✋
ترکیب متفاوت مرددین/ چه باید کرد؟
🔺آرای مردد دو دسته اند. دسته اول آرای مشارکت ساز هستند. آرائی که بین رای دادن و ندادن مردد اند. دسته دوم آرایی که رای می دهند اما هنوز معلوم نیست به چه کسی.
🔸اما حرف اینجاست که کمپین های انتخاباتی و تبلیغات رسانه ای هنوز کمکی به آرای مردد نکرده اند و این یک تفاوت جدی با گذشته است. چرا؟
آیا شعارها و برنامه ها و وعده های نامزدها دست مردم رسیده است؟ اجمالا پاسخ منفی است. اما آیا نامزدها حرف نمی زنند؟ می زنند، چه بسا بیش از گذشته. آیا برنامه و ایده و وعده ندارند؟ کم و بیش دارند. پس ماجرا چیست؟
🔸علت اصلی اینست که برخلاف گذشته دیگر نامزدها و ستادها نیستند که کمپین می سازند و امروز شبکه های مجازی اند که کمپین سازند. کمپین سازی دیگر بالا به پائین نیست و افقی و عرضی است. به همین دلیل حتی هوادارها نیز کار به برنامه ها و وعده ها ندارند.
🔸هرکس قصه خودش از نامزدش را برای مخاطب می گوید تا او نیز با همین قصه هم قصه شود. خیلی هم برایش مهم نیست این قصه چه میزان واقعی است.
🔸به همین دلیل است که در خیلی از موارد نیز کار به اختلاف و جدل کشیده می شود چون روایت افراد از نامزد مورد علاقه شان اغلب افراطی و دوقطبی ساز است. طبیعت ذهن و روان ادمی چنین است. آدم ها دوست دارند از نامزد مورد علاقه خود فرشته و از رقیب او اهریمن بسازند.
🔸برای رقابت های دیو و پری گونه نیز ایده و برنامه و شعار نیاز نیست، بلکه زمین بازی را افشاگری ها و بداخلاقی ها و طعنه زدن ها و غیره روشن می کند. رقابت نمی کنند که دیگران انتخاب کنند، رقابت می کنند تا همدیگر را حذف می کنند.
🔸اینجاست که سطح کمپین ها فراتر از هواداری سخت نخواهد رفت چون قدرت گسترش در مقایس های بزرگ تر اجتماعی و عمومی را نخواهد داشت.
❇️ حالا چه باید کرد؟
🔸در روزهای باقی مانده باید کمپین های شبکه ای و افقی شکل بگیرد. کمپین هایی که قدرت رشد مویرگی در شبکه های محلی و خانوادگی و دوستانه و غیره را داشته باشد. صاحب این کمپین ها چه کسانی اند؟ خود فعالان شبکه اجتماعی.
🔸هرکس با هدف معرفی نامزد مورد علاقه اش مسائلی که می تواند میان مخاطب دست به دست شود را احصا و روی همان تمرکز کند. مثلا فرض کنید این روزها برای مخاطب تورم یا فیلترینگ یا حجاب یا ارز و بورس و غیره مهم است. هر هواداری می تواند روی ایده نامزد خود لابه لای نظام مسائل مخاطب تمرکز شود. هر میزان که از آن ایده می فهمد همان را به زبان خودش بگوید.
🔸فایده اصلی این کمپین های شبکه ای اینست که هم وضع موجود را می بیند و هم ناظر به مخاطب ایده و برنامه می دهد و لذا امیدافزاست و از همه مهمتر اینکه به روایت مخاطبین است نه ستادها. چنین کمپین هایی می تواند هم مشارکت بسازد و هم انتخاب.
شما هم راه حل پیشنهاد دهید.
✍🏻 #محسن_مهدیان
#جنگ_شناختی
#خادمین_زمین
#الگوی_خدمت
#موج_سوم
Ⓜ️کانال موج سوم را دنبال کنید 👇
https://eitaa.com/joinchat/2371355348C86a163a102
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
#جنگ_شناختی
🌎پرونده انتخابات🌎
💢 عملیات روانی جبهه اصلاحات؛ حمله به تلویزیون
🎥حسین دهباشی
📝شک نکنید پزشکیان هم با برنامه عمل می کند. همه اتفاقات جزو یک پازل است!
