eitaa logo
معجزه‌ی خوشبختی | محبوبه خسروی
26هزار دنبال‌کننده
3.8هزار عکس
203 ویدیو
92 فایل
🎖اینجا قراره با یادگرفتن قوانین جهان هستی، تبدیل بشی به یه فرد شاد،پرانرژی،تاثیرگذار،قوی، قاطع،مستقل و با عزت نفس با روابط عالی 💫 منم صفرتاصد کنارتم💪🏻♥️ مشاوره و پشتیبانی:👇🏻 @Admin_fatemeeh
مشاهده در ایتا
دانلود
. 🟥خیلی از شما عزیزان سوال داشتید در مورد پکیج ثروت و الان میخوام به همش پاسخ بدم پس با دقت مطالب رو مطالعه کنید ،شاید سوال شما هم باشه👌🏻 .
. 🟥سوال پرسیدن که برای چلّه ی ثروت چطور رزرو کنیم ⁉️ ✅باید بهتون بگم ، به علتِ اینکه پشتیبانی باخودمه وهر عزیزی که ثبت نام میکنه،مستقیم باخودم در ارتباطه، ظرفیتمون محدود هست و کسی نباید رزرو کنه چون ممکنه حق بقیه ضایع بشه،واسه همین در روز 6 شهریور ساعت 15 که ثبت نام شروع میشه ،می تونید همون روز ثبت نامتون رو قطعی کنید 👌🏻 ✳و برای اینکه جا نمونید میتونید گوشیتونو کوک کنید 👌🏻💫 .
. 🟥دوستمون بچه ی دوماهه دارن و سوال پرسیدن که چون سرم با بچه شلوغه ، می تونم از پکیج استفاده کنم⁉️ ✅دوستای عزیزم برای اینکه در مدار ثروت قرار بگیرید باید بها بدید،باید تلاش کنید ومحدودیت هارو بزارید کنار 💪🏻 ✅و باید به هر عزیزی که حس می کنه سرش شلوغه و وقتش کمه بگم که این دوره ها چون تایمشون زیاد نیست و زمان زیادی ازتون نمیبره ،خیییییلی راحت می تونید ازشون بهره ببرید و فقط گوش کردن به هر فایل کللللللی میتونه مدارتونو بالا ببره 💪🏻💥 ⭐پس دوست خوبم که این سوال رو پرسیدید،با خیال راحت ثبت نام کنید و پشتیبانی که قراره واستون داشته باشم رو از دست ندید ❌ .
. 🟥سوالی که دوستمون پرسیده رو مطالعه کنید و جوابشون داخلِ ویسی هست که میفرستم👇🏻👇🏻 .
. 🟥دوست عزیزم در مورد چلّه ثروت سوال دارن که واسشون درموردش توضیح بدم👌🏻 ✅عزیزای دلم،چلّه ی ثروت یه دوره از عبارات تاکیدیِ فوق العاده کلیدی در مورد ثروت هست و عباراتی هست که برای ضمیر ناخوداگاه فوق العاده تاثیر گذار هست و میتونه جذبِ ثروت روواستون راحتتر کنه 💫👌🏻 .
. 🟥یه سوال خیلی مهم ❌❌ ✅حتما بخونید این سوالو ، جوابشو در ادامه بهتون میگم😍 ✅سوالیه که خیلی از شما عزیزان پرسیدید💰 .
. 🔴پکیج ثروت...👇🏻👇🏻 ✳قیمت اصلی تکنیکهای ثروتساز:1/990/000 🟥با تخفیف:590هزارتومان ✳قیمت اصلی ثروت معنوی:1/500/000 🟥با تخفیف:390هزارتومان ✳قیمت اصلی چلّه ثروت:790/000 🟥با تخفیف:199هزارتومان ✳🔴که شماهم میتونید جداجدا این دوره ها رو تهیه کنید و هم میتونید هر 3 دوره رو همراهِ هم تهیه کنید.💫 🌟قیمت پکیج ثروت(هر3دوره با هم): فقط و فقط : 790هزار تومان🌟 دو دوره (تکنیکهای ثروت ساز و ثروت معنوی) : 699 هزار تومان ⭐ ⭐دو دوره (تکنیکهای ثروت ساز و چلّه ی ثروت ) : 640هزار تومان⭐دو دوره (ثروت معنوی و چلّه ی ثروت) : 450 هزار تومان ⭐ 🟥ظرفیت دوره فقط و فقط:50 نفر ❌❌ .
. سلام خانواده ی وفادارم💖 صبحتون حسینی و پر از خیر💫 .
. ای که قدرتمندترینی ! عظمت و جلال و شکوه آسمانت مرا مجنون میکند ....💫 همچون پروانه ایی ... در دل این آسمان پروازمیکنم ودرجای جای آن سپاسگزاری میکنم از خلقت خویش ، بخاطر داشتن تو. 💫 روزی همچون کرمی بودم که سالها در پیله ی بسته و تاریک در آرزوی پروانه شدن بودم .... اما مسیر را نمیدانستم و تو به لطف و مهربانیت مسیر را به من نشان دادی ...💫 مهربانترینم !💖 چگونه تو را شکر نکنم ؟؟؟ .
