eitaa logo
منور
1.6هزار دنبال‌کننده
28.2هزار عکس
28.9هزار ویدیو
1.2هزار فایل
.
مشاهده در ایتا
دانلود
اینم کار خودشونه... هشتمین کشور هسته ای جهان
اینم کار خودشونه... مقام دوم در زمینه تولید ماند دارو
اینم کار خودشونه... رتبه دهم جهانی در فناوری لیزر
اینم کار خودشونه... سرعت پیشرفت علم در ایران ۱۱ برابر دنیا
اینم کار خودشونه... رتبه چهارم در تولید علوم ناباروری و باروری
بُرد ماهواره‌بری که سپاه آزمایش کرد ۱۰ هزار کلیومتر فاصله ایران تا نیویورک ۹۷۰۰ کیلومتر
به طلبه میگویند: «عزیزم بشین درستو بخون؛ بعداً که باسواد شدی، وارد فضای مجازی شو؛ الآن زوده برات»! به استاد حوزه هم میگویند: «حاج‌آقا شأن شما اینجور فضاها نیست؛ شخصیت خودتون رو حفظ کنید»!! خب نتیجه این میشود که امروز در فضای مجازی: لااقل ۱۰۰ نفر استاد حوزه که مخاطب داشته باشند، نداریم؛ لااقل ۱۰۰ نفر طلبه عادیِ مخاطب‌دار هم نداریم! البته طلاب زیادی در همین ایتا و فضاهای دیگر مشغول فعالیت هستند که هم محبوبیت و هم مخاطبانی دارند و تولیدات‌شان مورد استفاده قرار میگیرد؛ اما به جهت همان نگاه که در ابتدا عرض شد، طلبه بودن‌شان را از مخاطبان کانالشان پنهان میکنند و مردم هم نمیدانند کانال خوب و تأثیرگذاری که درحال استفاده از آن هستند، محصول مجاهدت‌های بی‌وقفه یک طلبه جوان است. اما این تعداد طلاب فعال، هیچ نسبتی با ظرفیت عظیم حوزه ندارند و یک اقلیت محض محسوب میشوند. خب نتیجه این میشود که ملاحظه میفرمایید؛ طلاب در گروههای طلبگی عمدتاً مشغول بحث با خودشان هستند؛ مردم هم مشغول بحث با خودشان.
خبرگزاری فرانسه هم بخش فارسی‌اش را برای دمیدن تو تنور خاموش اغتشاشات آتش کرده است! عملا با جنگ احزاب رسانه‌های دولتی (پولدارترین و پر امکانات‌ترین رسانه‌های دنیا) مواجهیم! 🔸خبرگزاری فرانسه (rfi) 🔸خبرگزاری آلمان (دویچه وله) 🔸خبرگزاری سلطنتی بریتانیا (bbc) 🔸خبرگزاری سعودی (اینترنشنال) 🔸خبرگزاری های امریکا (voa ,farda) همه این خبرگزاری‌ها بخش فارسی راه انداختند! استعمار امروز، استعمار تصویری و شناختی است!
مسلمان شدن مدل مشهور فرانسوی مارین الحیمر ستاره تلویزیون فرانسه با انتشار ویدئویی در حساب‌های کاربری خود در شبکه‌های اجتماعی لحظه‌ای را به نمایش گذاشته است که در یکی از مساجد فرانسه شهادتین را بر زبان جاری می‌کند و مسلمان می‌شود. این در حالی است که رسانه‌ها مدتی است تاکید کرده‌اند که وی به اسلام گرویده است. این بنده خدا تا ته راه رفته دیده غرب خبری نیست مسلمون شده ، بعد یه عده اینجا خودشون میکشن راه قبلی ایشون برن
سامانه ارتقاء یافته باور ۳۷۳ با برد بیش ۳۰۰ کیلومتر با حضور وزیر دفاع رونمایی شد
اولین واکنش ها به آزمایش موشک قائم ۱۰۰ وزارت خارجه آمریکا: این اقدامات غیرمفید و بی ثبات کننده است.
