eitaa logo
موج سوم
375 دنبال‌کننده
567 عکس
503 ویدیو
12 فایل
🪖 کانال موج سوم کانال آموزشی علوم ، جنگ شناختی و جنگ ترکیبی... 📌هنر عالی جنگ شناختی این است که دشمنت را بدون جنگیدن شکست دهی ⚔️ ارتباط با ما :
مشاهده در ایتا
دانلود
6.22M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
پارت اول؛ 🎥واقعیت ماجرای پخشان عزیزی چیست؟ @moj_sevom
16.19M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
پارت دوم؛ 🎥واقعیت ماجرای پخشان عزیزی چیست؟ @moj_sevom
15.64M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
پارت سوم؛ 🎥واقعیت ماجرای پخشان عزیزی چیست؟ @moj_sevom
پشت پرده سخنان تند و بی‌ادبانه نخست وزیر سوئد علیه ایران چیست؟! 🔴 شروع گام به گام ایجاد تنش‌های دیپلماتیک علیه ایران قبل از ورود ترامپ به کاخ سفید؟ تلاش نفاق برای یک مصاحبه علیه ایران یا عملیاتی موفق علیه سرویس‌های دشمن؟ 🔺 اولف کریسترسون، نخست‌وزیر سوئد در سخنانی مدعی شد: ایران از باندهای جنایتکار سازمان‌یافته خشن در سوئد برای انجام حملات جدی در کشور ما استفاده می‌کند پشت پرده این سخنان را می‌توان در سه قسمت تحلیل کرد: 🔺 اول) اینکه این سخنان می‌تواند شروعی سازمان یافته برای ایجاد اجماع بین‌المللی علیه ایران باشد و زمانی این گزاره قابل اعتنا خواهد بود که چنین اظهاراتی در چند روز پیش رو هم از نظر کمیت هم کیفیت افزایشی باشد و سخنان رادیکالتری علیه کشور توسط اروپایی ها یا حتی برخی کشورهای خلیج فارس زده شود. 🔺 دوم) گروه تروریسیتی منافقین همواره با پول امریکایی‌ها و اخیرا رژیم صهیونیستی سعی در خرید افراد برای حتی انجام یک مصاحبه علیه ایران داشته است و در صورت ادامه دار نشدن این ادعا ها از طرف اروپایی‌ها علیه ایران میتوان این سخنان را در این چهارچوب ارزیابی کرد. 🔺 سوم) نخست‌وزیر سوید از یک عملیات موفق ایران در جهت حفظ امنیت کشور و مقابله با شیطنت‌های دشمن عصبانی است که در این صورت باید منتظر اطلاعات تکمیلی بود. @moj_sevom
6.23M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔺بازی های آنلاین برای کودکان چه تهدیداتی دارد؟!! 1⃣ افشای اطلاعات شخصی و ارتباطات پنهان در محیط های چت بازی آنلاین 2⃣ پرداخت وجه از حساب بانکی والدین و بدون اطلاع آنها برای ارتقاء سطح بازی 3⃣ افزایش رفتارهای خشن در پی عدم توجه به رده بندی سنی در بازی های آنلاین 4⃣ اعتیاد به بازی های آنلاین و استفاده بیش از حد و بدون نظارت والدین @moj_sevom
🔻نمونه‌های انگاره‌سازی در رسانه ۱. پوشش اعتراضات اجتماعی: - رسانهٔ الف: اعتراضات را با واژگانی مانند «مردم خواهان عدالت» و تصاویری از جمعیت عدالت‌خواه یا مطالبه گر توصیف می‌کند. - رسانهٔ ب: همان اعتراضات را با عنوان «اغتشاشات خیابانی» و تصاویری از تخریب اموال عمومی نشان می‌دهد. 🔸 جهاد تبیین و ساخت روایت اول یا روایت دوم در زمان طلایی در این شرایط بسیار مهم است.... ۲. گزارش‌های اقتصادی: - یک رسانه با تمرکز بر «رشد ۵ درصدی تولید ناخالص داخلی»، اقتصاد را موفق جلوه می‌دهد. - رسانهٔ دیگر با تأکید بر «افزایش ۳۰ درصدی تورم»، همان اقتصاد را بحرانی توصیف می‌کند. ۳. پوشش انتخابات: - یک کاندیدا ممکن است در رسانه‌های حامی، «صلح‌طلب و مردمی» و در رسانه‌های مخالف، «ضعیف و بی‌برنامه» معرفی شود. @moj_sevom