eitaa logo
منور
1.6هزار دنبال‌کننده
28.2هزار عکس
28.8هزار ویدیو
1.2هزار فایل
.
مشاهده در ایتا
دانلود
رده بندی المپیک ۲۰۰۸ چین ۵۱ طلا امریکا ۳۶ طلا روسیه ۲۳ طلا بریتانیا ۱۹ طلا آلمان ۱۶ طلا استرالیا ۱۴ طلا این مسابقات در پکن برگزار شد و چین با توجه به میزبانی اش اول شد
در المیک پاریس ۲۰۲۴ تعداد ۳۲۹ مدال طلا توزیع خواهد شد
‏رهبر انصارالله یمن: خجالت آمیز است که برخی رژیم های عربی بیانیه هایی صادر کردند که خدشه ای که به گوش ترامپ وارد شده بود را محکوم کردند اما جنایاتی که بر فرزندان امت اسلامی وارد شد بیانیه ای صادر نکردند.
سید حسن نصرالله : ما اکنون دو اقدام انجام خواهیم داد 1. فعالیت های روزانه نبرد خود را ادامه خواهیم داد.. تانک ها را هدف قرار می دهیم ، موشک باران می کنیم.. اینها ربطی به ترور حاج فواد ندارد 2. واکنش به ترور حاج فواد
سیدحسن نصرالله : دشمن و کسی که حامی اوست منتظر پاسخ کوبنده حزب‌الله باشد و بین ما و شما روزها و شب ها و میدان است.. منتظر پاسخ قاطع ما باشید
سید حسن نصرالله : به دشمن همان چیزی را می گویم که حضرت گفت : هر کاری که میتوانی کن (سید، خطبه حضرت زینب در برابر یزید را قرائت کرد)
رسانه های عبری : (سید حسن) نصرالله اسرائیل را تا اطلاع ثانوی وارد مرحله جدیدی از وحشت کرده است
این جمله سید حسن نصرالله یک جمله تاریخی بود
گزارش ادعایی نیویورک تایمز : اسماعیل هنیه به وسیله بمبی که دو ماه قبل در اتاق محل اقامت او کار گذاشته شده بود کشته شده است. به محض اینکه تایید شد که او در اتاق است بمب از راه دور منفجر شده است. دو تن از مقامات ایرانی گفتند، زیاد النخاله، رهبر جهاد اسلامی فلسطین، در واحد کناری واحد محل اقامت اسماعیل هنیه اقامت داشته است. اتاق او آسیب چندانی ندیده بود که نشان از برنامه ریزی دقیق در مورد هدف قرار دادن آقای هنیه دارد. خلیل الحیا، معاون فرمانده حماس در نوار غزه که در تهران نیز حضور داشت، در محل حاضر شد و جسد همکار خود را دید. به گفته این سه مقام ایرانی، در میان افرادی که بلافاصله به آنها اطلاع داده شد، ژنرال اسماعیل قاآنی، فرمانده نیروی قدس، بود. مقامات گفتند که او در نیمه های شب به آیت الله علی خامنه ای رهبر ایران اطلاع داده و ایشان را از خواب بیدار کرده است. به گفته این سه مقام ایرانی، تا ساعت ۷ صبح، آقای خامنه‌ای اعضای شورای عالی امنیت ملی ایران را برای یک جلسه اضطراری به دفتر خود فراخواند و در آن جلسه دستور حمله به اسرائیل را صادر کرد. حدود ساعت ۲ بامداد به وقت محلی، این دستگاه منفجر شده است. به گفته مقامات، کارکنان ساختمان مبهوت دویدند تا منبع سر و صدای مهیب را پیدا کنند و آنها را به اتاقی که آقای هنیه با محافظ در آن اقامت داشت هدایت کردند. این مجتمع دارای یک تیم پزشکی است که بلافاصله پس از انفجار به اتاق رفتند. تیم اعلام کرد که آقای هنیه بلافاصله فوت کرده است. تیم تلاش کرد تا محافظ را احیا کند، اما او نیز مرده بود. تحقیقات اولیه نشان می‌دهد که مواد منفجره از قبل در آنجا جاسازی شده است. آنها دقت و پیچیدگی این حمله را از نظر تاکتیک مشابه با سلاح ربات هوش مصنوعی کنترل از راه دور توصیف کردند که