جواب جالب به سردبیر سعودی نشنال
پویش «عمامه بوسی» هر طلبه معممی را در خیابان دیدید با احترام عمامه اش را ببوسید و از این کار فیلم بگیرید و منتشر کنید
یک منبع آگاه امنیتی: تیم‌ خرابکاری و ترور در خوزستان که مورد حمایت و هدایت یک کشور اروپایی بود قبل از انجام هرگونه اقدام، توسط سازمان اطلاعات سپاه منهدم شد. اعترافات اعضای دستگیرشده برنامه‌ریزی برای ترور تعدادی از مردم و شخصیت‌های عرب و تکرار سناریو کشته‌سازی و ایجاد آشوب‌های مشابه زاهدان و اردبیل در خوزستان بود.
شکلات‌های نستله که با برندهای مختلف مانند کیت‌کت، در سراسر دنیا عرضه می‌شود، بر خلاف داشتن طعمی خوش برای کودکان، برای جمع دیگری از آنان مایه رنج و عذاب است. نستله یک شرکت سوئیسی چندملیتی مواد غذایی و نوشیدنی است. هر زمان که بحثی در مورد فاسدترین و غیراخلاقی‌ترین شرکت‌های جهان مطرح می‌شود، نستله همیشه در صدر فهرست قرار می‌گیرد. حدود دو سوم از عرضه کاکائو در جهان از غرب آفریقا تامین می‌شود؛ جایی که طبق گزارش وزارت کار ایالات متحده در سال 2015، بیش از 2 میلیون کودک در مناطقی که کاکائو تولید می‌کنند، مشغول کار خطرناک هستند. کشاورزان با حداقل درآمد روزانه به استفاده از کار کودکان، بدون دستمزد متوسل می‌شوند تا بتوانند کاکائو ارزان‌قیمتی را برای شرکت‌های بزرگی مانند نستله عرضه کنند. در گزارشی آمده است: «تقریباً 200 هزار کودک در مزارع کاکائو در ساحل عاج کار می‌کنند تا شکلات‌های لذیذی را که دیگران در سراسر جهان از آن لذت می‌برند درست کنند». در سپتامبر 2017، یک گروه زیست محیطی تحقیقی را انجام داد که نشان داد فعالیت این شرکت‌ها در ساحل عاج و غنا به شدت در بحران جنگل‌زدایی این کشورها نقش داشته است و اگر تقاضا برای شکلات‌های غیراخلاقی با نرخ فعلی خود ادامه یابد، تا سال 2030 جنگلی در این کشورها باقی نخواهد ماند.
۳ نفر از متهمانی که دکتر داریوش فرهود، پدر علم ژنتیک ایران را ربوده بودند توسط پلیس آگاهی فاتب دستگیر و به فرماندهی انتظامی تهران بزرگ منتقل شدند.
مجری منوتو اونقدر فشار بهش اومده که این طوری بازاریان شریف ایرانی رو تهدید میکنه
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
کشته‌سازی تابلو شد کمی نوه‌سازی کنیم؛ علی کریمی با انتشار فیلمی در اینستاگرام از رقص یک دختر مدعی شد وی نوه آیت‌الله مکارم شیرازی است. چند ساعت بعد از این دروغ شاخدار، شخص حاضر در استوری کریمی، با انتشار یک ویدیو هرگونه انتساب به آقای مکارم را رد کرد و با عصبانیت خواست این کار را تکرار نکنند. این شخص مربی بدنسازی و ساکن خارج کشور است و از قضا در صفحه شخصی‌اش در حمایت از اغتشاشات مطلب می‌گذارد
حجت الاسلام طائب مشاور فرمانده کل سپاه: با توجه به تلاش‌های گسترده دولت فعلی رژیم صهیونیستی برای ماندن در قدرت، بازگشت مجدد نتانیاهو به قدرت، سبب تضعیف دولت دموکرات‌ها در آمریکا می‌شود و انتخابات دیروز، شروع یک چالش جدید برای اسراییل و آمریکا خواهد بود. علی‌رغم درخواست بنت از جمعیت خاموش اسراییل و طرفداران خود برای حضور در خیابان‌ها و شرکت در انتخابات، بعد از برگزاری ۴ انتخابات در طول یکسال، با اقدامات تند و رجزخوانی‌های طرفداران نتانیاهو مبنی بر برخوردهای رادیکال با مخالفان آن‌ها، اوج دوگانگی سیاسی-اجتماعی و خشم و کینه سیاسی شکل خواهد گرفت. ادامه این روند موجب وخامت اوضاع دولت و تشدید آسیب‌پذیری‌ها و منجر به بروز ناآرامی‌های اجتماعی در درون اسراییل خواهد شد و نتیجه، آن خواهد شد که همان برنامه‌هایی که برای ایران در نظر گرفته بودند را به خودشان در اسراییل و آمریکا باز می‌گرداند.
