eitaa logo
منور
1.6هزار دنبال‌کننده
28.2هزار عکس
28.9هزار ویدیو
1.2هزار فایل
.
مشاهده در ایتا
دانلود
روزنامه فرهیختگان
روزنامه آرمان‌ملی
روزنامه کیهان
روزنامه شرق
روزنامه جوان
روزنامه ایران
1_1127730277.pdf
68.4K
رتبه های برتر شش المپیک و برترین اقتصادهای دنیا توضیح👇👇👇👇
👆👆👆 یادداشت سردبیر: جدول بالا را مشاهده بفرمائید رتبه های ۱ تا ۲۰ شش المپیک اخیر و تعداد مدالهای طلای کشورهای برتر در جدول آمده است و همچنین بیست کشور برتر اقتصادی دنیا با معیار تولید ناخالص داخلی این دو مقوله را باهم بررسی کنید کشورهایی که اقتصاد بزرگتری دارند، در ورزش هم موفق ترند کشورهای برتر ورزشی در المپیک ۲۰۲۰ در اقتصاد هم رتبه های ۱، ۲، ۳، ۶، ۱۱، ۱۴، ۱۹، ۷، ۴، ۸، ۱۰، ۹ را دارند ماهم برای موفقیت در ورزش و ثبات در این موفقیت باید در اقتصاد موفق و با ثبات باشیم
اداره کنترل و مبارزه با فساد در عربستان سعودی از بازداشت ۲۰۷ نفر از کارکنان وزارتخانه‌های حساس، به اتهامات "رشوه و سوء‌استفاده از جایگاه" خبر داد. ۲۰۷ نفر از کارکنان وزارتخانه‌های دفاع، کشور، گارد ملی، بهداشت، دادگستری، امور شهری و روستایی و مسکن، محیط زیست، آب و کشاورزی، آموزش، تجارت، منابع انسانی و اجتماعی توسعه و رسانه دستگیر شدند
تحقیق و تفحص از دریافت حقوق نامتعارف در دستگاه های اجرایی دولت دوازدهم تصویب شد
حجت‌الاسلام محسنی اژه‌ای: دیوان عالی کشور جای مصلحت‌اندیشی نیست و باید بر اساس مرّ قانون و استنباط قضات صاحب‌نظر دیوان، رای وحدت رویه صادر شود.
کمبود دارو و شمار زیاد مبتلایان به کرونا باعث ازدحام شدید جمعیت در اکثر داروخانه‌های استان تهران شده است
همان‌طور که اگر خواستید آبادی را ببینید باید از بلندی ببینید، اگر خواستید جریانات فکری، انحرافی، حق و باطل را مشاهده کنید، باید از ارتفاع عاشورا به صحنه نگاه کنید « آیت الله حائری شیرازی»
تحقیق و تفحص از عملکرد شرکت آب و فاضلاب استان خوزستان با ۱۷۴ رأی توسط نمایندگان مجلس به تصویب رسید.
نامه بسیج دانشجویی خطاب به زاکانی: شما طبق قوانین، صلاحیت قانونی لازم جهت تصدی شهرداری تهران را ندارید انتظار داریم در صورت نداشتن جوابی مستدل و قانونی، استعفا دهید.
فرمانده نیروی هوایی ارتش: زبده‌ترین خلبانان، با راهبری جنگ آزموده‌ترین فرماندهان، حفاظت از مرزهای هوایی کشور را بر عهده دارند و نیروی هوایی ارتش در صورت نیاز برای دفاع همه جانبه آمادگی کامل دارد.
به دنبال ارائه گزارشی از جریان‌سازی فعالیت‌های جهادی در تمامی بخش‌های بنیاد مستضعفان به رهبر انقلاب، ایشان با تقدیر از این اقدام بنیاد مستضعفان مرقوم فرمودند: «از آقای فتاح تشکر شود؛ این جزو کارهای ماندگار و پایدار است. هرچه در این زمینه پیش بروند مغتنم است.»
رئيس شركت يكی از كارمندان به نام توماس را به دفترش فرا خواند. وقتی كارمند آمد، رئيس گفت: «توماس، يك سال است كه به اين شركت اومدی. اول در بخش امور اداری مشغول شدی، هفته بعدش به سمت مدير امور اداری ارتقاء پيدا كردی، يك ماه بعد از اون به مقام مدير بازرگانی منصوب شدی. چهار ماه بعدتر، معاون شركت شدی. حالا زمان بازنشستگی من فرا رسيده و می خوام تو رئيس شركت بشی. نظرت چيه؟ توماس گفت: «متشكرم.» رئيس گفت: «متشكرم؟ فقط همين؟» توماس گفت: «نه البته. متشكرم پدر.»
دیپلمات های ایرانی در پی سقوط قریب الوقوع مزارشریف به دست طالبان ، مزارشریف را ترک کردند.