اسرائیل برای ترور دانشمند ارشد هسته ای ایران محسن فخری زاده در سال ۲۰۲۰ استفاده کرد. نحوه نگهداری بمب در مهمانسرا هنوز مشخص نیست. مقامات خاورمیانه گفتند که برنامه ریزی برای این ترور ماه ها به طول انجامید و مستلزم نظارت گسترده بر محوطه پادگان است. همانطور که مشخص شد، قاتلان توانستند از نوع دیگری از شکاف در دفاع ایران استفاده کنند: نقص امنیتی در محوطه ای که ظاهراً به شدت محافظت می شد که اجازه می داد بمبی کار گذاشته شود و برای چندین هفته مخفی بماند. آقای هنیه که دفتر سیاسی حماس در قطر را رهبری می کرد، چندین بار در سفر به تهران در این مهمانسرای اقامت داشته است. بمب تقریبا دو ماه پیش در مهمانسرا مخفی شده بود. این پنج مقام گفتند که بمب از راه دور منفجر شد، پس از تایید شد که او در اتاقش در مهمانسرا است.
نگاهی به میزان مصرف گاز در جهان، نشان می‌دهد مصرف این حامل انرژی روندی افزایشی داشته و دو برابر شده است.
میزان سرسام آور نفتی که سعودی ها مصرف می کنند، این کشور را پس از آمریکا، چین و هند به عنوان چهارمین مصرف کننده نفت جهان تبدیل کرده است. این کشور با جمعیت تقریباً 35 میلیون نفری، برای تأمین برق در تابستان‌های داغ خود و دستگاه های آب شیرین کن به نفت زیادی نیاز دارد تا آن را تبدیل به برق کند.
نامه هشت بسیج دانشجویی دانشگاه‌های تهران خطاب به آقای پزشکیان؛ «فشارهای جریان ترسو و غرب زده برای انفعال را پس بزنید» در روزهای آغازین دولت چهاردهم و زمانی که کارگزاران نظام جمهوری اسلامی مشغول برگزاری هرچه باشکوه‌تر مراسم تحلیف ریاست جمهوری دولت جدید بودند، ترور ناجوانمردانه رییس دفتر سیاسی جنبش اسلامی حماس شهید اسماعیل هنیه اتفاقی ناگوار بود که قلوب دلبستگان مقاومت و آزادگان جهان را مملو از خشم و اندوه نمود. دولت چهاردهم در نخستین روزهای آغازین ماموریت‌های مهم خویش در جهان آشفته کنونی، با آزمونی مهم و سرنوشت ساز روبه‌روست که شاید نتیجه آن، سرنوشت جنگ غزه و معادلات منطقه در چند ماه آینده را تغییر دهد و حتی فرصت‌های جدیدی برای گشایش‌های سیاسی و اقتصادی در داخل کشور فراهم نماید. در این‌روزها شاهد انباشت مراجعاتی خواهید بود که به خیال خود شما را از تهدید و حمله دشمنان و «سایه جنگ» انذار می‌دارند! از اصل حکمت و عزت ایران اسلامی و مقاومت کوتاه نیامده و فشارهای جریانِ ترسان و غرب‌زده برای انفعال در قبال جنایت را «پس بزنید».
انتقام قطعی‌ست اما مهم‌تر از انتقام، پیدا کردن و معرفی عناصر نفوذی و گرا دهندگان ترور رهبران و فرماندهان مقاومت است نفوذی‌هایی که رژیم صهیونیستی آنها را سرمایه خود می‌داند چه کسانی هستند؟
فارس نوشت: با گذشت حدود ۲۴ ساعت از عملیات ترور شهید اسماعیل هنیه جزئیات بیشتری از شیوۀ ترور مشخص شد. در این عملیات که ساعات اولیه بامداد چهارشنبه صورت گرفت، محل اقامت شهید هنیه مورد اصابت پرتابۀ هوا به زمین قرار گرفته که بخش‌هایی از سقف و پنجره محل اقامت او در طبقۀ چهارم ساختمانی در منطقه زعفرانیه تخریب شده و او و یکی از محافظانش به شهادت رسید. در بررسی‌ها آنچه قطعی شده است این اقدام نظامی، با برنامه‌ریزی و توسط رژیم صهیونیستی صورت گرفته است.