. 1️⃣فهرستی از 10 نعمتی که داری ،بنویس، فهرست رو بخون و در انتهای هر نعمت 3 بار بگو خدایا شکرت💫 2️⃣امروز رو مخصوص،میخوایم شکرگزاریِ پدر و مادرمون رو انجام بدیم،حالا چطور👇🏻 ✅اگه پدر و مادرتون در قید حیات هستن، یه نامه تشکر و قدردانی واسشون بنویسید و از صمیم قلب برای تمام زحماتی که در این مدت واستون کشیدن ،تشکر کنید و نامه رو بهشون بدید و دستشونو ببوسید💖💫 ✅اما اگه پدر و مادرعزیزتون در قیدحیات نیستن🖤 امروز واسشون سوره ی نور رو بخونید و از صمیم قلب ازشون بخواین تا واستون دعا کنن 💫 ⭐حواستون باشه شکرگزاریِ امروز خیلی ویژست و پر از خیر و برکته واستون⭐ .
. 🟥در مورد چالش شکرگزاری امروز،خیلی از عزیزان گفتن ما کنار پدر و مادرمون ، نیستیم ، باید چیکار کنیم ⁉️ ✅عزیزانی که به هر دلیلی کنارِ خانواده و پدر و مادرشون نیستن، نامه رو در قالب یه پیام آماده کنن و بفرستن واسه پدر و مادر عزیزشون 😍 💥دوستان من هدفم اینه که اون حسِ خوبه و حالِ خوبه به پدر و مادرتون منتقل بشه و بدونن که بچه هاشون قدر دان زحَماتشون هستن👌🏻 .
. اربـعین آمد دلم را غم گرفت بهر زینب(س) عالمی ماتم گرفت سوز اهل آسمان آید به گوش ناله ی صاحب زمان آید به گوش ⭐یا حسین (التماس دعا)⭐ .
. 💥عزیزای دلم شبتون حسینی🖤 .
. ✅می خوام بهتون یه فرمول عالی و ویژه بدم‌برای روزِ اربعین‌که خیلی میتونه واستون گره گشا باشه👇🏻👇🏻 .
. ✳فردا موقع اذان ظهر حتماً پاک باشید👌🏻 🔰اول از همه 14 تا صلوات بفرستید و 🔰بعد از اون بدون توقف 1001 مرتبه تکرار کنید 👇🏻 💥یا مُجیبَ الدَعَوات ،اَنتَ المُجیبُ و اَنا مُضطَر💥 🔰وبعد دوباره14مرتبه‌صلوات بفرستین به نیت اون خواسته‌ای که دارین⭐ https://eitaa.com/joinchat/3356885289Cce9f4d956b کانال معجزه خوشبختی🌟 .
. 💫دوستای عزیزم ، هر کدومتون این پیامو برای 5نفر از عزیزانتون ارسال کنید ،تا اونام از این فرمول استفاده کنن و به فضل خدای مهربان به تمام خواسته هاشون برسن👌🏻💖 .
. ✅این پیامم همین الان دوست عزیزمون ارسال کردن💫👌🏻 💥دقیقا وقتی باور داشته باشید هر ذکری و هر تکنیک و تمرینی ، میتونه عالی باشه ⭐👌🏻 ✅ممنونم از محبت و مهربونیتون💖 .
. سلام خانواده ی وفادارم💫 صبحتون پر از خیر و برکت💥 .
. خدای مهربانم ! عشق به تو ، یعنی نبود فاصله ها ... ای آنکه آنچه را که در قلبم، لحظه به لحظه می گذرد  آگاهی و به آن احاطه داری و قبل از آن که سخنی را بر زبان آورم تو بر آن آگاهی ! 💫 تو خوشبختی مطلقی ...⭐ تو نیروی بی نهایتی ...⭐ یک شکوه بی نهایت...⭐ خدایا ! شکرت که قلبم می تپد ...💫 خدایا ! شکرت که بیتابم برای شکرگزاری💫 خدایا ! شکرت که رزقم حلال است💫 خدایا ! شکرت که درمانی برای روحم💫 .
. 🔰و اماااااااا آخرین روز چالشمون 👇🏻 ✅منتظر نتایج بینظیرتون هستم💖 .
. 1️⃣فهرستی از 10 نعمتی که داری ،بنویس، فهرست رو بخون و در انتهای هر نعمت 3 بار بگو خدایا شکرت💫 2️⃣امروز روفقط وفقط برای داشتنِ نعمتِ سلامتی سپاسگزاری کن ، به این شکل که دفتر شکرگزاریتو باز کنی و دونه دونه ی اعضای بدنتو بنویسی و بابتش از خداوند تشکر و قدردانی کنی 💥👇🏻 🔰خدایا شکرت برای قلب سالمم 🔰خدایا شکرت برای کبد سالمم 🔰خدایا شکرت برای .... 🔰و.... .
. 💥عصرتون بخیر بهترینها 💫 .
. 🔴اموزشهای امروز رو اگه از دست بدی خیلی ضرر کردی ❌❌ ✅پس تا اخرش همراهم باش تا به یه نتیجه ی عالی با هم برسیم 👌🏻 .
. ✅رفقای جانم، باید بدونید که ثروت ساختن و ثروت مند شدن کاملاً ذهنیه و اصلاً ربطی نداره به این که ، شما روزی چند ساعت داری به صورت فیزیکی کار می‌کنی❌❌ .