ایرانی مولد بجای ایرانی مصرف کننده صرف 👍
این پست را به همین دلیل تنظیم کردم