توییت سه سال پیش این شبکه جاسوسی- خبری آمریکایی که نشان می دهد محل اسکان اسماعیل هنیه از خیلی قبلتر مورد شناسایی و رصد بوده 🔸"قرارگاه سپاه قدس «امام علی» در محله سعد آباد در شمال تهران برای آموزش نظامی استفاده می‌شود. این کمپ در شمال کاخ سعد آباد در خیابان البرز کوه تجریش می باشد. این اردوگاه برای آموزش نیروهای خارجی از ملیت‌های مختلف از جمله: عراقی ها، نیروهای شیعه از کشورهای حاشیه خلیج فارس و غیره استفاده می شود. کارآموزان به گروه های کوچک حداکثر تا ١٠ نفر تقسیم می شوند تا محرمانه بودن را حفظ کنند."
ایران سازمان ملل را از قصد خود برای حمله به اسرائیل بر اساس ماده 51 مطلع کرد. دبیرکل سازمان ملل متحد تایید کرد که ایران حق دفاع از خود را دارد
چند نکته‌یِ تامل‌برانگیز درباره ترور شهید "اسماعیل هنیه" ▪️۱.محل استقرار شهید هنیه در تاریخ ۱۸ سپتامبر ۲۰۲۱ (۲۷ شهریور ۱۴۰۰) توسط یک حساب کاربریِ نزدیک به اسرائیل افشا و اصطلاحا یک محل سوخته بود. ▪️۲. اسکانِ رئوس جریان مقاومتِ فلسطین در چنین محلی، حماقتِ محض بوده؛ محل استقرار افراد عالی رتبه‌ی مقاومت باید به دور از تیررس، نقطه‌ی دید بالا و همچنین در دسترس بودنِ هدف برای پرتابه‌های بزرگ و کوچک باشد. ▪️۳. شهید "اسماعیل هنیه" در لیست قرمز ترور موساد قرار داشت و طبیعتا مهمانِ ما، دارای بالاترین هشدارهای امنیتی بوده است. ▪️۴. شهید هنیه، روز قبل از ترور در "نمایشگاهِ سرزمینِ تمدن‌ها" در برج میلاد شرکت کرد؛ میزان حفاظت از هنیه، تعداد بالای محافظینِ ایرانی و غیرایرانیِ اطرافِ وی به خوبی نشان می‌داد که هشدارِ سطحِ بالا برای ترور این فرمانده مقاومت وجود داشته است. ▪️۵. چنین محلِ حساسی قطعا توسطِ تجهیزاتِ مختلف و به‌روزِ جَمر برای اختلال در سیستمِ پهپاد، ریموت‌های انفجاری و هر نوع سیگنالِ منجر به عملیات و انفجار، حفاظت می‌شود؛ حتی تور پَران، پدافندهای ارتفاع پست و اسنایپر (تیرانداز) و شیشه های ضد انفجار؛ چگونگی اجرای عملیات و عبور از چنین لایه‌هایی محل سوال است! (محدوده‌ی عملیات قطعا مجهز به چنین تجهیزاتی یا بخش‌هایی از آن بوده است.) ▪️۶. روایت های مختلفی وجود دارد از اینکه باگِ اصلی منجر به ترور در تیم حفاظت و مراقبت‌های امنیتی شهید هنیه بوده است؛ مثلا همراه داشتن دو گوشی موبایل و همچنین استفاده از نرم‌افزاییِ که به دقت جای شهید را برای سرویسِ هدف لو می‌داده است. (اگر چه منابع متعدد قضیه اشتباه حفاظتی _امنیتی تیم حفاظتِ شهید را در این قضیه بسیار محتمل می‌دانند ولی باید مراقبت بود که شدت پمپاژِ این خبر برای پاک کردن ردِ عنصرِ نفوذیِ به‌ظاهر خودی نباشد!) ▪️۷. محل اسکان شهید در طبقه چهارم یک ساختمان ۴طبقه! از اشتباهات بوده، زیرا اگر سناریوی نفوذ موشک از سقف (پشت بام) درست باشد طبیعتا فردی که در طبقه آخر قرار دارد به‌راحتی آسیب می‌بیند. "زیاد نخاله" که در طبقه سوم همین مجموعه حضور داشته از ترور جانِ سالم به در برده است‌! ▪️۸. سناریوهای مختلف ترورِ منتشر شده درباره شهادت هنیه که آخرین آن متعلق به نیویورک تایمز است (ورود و جاسازی بمب در محل سکونت هنیه) اعتبار دستگاه‌های پرافتخار اطلاعاتی ایران را زیر سوال می‌برد. اگرچه رعایت نکات حفاظتی مهم است ولی روایت‌سازی‌های مختلف در نبود روایتِ دقیقِ رسمی، آسیب‌زاست.