#جنگ_شناختی
#خادمین_زمین
#الگوی_خدمت
#موج_سوم
Ⓜ️کانال موج سوم را دنبال کنید 👇
https://eitaa.com/joinchat/2371355348C86a163a102
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
#آموزش_جنگ_شناختی
#جنگ_شناختی
🌎پرونده انتخابات🌎
💢 عدم مشارکت در انتخابات، در رأس گناهان کبیره!
#جنگ_شناختی
#خادمین_زمین
#الگوی_خدمت
#موج_سوم
Ⓜ️کانال موج سوم را دنبال کنید 👇
https://eitaa.com/joinchat/2371355348C86a163a102
6.55M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
#آموزش_جنگ_شناختی
#جنگ_شناختی
🌎پرونده انتخابات🌎
💢 یک هفته باقیمانده تا انتخابات برای افزایش مشارکت چکارکنیم؟
🎥حجت الاسلام پاکباز
#جنگ_شناختی
#خادمین_زمین
#الگوی_خدمت
#موج_سوم
Ⓜ️کانال موج سوم را دنبال کنید 👇
https://eitaa.com/joinchat/2371355348C86a163a102
11.77M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
#آموزش_جنگ_شناختی
#جنگ_شناختی
🌎پرونده انتخابات🌎
💢 تخریب کاندیدای مخالف= کاهش مشارکت
🔷نقد آری تخریب خیر...
#جنگ_شناختی
#خادمین_زمین
#الگوی_خدمت
#موج_سوم
Ⓜ️کانال موج سوم را دنبال کنید 👇
https://eitaa.com/joinchat/2371355348C86a163a102
⚠️ فیلمی که اخیرا از تجمع حامیان فلسطین در مقابل موزه بروکلین و رونمایی از بنر بزرگ تصویر رهبر انقلاب از سر در این موزه منتشر شده، ساختگی است و حاصل شیرین کاری هوش مصنوعی است
🔻اصل این فیلم را در فیلم سمت راست ببینید که اصلا بنری آویزان نمیشود و تصویر بنری که آویزان میشود با هوش مصنوعی روی تصویر اصلی اضافه شده است.
#جنگ_شناختی
#جنگ_ترکیبی
#جنگ_رسانه
#موج_سوم
Ⓜ️کانال موج سوم را دنبال کنید 👇
https://eitaa.com/joinchat/2371355348C86a163a102
7.31M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥نظر شهاب حسینی در مورد انتخابات: قهر کردن که راه چاره نیست...
#جنگ_شناختی
#جنگ_ترکیبی
#شهاب_حسینی
#موج_سوم
Ⓜ️کانال موج سوم را دنبال کنید 👇
https://eitaa.com/joinchat/2371355348C86a163a102
#آموزش_جنگ_شناختی
🌎پرونده انتخابات🌎
❌ تخریب، اهانت، اتهام و ... ممنوع
📝دوستان جبهه انقلاب تخریب یکدیگر و جبهه روبرو هم ممنوع.
برملا کردن دروغ جبهه غربگرا برای مردم کافی است. هر کاندید انقلابی سبد رآی خود را دارد. هرگونه تخریب منجر به ریزش خواهد شد و ...
#جنگ_شناختی
#خادمین_زمین
#الگوی_خدمت
#موج_سوم
Ⓜ️کانال موج سوم را دنبال کنید 👇
https://eitaa.com/joinchat/2371355348C86a163a102
47.89M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
غدیر یک تاریخ است ...
💐غدیر یک تاریخ است ...
تاریخی که ابتدایش مدینه ...
میانش کربلا ...
و انتهایش ظهور است ...
🌹عید غدیر خم بر شما مبارک 🌹
#غدیرخم
#عید_غدیر
Ⓜ️کانال موج سوم را دنبال کنید 👇
https://eitaa.com/joinchat/2371355348C86a163a102