eitaa logo
- ژیهات
1هزار دنبال‌کننده
2.2هزار عکس
1.6هزار ویدیو
4 فایل
من؟ دلم توی حرم جامونده. « دلتنگی اسم دومم شده و کربلا، نشونه‌ی اصلیمه » دلبر ما از نظر دور است ، از دل دور نیست. وطن دوستی که حوصله وطن فروشا رو نداره. [ همون مخاطبِ خاص سابق ]
مشاهده در ایتا
دانلود
-
- ژیهات
+
/ کاش امشب باب القبله بودم و با ستوده می‌خوندم "والا علیِ اعلی ، نفسِ بابا اسدالحسین میوه دل لیلا".
جوونیم فدای جوونی علی‌اکبر.
التماس‌دعا*
هدایت شده از - ژیهات
حیف؟ حیف چشمای ابلفضل بود.
-
- ژیهات
-
عاشق اون قسمتی‌ام که چاوشی میگه کی گفته غریبی عزیزدل خواهر؟ در هردو جهان نیست کسی از تو تنی‌تر.