یکی از گزینه های احتمالی وزارت اطلاعات دولت آقای رئیسی، حجت الاسلام سیداسماعیل خطیب است در سوابق وی، مدیرکلی اطلاعات قم در دوره هاشمی و خاتمی و چهار سال اول احمدی نژاد به چشم می خورد. وی قریب 7، 8 سال رئیس مرکز حفاظت و اطلاعات قوه قضائیه در دوران آیت الله صادق آملی لاریجانی بود و در دوران رئیسی برکنار و به دلیل قرابت با آقای مروی به آستان قدس رضوی منتقل شد حالا اما عجیب است که برخی از منابع احتمال می دهند برای وزارت اطلاعات معرفی شود! ♦ خطیب چهره نزدیک به مرحوم هاشمی و علی لاریجانی است. او قم را خوب می شناسد و بچه های انقلابی قم هم او را خوب می شناسند! عملکرد وی در ماجرای اختلاف بیوت برخی مراجع با دولت اول آقای احمدی نژاد مبهم و مورد سؤال است. خطیب یکی از موانع جدی جریان انقلابی قم بوده و حتی در فتنه 88 عملکرد غیرقابل قبولی را از خود در قم نمایش گذاشت. در حالیکه مردم شریف و جریان انقلابی قم در فتنه88 محکم پای کار انقلاب بودند اما خطیب ساز دیگری می زد! عملکرد نامطلوب وی در مدیرکلی اطلاعات قم در دوره اول احمدی نژاد منجر به برکناری وی در سال 88 شد در کمال ناباوری سال 90، 91 به مرکز حفاظت و اطلاعات قوه قضائیه منصوب می شود . میتوان او را یکی از عوامل جدی اختلاف بین قوه قضائیه لاریجانی و دولت احمدی نژاد دانست. عملکرد خطیب همچنین در دوران حفاظت قوه قضائیه چندان چشم گیر نیست. در این دوران قوه قضائیه گرفتار برخی باندهای فساد و مافیا در داخل شد که یکی از آنها اکبر طبری است. اما خبری از عملکرد حفاظت قوه در مبارزه با این مفاسد و باندها دیده نمی شود! حالا خطیب مورد حمایت برخی از شخصیت های با نفوذ است و از او بعنوان یکی از گزینه های وزارت اطلاعات یاد می شود! باید دید چنانچه جناب آقای رئیسی به هر دلیلی، او را به مجلس انقلابی معرفی کرد آیا مجلسی که با 221 امضا از نامزدی آیت الله رئیسی حمایت می کند دربست به همه وزرا حتی به چنین فردی رای می دهد یا با بررسی سوابق این فرد او را از رسیدن به وزارت باز می دارند؟ «داود مدرسی یان»
منابع عراقی از ترور عبیر سلیم، شهردار کربلا به هنگام سرکشی به محله المعلمچی توسط افراد ناشناس خبر دادند. گفته می‌شود ضاربان سه گلوله به وی شلیک کرده و در اورژانس بیمارستان بر اثر جراحات وارده فوت کرده است.
پایگاه اینترنتی اسرائیلی "وای نت": اسرائیل، سردار امیرعلی حاجی زاده ، فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران را زیر نظر دارد و اکنون او را خطرناک ترین عضو سپاه می داند.
۹ دستور رئیسی در جلسه اضطراری ستاد مقابله با کرونا تامین فوری سرم و اکسیژن، بازنگری در پروتکل‎های بهداشتی و تعیین ضمانت اجرا، واردات واکسن به میزان موردنیاز، تامین ارز لازم برای واردات واکسن بدون محدودیت، سازماندهی ظرفیت‎های مردمی و نیروهای مسلح برای ارائه خدمات درمانی و اقدامات پیشگیرانه، بازطراحی و ارتقای طرح شهیدسلیمانی و اجرای آن، چندشیفته شدن مراکز تزریق واکسن، پرداخت مطالبات کادر درمان و افزایش نیروی انسانی این کادر از دستورات رئیس‎جمهور در جلسه اضطراری ستاد کرونا بود.
علی مطهری: بهتر بود رییسی با خاتمی و احمدی‌نژاد ملاقات و از آنان مشورت می‌گرفت
منابع صهیونیست مدعی شدند که ده‌ها نهاد و مرکز این رژیم هدف حمله سایبری چینی‌ها قرار گرفته است آنگونه که شرکت‌های اسرائیلی اعلام کرده است، اسرار تجاری، طرح‌ها و اطلاعت این شرکت‌ها به سرقت رفته است. یکی از پروژه هایی که مورد حمله قرار گرفت، «طرح کمربند» است، که هدف آن ایجاد یک مسیر زمینی و آبی متصل به سراسر جهان برای محصولات چینی است و به زیرساخت هایی که چین و اسرائیل در آن مشارکت دارند، مانند بنادر و راه آهن، مرتبط است.