تو سریال لیسانسه ها امیرحسین رستمی راننده شده بود برای اینکه شغلش رو خاص کنن میگفتن مدیریت راهبردی مقصد ظریف هم معاون راهبردی مقصد شد
اصل راهبردی حاکم بر میدان چیست؟ روزهایی که در آن به سر می بریم در تاریخ خواهد ماند. مهم ترین محاسبه اسراییل در جنایاتی که می کند این است که ایران و مقاومت از درگیر شدن در یک جنگ گسترده مخصوصا اگر امریکا بخشی از آن باشد، پروا دارند حال آنکه برآورد ایران این است که اسراییل خود بیش از همه از درگیر شدن در جنگ می ترسد و امریکا حتی بیشتر از اسراییل جنگ را خط قرمز خود قرار داده است. در واقع، اگر ایران فقط یک چیز از عملیات وعده صادق آموخته باشد این است که پاسخ اسراییل نشان داد ورود به جنگ با ایران خط قرمز واقعی تل آویو است. امریکا هم پس از وعده صادق به صراحت به تل آویو پیام داد اگر پاسخی بدهد که آتش جنگ را شعله ور کند از آن دفاع نخواهد کرد و این ثابت کرد امریکا نیز مطلقا مایل به وسیع شدن درگیری نیست. علاوه بر اینها ایران به خوبی از تجربه های گذشته آموخته اگر ضربه دردآور وارد نکند، تجاوزات تشدید خواهد شد. بنابراین اصل راهبردی حاکم بر میدان این است: ما ریسک درگیری گسترده را می پذیریم چون می دانیم شما روی گسترده نشدن درگیری حساب ویژه کرده اید! "مهدی محمدی"
5a5c9862-c64e-4437-9677-e0dc287ce5a9.mp3
9.13M
سایه مستدام این پرچم سید مهدی میرداماد شب نهم محرم ۱۴۰۳
این تصویر را فراموش نکنید. سال‌هاست دشمنان با نقشه‌های مختلف به دنبال اختلاف میان شیعه و سنی هستند. نماز رهبر شیعیان جهان بر پیکر بزرگ‌ترین مجاهد شهید اهل‌سنت همه این نقشه‌ها را باطل کرد.
پنتاگون : امریکا به ۱۲ ناو جنگی خود جهت استقرار پیرامون خلیج فارس فراخوان داده است
وقتی دولت مصر اجازه ورود به او‌ نداد، ۱۲ ساعت کنار خیابان نشست
بورس تل‌آویو سقوط کرد رسانه‌های عبری اعلام کردند در پی تنش‌های بین رژیم‌ صهیونیستی و ایران، فروش گسترده‌ی سرمایه‌گذاران باعث سقوط بورس تل‌آویو شده است.
انجمن کلیمیان ایران خواستار انتقام ایران از رژیم صهیونیستی شد.