‏شوخی تلخ روزگار ما اینه که ‎مولوی عبدالحمید که اسپانسر اصلی‌اش ‎آل سعود است و حکومت ایده‌آلش ‎پادشاهی خاندانی است که زنان در آن اساسا شهروند بدون درجه محسوب می شوند؛ درباره ‎رفراندوم و حکومت ‎دموکراتیک نظر میده!
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
پویش «احترام عالم» هر طلبه معممی را در خیابان دیدید با احترام عمامه اش را ببوسید و از این کار زیبا فیلم بگیرید و منتشر کنید
آثار ‏دستیابی رسمی‌ سپاه پاسداران به موشک‌های ۵۵۰۰ تا ۱۲۵۰۰ کیلومتری میان برد و قاره پیما همانطور که در فیلم گرفته شده در پایگاه فضایی شاهرود پرتاب ماهواره بر قائم ۱۰۰ ‏(در واقع موشک قاره پیمای تاکتیکی) دیدید که شتاب فوق العاده خوبی‌ گرفته و کمی‌ پس از شلیک نازل متحرک موتور رافع فعال شده و موشک به سرعت تغییر جهت می‌دهد. ‏این شتاب چشمگیر نشان‌دهنده استفاده از سوخت جدید با چگالی انرژی بالا، طراحی‌ گرین مناسب با تولید تراست فراوان و استفاده از یک موتور تمام کامپوزیت است که به سبک سازی موشک کمک فراوانی کرده. امروز رسما سپاه پاسداران به موشک‌های میان برد ۵۵۰۰ تا ۱۲۵۰۰ کیلومتری در قالب دو مرحله و سه مرحله سوخت جامد دست پیدا کرد و قطعا توان حمله به خاک اروپا و پایگاه‌های آمریکایی در دیگو گارسیا با استفاده از یک موشک دو مرحله‌ای موتور ‏رافع و موتور سلمان را به دست آورد! این دستاورد بسیار بزرگی‌ است و کمتر کشوری به آن دست پیدا کرده است و به هیچ وجه نمیتوان به ‏سادگی‌ از کنار آن گذشت و غربی‌ها را بسیار مضطرب و مستاصل خواهد کرد. در واقع موشک آزمایش شده، چیزی شبیه MGM-134 Midgetman آمریکایی است که بردی بالغ بر ۱۱۰۰۰ کیلومتر با کلاهک هسته‌ای چند صد کیلوتونی دارد! نکته جالب دیگر، پرتاب در یک روز ابری انجام شده و تا لحظه پرتاب هیچ سرویس اطلاعاتی‌ غربی از زمان پرتاب گزارشی را به رسانه‌های غربی انتقال نداده بود
مردم نخجوان با ارسال نامه ای به مقامات ایرانی خواستار بازگشت به ایران شدند ما به تمدن واقعی خود می پیوندیم
روابط عمومی و تبلیغات سپاه ولی عصر (عج) استان خوزستان اعلام کرد:‌ به دنبال اقداماتی که ضدانقلاب در ناامن کردن استان خوزستان و کشور دارد، در تاریخ 15 آبان ساعت 2:25 ‌بامداد یک گروهک تروریستی ‌به یکی از مقرهای ‌نظامی شهرستان ماهشهر حمله کرد. در اقدام متقابل جهت حفاظت از این مقر، به دو ‌تروریست راکب موتورسیکلت تیر‌اندازی شد که ‌یکی از این تروریست‌ها مجروح شد که اقدامات پزشکی موثر واقع نشد و وی به هلاکت رسید.
این جمهوری اسلامی هم عجب معمای پیچیده ای شده برای دوست و دشمن، وسط حوادثی که خیلی ها سرگرم جیغ جیغِ چهارتا دخترک مغفول هستند، تکنولوژی موشک فوق پیشرفته ماهواره بر رو در یک روز ابری با موفقیت تست می کنه!